VIILAAJAT 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prinressa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Perjantaita Viilaajat! Täällä onkin vika työpäivä ennen lomaa!! :D

Fiilikset samoissa kuin Jossukalla: on ollut niin hiljaista, että plussaa tuskin tarvitsee odotella. Mies ryökäle nimittäin meni telomaan jalkansa fudispelissä! Siis kuvitelkaa, että se romuttaa mun (oletetun) ovisviikon suunnitelmat noin hävyttömästi! Mikään ei oikein onnistu, kun raukalla on jalka polvesta alaspäin mustansinisenkukertava ja turvonnut ihan hillitömän kokoiseksi palloksi. Pitäisi kieltää lailla noi divaripelit tulevilta isukeilta. Kaiken lisäksi rakkaani lähtee tänään Provinssiin rokkailemaan viikonlopuksi kainalosauvoineen, joten ellei ovis ole bonuspaljon myöhässä, niin käyttämättä jäi. Enpä ole sitä kyllä onnistunut bongaamaankaan, eli sikäli ihan sama. Päätin myös, että lomalla en laske enkä pohdi yhtään mitään, jatkan stressaamista sitten syssymmällä. ;) Näillä kierroilla on kyllä toisaalta ihan sama laskeeko vaiko ei, kun mikään ei kuitenkaan tapahdu samoihin aikoihin kahdessa peräkkäisessä kierrossa.

Nooh, se hyvä puoli tässä on, että ainakin voin keskittyä kunnolla kesään (kai tuolla kesä on, vaikka ilma näyttää enemmänkin syksyltä...?!) ja lomailuun. Ehkäpä nämä kylmät tullet, jotka täällä meillä päin puhaltelevat ovat nyt niitä plussatuulia...? Aurinkoa kaikille! :)

Heippa! (pitkästä aikaa)

Täällä näköjään ei ihan onnen kukkuloilla olla viime aikoina kuljettu, tasaista ja melkoisia kuoppiakin, suorastaan laaksoja tai jopa rotkoja. Mutta voidaan sentään nauttia kesästä ja lomista, eiköhän niitäkin kaikille jossain vaiheessa tule.

Mun virallinen loma on alkanut, ja otollisina päivinä on vietetty varsin hauskoja hetkiä;) Juhannuksena on jännäpäivät, saas nähdä miten pitkälle jaksaa testausta odottaa jos ei silloin ala. Oletan että alkaa, ei mistään syystä vaan oikeastaan vain siksi että on niin paljon muutakin ajateltavaa. Vaikka löytyisihän oireita, olen ollut pari päivää aika itkupilli ilman mitään syytä.. joo, mutta voi johtua vaikka mistä, loman aikaansaamaa herkistymistä vaikka:) Varovaisia toiveita siis ilmassa, mutta jalat maassa yritän mennä eteenpäin.

Aurinkoista kaikille, koitetaan kestää!

Missä kaikki viilaajaat luuraa???? VIILAAMASSA???

Toivottavasti viilailette ja nautitte taas lämpimistä säistä...

Nyt täti poistui mun luota ja uutta ovista jahtailemaan... Nyt ei jaksa oikeesti murehtia omaa napaa, koska ke tai to mun kaveri käynnistetään ja saadaan yksi ihana pieni rääpäle maailmaan juuri sopivasti kun mun loma alkaa... pääsen auttelemaan, kun ukko menee samantien leikkauspöydälle operoitavaksi. Ihanaa, tuskin maltan odottaa masuasukin syntymistä...

Mä olen ihan pihalla noista jännääjistä tällä hetkellä, mutta puhallan miljoona kiloa plussaa teidän kaikkien niskaan... ja minskulle ja caktukselle tsemppiä ja jaksamista.

Mulla siis seuraavaan jännäilyyn on aikaa, ja se tapahtuu luultavimmin eteläeuroopassa jossakin paikassa X, katsotaan mihin sitä lähetään, kun otetaan matka parin päivän varoajalla. Hassua siellä maailmalla jännäillä.

siis jännäyspäivä näillä näkymin ke 11.7.

Mukavaa sunnuntaita kaikille, JOppuli

Täällä vietellään harmaata sunnuntaita kesäflunssan kourissa... Mieskin on Provinssissa ja olo hieman yksinäinen. Olin buukannut koko viikonlopun täyteen ohjelmaa ja eiliseen asti vielä jaksoinkin tavata kavereita, mutta tänään oli pakko peruuttaa kaikki ja keskittyä huilaamaan. Mullahan alkoi loma, enkä todellakaan aio sairastaa kuin enää tämän päivän, piste!

Oviksenkin olin bongaavinani eilen, ehkä. On sekin vaikeaa touhua, tuntuu, että kroppa huijaa koko ajan. Lupasin itselleni, että loppukesä menee ilman mitään laskelmointeja, syksyllä pitää sitten miettiä jatkotoimenpiteitä jos ei toivottua tulosta ala kuulua.

Nyt syömään mansikoita ja vesimelonia! Kivaa sunnuntaita kanssaviilaajille!

Kurja ilma taas ulkona...

Täällä odotellaan tätiä saapuvaksi ens viikon aikana jotta pääsis uutta kiertoa yrittämään. Oltiin eilen yhdissä juhlissa ja olo onkin sen mukainen ja käsi ja polvi ruvilla. Ilmeisesti oon jossain puskassa ryvenny.. Kyllä on tänään naurattannu kun on ollu hurja kotiin tulo (josta en muista mtään). Tänään oon vaan löytäny farkkuni josta oon rikkonnu vetoketjun. Että hauskaa on varmaan ainakin ollu.

Nyt lähen potemaan krapulaa...

Prinressa kp?

No niin täällä alkaa olla pian kesäloma ovella. Neljä työpäivää ja sitten perjantaina aamutuimaan sitten strartataan matkaan.
Jännäilyt menee loppuviikkoon, mehän ei saatu virallista yrityskieltoa, mutta ei ne odotukset todellakaan katossa ole. Tätiin on varauduttu (lue tamponit pakattu). Mieskin on ollut niin varpaillaan, kun vähänkin näytän siltä että kaikki ei ole kohillaan niin tulee kysymys "sattuuko mahaan?"
En tiedä vai kuvittelenko johtuuko nää kaikki mahakivut siitä möykystä? kun oon kuvitellut vaan että ovis+oviksen jälkeinen aika vaan on vähän kivuliampaa...

Toivottavasti Jossukka ehti nähdä miestään sen verran ja voitte muutenkin paremmin että vauvansiemet vaihtoi omistajaa.
Jossukka kirjoitti tuosta kuvittelusta että sitä vaan tullaan heti raskaaksi, en itsekkään osannut pahimmissa unissanikaan kuvitella että tää näin vaikeeta voisi olla!

Toivottavasti Aavan miehen jalka paranee ja Aavan flunssa. Itse kun kompuroin portaissa viime keväänä, kävelin kepeillä 4viikkoa ja eihän siitä jalkaa tullut :( jäykkä on kuin mikä, rasittuu helposti, askelkin on lyhentynyt melkoisesti.

Elviiralle pidetään kovasti peukkuja! bdbdbdbd

Joppuli kerro toki lisää ystäväsi vauvasta kun se saadaan maailmaan!
Minunkin ystävällä on pikkunen vielä oisko 2kk :) söpö peikkotukka ja kaikki.

Kesää odotellessa ja lomaa...

m

Päivitellään taas jännäyslistaa... :)

JÄNNÄYSLISTA

07.06. (to) Joppuli
20.06. (ke) Inkku78
27.06. (ke) Minerva77
27.6. (ke) pikkumyy27
28.06. (to) Aava80
?.7. Fanny
11.7 (ke) Nella26 ???
24.7.? Elviira80
25.7 ke Prinressa

Huomenta.. :D

UUsi viikko aluillaan ja töihin tässä lähöä tehdään.. Eilen oli viikon ainoa vapaapäivä ja sen kyllä huomasi väsymyksen määrässä, aamulla oli niin vaikea nousta ylös !! ..Tosin osa syy saattaa olla tuttavien grillijuhlat LA-iltana joka jatkui aamutunneille saakka!! :)

Monella on loma alkanut tai alkamassa.. Kateellisena täällä puhisen, mulla alkaa loma vasta 5 viikon päästä!! ..säästäkää aurinkoa ja lämpöä mullekin!! :D

Onneksi on tuo juhannus tuossa välissä niin saa muutaman päivän huilia!! Meillä ei sen suurempia suunnitelmia ole, varmaan kotona grillaillaan ja jotain pyöretketkiä tehään. Ja torilta täytyy tietty hakea uusia perunoita ja sipulia yms.. :P
Juhannustanssit olis tietty parasta, tosin rakkaimpani ei ole oikein tanssi-ihmisiä joten ne täytyy unohtaa!!
..Ja tossa juhannuksen korvilla pitäis aktivoitua entisestään tuolla petipuolellakin, mikäli meinaa saada oviksen kiinni, joten suurempia stressejä kaivamatta mielessä myös"PETIVIILAAMINEN"..

Aurinkoista päivää, plussakuulumisia toivoen ja toki muutenkin.!!!
Älkää siis lomalla kokonaan unohtako kirjoitella kuulumisia, minä kun käyn suht tiuhaan koneella kurkkimassa!!

Nauttikaa lomasta, rentoutukaa!!!! :)

-Nella-

JÄNNÄYSLISTA

20.06. (ke) Inkku78
27.06. (ke) Minerva77
27.6. (ke) pikkumyy27
28.06. (to) Aava80
?.7. Fanny
11.7 (ke) Nella26 ???
11.7. (ke) Joppuli luultavimmin
24.7.? Elviira80
25.7 ke Prinressa

Me jännätään taas ihan samaan aikaan nellan kanssa, onpa mukavaa kun voi jännätä sun puolesta ja unohtaa oman navan... Ei vieläkään meillä tällä vauva uutisia, tuun heti sitten hehkuttamaan kun syntyy...

Just kuule aattelin Joppuli samaa, että unohtuu varmaan tuo oma napa helpommin kun voi jännätä toisen puolesta samaan aikaan!! :)
Ja toki jännään kaikkien muidenkin puolesta!!!! :) :)

Tosiaan enään nää neljä päivää töitä ja sitten kauan odotettu loma alkaa. Tai olin tässä just 7päivää vapaalla ku olin kipeenä 2päivää ja 5vapaa päivää niin ei nää neljä työ päivää enään pitkältä tunnu. Mietittiin ensin että jos ois lähetty äkkilähdöllä jonnekkin mut taitaa jäädä vaan haaveex. Onkos muuten moni lähössä ulkomaille lomalla?

Nyt meen vahtimaan ruokaa ettei pala pohjaan ja ettei kissakaan kerkiä tassullansa kokeilemaan. On meinaan nopee kaveri toi meijän kissa. Luulis että rauhottuu jo pikku hiljaa mut niin pentumainen on vielä vaikka tänään täyttää jo vuoden...

Inkulle puhaltelen plussa tuulia ja pidän peukut pystyssä... puuuuuuuuuuuh ++++++

Prinressa?

Tosiaan, mites Inkku?! Minskulle tsemppiä, onneksi loma vie varmasti aatokset ainakin hieman pois kurjista jutuista. Minä olen perus pessimistinä jo alkanut tutkia jatkotoimenpiteitä, jos ei vauvaa ala kuulua. Jotenkin on sellainen fiilis, että ehkä kaikki ei ole ihan kunnossa minulla, vaikka pitäisi gynen mukaan olla. Noh, eipäs nyt kuitenkaan maalailla piruja seinille vielä.

Täällä eka lomapäivä! Kumma kyllä harmaa sääkään ei kenkuta toistaiseksi. Meillä on nimittäin kämpän remontoimista luvassa alkuviikko. Sellaista kaikkea pientä, mitä ei ehdi/viitsi töissä ollessaan hoitaa. Helteillä jäisi taatusti remppaamatta, eli hyvä näin. Loppuviikosta saisi kyllä jo paistaa, olemme lähdössä juhannukseksi kaveriporukalla mökkeilemään. Ja näillä keleillähän sinne pikkumöksään paleltuu, hrrr!

Mies kotiutui keppeineen festarireissulta yöllä ja se kipeä jalka on jotain aivan järkyttävää katsottavaa! Voi raukkaa. Hänen omasta mielestään se ei ole edes paha, on kuulema mennyt joskus pelissä pahemminkin. Koitin hiukan houkutella, että oltaisiin otettu juhannukseksi äkkilähtö jonnekin Kreikan suuntaan, mutta se nyt meni puihin tuon jalkavamman myötä. Mitä luultavimmin ei siis ulkomaanreissua tiedossa tälle kesälle, vaikka kovasti taas olisi matkakuume.

Pikkasen harmittaa myös se, että maratontreeni, joka muutenkin alkoi turhan myöhään, on nyt flunssan takia jäissä varmaan koko viikon. Pöh.

Pitääkin mennä keittelemään uusi kuppi teetä. Tai saavi, tämä kuppini vetää 0,5 litraa. Mukavaa viikon alkua, kertokaahan jotain kivaa jännäillyjuttua piristykseksi!

ESITTELYLISTA:
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 30/33,y06/06,km 9/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, km 05/07 Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 32/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 27/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki
Nella26, 26/45, y05/07, Pohjois-Pohjanmaa
jossukka81 26/28, y01/07, Uusimaa

To-be-viilaajat:
Siiseliini 28/29, yritys alkaa 01/08, Varsinais-Suomi

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Aikku (syntynyt tyttö 10.6.-07)
Monsku 23.7.2007
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu 24.10
Ilona 27.10.2007
Hema
Minja

Moi!
Päivitin listaan Aikun tytön!Eka viilaajavauva,vau!!

Tänne kuuluu vähän harmaata.Eilen saatiin TAAS kuulla yhdet vauvauutiset,mieheni lapsuudenystävän vaimo odottaa.Mulle on jonkun oman kaverin nopea raskautuminen ollut ehkä kovempi pala,mutta mieheltäni tää nyt katkaisi kamelin selän.Hän on varma,että vika on hänessä ja haluaa tutkimuksiin heti.Lohduttelut siitä,että mun kierto(siltä näyttäisi)on ihan sekaisin ja luultavasti mun tarttis syödä jotain nappeja,ei oikein tehoa.Nyt olis vielä aikaa ottaa jotain testejä,ennenkun heinäkuu sulkee paikat.
Katsotaan nyt,mun gyehän antoi aikaa elokuulle,mutta myönnän,että mullakin alkaa kärsivällisyys loppua.Varsinkin,kun olen taas bongannut minimaalisia määriä rusehtavaa vuotoa.Jos rupeen taas vuotamaan kuin seula pariksi viikoksi(ja nyt siis kp16!!),niin hermo kyllä menee!

Sori tämä omanapaisuus,mutta nyt vähän korventaa...

Fanny kp16

Ajattelin tässä, että onpas hienoa kun Fannyn mies haluaa omaehtoisesti lähteä tutkimuksiin. Tunnenpa kaveripiiristäni kaksikin tapausta kun mies ei suostu kirveelläkään uhkaamalla tutkimuksiin vaikka nainen kuinka pyytäisi ja houkuttelisi.
Täytyy itse toivoa, että kun joskus vihdoin ja viimein päästään alkuun edes tekoasiassa ei lapsi antaisi odottaa itseään vuosikausia.
Onkos se niin, että vähintään vuoden pitää yrittää ennen kuin on toivoakaan tutkimuksista???
Vielä tarvis 4 viikkoa kärvistellä ennen kuin loma alkaa. Onneksi jussina saa rentoutua muutamalla sidukalla kun eipä ole pelkoa(pikemminkin toivoa) että masussa kasvaisi este juopottelulle =)

Heh, älkää suotta minua jännätkö, täällä jo täti parkkeeraa ferrariaan pihaan. Ei tosiaan ollut yllätys, ekaa kertaa en kertaakaan jäänyt edes miettimään, josko olisi voinut tärpätä. No, tällä viikolla pääsee jo sairaalan lapsettomuusselvittelyjen vaiheeseen yksi, eli alkukierron verikokeisiin. Kolmen viikon päästä sitten lisää.
Meillä mies on ihan normaalisti suhtautunut omaan testaamiseensa, ei kuulema sen ihmeemmin ainakaan vielä stressaa asiasta. Elokuun lopulla sitten pääsee vasta kuulemaan tuloksia. Siihen asti vietetään kesää. :)
Kävin tänään kaupungilla ostelemassa kaikkea häätilpehööriä, kaikenlainen askartelu on tosi mukavaa puuhaa! :) Mulla ei valitettavasti kesälomaa ole, joten matkailu jää haaveeksi. Pitää katsoa sitten syyslomalla tai talvilomalla...

Aava sai minut kaipaamaan teetä, taidan hakea itsellenikin puolen litran kolpakollisen. Väsyttää ihan kauheasti, jospa se vähän piristäisi... zzz zzz

Jihuu, aurinko näyttäytyy! Meidän loman alkupäiville suunnittelemat kodin kunnostustyöt on hiukan jäissä, kun miehen jalassa epäillään olevan särömurtuma eikä sillä saa yhtään varata ja minä vieläkin nuhailen... Kuulostaapa siltä, että Aava haluaa vaan vetelehtiä. ;) Pitää kyllä paikkansa, ihanaa kun saa vaan olla kerrankin. Mieskin alkoi jo lämpenemään äkkilähdölle, mutta ei oikein löydetty mitään kivaa, joten juhannuksena mökkeilemään.

Tänään olisi sitten kp 21/?. Ei mitään oiretta, johtuunee siitä, että toiveet on tosi alhaalla tässä kierrossa. Olen ollut aika kiukkuinen välillä ja masuakin nippailee ties mistä, mutta nämä nyt on taas näitä epämääräisiä juttuja. Testailen varmaan vasta ensi kuun puolella (jos nyt sinne asti päästään).

Sori,kun olin eilen niiin negis!Tänään menee jo paremmin,sillä vaikka eilenillalla vielä tuli ihan havaittavaa vuotoa,tänään ei MITÄÄN!Myöskin mua vaivanneet munasarjajuilinnat on loppu.Vähän harmittaa,etten aamulla tajunnut lämpöä mitata-jos vaikka olis ovis ollut(ja mennyt)!No,ehkä huomenna.
Joo,niin se on,että vuosi pitäis ensin yritellä ennenkuin yksityiselläkään suosittelevat tutkimuksia.Mutta toki voi aikasemminkin,jos on esim.yli 35-v yms.

Inkku miten noi verikoejutut menee-jotain otetaan alku-ja jotain loppukierrossa vai?Valistatko tietämätöntä,joka aikoo mennä kokeisiin!

Alennusmyynnit on jo osittain alkanut!Olen tosi tyytyväinen löytämiini housuihin-Lindexiltä -50% ,maksoivat vaan 14,90!!Ja just sellaset kapeat kuin olin halunnutkin!

Jo paremmalla tuulella oleva Fanny kp17/?

Vielä kaksi työpäivää ja sitten alkaa kauan odotettu loma.

(.) Kovasti odottelen ferraria, tää on kyl aika raskasta odottaa et milloin alkaa. Onnex oon lomalla ens "mahdollisen oviksen" aikaan. Jos laskemalla laskee. No täytyy taas vaan unohtaa kaikki kiertojen päivät ja yrittää olla stressaamatta.

Prinressa kp28 oiskohan?

(.)Havaitty ihka oikeaa ovislimaa!!Eilenillalla vähän ja tänäaamuna oikein roimasti!Eli ne pienet tuhrut siis enteilivät vaan ovista!Voi että voi ihminen tulla onnelliseksi limaa nähdessään :-D :-D
Näinollen,jos se ovis nyt on sanotaan parinkin päivän sisällä,mun kierto olis ihan normaalin pituinen,max 34!!Jeeeeeeeeee!!

Tänään vihoviimeiset työntapaiset,sitten TODELLINEN loma!!

Fanny kp18/34

JÄNNÄYSLISTA

20.06. (ke) Inkku78
27.06. (ke) Minerva77
27.6. (ke) pikkumyy27
28.06. (to) Aava80
7.7. (la) Fanny
11.7 (ke) Nella26 ???
11.7. (ke) Joppuli luultavimmin
24.7.? Elviira80
25.7 ke Prinressa

..päivitin vielä tämän...

Nyt Fanny Viilaamaan ja jatkuvasti, kokoajan, ota kaikki simeonit talteen....=)

Täällä odotellaan vauvaa syntyväksi edelleen... Käynnistys oli tänään... On tää odottavan aika pitkä, mitäköhän se sitten on kun on kyse omasta mahasta.

Mä varasin mulle ja ystävälleni just aamulla matkan kreetan hernissokseen, joten alkaa matkakuumekin jo olla, lähetään kahden viikon kulttua....

Mutta nyt spinnaamaan,
Joppuli kp 8/28

Fanny: Joo, hormonipitoisuusmittauksia (verestä) otetaan kahdessa kierron vaiheessa, ensimmäinen setti kp2-5 ja toinen kp 20-23. En muista tarkkaan, mitä missäkin otettiin, mutta FSH, LH, E2, progest, TSH, testo, prolakt... Tosin voihan noissakin käytäntö vähän vaihdella sairaanhoitopiireittäin.
Nyt on pakko ruveta nukkuu, tulin just päivystämästä ja nyt toivon että saan nukkua vähän ennen kuin luuri soi.

Aurinkoista torstaita Viilaajat...

Täällä näköjänsä suht rauhallista edelleen...

Fanny, nyt kiireen vilkkaa lempeä miehesi kanssa jakamaan :D
peukkuja pidetään ! ! ! ! :)

Oih, ulkomaille...ja vielä Kreetalle Joppuli!! Siellä on varmasti NIIN ihanaa ruokaa että vaikka just aamupalan söin niin nälkähän tässä tulee!!
Mulla loma alkaa vasta kk päästä ja toivottavasti saadaan sitte joku matka varatuksi ja päästään kunnolla rentoutuun!! :)

Mulla kp11, joten pikkuhiljaa pitäis alkaa valmistautumaan toivottavasti ilmestyvään ovikseen ;D ..mutta on me kyllä yritetty jo harjoitella sitä odottaessakin!!

Aika moni varmaan katoaa Mökkeileen Juhannuksena, joten itse CityJuhannusta viettävänä (valitettavasti) haluan toivottaa kaikille Viilaajille
++++++++OIKEIN RAUHALLISTA JA RENTOUTTAVAA JUHANNUSTA++++++++++
..ja plussatuulia puhaltelen sen minkä keuhkoista lähtee!!!! :D

-Nella kp11-

Toivotan kaikille oikein hyvää juhannusta, kesää ja viilailehetkiä.
Tänään on vika työpäivä ja aamulla nousemme lentokoneeseen :)
Voi olla että tulee hiljaiseloa, mutta koittakaahan nyt joku se plussa taikoa tikkuun!
Yritän päästä kurkkimaan!

minsku