Miks just nää liittyy toisiinsa? Varis vois liittyy myöskin viime vuoden Suviin :x kun sillä oli se lintukammo...Alkuperäinen kirjoittaja ainokaino harmaana:luin eräältä bb-foorumilta varis ja kookos olisi vihjeitä tulevista asukkaistaAlkuperäinen kirjoittaja povia:Ei oo kerrottu mutta ma tiedan yhden......... Sapinaa varmaan luvassa!Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:Joko ne 4 uutta asukasta on kerrottu Voisko yks niistä olla TUKIAINEN
varis=mira
kookos=perttu
nämä ovat vain arvailua!
mulla on aikas vahava epäilys että tuksu menisi jossain vaiheessa taloon.
ottaa taloon siellä jo kerran olleita?????Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Miks just nää liittyy toisiinsa? Varis vois liittyy myöskin viime vuoden Suviin :x kun sillä oli se lintukammo...Alkuperäinen kirjoittaja ainokaino harmaana:luin eräältä bb-foorumilta varis ja kookos olisi vihjeitä tulevista asukkaistaAlkuperäinen kirjoittaja povia:Ei oo kerrottu mutta ma tiedan yhden......... Sapinaa varmaan luvassa!Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:Joko ne 4 uutta asukasta on kerrottu Voisko yks niistä olla TUKIAINEN
varis=mira
kookos=perttu
nämä ovat vain arvailua!
aika laimeet bileet,tunnelma on jotenki kiree..miia ja cheri jutttelee tai jankkaa oikeestaan vessassa miten ne ei voi käsittää toisiaan ja miten erilaisia ne on. ja miia tossa vähän aikaa sitte valitteli että haluis lähteä kotiin ku on niin ikävä kaikkia.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:mites niiden bileet siellä etenee??? joko on toimintaa
miralla meni enemmän yli se lintukammo muistaakseni talossa oli joku tehtävä sillon ja sinne tuotiin teko varis jota mira pelkäs.Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:Miks just nää liittyy toisiinsa? Varis vois liittyy myöskin viime vuoden Suviin :x kun sillä oli se lintukammo...Alkuperäinen kirjoittaja ainokaino harmaana:luin eräältä bb-foorumilta varis ja kookos olisi vihjeitä tulevista asukkaistaAlkuperäinen kirjoittaja povia:Ei oo kerrottu mutta ma tiedan yhden......... Sapinaa varmaan luvassa!Alkuperäinen kirjoittaja Dizzu:Joko ne 4 uutta asukasta on kerrottu Voisko yks niistä olla TUKIAINEN
varis=mira
kookos=perttu
nämä ovat vain arvailua!
mä muistaisin että siinä oli papukaija jotenkin mukana vai oliko se espanja matka tehtävässä.Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Eikös se varis liittynyt Ollin sabotaasijuttuun stuff my skoda-tehtävässä.
mää katon nyt ei kauheen ihmeellistä edelleenkään vielä ainakaan;SAlkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:Ja tääki pino alkaa tökkimään ku tulee valkonen sivu ku vastaa ja sit viesti kahteen kertaan. :headwall:
Kattooks kukaan muu nyt 24/7?
En ymmärrä.Alkuperäinen kirjoittaja häh?:Mitä toi Johan tarkoitti, että "täälä pitää olla tiettyjen ihmisten suosiossa tai muuten tippuu pois. Yks asukkaista on kääntynyt kelkkansa ja sen näkee äänestyksestä"? Ymmärsikö kukaan?