VIILAAJAT 39

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -Nella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei näy muuten kuvat täälläkään.
Nenän niistämiseksihän tää on mennyt, ei ei en enää itkeä pillitä, mutta kai oon sitten saanut jonkin pöpön jostain (=koulusta). Niska on ihan jumissa, pelkään että saan oikean flunssan taas :(

Pikkumyy vois todellakin testailla, ennen maanantaita! Tosin mua odottaa työs myös viikonloppuna, eli ehdin päivystää (mikäli pääsen sivuille).

minsku kp 16

Pikkumyy,tuo nipistely voi hyvin olla oire jostain ihan muusta!!Peukkuja!Ja salatestaamista anoppilassa suositellaan :-D

Siis Minsku,mulla ihan sama tilanne-kroppa lahoo!Sain pienen nuhan,mutta se pysyi aisoissa kun söin sitä pissatulehdus-antibiottia.No,kuuri loppui eilen ja nyt on oikeesti flunssa!Sairaan ärsyttävää!!Ja samanlaista niskajumia oli mullakin...
Kaikenlisäksi vielä pelkään,että kuuri olikin liian lyhyt.VÄHÄN tuntuu siltä,että oireet hiipii takasin(olen myös vähän hysteerinen,koska lapsena oli paha munuaistulehdus).Jos tänään pahenee,soitan jatkoa kuuriin.

Kai se ovis siis oli.Alkaa suoraan sanottuna vähän väsähtää tähän kyttäilyyn.Onneksi ei(tälläkertaa)kumminkaan ollut pakkoseksin makua.Saas nähdä,onko tämä likka enskuussa inssissä...!

Aurinko paistaa,jeee!

Fanny kp23/35

Kotona taas ja siivousurakka odottaa! Voi kun viikonloput on kivoja.
Mä oon onnellinen sen suhteen että Fannyn jännäyspäivä siirtyi, koska ollaan viikon päästä siellä reissussa niin ei mee energiat epätietoisuudessa olemiseen...

Pikkumyylle plussaonnea toivotellaan!

minskuliini ja auringon paiste

Kiitos Caktus vastauksesta :D
Käytän Mozilla Firefoxia ja en nää sitä vaikka olen kirjautuneena...
Mikä lie vikana ! ! !

Iik, miten pikkumyy malttaa oottaa maanantaihin? ;)
Täällä peukut pystyssä ! ! :D
Aava, miten sun tilanne? Vieläkö saadaan jännätä vai alkoiko ne menkat nyt sit ihan oikeesti? :(

Siivousintoa kerätään täälläkin.. :)

Ihanaa viikonloppua Viilaajat :D

Nella

Siis hyvä,jos joku jaksaa siivota :-D
Itse ostin just iiiiiihanat kirkkaanpunaiset korkokengät ja nyt kirjottelen tässä ne jalassa :-D Toivon,että ne parantaa mun flunssan!

Iloista viikonloppua ladyt ja Pikkumyylle vielä peukut!

Fanny

Täällähän on auringonpaisteisia fiiliksiä, kivaa! Tosiaan, minullakaan ei näy nuo kuvat. Luulin että johtuu työkoneesta, mutta eipä näköjään näy kotonakaan.

Fannyn korkkarit kuulostaa ihanilta! Minä ostin punaiset nahkahanskat. Ihan vaan menkkojen "kunniaksi". :) Eli peukut alas Nella, ne alkoi oikeasti. Ja loppuivatkin jo. Mikäs sinulla on oiretilanne hyvin käytetyn oviksen jälkeen?

Minskuko lähti Tallinnaan? Meillä on kohta edessä Riikan reissu. Onko kukaan käynyt siellä?

Viikonloppuja Viilaajat!

Riikasta, hymyilyttää jo valmiiksi.
Eräänä jouluna muutamia vuosia sitten olimme silloisen poikaystävän perheen kanssa ns. jouluristeilyllä jonka kohteena oli Riika. Ensinnäkin ruoka oli ihan p...:stä niissä joulupöydissä, tosin vahvasti uskon siihen että vika oli vain minussa kun olen supernirsoa sorttia. Kaipasi vain niitä oman kodin jouluperteeseen kuuluvia ruokia, eikä mitään laatikoita! No kaikesta huolimatta itämerellä puhalsi kunnon myrsky, laivassa oli osa paikoista suljettuna ja käveleminenkin melkein mahdotonta. Yöllä tuli kuulutus että laiva kääntyy takaisin (n. tunnin päässä riikasta) ja aamulla sitten herättiin Tallinnan laiturista. Että sellasta.
Riika on kyllä historiallinen hansakaupunki, josta olen kuullut pelkkää hyvää. Toivottavasti teidän reissu onnistuu ja ilman ovat suotuisat. Itseäni harmittaa etten ole sinne asti koskaan päässyt.

Huomenet. Ei, mulla ei ole tapana heräillä lauantaisin tähän aikaan, mutta tämän päivän ohjelma vaatii lähdön kohtapuoleen, joten päätin kattella teidän kuulumiset samalla kun syön aamupalaa.

Johan täällä on punaista osteltu :) Mullakin on punaiset nahkahanskat, ja täytyy myöntää että kyllä ne syksyn ankeudessa piristää punaiset pashminan kanssa.

Mua rupes ensin hymyilyttämään toi Minskun Riikan kertomus, ja loppujen lopuksi hihittelin jo ääneen :) Onneks mies on hyväunista sorttia niin ei herää vaikka mä täällä repeilen :) En ole minäkään Riikassa käynyt, mieli tekisi kyllä päästä käymään, ehkä joku päivä *optimisti*.

Caktus

Ihmettelinkin vähän Caktuksen aamuvirkkuutta. :) Minulle on saavutus olla jo tähän aikaan viikonloppuna ylhäällä... Mies oli eilen varpajaisissa, joten varmaan saan kukkua itsekseni tänään aika pitkään. Ajattelin lähteä lenkille, mutta harmaa ilma ei inspiroi ja muutenkin olo on ollut aika vetämätön. Eilen body pumpissa jouduin tiputtamaan painoja normaalista kun en vaan jaksanut. Pitänee lepäillä kunnolla rankan viikon jälkeen.

Hauska tuo Minskun tarina! :D Kaikkea sitä voikin sattua. Mua vähän epäilyttää marraskuinen Riika, varmaan ainakin säiden puolesta yhtä kiehtova kuin Helsinki siihen aikaan vuodesta, mutta miesten pitää päästä sinne viettämään pikkujouluja.

Nyt aamupuurolle, mukavaa lauantaita!

Heippa!

Aava, ei ole oireita...
Sikäli sekin tuntuu hassulta kun nyt jotenkin toivois edes niitä pieniä merkkejä tai oireita joita olen aiemmissa kierroissa huomannut (lue: kuvitellut)
Oli raskas päivä tänään töissä, raskaana olevia naisia miehineen liikkeellä...
Siis todellakin tuntui että niitä oli joka puolella !
Onnellinen olen kaikkien puolesta ja mistäs minä heidän yrityshistoriaansa voisin tietää, mutta koska oma tilanne on mikä on, niin tottakai se herättää jonkinlaista haikeutta... Varsinkin kun nyt on tullut jotenkin syyttävä asenne itseään kohtaan ! :(
Pahoitteluni Aava, mää niin toivoin että uskoa vielä tähän kiertoon olis ollu !
Mää en oo koskaan käynyt Tallinnassa, enkä Riikassakaan... Tuntuu että oon jotenkin harvinaisuus kun en oo käyny, mutta on kai niitä muitakin!!
Juu, toivotaan että Aavan reissu Riikaan on onnistuneempi :D

Kivaa lauantai-iltaa :)

-N-

Huomenet. Eilinen aikainen herätys ja rankka päivä aiheuttivat sen että tuhisin sohvalla täydessä unessa jo ennen kymmentä... Mies sitten käskytti mut nukkumaan, joten heräsin tänäänkin näin ajoissa. No, onpahan koko päivä aikaa tehdä jotain :) Jos vaikka yrittäis siivoilla vaatekaappeja ja vaatehuoneet, niissä sitä riittääkin tekemistä muutamaksi hetkeksi...

Leppoisaa sunnuntaita kaikille! Ja Minskulle työniloa! sekä tietty muillekin jos joku muukin viilaajaa on töissä tänään.

Huomenta Viilaajat!

Täällä se Minerva on ollut töissä jo kohta 1,5 tuntia! Ihme juttu, ei ole edes mitään superväsymystä iskenyt. Yleensä kun on tehnyt normaalin viikon alle ja viikonloppu päälle alkaa aamuisin olla puhti poissa.

Mä olen miettinyt tuota ovulaatio asiaa. Aiheuttaako se keltarauhashormoni sen kaiken turvotuksen rinnoissa? Vai tapahtuuko sama ilman ovulaatiota, koska ehkäisyn aikaan moista ei todellakaan ollut. Itse en niitä viivoja tikkuun saanut tässä kierrossa, tosin voi olla että olin vähän etuajassa, mutta tutut oireet ovat kuitenkin taas täällä.
Lämmöistä en jaksa innostua, kun pitäisi olla edellisistä kierroista mittaustuloksia johon verrata. En oikein tiedä uskaltaako sitä jännittää itseään vai ei, jotenkin tuntuu että on uutta virtaa tähän projektiin leikkauksen jälkeen, mutta toisaalta takaraivossa jyskyttää muistutus epäonnistumisista...

Ei se flunssa kai sitten tullutkaan??? Ihmeellistä on-off tukkoisuutta kuitenkin on, ei ymmärrä.

Huomenna on vapaapäivä, jee! Ajattelin mennä etsimään itselleni jonkin kivan välikausitakin ja nähdä ystäviä samalla. Pitäisikö meidän kaikkien hankkia ne punaiset huivit ja hanskat, kun törmätään sitten kaupungilla voisi olla naurussa pitelemistä :D

Nella: en minäkään ollut käynyt Tallinnassa ennen kuin muutin Helsinkiin, joten älä huoli. Shoppailupaikkana Tallinna on mielestäni ihan hyvä ja ihania ruokapaikkoja missä viettää iltaa.

Peukkuja kaikille, tulevasta viikosta tulee jännittävä!

superahkera minskuliini kp 19

No voi plääh pikkumyy! Lohdutukset

Arvaatkaa vaan siivosinko, no en. Ei vaan voinut olla sisällä kun aurinko paistoi, joten käytiin sitten silakkamarkkinoilla ja piiiiitkällä lenkillä koiran kanssa, ja sen jälkeen vielä singahdin punttikselle. Mitä vaan, ettei tarvitse siivota... ;)

Caktus

Itku sentään Pikkumyy. :( Tuoreessa muistissa on nuo tunnelmat. Kovasti tsemppiä!

Minsku se vaan sammuilee sohvalle ja on/off-nuhailee, hmm... ;) Minullakaan ei ollut pillereiden aikaan mitään rintatuntemuksia, saatika sitten mitään muutakaan nipailua tms. Siksi olen edelleen aivan sekaisin noista ja kuvittelen kaiken aina oireeksi. Tyhmä minä.

Caktushan on ollut reipas! Eilen olikin ihana ilma ulkoilla. Tänään näyttää vähän erilaiselta kun ulos katsoo. Miten sitä taas jaksaa tämän ankean kaamosajan??

Jaksamista kaikille pimeyden keskelle!

09.10. (ti) Jossukka81
15.10. (ma) Nella
17.10. (ke) Minerva77
18.10. (to) Fanny
30.10. (ti) pikkumyy27
3.11. (la) Aava80

joku on jossain vaiheessa ottanut vanhan listan, onko tää ok?

Sateiset huomenet kaikille!
Pääkaupunkiseutulaisia ei ainakaan mukavalla syyssäällä hellitä.
Kävin pyörähtää aamutuimaan asioilla ja sain itseni kyllä melko märäksi.

Täällä sitä olla ihmetellään kotona. Nyt vaan pitäisi ruveta vääntämään raporttia, voi kun oon innoissani.

Jossukan kuulumisia odotellaan.

minsku

Moikka!

Siis kyllä sataa!!Miten tonne voi lähteä?

Minsku,olen ilmeisesti unohtanut,mitä hommia sä teitkään eli missä ollaan sunnuntaina puoli seittemän??! :-)

En muista kertoiko lääkäri vai luinko jostain,mutta se keltarauhanen tosiaan vaikuttaa rintarauhasen kasvuun (vrt.raskaus),joten jos tissit kasvaa,voidaan olettaa oviksen olleen ;-)!

Mun flunssa meni yhtäkkiä huonommaksi!Hirvee pään/niskasärky ja räkää senkun tulee!Loppuuko tää sairastaminen koskaan?

(.)Nivusista "vetää"(varsinkin oik.) ja tissejä välillä nipistelee,mutta minä en usko enää kuin kahta viivaa tikussa :-D Ja onhan tässä aikaakin vielä vaikka kuinka!

Ja Myylle pahoittelut!!!

Pitäkää sadetta,minä vietän vapaata viikkoa!

Fanny kp26/35

Heippa!

Puh puh jaksamisia teille kaikille! Vaikea kuvitella tunnelmia kun yrittäminen kestää ja kestää, mutta yksi asia tuli mieleen.. itse aina kuvittelin että puuhailu oviksen aikaan (ja olin tutkaillut ovis vs limat- asiaa lähes vuoden ja pidin diagnoosiani vuorenvarmana, siis oviksen ajoitusta) pitää venyttää tarpeeksi pitkälle, sillä kaikkien merkkien pohjalta ajattelin oviksen sijoittuvan 32-34 päivän kierrossani sinne päivän 20 kieppeille. PAH!!! Ultrissa on käynyt erehtymättömän selväksi, että se oli hyvinkin paljon kpnä 14.

tarinan opetus olisi siis se, että jos jollakulla jää kierron alkupuoli makkarissa hiljaiselle, se voi ehkä selittää.. oli aika sattumaa että noin "aikaisin" aloitimme tokassa yrityskierrossa, että siis siittiöitä ylipäätään oli mun elimistössä munasolun irrotessa.

(juu saa nauraa partaansa, mutta näin 7 vuoden jälkeen ei se ole niiiin aktiivista enää aina..)

Tsemppiä siis, täällä puoliväli on NYT.

Elviira 19+6