PLUSSAAAAAH!!!
Ihmeellinen viikko, viikonloppuna oli häät, jotka sujuivat aivan loistavasti. Muina päivinä täällä on ollut kurja ja sateinen keli, mutta sinä päivänä ei satanut pisaraakaan. Kaikki meni viimeisenpäälle mallikkaasti, mitään korjattavaa en kertakaikkiaan juhlissa keksi. Porukka juhli puoli kuuteen ja me jatkettiin sen jälkeen megaromanttisen hääaamuyön parissa vielä.
Häiden jälkeen mulle tuli kurkkukipua, ja aika moni tuttava onkin nyt ollut kipeänä. Kurkkukipu hellitti, mutta tilalle tuli hirvittävä vapina ja hikoilu, ja lisäksi minusta on tullut hyvin hajamielinen. Lämpö on pyörinyt pikkuisen päälle 37. asteen. Kovasti minä oon päivitellyt, mikä minua vaivaa, kun olo ei oo semmoinen kuin normaalisti kipeänä. Kävin jopa työterveydessä eilen mittauttamassa CRP:n, joka oli normaali.

Tänään olis pitänyt tädin tulla (ovisplussasta pystyin päättelemään tarkan ajan), mutta eipä tullut. Iltapissasta tein tossa jo kaks eri testiä (kolmen tunnin rakkoaika), ja vahvat viivat tulivat!! Ja ensi kuussa olisi pitänyt mennä tutkimuksiin... minun, jonka ei pitänyt voida edes tulla luonnollisesti raskaaksi!! Pikkuisen ollaan miehen kanssa sekaisin.
Nyt peukut pystyyn, että kaikki menee hyvin...
Plussajunan ovet ovat avoinna, hypätkää kyytiin muutkin, ihmeiden aika ei näköjään ole ohi!!
-Inkku