Virallinen bb pino 2008, osa 2

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mAu:
Ei kai opettaja -lehti joka kuukausi ilmesty? Ja kai sielläkin on toimituksella sanavaltaa päättää mitä julkaisevat ja koska... Tietty on eri asia, jos Marko on todellakin pyytänyt julkaisemaan kirjeen vasta taloon menon jälkeen, mutta veikkaan että kyse on toimituksillisista asioista joihin Markolla ei ole ollut osuutta. Ei sillä, että fanittaisin Markoa, mutta mun mielestä pitää pelata reilua peliä myös BB:n puolelta.
Opettaja-lehti ilmestyy joka viikko kouluvuoden aikana!

-Ope
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
aika tylsiä uudet asukkaat, ainaki miehet.. ei muuta silmäniloa oo ku Tero :snotty:
Oli muuten tosi ällöjä ne miehet :x Muutenkin paha olo, niin oli pakko laittaa ruutu pienelle ja äänet pois ku ei kestäny katella :D

Mutta Andreas, oi kun oli sulonen :heart:
 
vieras
Mulle tuli ittelläkin itku tuossa andrean jutussa. Oikea ihminen talosta lähti! Valitettavasti taitaa silti olla niin että cheryl on ensi viikollakin äänestyksessä:S Noita uusia kai ei voi vielä laittaa siihen?
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
Mulle tuli ittelläkin itku tuossa andrean jutussa. Oikea ihminen talosta lähti! Valitettavasti taitaa silti olla niin että cheryl on ensi viikollakin äänestyksessä:S Noita uusia kai ei voi vielä laittaa siihen?
Uusia ei varmaankaan saa äänestää. Mutta veikkaan Miaa ja Nikoa ensi viikon äänestykseen. Tulee tiukka äänestys siinä tapauksessa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
JES LAITOIN VIIMESEN MINUUTIN AIKANA markolle KAX miinusta ja niinpä kävi et hän läks, luojan kiitos :D MUT KERTOKAA MIHIN OTAN YHTEYTTÄ KUN EN PÄÄSE 24/7 OMILLA TUNNAREILLANI...JA NE ON OIKEAT....VI.TUTTAA :headwall: :headwall:
:attn: :attn:
sammuta kaikki selaimet ja avaa sit uudestaan
 

Yhteistyössä