VIILAAJAT 37

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No voihan kurjuuksien kurjuus!!!
pikkumyy, olen todella pahoillani!!! :( Tsemppirutistuksia !!
Mää NIIN toivoin ja peukutin että sää saisit "korkata" ton toukokuun junan..
Mullakin aamulla semmonen turhankin tuttu fiilis herätessäni;
vatsaa juilii ja turvottaa, joten taitaa olla täti tulossa meillekin... :(
Mutta kaivelempa noita toivon rippeitä kuitenkin jostain nurkista vielä,
kun etukäteen ei saa asioita surra!

Fanny, nyt toiveet kohdistetaan ensisijaisesti sulle... :D

Nella

Voi Myy,olen pahoillani!! :-(

Täällä on niin tavallinen olo,kun olla ja voi!Aikasemmin kipeenä olleet rinnatkaan ei enää ole kipeet.Olen kyllä minäkin aika satavarma menkoista.Ihme kyllä ei ainakaan vielä harmita.

Fanny kp31/32

Samaa minäkin täällä mietin, että missä kaikki mahtaa olla...

Koneella olen pakertanut koko päivän, eikä loppua näy!
Täytyy välillä kurkkia josko täällä jotain ilosia uutisia pian saataisiin :D
Itselläni ei tuntemuksia kyllä minkäänlaisia, suuntaan tai toiseen..
Kun oon raskaina olleilta kavereiltani kysellyt, niin ovat ollet ihan samanlaisia;
oireita löytynyt jos jonkinlaisia, mutta sitten kun OIKEESTI on oltu raskaana niin kyllä sen vaan jotenkin tietää! Liekö psykologisia juttuja nekin... :)

Jossukka? Onko multa nennyt jotain ohi vai missä mahdat luurata?
Vieläkö sua jännätään? ;)

-Nella-

Pahoittelut myylle..

Teitä kovasti odottellaan jo tuonne toiselle puolelle. Että pitäkääs nyt kirveistä kiinni!!! Paljon plussa tuulia tänne teille kaikille tasapuolisesti!!! puuuuuh... dbdbdbdb

Pahoittelut myylle..

Teitä kovasti odottellaan jo tuonne toiselle puolelle. Että pitäkääs nyt kirveistä kiinni!!! Paljon plussa tuulia tänne teille kaikille tasapuolisesti!!! puuuuuh... dbdbdbdb

Voi harmitus Pikkumyy. :( Moneskos yrityskierto teillä olikaan meneillään? Muistelenko oikein, että mennään aika samassa? Meillä siis nyt kierto numero seitsemän. Aika on mennyt kauhean nopeasti...

Minä puurran täällä työstressaantuneena ja vapaallakin riittää kamalasti aktiviteettia. Vähän huolestuttaa taas tämä tahti, varmaan ei tee kovin hyvää vauvahaaveille... Tänään lupaan ja vannon, että olen nukkumassa ajoissa! Eilen hieman venähti, oltiin yhden bändin keikalla notkumassa. Ja tappiin asti. Huokaus.

Peukut on pystyssä Nellalle, Jossukalle ja Fannylle!

Helmikuusta asti on yritetty, eli aika samoissa mennään Aava. Alkaa jo välillä olla vähän epätoivonen olo et miks mitään ei tapahdu... Pitäis varmaan alkaa hakeutumaan niihin tutkimuksiin. Tosi nyt on niin paljon kaikkee muuta häslinkiä tässä syksyn mittaan et ehkä täytyy suosiolla oottaa vuodenvaihteeseen, sit alkaa olla se vuos yritystäkin takana...

Perjantaina alkaa loma! Enää 2 päivää töitä -JEE!!!! Katoan tästä nettipimentoon puoleksitoistaviikoksi...

Plussatuulia kaikille +++++++++++++++++++++++++++++++

Moi!

Toi Myyn päivittämä lista on joku vanha,koska siinä mun jännäyspäivä on perjantai torstain sijaan...Mutta haitanneeko tuo mittään!
Täällä siis menkkoja odotellaan (nyt kp32/32).Nyt olen kyllä sellasella pessimismillä liikkeellä,etten muuta odota tapahtuvaksi,kuin punaisen urheiluauton kaartamista pihaan ;-)Ja kyllä toi perjantai on ihan hyvä pitää takarajana,vaikkakin kuvittelin tälläkertaa oikein tunteneeni irtoamisen,ja sen mukaan menkat alkaa huomenna.
Ainoa outo juttu on eilen alkanut,koko oikean kyljen kattava jomotus.Ja jatkuu tänään.Tiedä häntä sitten mitä tuokin on.No,kohta senkin tietää :-) Testaaminen ei polttele yhtään :-D

Tsempit kaikille!!!!!!!!!

Fanny

Moikka!

Täälläkin odotellaan jotain pian tapahtuvan...
Koko päivä on säännöllisin väliajoin nipistellyt välillä tosi kivuliaastikin oikeelle puolelle alavatsaa, ja vatsassa on muutenkin tunne että kohta pitää verihanoja tukkia keinoin millä hyvänsä! Joten tuskin tarvii testausta miettiä, mutta JOS ne ei alkaiskaan huomenna niin sit ehkä testaan perjantaina, EHKÄ!

Joten eipä minulla suurempia kuulumisia nyt olekaan... :D

Plussapeukutuksin, Nella

Täällähän minä! Nella, mikä on tilanne? Jännitää puolestasi, samoin kuin Fannynkin puolesta!!

Minun aamuni alkoi taas yhdellä raskausuutisella, työkaverini saa vauvan. Koskakohan oikein on meidän vuoromme...? Tietysti olen iloinen kaikkien raskaana olevien puolesta, ei siinä mitään. Vauvauutiset ovat aina ihania! Ne vain nykyisin tuovat mieleen oman tilanteen ja epätoivo nostaa päätän. Tuntuu, että ihan jokaisella lähipiirissäni raskautuminen käy todella helposti ja nopeasti. Pikkumyyn tapaan minäkin aion hakeutua tarkempiin tutkimuksiin vuoden vaihteessa, en vain tiedä miten jaksan sinne asti...

Plussaonnea kaikille, tulkaahan pian päivittämään kuulumiset!

Heippa!

Täällä ei tilanne minkäänlainen.. Paitsi turhautunut!
Ei tuntemuksia menkoista, ei tosin paljon muustakaan..

Mun lähiystäväpiirissäni raskautuminen on n.puolella onnistunut suhteellisen nopeasti ja puolella on ollut yritystä pidemmän aikaa, mutta lopulta ovat onnistuneet raskautumaan, luomuna.
Tämä odotusta odottavan aika vaan on niin pitkä ja piinainen..
Ei auta kuin ODOTELLA!! :D
Mulla ens viikolla gyneaika, alkais nuo menkat nyt tai ois alkamatta ettei tarttis siirtää aikaa kun muutenkin on aika reilusti jonoa lekurille..

Fanny? Jossukka? Missä luuraatte, plussauutisien toivossa täällä "kärtän"... :)

Ja muidenkin kuulumisia kaivataan..

-Nella-

Moi!

Täälläkin ihme tilanne!
Aamulla mittasin lämmön,36,7C (aamukahdeksalta),oli hitusen laskenut.No,päättelin ,että menkat alkaa,ja menin suihkuunkin lääkkeen ja vesilasin kanssa!Menin töihin,tulin töistä-eikä vieläkään mitään!Ja nyt lämpö oli 37,1C...
Vähän on ollut menkkajuilintaa,mutta kun yleensä kärsin sellasista tajunnan räjäyttävistä kivuista,niin ei siis voi puhua samana päivänäkään!
Havaittu on myös nuppineulanpään verran erittäin vaaleanruskeaa vuotoa.Siinä se.
Ei kyllä ole "raskaana-olo",joten nyt menkat kehiin TAI kunnon "oireita",pliis :-)

Nellalle peukkuja!!!Ja tosiaan missä Jossukka??

Fanny kp33/32

Heippa vaan. On ollut niin hetkinen tahti opiskelussa kurssilla ettei ole ehtinyt kuin lukemaan juttuja. Nyt muutama rivi tauolla, eli elossa olen :)
Fanny vois testailla ja kertoa tuloksesta!

Ja sitten hakemaa kahvia ja vessaan ennen kuin taas jatketaan...

Caktus

Mitäs kuuluu jännättäville? Toivottavasti olette plussahuumassa ja siksi ketjussa on hiljaista... Minä alan todennäköisesti maanantaina tikuttelemaan ovista, ekaa kertaa elämässäni. Jännää, saas nähdä miten käy.

Rentouttavaa viikonloppua kaikille ja Pikkumyylle leppoisaa lomaa!

Moi!

Menkat alkoi sitten kumminkin eilenillalla ja tuttujen kipujen kourissa ollaan :(
Tähän on jo niin tottunut,ettei jaksa edes kovinkaan paljon harmittaa!Odotan jo innolla sitä aukiolotutkimusta ja ultraa,jotka on kp14.Usko noihin tutkimuksiin/hoitoihin on horjumaton,joten eiköhän tämä kärsimys saada loppumaan!(ja kärsimyksellä siis tarkoitan näitä kipuja!)

Missäs Nella????

Jännäyslista:
10.-11.9. Jossukka
13.9.(to) Nella
5.10 (pe) pikkumyy27
7.10. (su) Aava80
14.10.(su) Fanny

Fanny kp2/32

Hirmu kurjaa Fanny, olen pahoillani!! :(
Positiivista että pääsette askeleen eteenpäin ja tutkimuksiin,
olet ajatuksissa ja kovasti toivon Onnea tutkimuksiin!

Täällä ei kuulu mitään, edelleenkään!
En tehnyt aamulla testiä, ei ollut semmonen tunne, joten epätietoisena ja pientä toivoa pidän yllä...

Kivaa viikonloppua kaikille, myylle rentouttavaa lomaa :D
ilmoittelen kyllä kun olen viisaampi :D

-Nella-

Voi Vanukas, mä niin peukutin sun puolesta....

Ja Nella nyt testiä kehiin, ei mullakaan ollut mitään oireita.... Tikutin sen plussan vaan huvikseni sillä ovistikulla ja sehän oli tää meijän Kaaleppi.

T:Joppuli ja Kaaleppi 9+5