VIILAAJAT 39

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Nella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, tuo lista on mielestäni viimeisin. Nyt jänskätään siis Jossukkaa! Meillä menee yleensä jostain syystä niin, että kierron alkupuoli nimenomaan on aktiivisempi. Ja viimeksi kyllä hyödynnettiin koko kierto alusta viime metreille asti, eli siitä ei ainakaan jäänyt kiinni. Jatkamme siis harjoituksia edelleen. :)

Heipat taas :D

Voi pikkumyy.. Olen pahoillani, nyt lohturutistuksia !
hali3.gif
Ei kai siinä muu auta kuin uutta yritystä.. Niin turhauttavalta kuin se välillä tuntuukin ( Ainakin minusta)
Just tultiin kävelyltä, koko illan on ollut huono olo ja alavatsaa nipistelee..
Mun pitää alkaa hillitseen tuota kahvin juontia, se ei tee näköjään hyvää vatsalle!! Tulee "huomaamatta" juotua ihan älyttömästi päivän aikana!!
..tokihan mieli tekis aatella että se oliskin jotain muuta.
Miehenikin kysyi että oisitkohan sää raskaana? Viikko olis jännäyspäivään joten tuttua tutumpaa odottelua nyt sitten vaan...

Kivaa maanatai-iltaa..
Minä lähden saunaan ja sitten käperryn peitton ja sohvalle tuijottaan telkkaa.. maanantaisin kun sieltä jotain kivaa yleensä tulee :)

Peukkuja jossukalle :) :)

Nella

Ahaa,Minsku on malttamattomana ;-)

Toisaalta ei viittis kauheesti hehkutella,kun pelkää taaaaas pettyvänsä,mutta nyt ihan Minervan iloksi...
-Tisseissä on aika tuttua nipistelyä,se on vaan alkanut tosi paljon aikasemmin kuin yleensä.
-Kumpaakin nivusta "vetää"/jomottelee aina välillä.Myöskin eilen,kun nostin painavan kassin autosta,oikeaa nivusta "repäisi" oikein kunnolla!
-Alavatsakipu/paine,esim.housut keskellä mahaa tuntuu välillä ilkeiltä.Myös harvinainen vieras,eikä koskaan ollut näin aikaisin!
:-D :-D :-D Eli tässä näitä!!Mieliala vetää taas vuoristorataa,ollakko vaiko eikö olla !?!

Jossukkaaaaa!!?!

Nellalla kuulostaa hyvältä!Entä Minsku sun omat oireet?Vaihtiksia,kiitos!

räkä-Fanny

Vaihtiksia Fannylle :)

En mä näe tai tunne itsessäni mitään oireita. Noita vihlaisuja on ollut, esim aivastaessa, noustessa lattialta ja ihan kaupassakin kerran rupesin vaan haukkomaan henkeäni. Nää voi kuitenkin laittaa kaikki suolistonkin piikkiin. Tisseissä ei ole muuta kuin turvotus, normaalisti ne ovat kyllä kipeämmät kuin nyt, siksi aloin jo epäilläkin josko ovista ei ole ollutkaan.
Tää mun tukkosuus/flunssa on pahimmillaan aamupäivisin ja ilma alkaa kulkea jo puolen päivän tuntumassa. Kaikki lihakset ovat ihan jumissa, eilen yritin kovasti venytellä, mutta se varmasti näytti lähinnä vitsiltä kun istuin vain lattalla ja irvistelin :D

m

Siis munkin kaikki oireet voi varmasti selittää jollain muulla :-D
Olen siis edelleenkin täynnä räkää-niin paljon,että joudun syömään kuurin poskiontelontulehdukseen!Tää on ollut ihan karmea syksy näiden tautien osalta!!
Tämä tukkoisuus ei kyllä enää johdu mistään positiivisesta...!

F

Ihanaa, Fannylla ja minskulla oireita!!!!! :D :D

Niin, kyllähän mieleni tekis hehkuttaa enemmänkin ja aatella mutta oon koittanut itteeni hyssytellä sen minkä voin ja pystyn..mielessähän liikkuu tietenkin kaikenlaisia oireita, mutta mahdollisen pettymyksen minimoidakseni olen ajatuksineni ihan hiljaa..
Mutta kahvi vaan maistuis, mutta paha olo tulee sen jälkeen...
Mää olen ollut koko vuoden terveenä, lukkunottamatta vatsatautia joka vaivasi yhden yön tammikuussa! Olen kyllä yleensäkin aika vähän sairaana (koputan puuta) että ei oo kyllä tarvinnut olla koulusta/töistä pois !

PIINAVIIKKO - todellakin...
haukotus.gif

Kivaa iltaa Viilaajille, ootte mun ajatuksissa :D

Nella

Oijoi, nyt löytyy sen verran hyviä oireita Nellalta, ja Fannylta ja Minskulta että pitää alkaa välittömästi peukuttaa oikein tosissaan! Mikäs on Jossukan tilanne? Entäs mitä kuuluu Caktukselle? Joko Pikkumyy on toipunut pettymyksestä?

Minulle ei mitään ihmeellistä, olen koittanut keskittyä vähän kauemmaksi omasta navastani tällä viikolla. Aamuisin tulee vieläkin pientä tuhrua, eli gynetuomiota odotellessa... Tsemppiä kaikille!

Nytpäs täällä on tosi jännät paikat. Jos Minsku, Fanny ja Nella plussais samoihin aikohin niin kuin meillä kolmellakin kävi viimeksi. Ois kyllä nyt plussajunan aika pysähtyä tähän ketjuun.

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhh..

Nyt lähden neuvolaan.

Prinressa ja nöpö rv 14+3

Hirmuiset peukutukset Nellalle,Fannylle ja Minskulle!!!!! db db db db db

Täältä alkaa täti pikkuhiljaa poistumaan...ei kai siinä mitään, uutta yritystä vaan. Vaikka jotenkin nyt on muutaman kuukauden ollu vähän semmonen epätoivonen olo et ei tästä mitään tuu ja mä en varmaan koskaan tuu raskaaksi...Silti aina ennen menkkojen alkamista elättelee toivoo et jos sittenkin... Hmph! Mullon varmaan joku ikäkriisi tms...

Hyväähän tänne kuuluu, kiitos vaan kysymästä Aava :)

Missäs se jossukka on???

Ootteko muuten vanhat ketjulaiset huomanneet että Tehiksellä on tulevana sunnuntaina LA?!

Omassa navassa ei mitään raportoitavaa, odottelen tietoa koska uuden auton voi mennä hakemaan, ja suunnittelen pidennettyä viikonloppua Lapissa vielä tämän vuoden puolella. Ja yritän olla tosi motivoitunut töissä, mikä on koko ajan vaikeampaa...tarjouduin jo töihin yhteen hommaan, ja ko. paikan pomo lupasi pitää mut mielessä kun jotain tulee tarjolle, pitäkää mulle peukkuja ton suhteen, että sieltä kuuluis jotain todella pian, ja vielä saisinkin sen homman (se ois nyt se mun unelmaduuni...)

Caktus

Heipsan!

Jossukka hoi!!

Täällä malttamattona odotetaan perjantaina ja vähän kauhulla myös sitä millanen myräkkä sieltä on oikein tulossa. Toivottavasti päästään reissuun kuitenkin normaalisti.

minskuli

Caktukselle superpeukut unelmaduunin suhteen!!!Olisi kyllä varmasti ihanaa saada muukin(uusi)projekti kuin tää vauvajuttu...!

Ei kannata nyt näistä meikäläisen oireista ihan hirveesti innostua,onhan tää nähty jo turhan monta kertaa...Mutta kiitos peukuista kumminkin!Ehkä se juna todella vihdoin pysähtyis täälläkin!

Joko se Tehis synnyttää?Justhan se plussasi ;-)

Sainpa äsken Hulluilta Päiviltä aimo kasan arkivaatetta edullisesti!Ostin kaikkia värillisiä vaatteita,ettei iske masis kun tulee pimeetä :-)

Fanny

Kiitos Fanny, mä pistän sulle vastapeukutukset plussan suhteen ;)

Mä oon tässä hullun lailla soitellut jos saatais jokin peruutusaika sinne ivf.n ekaan käyntiin, kohta ne varmaan rakentaa puhelinjärjestelmäänsä jonkin jutun joka kääntää mun puhelut johonkin automaattiin missä raikaa "älä soita tänne enää koskaan" :)

Fanny, missä Stockalla kävit? Oliko ihan järjetön ryysis? Mä meinasin mennä keskustaan perjantaina iltapäivällä, ei varmaan ole ketään muuta siellä silloin... ;)

Caktus

ja jotta viestit ei vaan loppuis kesken, niin Minsku, kuulin että jossain ennusteessa oli luvattu lauantaille merialueille 23m/s tuulta, jaiks... ja Viroon lumisateita. Toivottavasti ei toteudu ainakaan tuo tuuli. Mun mies on lähdössä kalastamaan lauantaina, ja se jo meinas että lähteekin jonnekin järvelle, ei kuulemma huvita merelle lähteä jos toi ennuste toteutuu. Ootteko Minsku menossa nopealla vai hitaalla paatilla yli? Sillä vaan, että kuinka suuri riski on matkan peruuntumiselle...

Meidän pitäisi lähteä perjantaina ja palata sunnuntaina, Nordicilla ollaan menossa tai jätetään menemättä :)
Mä vaan ootan sitä saunallista hotellihuonetta ja jäissä olevaa kuoharipulloa, hih

Oooo,Minskun hotelli kuulostaa hyvältä!
Toivottavasti tuo sää ei nyt ihan tollaseksi myrskyksi ylly!

Caktus,kävin keskustassa.Koska olin jo aamulla liikkeellä,ei siellä ollut ihan toivoton ryysis-pääsin jopa jonottamatta kokeilemaan alusvaatteita!!Kokemus on osoittanut,että lauantai on pahin päivä,mutta kyllä mä luulen,että siellä pe-iltapäivänäkin on myös jokunen muu... ;-)
Ja soittele vaan sitkeesti sinne,ei ne voi sua kieltää :-D Aina joku peruuttaa!
Itse tässä just tuumin,että tarttis munkin varmaan lähestyä sitä meijän lääkäriä,ihan varmuuden vuoksi,jos ei nyt tärpännytkään.Tietäs sitten siitä (mahdollisesta) enskuun inssistä jotain!

Nyt siirryn Hullari-alennus-Annan kanssa sohvalle!

F

Mä oon jo ihan varma siitä että menkat on tulossa ja etuajassa vielä! Viikonpäästä keskiviikkonahan niiden vasta pitäisi alkaa, mutta outoja tapahtuu! Ensinnäkin mun naamaan on ilmestynyt kaksi jättimäistä finniä, normaalisti finnejä tulee kun menkat on jo alkaneet (jos silloinkaan) ja sain tänään vielä kunnon PMS raivarit (yl. pari päivää ennen menkkojen alkua) kun perunamuusista ei tullut oikean paksuista mun mielestä.

Tässä kuussa pitäisi syntyä lisää jo Viilaja-vauvojakin, aika kuluu kyllä siivillä!

m joka ei tiedä missä sitä mennään

Moikka!

Minsku, eikö se PMMP:n Paulakin sanonut että "naama on kuin pizza" kun ilmoitti raskaudestaan ;) Mun naama kukkii, on kukkinut jo muutaman kuukauden, siis ihan järkyttävää kun ei oikein oo tottunut tämmöseen.. Ostin apteekista sellaista akneiholle tarkoitettua rasvaa joka kuivattaa ihoa..juu, kuivattaa tosiaan, nyt on naama kuin ois hiekkapaperilla hionut, hilseilee oikein kunnolla..jospas nuo finnitkin tosta pikkuhiljaa kuivuis ! ! ! :D
Caktus, anna vaan linjojen soida kuumana :) Uskon ja toivon että sisukkuus vielä palkitaan !
Mää taas oon päättänyt pysyä kaukana keskustasta etten vahingossakaan mee lähelle hulluja päiviä.. Ahdistaa pelkkä ajatus! Täällä on stockkalla jonot varmaan jo 7 aikaan ja ei toivoakaan että pääsis jonottamatta mihinkään! Selasin sen lehden läpi ja onneksi siellä ei mitään isompia ihanuuksia ollut että olis tarvinnut lähteä hakemaan!
Toivottavasti minsku pääsee reissuun.. Kuohari kuuostais ihanalta :)

Kovasti peukkuja Viilaajat, plussia kaivataan kovasti ! ! ! :) :)

Nella :D

..niin ja jos taas pikkusen keksitää lisää mahdollisia oireita niin mulla on ilmavaivoja... mutta veikkaan kyllä tuota kasvispainotteista ruokavaliota syyksi :)

Kukkuu viilaajat :-)
En varmaan viikkoon olekaan käynyt teitä taustailemassa. Nyt aavistelin, että täällä juorutaan :-) Ei vaan. Tosiaan olen kyllä teille taustalla kovasti peukkuja pidellyt, mutta en ihan säännöllisesti tule pyörähtäneeksi. Viilaaja-odottajia olen myös taustaillut. Oma kirjoittaminen on jäänyt lähinnä tuohon ex-kermitteihin ja joskus vähän lokakuisiin. Täällä isommassa pesueessa käyn joskus pyörähtämässä. Eihän sitä tiedä, jos sinne vielä liityn tässä kohta :-D

Fannylla ja Minervalla nyt ainakin näyttää olevan jännät päivät. Taisi olla muitakin... Hirmuisesti peukkuja! Niin toivoisin teille sitä plussaa <3
Jännät päivät on tosiaan täälläkin. Uskomattoman nopsasti tuo aika vierähtää... Saa nähdä jakautuuko tuo Entu kuitenkin ennen minua. Vähän luulen niin ;-)

Mukavaa syksyn jatkoa ja plussapuhureita!

Tehis rv 39+3

Nella rupee kyllä kuulostamaan siltä oireidensa kanssa että on rautatieaseman lippuluukulla käsi ojossa kurottamassa lippua junaan, ja taitaa ihan oikeasti pissiä plussia :) ++++puuuh ja db db! Varsinkin se aamukahviin liityvä etovuus on kuulemma varsin yleinen oire, joten plussa-uutisia odotellessa :)

Ja Minskulle ja Fannylle en toivo mitään niin kuin plussaa, ootte te sen aikaa jo tätä ketjua pitäneet pystyssä. eli samat puuhut teillekin ja peukutukset! Ois tosiaan taas aika jo saada väkeä toisellekin puolelle. Tosin tällekin puolelle vois tulla uusia viilaajia, ettei ketju vallan hiljene...

Jos sit jatkais tota Greyn anatomian kattelua.

Caktus