Virallinen bb pino 2008, osa 2

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
mAu
Ei kai opettaja -lehti joka kuukausi ilmesty? Ja kai sielläkin on toimituksella sanavaltaa päättää mitä julkaisevat ja koska... Tietty on eri asia, jos Marko on todellakin pyytänyt julkaisemaan kirjeen vasta taloon menon jälkeen, mutta veikkaan että kyse on toimituksillisista asioista joihin Markolla ei ole ollut osuutta. Ei sillä, että fanittaisin Markoa, mutta mun mielestä pitää pelata reilua peliä myös BB:n puolelta.
 
Kyllä mun toi markon tempaus ihan taktikointia, hölmö vaan kun ei ole ymmärtänyt miten saa toimia ja miten ei...Oishan hän sitten halutessaan voinut kertoa kokemuksistaan bb-talossa ihan jälkikäteenkin, vaikka kirjan ois kirjottanut!! Mutta että ylistää itteensä ja mainostaa, talossa ollessaan! :eek: :headwall:
 
hei kuule
Alkuperäinen kirjoittaja mAu:
Ei kai opettaja -lehti joka kuukausi ilmesty? Ja kai sielläkin on toimituksella sanavaltaa päättää mitä julkaisevat ja koska... Tietty on eri asia, jos Marko on todellakin pyytänyt julkaisemaan kirjeen vasta taloon menon jälkeen, mutta veikkaan että kyse on toimituksillisista asioista joihin Markolla ei ole ollut osuutta. Ei sillä, että fanittaisin Markoa, mutta mun mielestä pitää pelata reilua peliä myös BB:n puolelta.
Tottakai se on pyytänyt siten, että julkaistaan sitten kun hän on jo talossa. Sehän olisi ollut sääntörikkomus (siis ilmoittaa että on mukana BB:ssa), joten ei olisi edes päässyt taloon jos olisi asiasta kertonut etukäteen.
 
radiossa spekuloitiin sellasella että itse tuksu tukiainen ois menossa tänään taloon :D mä toivoisin että näin olis vaikken voi sietää koko akkaa,mutta haluisin nähä niksun ilmeen ja reaktion ja sitte jos cheri ei tipu ni mitä se tuumaa ku nehän tuntee toisensa :whistle: siinä vois olla porukoilla ihmettelemistä jos tuksu pelmahtais paljettimekon kanssa taloon :D
 
näinepäiölen
niin niin toi yhen akka keksiny et se on raskaana!säikähtäny et sen ukko pettää ja noin yrittää saada sitä sitoutuu haha,tai sitten yhdessä suunnitelleet et sais symppisääniä muka et vauva tulee!ihan taktikoinnilta kuullostaa!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
^ Mä toivon, ettei sinne mene ketään julkkista. Johan tuo juttu viime vuonna nähtiin. Toivon taloon uusia, kauniita ja älykkäitä ihmisiä sekoittamaan parisuhdepakkoja ja tuomaan hieman uusia ajatuksia taloon.
no mut tuskis esim tuksu sielä kauaa olis,veikkaan että se vois joutua aika äkkiä äänestykseen :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja näinepäiölen:
niin niin toi yhen akka keksiny et se on raskaana!säikähtäny et sen ukko pettää ja noin yrittää saada sitä sitoutuu haha,tai sitten yhdessä suunnitelleet et sais symppisääniä muka et vauva tulee!ihan taktikoinnilta kuullostaa!
tarkotatko andreasta? en usko kyllä tollaseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
^ Mä toivon, ettei sinne mene ketään julkkista. Johan tuo juttu viime vuonna nähtiin. Toivon taloon uusia, kauniita ja älykkäitä ihmisiä sekoittamaan parisuhdepakkoja ja tuomaan hieman uusia ajatuksia taloon.
no mut tuskis esim tuksu sielä kauaa olis,veikkaan että se vois joutua aika äkkiä äänestykseen :whistle:
Olishan se ainakin kaksi viikkoa, ekan viikon aikana ei äänestykseen ja seuraavan viikon äänestyksessä. Jos Tuksu menee taloon, jää multa bb:n katselu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi Pöppiäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:
*pyyhkii kauhun hikeä otsaltaan*

BB:n keskusteluissa joku tiesi kertoa, että Tuksu ei ainakaan ole tulossa taloon, koska lähtee kavereidensa kanssa ulkomaille.
no emmä ny vielä ois niin varma :whistle: :D
Älä ny masenna mua kokonaan! Tiedän, että tuokin voi olla hämäystä, mutta toivon sen olevan totta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Höh,oonko mä ainoo joka vielä fanittaa Markoa? :eek:
Et ole, mun mielestä on käyttäytynyt toisia asukkaita kohtaan kunnioittavasti. Päiväkirjahuoneessakaan ei ole haukkunut muita.
No joo, mutta samalla hän on tunteeton ja jäykkä. Lisäksi hänen huumorinsa on puujalkavitsien tasoa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Höh,oonko mä ainoo joka vielä fanittaa Markoa? :eek:
Et ole, mun mielestä on käyttäytynyt toisia asukkaita kohtaan kunnioittavasti. Päiväkirjahuoneessakaan ei ole haukkunut muita.
No joo, mutta samalla hän on tunteeton ja jäykkä. Lisäksi hänen huumorinsa on puujalkavitsien tasoa.
Onhan ollut aika tylsää katsottavaa, mutta toisaalta ärsyttää niin monia, et on hauska katsella miten tilanne kehittyy. Ihan ärsyttää suunnattomasti, kuinka ilkeitä esim. Marianna on Markolle, et toivois sen saavan nenilleen.

Cheryll taas lipoo kokoajan muita ja on NIIIN tekopyhä ja neitseellinen, et oikein ottaa päähän.
 

Yhteistyössä