K/B-komposti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuo HR on eukkojen uusi Tupperware ja Partylite, kun riittävän monet uskossaan vahvat kokoontuvat yhteen, ne vetävät mukaan nekin, joita ei homma kosketa aluksi millään lailla. Ja sitten voittaa se yhteiseen uskonlahkoon ja salakerhoon kuulumisen halu.

Vuoden päästä se paukamainen Petteri Orpo lookalike ja se Nappisilmä-Hudson ovat samassa säläkorissa, kuin keskivertopaskat Partylite-kynttilät 😆😆
Minä luulen ettei täällä ketään kiinnosta tämä HR. Voit mennä puhumaan asiasta muualle, ei liity Bojaniin kyseinen sarja mitenkään.

Tuo HR on eukkojen uusi Tupperware ja Partylite, kun riittävän monet uskossaan vahvat kokoontuvat yhteen, ne vetävät mukaan nekin, joita ei homma kosketa aluksi millään lailla. Ja sitten voittaa se yhteiseen uskonlahkoon ja salakerhoon kuulumisen halu.

Vuoden päästä se paukamainen Petteri Orpo lookalike ja se Nappisilmä-Hudson ovat samassa säläkorissa, kuin keskivertopaskat Partylite-kynttilät 😆😆
Shippaajat on pöljiä fandomista riippuen ja aina se oma shippi on muka jollain tavalla parempi kuin muiden. Yhtä naurettavia on kaikki shipit.

No en minä nyt niin vähää syö, tänäkin aamuna ruisleipä keijulla avokadolla ja kalkkunaleikkeellä, 1 dl kaurapuuro ja siihen pieni pala luomuvoita, kahvi, jossa kevyttä maitojuomaa, omena ja vettä. Ja syön viisi tai kuusi kertaa päivässä, kaksi lämmintä ateriaa niissä. Ruoan jälkeen vielä zylitol tabletti.
Sitä mietin, että noi hedelmät voiskin olla se mikä reikiä tekee, ja vettä juoda enemmänkin, en ole laskenut sitä määrää eriksensä, yhteensä seitsemää eri vitamiinia tai vastaavaa valmistetta syön. C vitamiini kuuri vaikutti auttavan heti, kynnetkään ei enää katkea.

Yhteistyössä