VIILAAJAT 39

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Nella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Elähän nyt Minsku niiskuttele siellä, vai onko kenties vähän tunteet herkässä *nyökyttelee tietävästi*, mites ne muut oireet, väsyttää jne? ;)

Oli sit vähän viileää tänä aamuna, ei ollut yhtään kiva skrapailla auton laseja, mutta sainpas laitettua uudet saappaat jalkaan kun ei pikkukengissä enää viitsinyt lähteä.

Kivaa päivää kaikille!

Caktus

Lupaavalta kuulostaa Nella!! Puhumattakaan tippalinssi-Minskusta... Jätätteköhän te kaikki nyt meidät Caktuksen kanssa tänne ihan kaksin hölisemään?! Ja Caktukselle superpaljon onnea unelmaduunin metsästykseen! Se on aika varma plussa raskaustestiinkin heti kun olet saanut nimen työsopimukseen. ;) Minäkin olen nauttinut siitä, että saa laittaa saappaat jalkaan! Heti paljon naisellisempi fiilis, olen viilettänyt koko syksyn ilman korkoja.

Eilen siis tuli vielä tuhrua, jännittää hirmusti jatkuuko vielä tänäänkin. Olen lueskellut nimittäin näitä muita ketjuja paljon viime päivinä, ja tuhruongelmat näyttäisivät olevan useimmiten merkki jostain kurjasta. Vitsit, olisi pitänyt varata se gyne jo tälle viikolle, mutta halusin nähdä limakalvon paksuuden vähän myöhäisemmässä kierron vaiheessa... Ei siis auta kun kestää ja jättää lukematta kaikki kauhukertomukset.

Missäs on Jossukka? Plussaa ihailemassa?

Teillähän on tosi lupaavan kuulosia oireita :) Sormet ja varpaat pystyssä peukutan teiän puolesta :D

Kävin eilen teatterissa kattomassa Vuonna `85 ja tykkäsin kovasti. Asut ja tukat oli niin nappiin laitettu että tuli ihan oma lapsuus mieleen ;)

Mä jätän hullut päivät väliin kun on tullu tässä kuussa jo hummailtua ihan tarpeeks. Tosin siitä mun villakngastakista sai kyllä stockan kortilla ihan kivan alennuksen...

Pitäis lähtee ulos hytisemään et pääsis töihin...Vaikka musta ois kyllä ihanaa kun satais jo lunta. Kotiseuduilla pohjosissa oli jo satanutkin...

Ollaan näköjään Aavan kans yhtäaikaa linjoilla... Mä varmaan jään kans tänne kirjotteleen kun kaikki muut plussaa, ainakin nyt tuntuu siltä...

Caktukselle megaisot tsemppaukset työnhakuun! Jospa sieltä löytyis paikka sulle...

Mä oon pitänyt jo 2 päivää uutta takkia :D
KEnkiäkin on kaapit täysi, mut mun ongelmana on se kun joutuu juoksentelemaan niin hirveesti ja käven vielä työmatkat niin ei viitsi missään naisellisissa popopissa kulkea, tennarit on varma valinta...

Mun arkikengät on melkeen poikkeuksetta matalia,koska olen niin mukavuudenhaluinen ja haluan kävellä kovaa!Opiskeluaikana käytin vielä TOSI korkeita korkoja kompensoimassa mun lyhyyttä,mutten enää.MUTTA nyt löysin pitkästä aikaa kengät,jotka on melkosen korkeet,mutta niin mukavat,että pidän niitä koko ajan :-)On se kieltämättä naisellisempaa ;-)

Nohnoh,Aava ja Pikkumyy,te ette todellakaan jää tänne kaksistaan linjoille sillä älkääs nyt unohtako mua. Mulla kun ei ole vielä moneen kuukauteen toivoakaan, että pääsisin edes aloittelemaan viilausta. Mies on tosin jo pehmentynyt sen verran, että lupaili tossa joulun jälkeen katsella asiaa siltä kantilta =).
Hitsi, että olikin kylmä ilma aamulla, meilläkin näytti vain 3 astetta. Nyt sain laittaa ihanan uuden takkini päälle aamulla kun nahkatakki ei enää lämmitä tarpeeksi.Uudet saappaat pitäisi kyllä käydä ostamassa. Mä kun olen niin hiivatin lyhyt niin tarvitsen kyllä saappaisiini kunnon korot (mielellään tolppakorot-olkoot kuin epämuodikasta tahansa-niillä on parasta kävellä).

Minerva77 30/28,y08/06 Hki
Fanny77 30/33,y06/06,km 9/06 Hki
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 32/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 27/28, yritystä 1/07, Helsinki
Nella26, 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa

To-be-viilaajat:
Siiseliini 29/30, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:

Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona 27.10.2007
Minja
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008 NKL
Joppuli 13.4.08(LA varmistuu joskus)
haikkis 23.4.08 (LA varmistuu sitten joskus)

Laitoin vielä hiukan päivitystä iän kohdalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Aava80:
Missäs on Jossukka? Plussaa ihailemassa?

Täällähän minä, ja ei ole kyllä mitään ihailtavaa.. Sori, kun olen ollut taas huonosti linjoilla, mutta täti on kyllä pitänyt seuraa koko viikon ajan. Olihan se jo tiedossa, ettei tässä kuussa mitään tarvitse jännätä, mutta Silti tuntui todella pettymykseltä, kun menkat alkoivat.. Mitähän ihme neitseellistä sikisemistä olin kuvitellut..

Luitteko muuten Milla Jovovichista - hän kun oli luullut, että on kaljamaha kasvanut ja kaljamaha paljastuikin vauvaksi kuudennelle rv:llä.. Mullakin on vähän kesämassua kertynyt, olispa yhtä hyvä tuuri kuin Millalla :)

ei oo helppoo ei.. tässä lista - toivottavasti uusin - uusiksi

09.10. (ti) Jossukka81
15.10. (ma) Nella
17.10. (ke) Minerva77
18.10. (to) Fanny
30.10. (ti) pikkumyy27
3.11. (la) Aava80
3.11. Jossukka81

Alkuperäinen kirjoittaja jossukka81:

15.10. (ma) Nella
17.10. (ke) Minerva77
18.10. (to) Fanny
30.10. (ti) pikkumyy27
3.11. (la) Aava80
3.11. Jossukka81

Nyt vielä muokattuna.. Mistähän tämmönenkin sähläys kertoo

Minerva77 30/28,y08/06 Hki
Fanny77 30/33,y06/06,km 9/06 Hki
Pikkumyy28 27/29, 02/07, Pirkanmaa
Caktus 32/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 27/28, yritystä 1/07, Helsinki
Nella26, 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa

To-be-viilaajat:
Siiseliini 29/30, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku (syntynyt tyttö 28.7.-07)
Joanna (syntynyt poika 2.8.-07)
Ewa (syntynyt tyttö 20.8.-07)
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona 27.10.2007
Minja
Elviira 26.2.2008
Inkku 28.03.2008
Prinressa 6.4.2008 NKL
Joppuli 13.4.08(LA varmistuu joskus)
haikkis 23.4.08 (LA varmistuu sitten joskus)

09.10. (ti) Jossukka81
15.10. (ma) Nella
17.10. (ke) Minerva77
18.10. (to) Fanny
30.10. (ti) pikkumyy28
3.11. (la) Aava80
3.11. Jossukka81

Noniin, sählinkien jälkeen.. Marraskuulle jännäyslistalla mennään, kohta siis vuosi yritystä takana! Viime vuonna tähän aikaan laskin vielä "sopivaa" vauvanteon aloitusaikaa kaavalla tämä hetki + n. 9 kk = vauva.. Eipä se sitten ihan niin mennytkään. Onneksi sentään aloitettiin.

Elviira antoi kyllä hyvää vinkkiä, että ovulaatio ei välttämättä kaikista laskukaavoista huolimattakaan ole silloin kun sen luullaan olevan. Säännöllinen yritys siis palkitaan! Toisaalta "yritys" on huono sana, siitä tulee semmonen varta vasten tekemisen meininki.. Mä ainakin tarvitsen myös sen oikean fiiliksen, ei se vaan onnistu niin, et tänään on sekstailtava, kun on se päivä... Vai onko teillä tähän jotakin vinkkiä?

Hulluista päivistä - ei, ei, ei. En mene, en kirveelläkään. Ahdistaa jo nuo keltaiset kassit joka paikalla.

Ai kivaa, pikkumyy on samaan aikaan linjoilla. Hieman ekaksi pelästyin, että miten oon saanut ton mun tekstin ängettyä sun nimiin tässä sählätessä, mutta ei se onneksi niin mennytkään :)

Mäkin haluun uudet saappaat! Noh, seuraavaa tilipäivää odotellessa...vai pitäiskö jättää ne lohdutusostokseksi kun täti seuraavan kerran tulee...

Hienoa että Siiseliinin mies alkaa pehmetä ;) Kohta sit teilläkin viilaillaan...

On taas tällä vklla joka päivä ohjelmaa töitten jälkeenki et oon ihan poikki...missähän välissä sitä kerkeis peittoja heiluttelemaan...

Tänne kanssa saappaat! Ja muutenkin päivitystä syysvaatevarastoon. Nyt on ollut niin kiire töissä, että täällä fiksusti lanseerattu tädin saapumisen lohdutusshoppailukin on jäänyt väliin.. Saako sen tehdä vielä jälkikäteen? Monesko kp. on ehdottomasti viimeinen lohdutusshoppailupäivä ;);)

Taustajännäilijä täällä, iltaa!

Minullakin tosiaan laskettu aika siirtyi ultrassa 5 päivää aiemmaksi kuin mitä se olisi TESTEIN BONGATUN (??!!!) oviksen mukaan ollut... Että varmaan kannattaa se kolmen päivän välein -taktiikka sitten siellä ovista reilusti edeltäenkin.

-Inkku, rv 15+6-

Inkku, onpa mielenkiintoista...!

Jossukka, tottakai sä saat tehdä lohdutusshoppailun jälkikäteen, sehän jää vähän niinkuin pankkiin odottamaan, jollei voi heti käyttää. Eli eikun menoksi ja saapasta jalkaan!

Onhan muuten hieno kuulas syyssää pääkaupunkiseudulla :( jestas mikä sade!

Aamukukkuja Caktus

Tampereella lunta maassa ja sataa räntää! Onneks meen autolla töihin, vaikka alla onkin kesärenkaat ja nekin aika huonot...mutta köröttelen pikkuteitä ja matkakaan ei oo pitkä ;)

Ei kun vaan shoppailemaan Jossukka!

Mä meen tänäänkin teatteriin ja viikonlopuks tulee yövieraita, joten en sit niitten nähden pääse nettiin, joten toivottelen jo nyt kaikille HAUSKAA VIIKONLOPPUA!!!!

Huomenta Viilaajat

Joppulille lohdutuksia!

Melkoinen keli täällä kyllä on, onneksi sateenvarjosta oli vielä ainakin hyötyä!
Saa nähdä miten meidän reissun käy!!

Mä olen nyt virallisesti päättänyt että ei kannata jännittää!

minskuliini

Äh, kirjoittelin tänne pitkän tarinan ja sitten kone kaatui! Argh! Nyt sitten lyhyemmin.

Harmitukset Jossukalle. :( Lohtushoppailua saa harrastaa aina kun siltä tuntuu ja sopimukseen kuuluu, että silloin saa tuhlata huoletta. Meillä onkin sitten marraskuussa sama jännäyspäivä. Kyllähän tämä alkaa jo stressata kun vuosi yritystä alkaa lähestyä.

Ilmoitin eilen miehelle, että koska oviksen ajankohdasta taikka siitä tapahtuuko sitä ylipäätään ollenkaan ei ole varmuutta, meillä alkaa tänään joka toinen päivä -tahti. Ei pistänyt yhtään pahakseen, yllättäen. Mutta mutta, heti tuli ongelmia. Mies sai tänään antibioottikuurin silmätulehdukseen. Mites tuo nyt vaikuttaa, tietääkö joku? Hänellä oli viimeksi antibioottikuuri elokuun lopussa poskiontelontulehdukseen ja mietinkin nyt voisiko se olla syynä siihen ettei ole tärpännyt vieläkään. Vaikuttaako miehen lääkekuuri siis jotenkin siittiöihin? En viitsisi turhaan tikutella ovista ja herätellä toiveita. Seksihän ei tietenkään koskaan ole turhaa, raskautumisen todennäköisyyksistä huolimatta. ;)

Toivottavasti Minsku miehineen pääsee matkaan! Kuulostaa ihanalta reissulta. Siiseliinin prokjektissa edistystä, hienoa! Nythän voit perustella miehelle yrityksen aloituksen aikaistamista sillä, että nettikaverit tarvitsevat lisää jännääjiä plussaavien tilalle. Minskua siis jännätään (ei sun itse tarvitse, me hoidetaan se homma) ja Nellaa ja Fannya. Pikkumyy ajelee varovaisesti! Ja Caktus voisi lähettää tännekin hieman tuota aamupirteyttä, en meinaa nykyisin päästä millään aamuisin ylös sängystä. Ihan kuin heräisi keskellä yötä kun on pilkkopimeää.

Miten minusta tuntuu, että kaikki mahdolliset julkkikset ovat nyt raskaana? Onko meneillään vauvabuumi, vai kiinnittääkö näihin asioihin vaan enemmän huomiota nykyisin?

Kivaa viikonlopun odotusta kaikille, älkää antako sään masentaa!