Virallinen bb pino 2008, osa 2

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
joo, kyllä noi muut talossa sen verran paljon puhuu ja haukkuu cheriä ja markoa, että nehän siellä' ovat. Valitettavasti :whistle:

Noista toivoisin että marko lähtee!

ja joku sanoi että bb extrassa tänään paljastetaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
joo, kyllä noi muut talossa sen verran paljon puhuu ja haukkuu cheriä ja markoa, että nehän siellä' ovat. Valitettavasti :whistle:

Noista toivoisin että marko lähtee!

ja joku sanoi että bb extrassa tänään paljastetaan?

joo noin lukee bb-sivuilla.. :D veikkaan kanssa cheryliä ja ehkä markoa...
tai mantaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:
Kukas teidän tän hetkinen suosikki/inhokki?

Suosikki Niko ja inhokki Marianna
niko on paras. :heart: :heart:
inhokki ehkä cheryl tai manta. ei tossa mantassa muuta, en vaan tajua miks pitää pitää kauheeta meteliä vatsantoiminnastaan.. tarviiko joka pieru raportoida? :kieh:
 
vieras
Mun puolesta sais tippua toi ilkeitten kööri; Mia, Manta, Marianna.
Tuskinpa noista kukaan on nimettynä; epäilisin Markoa ja Cheriä, joista kumpikaan ei hauku muita tai ole muutenkaan ilkeitä.
 
voi luoja kun ne ois tehnyt tota remppaa vähän enemmän täysillä, mutta olivat niin hemmetin varmoja, kuin on niin helppo tehtävä!! ASENNE nyt kuitenkin ratkasee, ei välttämättä tarvii olla niin täydellistä työjälkee...

SUOSIKKI: cheri
INHOKKI: manta
 
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja RoSMo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
Olipa melki kyseessä mikä vaan niin marianna alkaa aina valittaa "mä en ainakaan...", "mä en kyllä...""mua ei ainakaan..."
Enenpäsä on negatiivinen tyyppi!
aivan!!!

Juu,eilenkin sano heti et mä en sit ainakaan tee ruokaa,tehköön ne jotka osaa.
ja sit se kun marko tuli pyytään että laittaisivat perunat kiehumaan, niin marianna alko raivoon että "on se nyt vittu kumma ku on niin avuttomia mieheiä ettei yhtiä perunoita saa hellalle!!" :eek: :eek: kaikissa tehtävissä on aina että ASENNE RATKASEE niin taitaa mennä joka tehtävä vituiks mariannan asenteen takia :/ ikävää muille...
Eikä ollut avuttomuudesta kii, vaan siitä, että miehet EI SAA tehdä ruokaa. Ne ämmät vois kyl alkaa toimiin, eikä urputtaa koko ajan. Semmosta se bb-talossa on se elämä..välillä potkitaan päähän..mut kyllä ne ämmät varmaan viel joskus palkitaan!
Nimenomaan miehet ei saa tehdä! Miten se Marianna Ei sitä tajunnu. Sehän sanottiin selvällä Suomen kielellä. On vissiin ymmärryksessä jotain häikkää!!!
Mä oon kans niin KYPSÄ siihen ihmiseen. Meni todella maku, kun alko toisen ulkonäköö haukkumaan. Ja muutenkin valittaa joka asiasta, mikään ei ole hyvin. Sillä ei oo ollenkaan huumorintajua tai sit se on niin erikoinen, et mä en tajuu sitä. :eek:
Anteeks mutta nyt on jollain muulla ymmärryksessä häikkää. :whistle: Marianna vitsaili että "on avuttomia miehiä" koska nimenomaan tiesi etteivät saa keittää niitä perunoita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Alkuperäinen kirjoittaja punatukkainen:
Alkuperäinen kirjoittaja RoSMo:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
Olipa melki kyseessä mikä vaan niin marianna alkaa aina valittaa "mä en ainakaan...", "mä en kyllä...""mua ei ainakaan..."
Enenpäsä on negatiivinen tyyppi!
aivan!!!

Juu,eilenkin sano heti et mä en sit ainakaan tee ruokaa,tehköön ne jotka osaa.
ja sit se kun marko tuli pyytään että laittaisivat perunat kiehumaan, niin marianna alko raivoon että "on se nyt vittu kumma ku on niin avuttomia mieheiä ettei yhtiä perunoita saa hellalle!!" :eek: :eek: kaikissa tehtävissä on aina että ASENNE RATKASEE niin taitaa mennä joka tehtävä vituiks mariannan asenteen takia :/ ikävää muille...
Eikä ollut avuttomuudesta kii, vaan siitä, että miehet EI SAA tehdä ruokaa. Ne ämmät vois kyl alkaa toimiin, eikä urputtaa koko ajan. Semmosta se bb-talossa on se elämä..välillä potkitaan päähän..mut kyllä ne ämmät varmaan viel joskus palkitaan!
Nimenomaan miehet ei saa tehdä! Miten se Marianna Ei sitä tajunnu. Sehän sanottiin selvällä Suomen kielellä. On vissiin ymmärryksessä jotain häikkää!!!
Mä oon kans niin KYPSÄ siihen ihmiseen. Meni todella maku, kun alko toisen ulkonäköö haukkumaan. Ja muutenkin valittaa joka asiasta, mikään ei ole hyvin. Sillä ei oo ollenkaan huumorintajua tai sit se on niin erikoinen, et mä en tajuu sitä. :eek:
Anteeks mutta nyt on jollain muulla ymmärryksessä häikkää. :whistle: Marianna vitsaili että "on avuttomia miehiä" koska nimenomaan tiesi etteivät saa keittää niitä perunoita.
No, mä en sitten ymmärrä tota Mariannan huumoria, koska
todella totisella naamalla se sitä huumoriansa sitten heitti, eikä edes sen jälkeen kiinnostanut nauraa päälle. No, mut hei sehän olikin Marko, joka tuli siitä sanomaan niin sikshän se olikin niin suu norsunvidulla. :D
 
vieras
Huomasin just ettei oo yhtään suosikkia tuol talossa. Kaikki on niin ärsyttäviä.

Marko: ärsyttävä puhetapa, tönkkö tönkkö
Harri: teini, cherin palvoja
Cheri: Cheri ei tajuu
Marianne: ihme kikattelija, teini
Marianna: negatiivinen
Andreas: kälättäjä
Manta, Tero, Johan: tapettia
Mia: angst.
Niko, ok.
 
Mä oon nyt sit outo ja vastarannan kiiski, mut tykkään Mantasta. Ehkä mulle noi kakka ja pierujutut on niin normisettiä, ettei mun mielestä ole ollenkaan outoa niistä puhua (ja paljon). Se ei ärsytä mua pätkääkään. Toisin kuin Cheryll, siis kuin ihmiset ei näe kuinka paljon se esittää? Mulla ei sanat riitä kertomaan kuin paljon se mua ärsyttää! Kuten Mariannakin, mutta sitä vihasin jo ennen BB:täkin.

Luulen et äänestykseen joutuu Mame ja CheChe, ja toivon todella että C tippuu!! Mame ei ärsytä myöskään lainkaan, vaan on lepposa tyyppi. Harri on inhokki, en vaan vielä osaa päättää kuin suuri sellanen.
 

Yhteistyössä