Virallinen bb pino 2008, osa 2

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
sissi
Sellainen kysymys tuli mieleen, että onko tälle Andreasille nyt syntynyt vauva vai onko avovaimo vasta saanut tietää olevansa raskaana? Jos jälkimmäinen, niin voihan sen tiedon kertoa vasta sitten kun tuleva iskä pois talosta tulee. Eihän siellä nyt NIIN monta kuukautta olla..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sissi:
Sellainen kysymys tuli mieleen, että onko tälle Andreasille nyt syntynyt vauva vai onko avovaimo vasta saanut tietää olevansa raskaana? Jos jälkimmäinen, niin voihan sen tiedon kertoa vasta sitten kun tuleva iskä pois talosta tulee. Eihän siellä nyt NIIN monta kuukautta olla..

Mun puolesta vois tulla jo muutaman viikon päästä ulos. Manta ekaks sieltä pois.
 
Mä oon jotenkin alkanu vähä lämmetä tohon Andreakseen vaikka aluksi se ketutti niin ylikaiken kun voi olla,mut jotenki nostan hattua että uskaltaa ilmottaa mielipiteensä noinki reippaasti mitä teki kun tavallaan "petti"mieslauman..

Mut ei se Nikoa voita :D

Niin ja siis ilmeisesti vaimoke saanut juuri tietää raskaudesta,mutta kun on kovasti toivottu niin varmaan palais halusta ilmoittaa miehelleen.
 
Eilen oli vissiin Nikolla iso pyörä hirttänyt kunnolla kiinni kun oli saunassa räjähtänyt Johanin silmille, ohhoh :eek:

Onneksi johan ei ollut moksiskaan moisesta perämiehen nyrjähdyksestä. Vaikka onhan se Niko omalla huvittavalla tavallaan melko sööttikin ;)
 
Mitä se sitten on tehnyt se Johan? Muuta kuin ollut Nikon mielestä tosi *PIIP* ärsyttävä? Se oli niin huvittava se Nikon eilinen purkaus...

Vaikka kyllä musta tuo Niko on edelleenkin aika riemastuttava tyyppi kun se vetää herneet nokkaan ja on NIIN tosissaan muka kiukus :D
 
vieras
Elättelen toiveita että uusista asukkaista löytyisi suosikkini. Nyt ei sellaista oikein ole tai ehkä Tero sitten jos noista pitää valita. Maria ja Marianna inhottavat eniten.
 
Mämmäm
Enemmän mä ymmärrän Mian skitsoilun kuin Nikon :eek: kyl mäkin oisin suuttunut jos joku ois mun juoman juonut |O mut Niko huh,huh loukkas Johania ihan kunnolla enkä mä ees tajunnut mistä se sille skitsos, haukkui sen tamperelaisuutta yms. luulee ite olevansa parempi kun on Hesasta :kieh:

Alussa tykkäsin Nikosta mut nyt kyllä oon huomannut et se on ihan naurettava pelle :headwall: mut tänään sais tippua Marko (vaik ei Cheryl mikää mun mun lemppari oo, mut se ulos vaikka ens kerralla) on niin näkymätön, eihän sitä eilisessä koosteessa näytetty kertaakaan :eek:
 
Johan on mun inhokki nykyään, kuten joku sanoikin jo aiemmin että sovinistinen mörrikkä. Ja joku oli huolissaan Johanin tunteista kun Niko sille sanoi ihan oikein ja asiasta, mitkä Johanin tunteet? :eek: Mun mielestä vaikuttaa niin itsekeskeiseltä ettei mikään maailman voima saa häntä pahalle mielelle. Tero on kanssa tosi typerä, sellanen Johanin oma pikku peesailija. :$

Miia on teini mutta olisin mäkin suuttunut jos joku mun juoman joisi ilman lupaa. Taatusti seuraavissa bileissä ottaisin omani Terolta takasin.

Cheryll on typerä mutta ei Riston lähdön jälkeen ole ollut niin ärsyttävä.

Marko toivoo riitoja taloon eikä juuri naisista välitä. Räpsyttelee silmiään 1000krt/min ja hänellä on ruma tatuointi. Joutaa ulos koska on enimmäkseen tapettia joka ei passaa talon sisustukseen.

Nikosta en oikeestaan pidä, sais vähentää kiroilua mutta Nikon pointsit nousee joka kerta kun avautuu muille asukkaille, sitä on kiva katsella. :p

Manta on jotenkin rasvainen tyyppi, ja häneltäkin odottaisin enemmän suoraansanomisia talolaisille kuin tuota selän takana jauhantaa.

Andreas on ok, välillä vähän liiankin ok. Eli ei juuri tunteita herätä.

Marianne on tylsä muiden mielistelijä, hänen nauru on kamalaa kuunneltavaa. :x

Harri - lapsellinen, vielä paljon kasvamista. Jos mua tuolla akaks nimittelisi saisi kuulla kunniansa.

Marianna ei ole mikään järjen jättiläinen, mutta en mä sitä inhoakaan. Oikeestaan ihan kiva kattoa häntä... Tosin Johanista vois pysyy kaukana.
 

Yhteistyössä