On niitä taitavia miehiä...Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi ku kiva.. vai et Marianna ja Johankin..
niinpä,mut ihmettelen vaan et miten tero ja johan saavat pelkillä sormilla naiset kiemurtelemaan?itse ainakaan ole sellaisiin törmännyt, miehet yleensä kovakouraisia vaikka yrittävät...aivan kun siis naiset feikkais..
Joo, Mariannalla ja sen ulkopuolella olevalla poikaystävällä on avoin suhde, joka niiden suhteessa tarkoittaa sitä, että Marianna saa tehdä mitä vaan jonkun toisen kanssa, mutta tämä poikaystävä ei saa tehdä mitään...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi ku kiva.. vai et Marianna ja Johankin..
Sä olet törmännyt vääränlaisiin miehiin. Mä olen saanut parhaat orkut sormipelillä. Kaikilla miehillä ei ole siihen vaadittavaa herkkyyttä ja kykyä kuunnella ja tunnustella naista. Esim. Marko olisi varmasti sitä korvakouraista sorttia.Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi ku kiva.. vai et Marianna ja Johankin..
niinpä,mut ihmettelen vaan et miten tero ja johan saavat pelkillä sormilla naiset kiemurtelemaan?itse ainakaan ole sellaisiin törmännyt, miehet yleensä kovakouraisia vaikka yrittävät...aivan kun siis naiset feikkais..
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi ku kiva.. vai et Marianna ja Johankin..
Mun mielestä hän sanoi juuri niin, että saa hänen puolestaan mennä vieraisiin, mutta mies ei halua muita kuin hänet.Alkuperäinen kirjoittaja ihmejakumma:Joo, Mariannalla ja sen ulkopuolella olevalla poikaystävällä on avoin suhde, joka niiden suhteessa tarkoittaa sitä, että Marianna saa tehdä mitä vaan jonkun toisen kanssa, mutta tämä poikaystävä ei saa tehdä mitään...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voi ku kiva.. vai et Marianna ja Johankin..
Alkaakohan toi homma hiertää jossain vaiheessa. Että ukkoki haluaa mennä vieraisiin. (Mariannahan on mun mielestäni sanonut, ettei se olisi hänelle ok)
no niinpä!Alkuperäinen kirjoittaja neppari:Tossa koosteen lopussa toi maria paasas jotain,että se paskan jauhaminen selän takana loppuu nyt....kukahan siellä pihalla aina sitä paskaa eniten jauhaa
Marko on esim sanonut että on oikein naisille ja näin se pitää ollakkin!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä se on muka käynyt ilmi että Marko olisi joku naisten vihaaja? Paljon enemmän toi Johan naisia alistaa
Samaa ajattelin hetiAlkuperäinen kirjoittaja neppari:Tossa koosteen lopussa toi maria paasas jotain,että se paskan jauhaminen selän takana loppuu nyt....kukahan siellä pihalla aina sitä paskaa eniten jauhaa
Yhtä pahoja molemmat, toitottaneet miten akoille on oikein tuo viikkotehtävä ja että he miehet ovat kaiken tuon luxuksen ansainneet. :$Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mistä se on muka käynyt ilmi että Marko olisi joku naisten vihaaja? Paljon enemmän toi Johan naisia alistaa
huhuu!!!Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Hei mistä subtvn sivuilta tuon bb keskustelun löytää? Linkkiä?
ylös!Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:huhuu!!!Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Hei mistä subtvn sivuilta tuon bb keskustelun löytää? Linkkiä?
http://subject.sub.fi/forum/Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:ylös!Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:huhuu!!!Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Hei mistä subtvn sivuilta tuon bb keskustelun löytää? Linkkiä?
subin etusivulla.. olisin laittanu linkin, mutta hiirestä näköjään mennyt toinen nappi rikki ja en voinut kopioi/liitä- sorryAlkuperäinen kirjoittaja vinkki:ylös!Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:huhuu!!!Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Hei mistä subtvn sivuilta tuon bb keskustelun löytää? Linkkiä?
http://subject.sub.fi/forum/big-brother-2008/nikon-lohkaisut/Alkuperäinen kirjoittaja niko on paras:subin etusivulla.. olisin laittanu linkin, mutta hiirestä näköjään mennyt toinen nappi rikki ja en voinut kopioi/liitä- sorryAlkuperäinen kirjoittaja vinkki:ylös!Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:huhuu!!!Alkuperäinen kirjoittaja vinkki:Hei mistä subtvn sivuilta tuon bb keskustelun löytää? Linkkiä?
Niin, ketä?Alkuperäinen kirjoittaja Niksu ja Antsu:Ketä ne kaks muuta on?Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:peesiAlkuperäinen kirjoittaja vieras:voi kuule mä en äänestä seksuaalisen suuntautuminen tai rodun mukaan. äänestän ihan sitä mikä minua itseäni viehättää. sitä paitsi talossa ei ole yhtään homoa ainoastaan 4 biseksuaalia.