Virallinen bb pino 2008, osa 2

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mAu
Alkuperäinen kirjoittaja sitruuna:
Ai Marko ja Cheri äänestykseen. Mä en tajua miksi ne inhoaa Cheriä talossa. Melkein kiusaavat häntä. Paljon ilkeämpi tyyppi on mun mielestä Marianna.
Mä tajuan erittäin hyvin. Cheche on ärsyttävä, ylimielinen ja tekosiveä. Sillä ei ole mitään hajua normaalista elämästä, vaan elää jossain vaaleanpunaisissa pilvilinnoissa. Se puhuu yhtä ja tekee toista. Valehtelee päin naamaa. Sillä on huono itsetunto ja se käyttää muita sen nostattamiseen.
 
mia
Marko on rento,ihana tyyppi:)...Veikkaampa että parhaat palat Markosta on vielä edessäpäin,ei ole vielä revitellyt.Markolla varmaan ikävä tunne talossa kun ne muut jatkuvasti olis laittamassa sitä ulos,ei kiva:(...Sympatiat Markon puolella!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Marko on rento,ihana tyyppi:)...Veikkaampa että parhaat palat Markosta on vielä edessäpäin,ei ole vielä revitellyt.Markolla varmaan ikävä tunne talossa kun ne muut jatkuvasti olis laittamassa sitä ulos,ei kiva:(...Sympatiat Markon puolella!!
Tätä peesin täysin!!
 
juu
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi ku kiva.. vai et Marianna ja Johankin..

niinpä,mut ihmettelen vaan et miten tero ja johan saavat pelkillä sormilla naiset kiemurtelemaan?itse ainakaan ole sellaisiin törmännyt, miehet yleensä kovakouraisia vaikka yrittävät...aivan kun siis naiset feikkais..
 

Yhteistyössä