Virallinen bb pino 2008, osa 2

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Mitähän vieraita täällä on viime yönä keskustellu Markosta ja Terosta? Kuulostivat kyllä itse sangen yksinkertaisilta reppanoilta? Ei voi mitään,meitä on niin moneen junaan ja osa jää vielä asemalle,mutta sangen ilkeiltä ihmisiltä vaikuttivat noi viime yön keskustelijat täällä:(...
Ne oli ihan suoria referointeja mamen, mariannen ja teron keskusteluista :D
 
Voi jestas
Nyt se MariAnna sitten sano Johanille, ettei haluaisi jakaa sitä (Miian kanssa). Mä en tajua mitä ton muijan päässä liikkuu! :headwall: Onnea vaan ulkopuolella odottavalle poikaystävälle, toivottavasti sekin tekee muuta kuin nätisti kädet ristissä venaa tota Mmää kotiin.
 
Peesi
Alkuperäinen kirjoittaja Voi jestas:
Nyt se MariAnna sitten sano Johanille, ettei haluaisi jakaa sitä (Miian kanssa). Mä en tajua mitä ton muijan päässä liikkuu! :headwall: Onnea vaan ulkopuolella odottavalle poikaystävälle, toivottavasti sekin tekee muuta kuin nätisti kädet ristissä venaa tota Mmää kotiin.
Niinpä, tuolla naisella löytyy pokkaa. Mullakin on muuten se käsitys, ettei Marianna tykkäisi, jos sen poikaystävä kävisi myös vieraissa eli haluaa sen avoimen suhteen koskevan vain häntä...ja nyt haluaa omia bb"panonsakin" vain itselleen. Voisko joku korjata, jos on faktaa siitä, mitä Marianna on tosta avoimesta suhteestaan sanonut? Eli saako se sen poikaystävä myös käydä vieraissa vai ei?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Ansu-78:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika tylsää että bb ei näyttänyt keskusteluja väliltä 01-05.00.
Mitäs siel on sit puhuttu sillon?
No kaikenmoista ei jaksa kirjoittaa tarkasti. mm. Tero imarteli Mamea minkä kerkis ja samalla makkaris haukuttiin Mamea ja Teroa ja sit Marianna ja Mame otti yhteen. Ja sit yöllä Tero, Mame ja Marianne jutskaili sohvalla kaikenlaista mm. viisaudesta ja Tero luki muka ihmisten ajatuksia ja antoi luonnekuvauksia. Ja sit Tero jatkoi Mamen imartelua Mariannalle ja Mariannelle sekä tietysti Mamelle.
 
minä
Ei se Tero imartele Mamea vaan omalla tavallaan osoittaa pitävänsä Mamesta. Tiedätkös vieras se osoittaa suurta rohkeutta ihmisessä asettua syrjityn puolelle??? Oletko miettinyt asian tämmöistä puolta? Mame on siellä suurimman osan puolelta syrjitty ja Tero ROHKEUDELLAAN osoittaa tykkäävänsä Mamesta!! Tähän ei moni ihminen pystyis!! Siinä on nimittäin vaara joutua sisäjengistä ulos...Sympatiat Terolle ja Mamelle!!!
 
minä
vielä semmonen juttu...toivottavasti sä vieras et ole kuulunu näihin koulukiusaajiin aikanas? sun juttus nimittäin kuullosti semmosilta,ikävä kyllä. Se ei TODELLAKAAN ole IMARTELUA asettua syrjityn puolelle vaan SUURTA ROHKEUTTA. Toivottavasti muutkin siellä talossa seurais Teron jalanjälkiä.Mä en ainakaan missään olosuhteissa halua kannustaa kiusausta.
 
Gloria
Mä en oo jotenkin jaksanu seurailla, kun se tulee niin ärsyttävän myöhään, varsinkin jos on aamuvuoro sit seuraavana päivänä. Noh, toivottavasti Cheri lähtee ja sit seuraavana se nenä-äänimkotka :D
 
heidi32
Mun mielestä tämän vuoden bb:n voittaja kuvastaa hyvin nykysuomen tilaa...voittaako hyvyys ja hyvät käytöstavat (esim. Tero,Marko) tai pahantahtosuus,itsekkyys.minä,minä-meininki ( esim. Marianna,Maria)...Niko on tosi hauska ja sillä on sikahyvät jutut mutta se on liikaa mennyt tohon mollaamisjuttuun nyt mukaan...Nikossa ilmentyy hyvin tämänpäivän minä,minä-meininki,kaikki mulle ja heti-tyyli...suurella mielenkiinnolla seuraan lopputulosta!!
 

Yhteistyössä