Virallinen bb pino 2008, osa 2

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Marianne: Mä niin näen mun isäpuolen nauravan mun remonttitaidoille.

Niko: Mä niin näen mun äidin raaputtavan mun syntymätodistuksesta omaa nimeään pois.
:LOL: :LOL: Vähän alan lämpee tolle Nikolle :heart:
Mut toi MAnta :headwall: :headwall: :headwall: En paljon Mantana valittais muitten paskanjauhannasta kun itse se on sillä alalla kunnostautunut etten sanoisi melko hyvin... Et melko tekopyhää alkaa siitä muita syyttää.
Ja se Cherin pumpattava barbara-lookki alkaa tympiä tosissaan... Katkeeko sillä ajatus aina kesken vai miksi hitossa siltä jää monesti lause jotenkin puolitiehen. Tollukka mikä tollukka :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Voi ku kiva.. vai et Marianna ja Johankin..

niinpä,mut ihmettelen vaan et miten tero ja johan saavat pelkillä sormilla naiset kiemurtelemaan?itse ainakaan ole sellaisiin törmännyt, miehet yleensä kovakouraisia vaikka yrittävät...aivan kun siis naiset feikkais..
On niitä taitavia miehiä... ;)
Mulla on ainakin taitava mies... :p :heart:

Voi tota mariannAa!!!! Kyllä taas kelpaa juuhanin kainalo, kun on niiiiiiiiin ikävä omaa kultaa! :whistle:

Mitenköhän valmis tuo huone on?? Kun ei niin mitään kiirettä oo herätä kellään...Todella ihmettelen jos tää tehtävä onnistuu!

mia
Mitähän vieraita täällä on viime yönä keskustellu Markosta ja Terosta? Kuulostivat kyllä itse sangen yksinkertaisilta reppanoilta? Ei voi mitään,meitä on niin moneen junaan ja osa jää vielä asemalle,mutta sangen ilkeiltä ihmisiltä vaikuttivat noi viime yön keskustelijat täällä:(...

Mia
Mun mielestä talon fiksuimmat ihmiset on Marko,Cheri ja Tero nimenomaan sen takia kun ne puhuu vähiten pahaa selän takana muista!! Ne voi vaikuttaa nynneröiltä sen takia, kun tuolla(ja oikeessa elämässä)peli on aika raakaa mutta fiksuus voittaa aina,loppupeleissä!

Toi on niin :heart: toi Niko! Aluksi ajattelin että omg, toi ihminen ei voi olla todellinen mutta näyttäis olevan todellisempi kuin moni muu talossa. Ei tästä voi olla tykkäämättä

http://www.youtube.com/watch?v=5kWfv1U5tPo :D

minä
Niko oli ennen ihan hauska kaveri,mutta nyt siitä on tullu samanlainen paskanpuhuja kuin muistakin,valitettavasti. Tyhmyys tiivistyy,onneksi siellä on edelleen pari fiksua kaveria!

häh
Mää en näe mitään hauskaa tossa nikon kännifilmissä...se on just sitä suomalaista tyhmää kännisekoilua,selvinpäin ei sitten osata muuta kun haukkua toisia...noh kuka semmosesta tykkää niin siittä vaan...

Mammari
Alkuperäinen kirjoittaja Villivadelma:
Tässä jtn näitä Nikon letkautuksia:

"Mantasta tulee niin mun setä mieleen että mul tulee sitä ikävä!"

"Siellä Allu Tuppurainen Röllin vaatteissa vai onko se meijän MANTA"

"Mullon vähä sellanen olo, ku mä olisin jonkinlainen seksisymboli."

Asukkaat keskustelivat elokuvien katsomisesta. Risto kertoi jotakin omasta elokuvien katselutavastaan, johon Niko: "Ai sää oot niitä tyyppejä, jotka imuroi elokuvat netistä ennen kuin ne on vittu käsikirjotettukaan".

Niko pukee espanjabileiden vaatteita päällensä: "Vittu mä näytän ihan Tukiaiselta"

Olette risteilyllä" -tehtävän alkupuolella, kun oli epäselvyyttä siitä mihin risteily kohdistui, joku selvensi että Karibialla ollaan, johon Nipsu: "No v*ttu ihan turhaan vaihdoin Ruotsin kruunuja!"

Niko mietti mitä Big Brother mahtaisi tehdä, jos joku kuolisi talossa. " Varmaan tulisi kuulutus: Tämä on Big Brother, raahatkaa Manta päiväkirjahuoneeseen."

:LOL: :LOL:
Kiitos nauruista! Nää oli mahtavia!

Kai
Tuolla on mun mielestä tänä vuonna kauheen tylsiä tyyppejä. Minna ois voinu jäädä taloon ihan vaan siks et aiheutti kohinaa talossa. Nyt Cheryll äänestyksessä,joka vois kans jäädä taloon pelkästään siks et on niin ärsyttävä.
Jotenkin tuntuu et viittiikö tota BB:tä ees katella,kun kaikki on jo nähty,kaikki nuoleskelee toisiaan ja sitten taas haukutaan selän takana.Eihän noilla oo mitään ryhmähenkeä.

Marko pois nyt ja Marianna seuraavaks.

tyyne
olisko hyvä idea? näin saadaan marianna pois talosta...äänestetään marko jäämään taloon niin sekös mariannaa vituttaa entistä enemmän,ilme nyrpistyy koko ajan enemmän ja kohta porukka siellä kyllästyy siihen ja nimeää sen norsunvitun? ja haa sit koittaa meidän tilaisuus saada se mulkosilmä sieltä pois...

Yhteistyössä