VIILAAJAT 33

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prinressa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitäs se Minsku haluaa titää katetroimisesta? Oon muutaman kerran katetroinu mut mua itteä ei oo katetroitu.

Peukkuja pystyssä Minskulle!!!

(.) Täällä ei kummempia. Ei mitään oireiluja suuntaan eikä toiseen. En pysy ees kp laskuissa mukana, aina joutuu uudestaan laskemaan.

Prinressa kp 22 oiskohan????

Minskulle peukkuja!!!!!! bdbdbdbd

Täällä "kitutunnit" töissä menossa..
Maanantaina startataan kesälomareissulle, ja keskiviikkona sit kohti Rhodosta!! :)
Kyllä on tämä neiti loman tarpeessa!!
Mieskin sanoi että oon senverran kiukkunen ollut viime päivinä että loma
tulee molemmille tarpeeseen!!
Pari viikoa on ollut aika vaisua tuolla makkarin puolellakin :(
Tosin nämä menkat tuhruttaa edelleenkin.. :(

Fannylla ihanat ovisfiilikset, huippu juttu!!! :D

Aurinkoista lauantai-päivää

Nella

Prinressa voi kertoa niin kuin kaiken siitä :) katetroinnista!
Missä vaiheessa se tehdään? ja miten hirveeltä se tuntuu? Koska sen saa pois jne jne...

Nyt on pakkasessa 10kiloa mansikkaa talven varalle :D

minsku mansikka

Minskulle: En oo ite ollu tuolla leikkaussalin puolella laittamassa, mut siellä se laitetaan vasta leikkaukseen mentäessä suunnitellusti. Yleensä siinä itse katetrissa on puudutusaine mukana tai sitten laitetaan puudute ainetta, joka toimii samalla "liukasteena". Siitä en tiiä miltä se tuntuu ku ei mua oo ikinä katetroitu mutta kun viimex katetroin niin kyllä sen naisen ilme vähän värähti. Kaikki tehään kuitenki steriilisti. Katetrointi alkaa alapäänpesulla, jonka jälkeen työnnetään se katetri sisään ja hyvällä tuurilla menee ekalla virtsarakkoon. Isommissa leikkauksissa (lonkka yms.) on katetri otettu pois vasta seuraavana päivänä mutta niissä on menny kipulääkepuudute yhdistelmä samaan aikaan. Mut eix toi sun tehä päiväkirurgisena, uskon et sulta otetaan se pois kun heräilet ja oot tolpillas ja jalat kantaa, varmax en osaa sanoa.

Prinressa..

Kiitos Prinressa! Kaipa minä siitä selviän :)
Huomenna alkaa työt, voi ei! Huonoja uutisia jo kiirinyt sieltä suunnalta, joten kaikki loput voimat menee sitten sinne (mitä niistämisestä jää).

Kohta me saadaan pieniä viilaajia roppa kaupalla lisää, täytyy käydä vähän väliä kurkkimassa odottajissa, josko jotain uutisia olisi jo.

Ei täällä sen kummempaa, aurinkoakaan ei jaksa ottaa kun on niin tukkonen olo. Menkoista ei vielä hajuakaan, toivon mukaan kierto ei mee nyt ihan sekaisin kun on se leikkausaikakin sovittu. Toisaalta onhan se täti ennenkin tullut varoittamatta.

m

Nostelen meitä ylöspäin kun oltiin sivun lopussa...

Taitaa aika moni lomailla...

(.) Eipä mitään kummallista tässä kierrossa... Vähän ollu sellanen kipee olo, ettei tiiä et onko se flunssa iskemässä vai ei. Menis jo viikko niin tietäis jotain tästäkin kierrosta...

Prinressa kp 24/32?

Pahoittelut minskulle, voi kun sullakin nyt tärppäis. ollaan kyllä sun ja fannyn kanssa hengailtu tällä palstalla jo kovin pitkään....

Meille taitaa myös tulla lääkäriin meno ennemmin tai myöhemmin, pakko lähtee kunnalliseen jos lähetään, kun ei oo tota rahaa niin että voisi yksityiselle mennä... Mutta siihen lähetään vasta syksyllä... Mulla on nyt kai ovis jo mennyt ja saihan sitä kaivettua sen viilaushimonkin esille kun oikein asiaa ajatteli... Mutta on tää niin tätä. Meilä ei enää viilailla kuin silloin ku on ovisaika päällä, jotenkin kaikki muu tuntuu turhalta... On tääkin elämää hampaat irvessä eteenpäin... Kai ne himot taas joskus on toista luokkaa...

T:Joppuli kp 16/???

Olen ollut vähän laiska kirjoittelemaan. Itseasiassa olen yrittänyt vähän unohtaa nämä jutut hetkeksi mutta ei se ihan helppoakaan ole. menossa kp7...

Minskulle pahoittelut ykkösestä. Voi kuinka ikävästi se aina kirpaiseekaan...

Moi!

Minskulle pahoittelut,mutta myös tsempit leikkaukseen!Sittenhän asiat on varmasti paremmin!

Itse oon vähän ymmälläni.Oon (taas) mittaillut lämpöjä,että bongaisin nousun ja voisin siitä laskea kierron pituuden.Viimeksi se oli 4.päivä limoista.No,eilenaamulla oli vielä ihan normali lämpö,tänään ärsyttävät 36,6C ,mikä on kyllä enemmän muttei paljoa.Kaiken kukkuraksi tuli vielä pikkasen limaa,jonka luulin jo loppuneen,ja eihän sitä nyt oviksen jälkeen pitäis enää tulla...!Todella ärsyttävää!
Sain sellasen mielipahakohtauksen,että tirautin pienet itkutkin ja mies sai lohdutella.Alkaa väsymään tähän touhuun,niinkun Joppuli sanoi,on täällä nyt jo aika kauan hengailtu...
Kumma kyllä mieheni suhtautuu todella tyynesti mahdollisiin hoitoihin.Sinänsä positiivista,mutta yritin tänään sanoa,ettei se nyt todellakaan mitenkään stressitöntä aikaa ole sekään varmaan!

Sori,nyt tuli omaa napaa!Me lähdetään tänään pyörähtämään Tukholmassa,toivottavasti tää kamala ilma ei myrskyksi rupea!Palaamisiin,

Fanny kp15/?

Olen teitä säännöllisesti taustaillut, mutten ole viitsinyt häiriköidä ketjuanne :-)
Ajattelin nyt kuitenkin pikaisesti teitä tervehtiä.
Olen myös kovasti taustalla toivonut tänne plussia vanhoille tutuille.
Ikävä lukea aina noista kp ykkösistä :-(

Jännä, miten ne viikot ja kuukaudet näin äkkiä vierähtää. Vasta noiden Monskun ja Joannan plussaa hurrattiin. Kohta saadaan hurrata jo muista syistä...
Samalla on ikävää, että teillä tuota yritystä alkaa olla jo niin paljon, että hoitoon kohta suuntaatte :-(

Täällä odottaminen sujuu tasaiseen tahtiin. Vatsa kasvaa hitaasti, mutta varmasti. Nyt alkaa vähitellen ulkopuoliset huomata.

Lähettelen kovasti tsemppiä kaikille tutuille ja myös ketjun uusille jäsenille! Pidän kaikki ulokkeet pystyssä (käytän myös lainavehkeitä), että tänne niitä plussia alkaisi ropista!!!

Tehis rv 28+2

Tehiskin käynny meitä moikkaamassa piiiiiiiiiiitkästä aikaa...

(.) Täällä ei kummallisia kuulumisia. Vähän on ollu hassu olo. Viikonloppuna palelin niin että jouduin lähteä tonne ulos 25asteen lämpöön villapaita päälle. Naureskelinki miehelle et toiset kulkee t-paidoissa mut mä kuljen villapaita päällä ku tärisin kylmästä. Ruokakaan ei oikein maita, mitä nyt välillä on pakko syödä et jaksaa töitä tehä. Tätiä odottelen ens viikox. Nyt lähen kirjottelemasta omaa napaa...

plussa tuulia puhaltelen kaikille, puuuuuuuuuuuuuuuuuhhh...

Prinressa kp 25/32 vielä viikko jännäämistä...

Prinressallahan kuulostaa oireet taas tooooodella lupaavilta. Minäkin pidän täällä kaikki mahdolliset ulokkeet pystyssä plussan puolesta!!
Puuuuuuuh+++++++++++++++++++++puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuh++++++++++++++++++++
Plussia siis puhkun ja puhallan kaikille.

Minerva, niin se munkin tietääkseni menee, että katetri laitetaan vasta kun potilas on jo nukutettu ja otetaan pois ennen heräämistä. Eli älä murehdi sitä, et edes huomaa sitä. Ja miten tällä puhelimella saa enterin ja seuraavan kappaleen... En tiedä joten putkeen tulee :) Ulkona kylmä ja kohta varmaan sataa niin päätin lukaista teidän kuulumiset. Terkuin Caktus.

On ollut melko ankea tää arkeen paluu. Kaveripiirissä sattu aika traaginen kuolemantapaus, joten ei menkkojen alkaminen todellakaan tuntunut niin kauheen suurelta menetykseltä. Henkisen pahan olon lisäksi kyllä menkkakivut on olleet melkoiset, siihen päälle vielä kunnon flussa. Voi, voi, kai tää tästä.

m

Minervalle lohtu haleja täältä, ja jaksamisia!!! Nua on aina ikäviä uutisia.

(.) kerronpa omaa napaa hiukan. On nimittäin rinnat kummallisesti kipeet sivuilta ei nännit yms. niin kuin yleensä kuukautisten aikaan. Vaan sillein kummallisesti kipeet. Niin ja on siis tätä kummallista kuumakylmä ilmiötäkin huomattavissa. Enpä uskalla kyllä liikaa elätellä toivoja, mieli tekis testailla ehkä pinnistän ens viikkoon että täti on varmasti myöhässä jos ei tuu sitä ennen.

Prinressa kp 26/32? En oo varma tosta kp:stä kun syön niitä teroja niin on eri versioita monta päivää menee että täti tulee.

Ilmoittautuu...

Todella paljon voimia minskulle, noi on aina todella rankkoja juttuja ja koskettaa kovin paljon ja pitkään. Ihan tuli itsellenikin paha mieli, koska omaa perhettä kosketti oman veljen kuolema vuosi sitten keväällä ja siitä ollaan pikku hiljaa toivuttu, mutta aina se kumminkin heijastuu omaan elämään tavalla tai toisella. Iso halaus sinulle, tule tänne kertomaan ajatuksia, me virtuaaliolkapäät jaksamme kuunnella.

Kaipa sitä itsellä ovis tuli ja meni, mutta tällä kertaa ilman kipuja, mikä on kummallista mietin tossa oliko ovista ollenkaan. Toissa päivänä ihan huvikseni tikun todella haaleen viivan eli oli luultavimmin ovis viikonloppuna... No ollaan kyllä touhuiltu joka toinen päivä, saihan sen jyystön sitten kaivettua jostakin... =)

Voi Prinsessa olisi niin ihanaa jos jo näin nopeesti tärppäisi taas uudellee ja kaveri pysyisi matkassa... DBDBDBDBDB

Fanny on kyllä mainio noiden mittausten kanssa, oon ihan kade että jaksat noinkin tehokkaasti niitä mittailla... Multa loppuu aina innostus kesken.

Kiva kun tehiskin on käynyt ilmoittautumassa... Oon miettinyt että mitä mahtaa kuulua, mutta onneksi aina voi käydä vakoilemassa teidän ketjuja niin tietää että kaikki on niinkuin pitääkin....

Terv, Joppuli, joka lähtee huomenna mattopyykille....eikä edes tiedä mikä on KP

PLUSSAAAAAH!!!

Ihmeellinen viikko, viikonloppuna oli häät, jotka sujuivat aivan loistavasti. Muina päivinä täällä on ollut kurja ja sateinen keli, mutta sinä päivänä ei satanut pisaraakaan. Kaikki meni viimeisenpäälle mallikkaasti, mitään korjattavaa en kertakaikkiaan juhlissa keksi. Porukka juhli puoli kuuteen ja me jatkettiin sen jälkeen megaromanttisen hääaamuyön parissa vielä.
Häiden jälkeen mulle tuli kurkkukipua, ja aika moni tuttava onkin nyt ollut kipeänä. Kurkkukipu hellitti, mutta tilalle tuli hirvittävä vapina ja hikoilu, ja lisäksi minusta on tullut hyvin hajamielinen. Lämpö on pyörinyt pikkuisen päälle 37. asteen. Kovasti minä oon päivitellyt, mikä minua vaivaa, kun olo ei oo semmoinen kuin normaalisti kipeänä. Kävin jopa työterveydessä eilen mittauttamassa CRP:n, joka oli normaali. :D Tänään olis pitänyt tädin tulla (ovisplussasta pystyin päättelemään tarkan ajan), mutta eipä tullut. Iltapissasta tein tossa jo kaks eri testiä (kolmen tunnin rakkoaika), ja vahvat viivat tulivat!! Ja ensi kuussa olisi pitänyt mennä tutkimuksiin... minun, jonka ei pitänyt voida edes tulla luonnollisesti raskaaksi!! Pikkuisen ollaan miehen kanssa sekaisin. :D

Nyt peukut pystyyn, että kaikki menee hyvin...

Plussajunan ovet ovat avoinna, hypätkää kyytiin muutkin, ihmeiden aika ei näköjään ole ohi!!

-Inkku

Kiitos Minsku! Me ollaan vieläkin ihan ihmeissämme, oltiin kummatkin jo ihan täysin luovutettu luomutouhujen suhteen, ja miehen piti viedä spermanäyte tutkittavaksi tänään... ei taida tarvitakaan, hih. Taisi äijä vaan pelätä näytteen viemistä niin paljon, että pisti nyt parhaansa peliin. ;)
Olo on kyllä melkoinen, täytyy sanoa, ettei näitä oireita pysty kyllä kuvittelemaan. Jos joskus toisenkin kerran oon raskaana ja tulee samat oireet, ei kyllä tartte paljon testejä käyttää. Minä oon kolme päivää jo tärissyt ihan hervottomana, aamuisin väpättää erityisesti leuka, ja välillä tulee muutenkin ihme vapinakohtauksia. Tuntuu, etten tunne raajojeni liikettä kunnolla, pelottaa ihan kävellä portaita, kun tuntuu että polvet pettää. Ihan kuin olisi jossain 3 promillen kännissä. Ja välillä tulee semmoisia kuumia leihahduksia, että huhhuh. Minä kun en kovin helpolla edes hikoile.Mutta että semmoiset oireet mulla, tota vapinaa en kyllä muista mistään raskausoireista ees lukeneeni, että ihan turhaan meni nekin tutkiskelut.

Pillerit jätin pois siis 05/06, jos jotain uutta täällä se kiinnostaa, ja oon jo 6-vuotiaana saanut kuulla, että tuskin tulen luonnollisesti raskaaksi, ja samaa on sanottu nyt myöhemminkin. Nyt vain toivon, ettei se ole extra, koska siihen mulla on lisääntynyt riski... :(