Virallinen bb pino 2008, osa 2

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
JES LAITOIN VIIMESEN MINUUTIN AIKANA markolle KAX miinusta ja niinpä kävi et hän läks, luojan kiitos :D MUT KERTOKAA MIHIN OTAN YHTEYTTÄ KUN EN PÄÄSE 24/7 OMILLA TUNNAREILLANI...JA NE ON OIKEAT....VI.TUTTAA :headwall: :headwall:
:attn: :attn:
sammuta kaikki selaimet ja avaa sit uudestaan
oon tehnyt noin jo monen monta päivää, enkä vaan pääse :kieh: :kieh:
 
mAu
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
JES LAITOIN VIIMESEN MINUUTIN AIKANA markolle KAX miinusta ja niinpä kävi et hän läks, luojan kiitos :D MUT KERTOKAA MIHIN OTAN YHTEYTTÄ KUN EN PÄÄSE 24/7 OMILLA TUNNAREILLANI...JA NE ON OIKEAT....VI.TUTTAA :headwall: :headwall:
:attn: :attn:
Tällaisten setvimistä helpottaa huomattavasti kun kertoo, että millaisen virheilmoituksen saa, mikä selain on käytössä, jne. Vähän on vaikea muuten arvailla kun ei ole tota selvännäkijän lahjoja.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
JES LAITOIN VIIMESEN MINUUTIN AIKANA markolle KAX miinusta ja niinpä kävi et hän läks, luojan kiitos :D MUT KERTOKAA MIHIN OTAN YHTEYTTÄ KUN EN PÄÄSE 24/7 OMILLA TUNNAREILLANI...JA NE ON OIKEAT....VI.TUTTAA :headwall: :headwall:
:attn: :attn:
sammuta kaikki selaimet ja avaa sit uudestaan
oon tehnyt noin jo monen monta päivää, enkä vaan pääse :kieh: :kieh:
oothan sulkenut koko nettiselaimen? ihan kaikki välilehdet?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
mulle tulee ruudukkoo et väärä käyttäjätunnus tai salasana, yritä uudestaan..tommonen teksti.
mikä selain???
Siis ei se auta et suljet vain bb-sivut vaan sun pitää sulkee koko netti. Sit avata netti uudestaan ja sit yrittää kirjautua.
 
mAu
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
mulle tulee ruudukkoo et väärä käyttäjätunnus tai salasana, yritä uudestaan..tommonen teksti.
mikä selain???
No sitten se on väärä. Ei ne systeemit niitä päästään keksi. Varmistat isot ja pienet kirjaimet ja että sulla on katseluoikeutta jäljellä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
no oon monta päivää sulkenut koko netin j koneen mut ei vaan auta....huomenna soitan taatusti asiakaspalveluun ja VAADIN oikeutta! :D
Etkö siis pääse kirjautumaan ollenkaan? Siis moneen päivään?
 
en oo päässyt moneen päivään kun oon kokeillut ja n.viikon verran pääsin kyl ihan helposti, mä olin tallentanutkin ne tunnukset siihen kenttään mutta sit kun yhtenä päivänä menin sivuille niin niitä ei enään näkyny niitä tunnuksia siinä tallennettuna, mut siis muistan ne varmasti oikein...
 
oho
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
no oon monta päivää sulkenut koko netin j koneen mut ei vaan auta....huomenna soitan taatusti asiakaspalveluun ja VAADIN oikeutta! :D
Etkö siis pääse kirjautumaan ollenkaan? Siis moneen päivään?
Eikä oo tullut mieleen aiemmin soittaa mihinkään asiakaspalveluun tai muualle... :D
 

Yhteistyössä