Ja miten niin uhkana, eikös sillä ny oo se oma äijä oottamassa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Marianna on mustis "mä en pidä noita naisia uhkana, niiden ulkonäkö on zero" lol
Ja miten niin uhkana, eikös sillä ny oo se oma äijä oottamassa?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Marianna on mustis "mä en pidä noita naisia uhkana, niiden ulkonäkö on zero" lol
Siis käviks se leikkaamassa sen?Alkuperäinen kirjoittaja mAu:Heh! Johanin turhamaisuus iski. Uudet pimut tuli taloon, niin jo lähti ruma tukka.
Mulla auttaa ku kirjautuu vaan heti uudestaa perään ku tulee se virheilmoitus eikä sammuttele mitäänAlkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:mulle tulee ruudukkoo et väärä käyttäjätunnus tai salasana, yritä uudestaan..tommonen teksti.
mikä selain???
Joo, just äsken.Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Siis käviks se leikkaamassa sen?Alkuperäinen kirjoittaja mAu:Heh! Johanin turhamaisuus iski. Uudet pimut tuli taloon, niin jo lähti ruma tukka.
ai jaa...?Alkuperäinen kirjoittaja tavis:Täydellistä, ettei kukaan enää välitä tyhjäpääterosta pätkääkään.
Mariannellakin tuntuu olevan jotain ongelmaa :snotty: Siis oikeestaan tuntuu et noil kaikilla vanhoilla on joku ongelma. Rasittavaa. Ei siel oo ketään kenet vois haluta voittavan.Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:Arvasin että Mariannalle tulee ongelma kun tuli kaksi kivannäköstä tyttöä taloon.
ON siinä niin ulkonäkö keskeinen nainen että huh huh .
Eihän Marianna ole edes hyvännäköinen, Cherylkin on paremman näköinen. Parhaimmat vanhoista ovat Marianne ja Mia. Nyt ulkonäköjärjestys on Tuuli, Marianne, Mia, Anniina ja Cheryl.Alkuperäinen kirjoittaja harmaus:Arvasin että Mariannalle tulee ongelma kun tuli kaksi kivannäköstä tyttöä taloon.
ON siinä niin ulkonäkö keskeinen nainen että huh huh .