Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:joo, kyllä noi muut talossa sen verran paljon puhuu ja haukkuu cheriä ja markoa, että nehän siellä' ovat. Valitettavasti
Noista toivoisin että marko lähtee!
ja joku sanoi että bb extrassa tänään paljastetaan?
niko on paras. :heart: :heart:Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:Kukas teidän tän hetkinen suosikki/inhokki?
Suosikki Niko ja inhokki Marianna
Vai alko se Marianna pelaamaan näin tätä peliä, ettei vaan tippuis..... No, jos vapaa suhde antaa siihen luvan niin mikä ettei....Alkuperäinen kirjoittaja mia:mitäs mieltä olette mariannan ja juuhanin käsipeleistä?
Anteeks mutta nyt on jollain muulla ymmärryksessä häikkää. Marianna vitsaili että "on avuttomia miehiä" koska nimenomaan tiesi etteivät saa keittää niitä perunoita.Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Nimenomaan miehet ei saa tehdä! Miten se Marianna Ei sitä tajunnu. Sehän sanottiin selvällä Suomen kielellä. On vissiin ymmärryksessä jotain häikkää!!!Alkuperäinen kirjoittaja RoSMo:Eikä ollut avuttomuudesta kii, vaan siitä, että miehet EI SAA tehdä ruokaa. Ne ämmät vois kyl alkaa toimiin, eikä urputtaa koko ajan. Semmosta se bb-talossa on se elämä..välillä potkitaan päähän..mut kyllä ne ämmät varmaan viel joskus palkitaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja sit se kun marko tuli pyytään että laittaisivat perunat kiehumaan, niin marianna alko raivoon että "on se nyt vittu kumma ku on niin avuttomia mieheiä ettei yhtiä perunoita saa hellalle!!" kaikissa tehtävissä on aina että ASENNE RATKASEE niin taitaa mennä joka tehtävä vituiks mariannan asenteen takia :/ ikävää muille...Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:aivan!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Olipa melki kyseessä mikä vaan niin marianna alkaa aina valittaa "mä en ainakaan...", "mä en kyllä...""mua ei ainakaan..."
Enenpäsä on negatiivinen tyyppi!
Juu,eilenkin sano heti et mä en sit ainakaan tee ruokaa,tehköön ne jotka osaa.
Mä oon kans niin KYPSÄ siihen ihmiseen. Meni todella maku, kun alko toisen ulkonäköö haukkumaan. Ja muutenkin valittaa joka asiasta, mikään ei ole hyvin. Sillä ei oo ollenkaan huumorintajua tai sit se on niin erikoinen, et mä en tajuu sitä.
No, mä en sitten ymmärrä tota Mariannan huumoria, koskaAlkuperäinen kirjoittaja Karussa:Anteeks mutta nyt on jollain muulla ymmärryksessä häikkää. Marianna vitsaili että "on avuttomia miehiä" koska nimenomaan tiesi etteivät saa keittää niitä perunoita.Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:Nimenomaan miehet ei saa tehdä! Miten se Marianna Ei sitä tajunnu. Sehän sanottiin selvällä Suomen kielellä. On vissiin ymmärryksessä jotain häikkää!!!Alkuperäinen kirjoittaja RoSMo:Eikä ollut avuttomuudesta kii, vaan siitä, että miehet EI SAA tehdä ruokaa. Ne ämmät vois kyl alkaa toimiin, eikä urputtaa koko ajan. Semmosta se bb-talossa on se elämä..välillä potkitaan päähän..mut kyllä ne ämmät varmaan viel joskus palkitaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja sit se kun marko tuli pyytään että laittaisivat perunat kiehumaan, niin marianna alko raivoon että "on se nyt vittu kumma ku on niin avuttomia mieheiä ettei yhtiä perunoita saa hellalle!!" kaikissa tehtävissä on aina että ASENNE RATKASEE niin taitaa mennä joka tehtävä vituiks mariannan asenteen takia :/ ikävää muille...Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:aivan!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Olipa melki kyseessä mikä vaan niin marianna alkaa aina valittaa "mä en ainakaan...", "mä en kyllä...""mua ei ainakaan..."
Enenpäsä on negatiivinen tyyppi!
Juu,eilenkin sano heti et mä en sit ainakaan tee ruokaa,tehköön ne jotka osaa.
Mä oon kans niin KYPSÄ siihen ihmiseen. Meni todella maku, kun alko toisen ulkonäköö haukkumaan. Ja muutenkin valittaa joka asiasta, mikään ei ole hyvin. Sillä ei oo ollenkaan huumorintajua tai sit se on niin erikoinen, et mä en tajuu sitä.
SANOS MUUTA!! ei kiireen kiertämää.....aikas luotto siihen että ehtivät tekeen!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi ne ei oo tekemäs sitä laminaattilattiaa :snotty:
Huh, en siis oo ainut jota ärsyttää.. tuol ne vain makaa sohvalla ja lässyttää.Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:SANOS MUUTA!! ei kiireen kiertämää.....aikas luotto siihen että ehtivät tekeen!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi ne ei oo tekemäs sitä laminaattilattiaa :snotty: