Peesi!!Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Mä en tykkää siitä Mariannasta,tuntuu ettei se edes halua tulla toimeen kaikkien kanssa. Ja jotenkin en ymmärrä sitä että voi inhota jotakin ihmistä ulkonäön takia.
Peesi!!Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Mä en tykkää siitä Mariannasta,tuntuu ettei se edes halua tulla toimeen kaikkien kanssa. Ja jotenkin en ymmärrä sitä että voi inhota jotakin ihmistä ulkonäön takia.
Ulkonäön takia mä en ainakaan inhoo ketään. Tekopyhyys on se, mikä saa mut karsastamaan ihmistä kuin ihmistä.Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:Peesi!!Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Mä en tykkää siitä Mariannasta,tuntuu ettei se edes halua tulla toimeen kaikkien kanssa. Ja jotenkin en ymmärrä sitä että voi inhota jotakin ihmistä ulkonäön takia.
Alkuperäinen kirjoittaja mia:Tarkotitko Mammari sitä kun se norsunvittu sanoi inhoavansa Markoa tämän ulkonäön takia? Mä en tulis sen venakon kaa päivääkään toimeen saman katon alla hyi vittu!! Cheri in jotenkin ihana,tosi söpö vaikkakin naiivi! Mutta ei puhu toisista paskaa selän takana,se on iso plussa...
juuri näin!!!Alkuperäinen kirjoittaja mia:Tarkotitko Mammari sitä kun se norsunvittu sanoi inhoavansa Markoa tämän ulkonäön takia? Mä en tulis sen venakon kaa päivääkään toimeen saman katon alla hyi vittu!! Cheri in jotenkin ihana,tosi söpö vaikkakin naiivi! Mutta ei puhu toisista paskaa selän takana,se on iso plussa...
Niin ja kun asenne vielä oli se mikä ratkaisee. Mariannalla tulee ton narinan takia varmaa joku henk.kohtainen veemäinen passaustehtävä isoveljeltä vielä miehille. Ihan kiusaksi, olis kyl ihan oikein!!Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:juuri näin!!!Alkuperäinen kirjoittaja mia:Tarkotitko Mammari sitä kun se norsunvittu sanoi inhoavansa Markoa tämän ulkonäön takia? Mä en tulis sen venakon kaa päivääkään toimeen saman katon alla hyi vittu!! Cheri in jotenkin ihana,tosi söpö vaikkakin naiivi! Mutta ei puhu toisista paskaa selän takana,se on iso plussa...
mä en ensiksikään kehtais sanoo tollasta pk-huoneessa, kun tää kyseinen haukuttu nekilökin sen joskun näkee! Kannattas vähän miettii. Sitten en ymmärrä kuin mariannaa ottaa niin koville, kun annetaan TEHTÄVÄKSI jotain, niin kokoajan märisee ja kapinoi kuinka hän ei passaa ym.,
aivan!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Olipa melki kyseessä mikä vaan niin marianna alkaa aina valittaa "mä en ainakaan...", "mä en kyllä...""mua ei ainakaan..."
Enenpäsä on negatiivinen tyyppi!
Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:aivan!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Olipa melki kyseessä mikä vaan niin marianna alkaa aina valittaa "mä en ainakaan...", "mä en kyllä...""mua ei ainakaan..."
Varmaan on hyvä ope. Siinäkin savusukellustehtävässä oli niin rauhallinen ja auttoi Minnaa rauhoittumaan. jotenkin semmoinen levollinen tyyppi.Alkuperäinen kirjoittaja Mia:Marianna on oikea laiskiainen! Seuratkaa sitä,antaa mielellään ohjeita ja käskytyksiä muille mutta itse tekee mahdollisimman vähän. Marko on mun tyttären opettaja,meillä fanitetaan ihan täysillä sitä...Ei voi olla huono ope,kun teinitkin tykkää siitä !
ja sit se kun marko tuli pyytään että laittaisivat perunat kiehumaan, niin marianna alko raivoon että "on se nyt vittu kumma ku on niin avuttomia mieheiä ettei yhtiä perunoita saa hellalle!!" kaikissa tehtävissä on aina että ASENNE RATKASEE niin taitaa mennä joka tehtävä vituiks mariannan asenteen takia :/ ikävää muille...Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:aivan!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Olipa melki kyseessä mikä vaan niin marianna alkaa aina valittaa "mä en ainakaan...", "mä en kyllä...""mua ei ainakaan..."
Juu,eilenkin sano heti et mä en sit ainakaan tee ruokaa,tehköön ne jotka osaa.
Eikä ollut avuttomuudesta kii, vaan siitä, että miehet EI SAA tehdä ruokaa. Ne ämmät vois kyl alkaa toimiin, eikä urputtaa koko ajan. Semmosta se bb-talossa on se elämä..välillä potkitaan päähän..mut kyllä ne ämmät varmaan viel joskus palkitaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja sit se kun marko tuli pyytään että laittaisivat perunat kiehumaan, niin marianna alko raivoon että "on se nyt vittu kumma ku on niin avuttomia mieheiä ettei yhtiä perunoita saa hellalle!!" kaikissa tehtävissä on aina että ASENNE RATKASEE niin taitaa mennä joka tehtävä vituiks mariannan asenteen takia :/ ikävää muille...Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:aivan!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Olipa melki kyseessä mikä vaan niin marianna alkaa aina valittaa "mä en ainakaan...", "mä en kyllä...""mua ei ainakaan..."
Ja Markollahan oli fiksu pointti,että menee siinä aikaa kun ne perunat kiehuu ja muillakin voi olla jo nälkä.Alkuperäinen kirjoittaja RoSMo:Eikä ollut avuttomuudesta kii, vaan siitä, että miehet EI SAA tehdä ruokaa. Ne ämmät vois kyl alkaa toimiin, eikä urputtaa koko ajan. Semmosta se bb-talossa on se elämä..välillä potkitaan päähän..mut kyllä ne ämmät varmaan viel joskus palkitaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja sit se kun marko tuli pyytään että laittaisivat perunat kiehumaan, niin marianna alko raivoon että "on se nyt vittu kumma ku on niin avuttomia mieheiä ettei yhtiä perunoita saa hellalle!!" kaikissa tehtävissä on aina että ASENNE RATKASEE niin taitaa mennä joka tehtävä vituiks mariannan asenteen takia :/ ikävää muille...Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:aivan!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Olipa melki kyseessä mikä vaan niin marianna alkaa aina valittaa "mä en ainakaan...", "mä en kyllä...""mua ei ainakaan..."
Nimenomaan miehet ei saa tehdä! Miten se Marianna Ei sitä tajunnu. Sehän sanottiin selvällä Suomen kielellä. On vissiin ymmärryksessä jotain häikkää!!!Alkuperäinen kirjoittaja RoSMo:Eikä ollut avuttomuudesta kii, vaan siitä, että miehet EI SAA tehdä ruokaa. Ne ämmät vois kyl alkaa toimiin, eikä urputtaa koko ajan. Semmosta se bb-talossa on se elämä..välillä potkitaan päähän..mut kyllä ne ämmät varmaan viel joskus palkitaan!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja sit se kun marko tuli pyytään että laittaisivat perunat kiehumaan, niin marianna alko raivoon että "on se nyt vittu kumma ku on niin avuttomia mieheiä ettei yhtiä perunoita saa hellalle!!" kaikissa tehtävissä on aina että ASENNE RATKASEE niin taitaa mennä joka tehtävä vituiks mariannan asenteen takia :/ ikävää muille...Alkuperäinen kirjoittaja Mammari:Alkuperäinen kirjoittaja helmi79:aivan!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kuulapyssy:Olipa melki kyseessä mikä vaan niin marianna alkaa aina valittaa "mä en ainakaan...", "mä en kyllä...""mua ei ainakaan..."
Sama juttu. Inhoon yli kaiken itserakkaita ja omahyväisiä ihmisiä.Alkuperäinen kirjoittaja kiki:Mä en tiiä miks mua ärsyttää eniten se Marianne..aina kun sitä näytetään ja varsinkin sillon kun se puhuu jotain mun tekee mieli vaihtaa kanavaa