Virallinen bb pino 2008, osa 2

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mAu
Mä ymmärrän ihan täysin tuon Nikon purkauksen Johanille. Alkaa itseäkin vituttaa koko jätkä. Mua ihmetyttää miten Johan kuvittelee, että Niko, Manta ja Mia voisivat kolmestaan päättää kuka on suosiossa ja kuka ei. Päinvastoin: Johan, Marko, Tero, Marianna ja Marianna muodostavat oman tiiminsä, jotka kimpassa dissaavat Nikoa ja Miaa. Mutta Johan onkin älynnyt pelin hengen ja yrittää saada Nikoa, pahinta vastustajaansa ulos.
 
Turbojurpo
Eilisessä koosteessa huvitti se, että Big Brother melkein kiroili PK-huoneessa. Niko vuodatti kielteisiä tunteitaan Johania kohtaan ja joka toinen sana oli "vittu". Lopulta Big Brother kysyi: "Mikä sua v-- risoo?" :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
oho, kylläpäs tuo mia kimpoili...ziisus! noh teini mikä teini...... katos kyllä teini teinin tunnistaa ;)
Juu kyllä cheryll on oikeassa siinä teini jutussa.
ja kun kävin äsken lukemassa että se oli riehunu yhen kaljan takia tuolla terolle ja muille.... valitettavasti tytön pää ei kestä tuommoista. liian nuori miusta menemään sinne!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:
monta siideriä ne sai juotavaksi per nenukka? emmie usko että kuitenkaan niii paljoa että muisti menis!
Ei tarkkaa määrää ole kerrottu, mutta aika ison korin ne sai het alkuillasta, sitten saivat 2 valkkaria ja 2 punkkua lisää ja ainakin kolme tai neljä kertaa siideriä ja kaljaa lisää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mä just tajusin että en nää huomenna Talk Show'ta ja 24/7 ku ne uudet tulee taloon ku lähdetään laivalle.


Mille laivalle menette. Me lähdetään huomenna Tukholmaan ja arvelin, että ollaan vielä suomen vesillä silloin, joten varmaan näen sen telkusta hytissä, kun laitan lapsukaisia nukkumaan... Toivottavasti vain tulisi "siisti" jakso, ilman seksiä ja sekoiluja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mä just tajusin että en nää huomenna Talk Show'ta ja 24/7 ku ne uudet tulee taloon ku lähdetään laivalle.

Jos menette esim Vikingillä Helsingistä , niin suosittelen B4L hyttiä se on saman hintainen kun A hytti Siellä on telkkari ja on vähän isompi hytti.

Saa nähdä minkälaisia ihmisiä taloon on valittu :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mä just tajusin että en nää huomenna Talk Show'ta ja 24/7 ku ne uudet tulee taloon ku lähdetään laivalle.

Jos menette esim Vikingillä Helsingistä , niin suosittelen B4L hyttiä se on saman hintainen kun A hytti Siellä on telkkari ja on vähän isompi hytti.

Saa nähdä minkälaisia ihmisiä taloon on valittu :)
Ei mennä Hesasta.
Mennään Turusta-Tukholmaan Viking Isabellalla A-hytti.
No nään onneks ne uusintana tuolta 24/7 kautta. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mä just tajusin että en nää huomenna Talk Show'ta ja 24/7 ku ne uudet tulee taloon ku lähdetään laivalle.


Mille laivalle menette. Me lähdetään huomenna Tukholmaan ja arvelin, että ollaan vielä suomen vesillä silloin, joten varmaan näen sen telkusta hytissä, kun laitan lapsukaisia nukkumaan... Toivottavasti vain tulisi "siisti" jakso, ilman seksiä ja sekoiluja.
Mennään Turku-Tukholma Viking Isabella eli iltalähtö klo21:00.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Alkuperäinen kirjoittaja piina:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mä just tajusin että en nää huomenna Talk Show'ta ja 24/7 ku ne uudet tulee taloon ku lähdetään laivalle.


Mille laivalle menette. Me lähdetään huomenna Tukholmaan ja arvelin, että ollaan vielä suomen vesillä silloin, joten varmaan näen sen telkusta hytissä, kun laitan lapsukaisia nukkumaan... Toivottavasti vain tulisi "siisti" jakso, ilman seksiä ja sekoiluja.
Mennään Turku-Tukholma Viking Isabella eli iltalähtö klo21:00.



Ok, me mennään Helsingistä. Sulla tulisikin kiva reissu, kun heti lähdöstä ryntäisisit hyttiin telkun ääreen
;)
 
ååä
Niko vaikuttaa tosi tasapainottomalta. Eihän tuo kestä talossa mitenkään. Haluaa omaa rauhaa ja häntä ärsyttää, jos tietyt henkiköt tulevat ulos, kun hän on tupakalla... :eek: Jos omaa rauhaa ja tilaa kaipaa, taitaa talo olla pikkuisen väärä paikka. Siellä on muiden vähän hankala pysytellä hänen jaloistaan poissa, kun seinät tulevat vastaan. Sitä paitsi mikä Niko on määräämään, kuka saa kulloinkin olla talossa, pihassa, makuuhuoneessa... :eek:

Kyllä tuolla tulee kestää erilaisia ihmisiä ja erilaisia persoonia - myös Nikon. Seläntakana puhuminen (juonittelua harrastavat Manta, Niko ja Andreas) on p:stä, mutta pitäisi sitä ihmisellä olla sen verran kontrollia, että ei päin naamaakaan mennä toisille huutamaan ihan mitä vain. Vaikka Nikosta, joku ihminen tuntuisi miltä, ei se ole mikään absoluuttinen totuus, vaan vain Nikon oma tunne - sen vuoksi on turha loukata ketään hävyttömästi haukkuen.

Johanin pisteet nousi (kuunteli Nikon purkausta ihailtavan tyynesti) ja Niko saisi poistua talosta etsimään omaa rauhaa kotoaan.
 
analysis
Ainut jonka juttujen takia tuota jaksaa katsoa on Niko. Andreas lässyyttää ja kieroillee, Manta kieroilee ja ärsyttää sen ihan jatkuva kiroilu, Miia on teini, Marko muuten ällö, Cheryll barbi, Johanilla on ilkeet silmät ja yököttää se mälli huulessa kokoajan, Mariann-a ja -e on pimuja, joista ei ole voittajiksi ts. jos tästä sakista pitää sanoa voittaja, niin se on Tero. Se on kaikista normaalein, kuitenkin.
Luulen, että voittaja tulee taloon vasta myöhemmin. Nykyiset on kuitenkin aika värittömiä persoonia.
 

Yhteistyössä