Virallinen bb pino 2008, osa 2

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Mua kans ottaa tuo Marianna niin aivoon.En tiiä mikä siinä on mut se on niin AAAARRGGH!!Kaunis nainen varmaan juu,mut särähtää aina korvaan ku se oikein venyttää VITTUUUU!Ja mun mielestä puhuu paskaa selän takana.Vaikka sanoi että minä en sellasta tee :x

No hyppään kanssa tähän pinoon.. :D

Mua ÄRSYTTÄÄ koko ajan enemmän ja enemmän toi MANTA!!! :x Käytös tosi lapsellista, ja toi helvatun nenän kaivaminen :headwall: Samaten MIA on jotenkin nokkava ja pakko sanoo "pikkulikka, mikä pikkulikka" :LOL:

Miehistä sitten toi MARKO, ja HARRI....ei tykkää vaan yhtään.

Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:
Mua kans ottaa tuo Marianna niin aivoon.En tiiä mikä siinä on mut se on niin AAAARRGGH!!Kaunis nainen varmaan juu,mut särähtää aina korvaan ku se oikein venyttää VITTUUUU!Ja mun mielestä puhuu paskaa selän takana.Vaikka sanoi että minä en sellasta tee :x
Se näyttää ihan nuuskamuikkuselta musta :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:
No hyppään kanssa tähän pinoon.. :D

Mua ÄRSYTTÄÄ koko ajan enemmän ja enemmän toi MANTA!!! :x Käytös tosi lapsellista, ja toi helvatun nenän kaivaminen :headwall: Samaten MIA on jotenkin nokkava ja pakko sanoo "pikkulikka, mikä pikkulikka" :LOL:

Miehistä sitten toi MARKO, ja HARRI....ei tykkää vaan yhtään.
Mä taas tykkään Markosta jotenkin ja toisaalta se välillä ärsyttää.
Harri on vähän samanlainen, et toisaalta ja toisaalta :D

oonkohan mie ainoa bb"fani" joka ei oo kattonu yhtään kokonaista jaksoa (max 10min alusta), vaan seuraaminen keskittyy nettisivuille ja plussan aloituksiin..? :eek: mun suosikki on Tero ja inhokki se prinsessa-Cheryll, joka on muuten elävä kopio olikse viimevuoden blondista..(en muista nimeä)

Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:
oonkohan mie ainoa bb"fani" joka ei oo kattonu yhtään kokonaista jaksoa (max 10min alusta), vaan seuraaminen keskittyy nettisivuille ja plussan aloituksiin..? :eek: mun suosikki on Tero ja inhokki se prinsessa-Cheryll, joka on muuten elävä kopio olikse viimevuoden blondista..(en muista nimeä)
Mä tykkään myös terosta, mutta tykkään myös cheristä! =)

Mä en tästä päivästä alkaen katso yhtään jaksoa. Peruutimme tv-maksun ja digiboksi on irrotettu. TV:n aika taloudessamme on ainakin toistaiseksi ohi =)

minä
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Mä en tästä päivästä alkaen katso yhtään jaksoa. Peruutimme tv-maksun ja digiboksi on irrotettu. TV:n aika taloudessamme on ainakin toistaiseksi ohi =)

Saanko kysyä, että miksi moiseen ratkaisuus päädyitte? Mitä lapset tuumasivat?

Mulla alkaa kiehuun jo. Mia välillä ja MARIANNA :kieh: Toitottaa kaikille et asenne ratkaisee, asenne ratkaisee ja iteltä pääsee koko ajan noita "ku niin v*ttu v*tuttaa". Täytyy olla jotenkin pösilö jos ei tajua miten ristiriidassa on sanojensa kanssa. Cheri on ihana ja sai turhaan kakat taas niskaan vaik yritti käyttää vain oman puheenvuoron kun pikkulikka Mia alkaa aukoo päätä oikein uhittelevalla äänellä. Cheri on mun lemppari kaikista tähän asti. Muut akat puhuu vaan p*skaa selän takana.

Cheryll on just kuin Reese Witherspoon. :heart: Miehen kans hoksattii heti eka jaksoissa se. Yhtä blondi ja yhtä nätti. Ihanat silmät!!

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Mulla alkaa kiehuun jo. Mia välillä ja MARIANNA :kieh: Toitottaa kaikille et asenne ratkaisee, asenne ratkaisee ja iteltä pääsee koko ajan noita "ku niin v*ttu v*tuttaa". Täytyy olla jotenkin pösilö jos ei tajua miten ristiriidassa on sanojensa kanssa. Cheri on ihana ja sai turhaan kakat taas niskaan vaik yritti käyttää vain oman puheenvuoron kun pikkulikka Mia alkaa aukoo päätä oikein uhittelevalla äänellä. Cheri on mun lemppari kaikista tähän asti. Muut akat puhuu vaan p*skaa selän takana.
KIITOS :D mun ei tarvii kirjottaa, kun sä puit sen sanoiksi. :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:

Saanko kysyä, että miksi moiseen ratkaisuus päädyitte? Mitä lapset tuumasivat?
Siihen on monia syitä:

-kaikesta säätämisestä huolimatta kanavat pätkivät pahasti riippuen vallitsevasta säätilasta
-tv:tä meillä katsotaan oikeasti hyvin vähän (onhan se usein päällä, mutta sen eteen vaan jämähdetään istumaan ja apaattisena tuijottamaan; en minä, mutta nuo muut...) -> muutakin tekemistä on
-netti-tv:t tarjoavat jo monia ohjelmia ilmaiseksi
-nyt tarkoituksemme on panostaa katsomiemme ohjelmien laatuun (dvd:t)

Lapset eivät ole kovin paljon edes vastustaneet asiaa. Voihan olla, että jossain vaiheessa palaamme taas tv-aikaan, mutta nyt kokeillaan tämäkin juttu =)

Ole hyvä :flower: Cheri on näköjään meidän yhteinen lemppari. Mun mielestä se on aidoin noista kaikista, ainakin naisista.

Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:
Musta se Cheri on semmoinen tollukka, jonka elämän päätehtävä näkyy olevan itsensä tällääminen :kieh:
Hmph. Mulla iski eilen silmään kyllä kun Mariannalla on se huulikiiltopuikko koko ajan mukana ja joka välissä sitä laitto. :whistle: Jos tykkää vaihella vaatteita niin mikäs siinä, tuolla talossa muutenkin varmaan hakee tuollaisia omia juttuja ettei pää leviäis.

Ole hyvä :flower: Cheri on näköjään meidän yhteinen lemppari. Mun mielestä se on aidoin noista kaikista, ainakin naisista.
Joo, niin on. =) Ja sen kuinka noi muut kohtelee sitä TODELLA HUONOSTI!! niin sitä enemmän tykkään siitä. Se on siitäkin huolimatta ystävällinen muille, ja ehkä se korostuu positiivisesti myös senkin takia että mua OKSETTAA noi naiset jotka on kuin miehiä; MANTA mm. samanlaista paska-pierupuhetta kuin miehillä. :x

Mua ei ollankaan haittaa että se laittaa itteensä, koska niinhän nuo muutkin tekee.

Joo, niin on. =) Ja sen kuinka noi muut kohtelee sitä TODELLA HUONOSTI!! niin sitä enemmän tykkään siitä. Se on siitäkin huolimatta ystävällinen muille, ja ehkä se korostuu positiivisesti myös senkin takia että mua OKSETTAA noi naiset jotka on kuin miehiä; MANTA mm. samanlaista paska-pierupuhetta kuin miehillä. :x

Mua ei ollankaan haittaa että se laittaa itteensä, koska niinhän nuo muutkin tekee.
Niinpä, laittavat itteensä vielä enemmän kuin Cheri. Ainakin esim. Marianna. Ja se Mian ja Cherin sanaharkka oli mun mielestä ihan Mian syytä kun alkoi räkyttää niin uhittelevasti vaik toinen sanoi vain et "voitais aluksi jokainen miettiä vain".. jne. Arghhh. Ja pikkulikkahan se on Cherin ikään verrattuna ;) Käytöksen perusteella korostuu vaan.

Lisään viel että Cheri on nyt kahtena aamuna kuitenkin herännyt tekeen aamupuuron, vaikkakin manta siihen ängennyt päsmäröitteen. Ja ihan on noussut lähes suoraan sängystä, kun taas mm.marianne monena aamuna käpertyy sängyn viereen meikkaan nassunsa ennenkuin liikkuu yhtään minnekään. :whistle:

mia
Mua ärsyttää suunnattomasti toi Marianna,sen naama on koko ajan norsunvituilla! Tykkää määräillä muita ja ite on laiska löntys...ja lisäksi on Markon kimpussa koko ajan,joko haukkuu selän takana tai päin näköä.Ihme venakko...ulos ja heti!!

...
cheri on samanlainen ja saman näkönen ku viime vuoden maxine...

Mun suosikki oli minna mut nyt on cheri ja miehistä tero

inhokkeja marianna ja mia

Muut on mitään sanomattomia

Mammari
Mä en tykkää siitä Mariannasta,tuntuu ettei se edes halua tulla toimeen kaikkien kanssa. Ja jotenkin en ymmärrä sitä että voi inhota jotakin ihmistä ulkonäön takia.

Yhteistyössä