Aha, asia mikä mua on vaivannut. Tänks! =)Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:On niillä kone siellä kylppärissä.Alkuperäinen kirjoittaja salsai:Onko niillä pesukone, vai peseekö ne pyykit käsin?
Aha, asia mikä mua on vaivannut. Tänks! =)Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:On niillä kone siellä kylppärissä.Alkuperäinen kirjoittaja salsai:Onko niillä pesukone, vai peseekö ne pyykit käsin?
Se näyttää ihan nuuskamuikkuselta musta :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:Mua kans ottaa tuo Marianna niin aivoon.En tiiä mikä siinä on mut se on niin AAAARRGGH!!Kaunis nainen varmaan juu,mut särähtää aina korvaan ku se oikein venyttää VITTUUUU!Ja mun mielestä puhuu paskaa selän takana.Vaikka sanoi että minä en sellasta tee :x
Mä taas tykkään Markosta jotenkin ja toisaalta se välillä ärsyttää.Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:No hyppään kanssa tähän pinoon..
Mua ÄRSYTTÄÄ koko ajan enemmän ja enemmän toi MANTA!!! :x Käytös tosi lapsellista, ja toi helvatun nenän kaivaminen :headwall: Samaten MIA on jotenkin nokkava ja pakko sanoo "pikkulikka, mikä pikkulikka"
Miehistä sitten toi MARKO, ja HARRI....ei tykkää vaan yhtään.
Mä tykkään myös terosta, mutta tykkään myös cheristä! =)Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:oonkohan mie ainoa bb"fani" joka ei oo kattonu yhtään kokonaista jaksoa (max 10min alusta), vaan seuraaminen keskittyy nettisivuille ja plussan aloituksiin..? mun suosikki on Tero ja inhokki se prinsessa-Cheryll, joka on muuten elävä kopio olikse viimevuoden blondista..(en muista nimeä)
Mä en tästä päivästä alkaen katso yhtään jaksoa. Peruutimme tv-maksun ja digiboksi on irrotettu. TV:n aika taloudessamme on ainakin toistaiseksi ohi =)Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:oonkohan mie ainoa bb"fani" joka ei oo kattonu yhtään kokonaista jaksoa (max 10min alusta), vaan seuraaminen keskittyy nettisivuille ja plussan aloituksiin..? mun suosikki on Tero ja inhokki se prinsessa-Cheryll, joka on muuten elävä kopio olikse viimevuoden blondista..(en muista nimeä)
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mä en tästä päivästä alkaen katso yhtään jaksoa. Peruutimme tv-maksun ja digiboksi on irrotettu. TV:n aika taloudessamme on ainakin toistaiseksi ohi =)
Cheryll on just kuin Reese Witherspoon. :heart: Miehen kans hoksattii heti eka jaksoissa se. Yhtä blondi ja yhtä nätti. Ihanat silmät!!Alkuperäinen kirjoittaja Piipa:oonkohan mie ainoa bb"fani" joka ei oo kattonu yhtään kokonaista jaksoa (max 10min alusta), vaan seuraaminen keskittyy nettisivuille ja plussan aloituksiin..? mun suosikki on Tero ja inhokki se prinsessa-Cheryll, joka on muuten elävä kopio olikse viimevuoden blondista..(en muista nimeä)
KIITOS mun ei tarvii kirjottaa, kun sä puit sen sanoiksi. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Mulla alkaa kiehuun jo. Mia välillä ja MARIANNA :kieh: Toitottaa kaikille et asenne ratkaisee, asenne ratkaisee ja iteltä pääsee koko ajan noita "ku niin v*ttu v*tuttaa". Täytyy olla jotenkin pösilö jos ei tajua miten ristiriidassa on sanojensa kanssa. Cheri on ihana ja sai turhaan kakat taas niskaan vaik yritti käyttää vain oman puheenvuoron kun pikkulikka Mia alkaa aukoo päätä oikein uhittelevalla äänellä. Cheri on mun lemppari kaikista tähän asti. Muut akat puhuu vaan p*skaa selän takana.
Siihen on monia syitä:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mä en tästä päivästä alkaen katso yhtään jaksoa. Peruutimme tv-maksun ja digiboksi on irrotettu. TV:n aika taloudessamme on ainakin toistaiseksi ohi =)
Saanko kysyä, että miksi moiseen ratkaisuus päädyitte? Mitä lapset tuumasivat?
Ole hyvä :flower: Cheri on näköjään meidän yhteinen lemppari. Mun mielestä se on aidoin noista kaikista, ainakin naisista.Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:KIITOS mun ei tarvii kirjottaa, kun sä puit sen sanoiksi. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Mulla alkaa kiehuun jo. Mia välillä ja MARIANNA :kieh: Toitottaa kaikille et asenne ratkaisee, asenne ratkaisee ja iteltä pääsee koko ajan noita "ku niin v*ttu v*tuttaa". Täytyy olla jotenkin pösilö jos ei tajua miten ristiriidassa on sanojensa kanssa. Cheri on ihana ja sai turhaan kakat taas niskaan vaik yritti käyttää vain oman puheenvuoron kun pikkulikka Mia alkaa aukoo päätä oikein uhittelevalla äänellä. Cheri on mun lemppari kaikista tähän asti. Muut akat puhuu vaan p*skaa selän takana.
Hmph. Mulla iski eilen silmään kyllä kun Mariannalla on se huulikiiltopuikko koko ajan mukana ja joka välissä sitä laitto. Jos tykkää vaihella vaatteita niin mikäs siinä, tuolla talossa muutenkin varmaan hakee tuollaisia omia juttuja ettei pää leviäis.Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Musta se Cheri on semmoinen tollukka, jonka elämän päätehtävä näkyy olevan itsensä tällääminen :kieh:
Joo, niin on. =) Ja sen kuinka noi muut kohtelee sitä TODELLA HUONOSTI!! niin sitä enemmän tykkään siitä. Se on siitäkin huolimatta ystävällinen muille, ja ehkä se korostuu positiivisesti myös senkin takia että mua OKSETTAA noi naiset jotka on kuin miehiä; MANTA mm. samanlaista paska-pierupuhetta kuin miehillä. :xAlkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Ole hyvä :flower: Cheri on näköjään meidän yhteinen lemppari. Mun mielestä se on aidoin noista kaikista, ainakin naisista.Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:KIITOS mun ei tarvii kirjottaa, kun sä puit sen sanoiksi. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Mulla alkaa kiehuun jo. Mia välillä ja MARIANNA :kieh: Toitottaa kaikille et asenne ratkaisee, asenne ratkaisee ja iteltä pääsee koko ajan noita "ku niin v*ttu v*tuttaa". Täytyy olla jotenkin pösilö jos ei tajua miten ristiriidassa on sanojensa kanssa. Cheri on ihana ja sai turhaan kakat taas niskaan vaik yritti käyttää vain oman puheenvuoron kun pikkulikka Mia alkaa aukoo päätä oikein uhittelevalla äänellä. Cheri on mun lemppari kaikista tähän asti. Muut akat puhuu vaan p*skaa selän takana.
Niinpä, laittavat itteensä vielä enemmän kuin Cheri. Ainakin esim. Marianna. Ja se Mian ja Cherin sanaharkka oli mun mielestä ihan Mian syytä kun alkoi räkyttää niin uhittelevasti vaik toinen sanoi vain et "voitais aluksi jokainen miettiä vain".. jne. Arghhh. Ja pikkulikkahan se on Cherin ikään verrattuna Käytöksen perusteella korostuu vaan.Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:Joo, niin on. =) Ja sen kuinka noi muut kohtelee sitä TODELLA HUONOSTI!! niin sitä enemmän tykkään siitä. Se on siitäkin huolimatta ystävällinen muille, ja ehkä se korostuu positiivisesti myös senkin takia että mua OKSETTAA noi naiset jotka on kuin miehiä; MANTA mm. samanlaista paska-pierupuhetta kuin miehillä. :xAlkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Ole hyvä :flower: Cheri on näköjään meidän yhteinen lemppari. Mun mielestä se on aidoin noista kaikista, ainakin naisista.Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:KIITOS mun ei tarvii kirjottaa, kun sä puit sen sanoiksi. :flower:Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Mulla alkaa kiehuun jo. Mia välillä ja MARIANNA :kieh: Toitottaa kaikille et asenne ratkaisee, asenne ratkaisee ja iteltä pääsee koko ajan noita "ku niin v*ttu v*tuttaa". Täytyy olla jotenkin pösilö jos ei tajua miten ristiriidassa on sanojensa kanssa. Cheri on ihana ja sai turhaan kakat taas niskaan vaik yritti käyttää vain oman puheenvuoron kun pikkulikka Mia alkaa aukoo päätä oikein uhittelevalla äänellä. Cheri on mun lemppari kaikista tähän asti. Muut akat puhuu vaan p*skaa selän takana.
Mua ei ollankaan haittaa että se laittaa itteensä, koska niinhän nuo muutkin tekee.