Virallinen bb pino 2008, osa 2

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
toi mariannahan sano siinä haku jutussa että "oon tosi vittumainen tyyppi" tai jotenki noin, joten kai sen pitää pitää sanansa :saint: sinnehän haetaan erilaisia ihmisiä,myös niitä vittumaisia...

mut mä en kyllä tykkää siitä...eikä mun mies :LOL:
 
Christina
Marianna on tooosi ärsyttävä, mikään ei kelpaa ja valittaa. Yks suurista inhokeista. Toinen on Cheri...Voi juma, miten joku voi olla niin bimbo :D Tuntuu että silläkin on aina suupielet alaspäin, ja kiehnää vaan Hartsan kainalossa.
Suosikeihin lukeutuu Niko ( sitä ei vaan voi vakavalla naamalla katella! ), Tero ja Marianne on söpöjä keskenään :)
 
entten tentten
Musta se Mia on jootenkin ärsyttävä. Tosi semmonen teini asenteinen. Omituista, että juuri hän on tukka nuottasilla millon kenenkin kanssa. Kertoo kyllä jotain ihmisestä tuollainenkin. Vika ei aina voi olla muissa.

Cheri on ihan mukiin menevä blondi, jonka elekieli saa näyttämään yksinkertaisemmalta kun oikeasti onkaan.

Marianna jotenkin negetiivisella tavalla realistinen ja näin ollen selvityjä jos saa asenteensa pysymään kurissa.

Marianne on semmonen patja, nynnykkä, mutta sisällä kuplii.

Niko on pohjimmiltaan rauhallinen ja tasapainoinen, mutta menee sekaisin yllättävissä tilanteissa ja tunteiltaan impulsiivinen.

Markolla on aika kuivat silmät, koska ne räpsyvät n. tuhat kertaa minuutissa. kaikkitietävä tekohauskuus ei moneen pidemmän päälle iske.

Johan on yhtä syvällinen kun lasten allas.

Andreas on oma itsensä ehkä vähän liikaakin ja näin ollen menee jo roolin puolelle, mutta on symppis.

Manta on suuri sen näköinen kun viettäisi yöt pubissa ja päivät luultavasti piereskellen itselleen rytmiä.

Harrri on kyllä nyt tehnyt itsestään pellen ja toivottavasti seuraava äänestys sanoo tööt,tööt,tööt.



 
Heh
Mun mielestä Cheryll näyttää hyvin usein pumpattavalta barbaralta. Silmät selkosen selällään, ripsaria enemmän ala- kuin yläripsissä, muovitukka hompsullaan ja suu auki.
 
mAu
Alkuperäinen kirjoittaja Nirppu:
Alkuperäinen kirjoittaja hilla:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja mAu:
Kyllä tää kelpaa mulle! Mariannen ja Teron romanssi on musta jotenkin niin ihana. Ovat kumpikin aitoja ja jotenkin vaan niin suloisia yhdessä. :)
Munkin mielestä ne sopii tosi hyvin toisilleen ja on mukavanoloisia ihmisiä :) .
näin on ja taas siellä peitto heilui :D
Mä vaan tuossa kuviossa ihmettelen sitä kun se Mariannehan tilitti siellä pihalla Mariannalle että kun sille tuli niin hyväkskäytetty olo siitä aiemmasta sekstailusta Teron kans ja nyt sit vehtaa kuitenkin taas. Vai ymmärsinkö mä jotain väärin?
Se tilitti sitä, että Tero silittelee ja pitää sitä hyvänä öisin, mutta päivisin ei ole huomaavinaankaan. Siitä tulee hänelle hyväksikäytetty olo.
 
jep
Alkuperäinen kirjoittaja mAu:
Alkuperäinen kirjoittaja Nirppu:
Alkuperäinen kirjoittaja hilla:
Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Alkuperäinen kirjoittaja mAu:
Kyllä tää kelpaa mulle! Mariannen ja Teron romanssi on musta jotenkin niin ihana. Ovat kumpikin aitoja ja jotenkin vaan niin suloisia yhdessä. :)
Munkin mielestä ne sopii tosi hyvin toisilleen ja on mukavanoloisia ihmisiä :) .
näin on ja taas siellä peitto heilui :D
Mä vaan tuossa kuviossa ihmettelen sitä kun se Mariannehan tilitti siellä pihalla Mariannalle että kun sille tuli niin hyväkskäytetty olo siitä aiemmasta sekstailusta Teron kans ja nyt sit vehtaa kuitenkin taas. Vai ymmärsinkö mä jotain väärin?
Se tilitti sitä, että Tero silittelee ja pitää sitä hyvänä öisin, mutta päivisin ei ole huomaavinaankaan. Siitä tulee hänelle hyväksikäytetty olo.
Jep, niin sanoi Marianne. Mutta minusta Tero on fiksu, ei kiehnää päivällä vaan mariannen kanssa, vaan on kaikkien asukkaiden keskuudessa! Marianne pohtii liikaa. Kyllä se Tero oikeasti Marannesta tykkää, selvästi.
 
minä
Kyllä Marianna ihan vitsillä määkäsi heitti sen , että on miehet avuttomia kun eivät osaa edes pottuja keittää.. Aivan niinku senkii,kun sanoi miehille että laittakaahan se kahvi tippumaan.. :) Te ette ehkä ymmärrä sen yksinkertaista huumoria :)
 
Mulla ei oo erityistä suosikkia, ainakaan ei oo noista sillein vielä selvinnyt kuka vois olla voittaja ainesta.
Vähiten ärsyttää mm. Andreas, joka tuntuu olevan tosi rehellinen. Voi päästä pitkällekin.
Mut äänestyksessä vois olla Manta ja Cheri. Liian miesmäistä piereskelyjuttua Mantalla, varsinkin kun muu porukka on ihan eri maata sen kanssa, ei jaksa naurattaa enää. Cheryl on rinsessa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Kyllä Marianna ihan vitsillä määkäsi heitti sen , että on miehet avuttomia kun eivät osaa edes pottuja keittää.. Aivan niinku senkii,kun sanoi miehille että laittakaahan se kahvi tippumaan.. :) Te ette ehkä ymmärrä sen yksinkertaista huumoria :)
Se oli huumoria mun mielestä kans. Ihan selkeää läppää. :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Taasko ihmiset äänestää homon voittoon?! :eek:

Tuntuu, että äänestetään kyllä sitten jo jonkun muun perusteella kuin sen, kelle se voitto oikeasti kuuluisi.
voi kuule mä en äänestä seksuaalisen suuntautuminen tai rodun mukaan. äänestän ihan sitä mikä minua itseäni viehättää. sitä paitsi talossa ei ole yhtään homoa ainoastaan 4 biseksuaalia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja myhkäri:
mulla myös suosikki manta, normaali meikäläinen eikä mikään erikoinen tyyppi, uskaltaa puhua kaikesta!
Jes, en oo yksin Mantan puolella.

Aivan kokonaan unohdin mainita Andreaksen, se on kans mun lemppari. Ihan sama mulle vetääkö jonkinasteista roolia, koska se sen rooli ei MINUSTA ole negatiivinen tai ärsyttävä, vaan hauska ja piristävä =)
 
nuih
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Taasko ihmiset äänestää homon voittoon?! :eek:

Tuntuu, että äänestetään kyllä sitten jo jonkun muun perusteella kuin sen, kelle se voitto oikeasti kuuluisi.
jos niko voittaa en katso enäää ikinä bb:tä!! jos s eois vähän kohtuullismpi sen perseen heilutuksen kaa ja sen kimityksen kaa niin ihan ok..mutta menee niin yli että oksettaa!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja nuih:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Taasko ihmiset äänestää homon voittoon?! :eek:

Tuntuu, että äänestetään kyllä sitten jo jonkun muun perusteella kuin sen, kelle se voitto oikeasti kuuluisi.
jos niko voittaa en katso enäää ikinä bb:tä!! jos s eois vähän kohtuullismpi sen perseen heilutuksen kaa ja sen kimityksen kaa niin ihan ok..mutta menee niin yli että oksettaa!!
No se on sun häpees se. Mulle se on aivan sama se että onko se homo, hetero vai bi joka voittaa. Sitä ei ratkaisen seksuaalinen suuntautuneisuus vaan persoona.
 
Mantatyttö82
Mulle on tullut tän vuoden bb:tä katsoessani yhä enemmän ja enemmän sellainen olo että sitä ohjelmaa käsikirjoitetaan. Ja jos ei käsikirjoiteta niin ainakin tuotannon porukka vaikuttaa suuresti siihen kuka äänestettäisiin pois, koska illan koosteeseen kerätään niistä ihmisistä just kaikki huonoimmat puolet. Eihän tuota ohjelmaa kukaan seurais jos sinne loppuporukkaan ei jäis mielenkiintoista porukkaa.
 

Yhteistyössä