VIILAAJAT 31

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja prinressa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä uteliaana käväisen kurkkimassa, jokos Joppuli olisi testannut uusiksi.Toivottavasti täti eksyy matkalla ja tikkuun pärähtääkin ehta plussa.
Täällä pidän varpaatkin pystyssä!!!!!!!!!!!!!!!
PUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHH.....+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++tuulia puhaltelee -Siiseliini-

Täällä uteliaana käväisen kurkkimassa, jokos Joppuli olisi testannut uusiksi.Toivottavasti täti eksyy matkalla ja tikkuun pärähtääkin ehta plussa.
Täällä pidän varpaatkin pystyssä!!!!!!!!!!!!!!!
PUUUUUHHHHHHHHHHHHHHHH.....+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++tuulia puhaltelee -Siiseliini-

tuli taas nega... Ihan minimaalisen pieni rusahtava tippa jotain on puskenut musta ulos tämän illan aikana. Nyt siis jo VIISI päivää myöhässä. Voikohan johtua siitä kun viimeksi oli ne kymmenen päivän vuodot, että tästä syystä antaa oottaa itseään. En mää kyllä enää tiiä mitään, IHMETYTTÄÄ...tapahtuis edes jotain, tulee aika kalliiksi ostaa joka päivä uusi testi!!!

Joppuli kp 32/28

Täällä tilanne pysyy samana... Miten oli muistaako kukaan, eikö entulla mennyt pitkään ennen kuin näytti plussaa...? Oon aivan ihmeissäni ja en tiedä mitä ajatella, varsinkin kun nyt on tullut ihan vähän ruskeeta tuhrua, mitä ei huomaisi lainkaan jollei tarkkaile....

No toivo elää.. tapahtuis edes jotain suuntaan tai toiseen.

JOPPULI kp 33/28

Heippa,

Joppuli, millä testillä olet testannut?! Niissä on oikeasti suuria eroja!
Entulla näytti negaa muistaakseni jotain toista viikkoa eli kyllä pidetään toiveet korkeella vielä :)
Itsekin sain muilla testeillä vain haamuja kunnes Predictorilla (muistaakseni...) vihdoin vahvan viivan. Käy hakemassa jonkun toisen merkkinen testi!

Toivotaan todellakin supersuuresti plussaa!

T. Monsku & Villi 33+6

Pahoittelut kaikille joille täti saapunut kylään...

(.) Täällä on sairasteltu vatsatautia. Sunnuntai illasta saanu vessassa juosta. Aah niin ihanaa... Tuntuu että aika menee tosi hitaasti kun odottaa sitä tätiä et tulis jo et pääsis yrittämään uudestaan kunnolla.. Nyt alkoi ihanat 5vapaata jonka jälkeen ois vielä 4päivää töitä ja sitten alkaa loma.

Prinressa kp ?

Voihan rähmä Joppuli, supersuuret pahoittelut sinne suuntaan. Miten sitä näin "ulkopuolisena" voikin olla niin varma, että nyt se plussa ois pärähtänyt tikkuun......vaan ei.

No voihan ryökäle Joppuli!!!
Mää niin toivoin että sulla olis ollu meille ihania uutisia.. :(
Suuret pahoitteluni!:(

Mulla ei oo vuosikausiin ollu näin kipeitä ja runsaita kuukautisia kuin nyt, oon ihan järkyttynyt, ja särkylääkkeiden voimalla selvinny näistä 2 päivästä!! ..Sanoin just miehelle että tärppäispä pian jo ihan senkin puolesta että pääsis näistä eroon!!!!

Prinressa, toivottavasti vatsatauti pian hellittää.. Mulla oli vatsatauti alkuvuodesta, kesti 1 yön, mutta vessassa ravasin 10 min välein, oko yön ajan, seuraavan päivän olin niin riutunut ja väsynyt etten jaksanut sängystä nousta!!

Tämän palstan (viilaajat) kävijät osaavat näemmä nauttia kesästä kun on niin hiljaista. Itse kun on töissä niin on aikaa notkua koneellakin aina välillä!

Onko kukaan lähdössä ulkomaille kesälomalla?
Meillä on ollu tapana käydä, ja tänäkin vuonna olis tarkoitus napata äkkilähtö johonkin, jossa sais olla muiden passattavana :D

Kuulumisiin!! :)

-Nella-

Pahoittelut Joppulille, tälläkin suunnalla jännättiin kovasti uutta plussaa ketjuun. Ja hienoa kuulla Prinressastakin, toivottavasti vatsatauti hellittää!

Nella, mulla ihan sama juttu kuukautiskipujen kanssa. Pillereiden aikoihin ei juuri mitään, sitten parit ekat niiden jälkeisetkin olivat tosi iisit kunnes sitten riemu alkoi... Lohdutukseksi voin sanoa, että gyneni mukaan kipujen palautuminen on luultavasti merkki hormoonitoiminnan normalisoitumisesta.

Minä olen lomaillut ja keskittynyt seuraavaan tavoitteeseeni, maratontreenaukseen. Kiva saada ajatuksia vähän pois vauva-asioista välillä. Ensi viikolla alkaa "oikea" loma, jipii! Hirveä (ulkomaan)matkakuume olisi, mutta mies vähän jarruttelee vastaan... Missä päin Nella tapaa ulkomaalomailla kesäisin? Minulla on krooninen Italiakuume ja myös Kroatia kiinnostaisi kovasti. Minsku onnellinenhan on kait sinne menossa?!

Tsemppiä, onnea ja jaksamista kaikille, nauttikaahan kesästä!

Meidän yhdessäolohistoria on "VASTA" vähän vajaa 4 vuotta, joten kauheesti ei oo reissattu yhdessä,mutta pari kertaa on käyty Kreikassa ja viime kesänä oltiin Italiassa. Me ollaan tykätty molemmista maista kovasti!!
Me ollaan hyvän ruuan ystäviä (..kuten vartalosta näkyy :P )joten senkin kannalta ihania matkakohteita ne on ollut!!:D

Toivottavasti tosiaan nämä menkat helpottaa!!! ..tai toivottavasti niitä ei tulis ollenkaan!! :)
no, täytyy yrittää malttaa ja toivoa parempaa onnea seuraavaan ovulaatioon!! :)

Nyt saunaan :)

-Nella

Caktus: saitkos soitettua ja mitä ne sanoi? Joko aletaan odottaa leikkausta?

Pikkumyy: eikös oo aika veikee se digitesti
"blink blink blink ja dadaaaa" mua niin nauratti sen käyttö, kun hypnoottisena sitä vilkkumista tuijottaa :D

Nellalle ja Joppulille pahoittelut :(

Siiseliininkin päivät vähenee, kohta jännätään sinuakin :)

Prinressa: tuo mahatauti on kyllä melkoinen kaveri, vie voimat mennessään. Muistan kerrankin oli töissä joku pöpö kiertämässä, lopputulos oli se että olin niin poikki, otin tyynyt vessaan ja nukuin "väliajat" siellä...

Fannykin voi kertoo vähän fiilarista, ennen kuin lomat alkaa!?

Itseasiassa tänään tuntui ihanalta kun oli vähän viileämpää töissäkin. Jaksoi koko päivän ihan pirteänä, pakko vielä tehdä pidempää päivää kun oon karannut päivänä jos toisenakin. Eilen kävin hjeronymus-hoidossa, voi miten on nyt ihanan täydellinen olo :)
Loma pukkaa päälle ihan väkisin, enää 7päivää töitä, tosin vkl välissä. Kroatiaan lähdetään siis ensi viikon perjantaina.
Mä oon alkanut jo vähän rauhottua, nopeesti joka päivä kotiin postia selaamaan josko sieltä löytyis HUS:n kuori.

Huomenia!
Pahoittelut kaikille kenen luo täti on tällä viikolla tullut... Ja Nella, mulla oli eka luomukierto ja tyhjennyskierto (kun lopetin laastarit kesken kuun) tosi kipeet menkat, mut sen jälkeen on palannut takas melkeen huomaamattomiksi.

Joo, digitesti on tosi kiva :D Ilmeisesti mussa on jonkinsortin hifistin vikaa kun tykkään enempi tästä kuin niistä liuskoista ;) Ja tänäaamuna bongasin taas oviksen! Joku kirjoitti et mies "haistaa oviksen", meillä taitaa olla sama juttu, mies nimittäin oli eilen tosi innokas pupuilemaan ;) Jokohan tällä kertaa ois täydellinen ajoitus? Ainakin nyt on pupuiltu su ja ti ja tietysti tänään täytyy jatkaa harjoituksia kun on tuo O-hetki :D En tiedä tuliskohan nyt taas lyhyt kierto, kun yourdaysin mukaan ovis ois pitänyt olla vasta loppuviikosta...We`ll see...

Mä kanssa nautin tästä viileydestä, kun kerran pitää olla töissä...Kuumuus vie jotenkin kaikki mehut ja on koko ajan inhottavan nihkee olo.

Onkos teillä juhannussuunnitelmia? Me ajellaan Kainuuseen maalle mummolaan... Kiva 7 tunnin ajomatka edessä :(

Täytyis alkaa valmistautua töihin... Työniloa kaikille ja plussatuulia!!!!!!!!!

Heippa :)

Juu, nyt vihdoin tuntuis että alka helpottaa nämä kivut, mutta vielä vuotaa kuin seula !! Luotan teihin että se olis ohimenevää, kipu meinaan :)

Meillä ei juhannussuunnitelmia, ei oo mökkiä ja itseasiassa meidän tutuillakaan ei oikein oo, joten kaupunkijuhannus taitaa tulla...

Pitää lähtee pikaseen polkeen töihin kun nuo sadepilvet taitaa lähestyä uhkaavasti niin välttyis kastumiselta, kurja olla päivä "märkänä" töissä ;)

Pirteetä päivää :D

-Nella-

Minsku: p*askat, soitin ja ne sanoi sieltä että joo, meillä on puolen vuoden jono. Johon minä sitten että joo, mutta mulle sanottiin että leikkaus silloin ja silloin, haluan tarkemman ajan. No lekuri ei sitten ollut kirjoittanut mitään siihen mun paperiin, joten mä olen nyt siinä puolen vuoden jonossa! P*rkele! Eli pitää odottaa että lekuri tulee lomalta ja sitten ruveta painostamaan että mitä hittoa tässä nyt oikein ollaan tekemässä ja koska. Hyvä julkinen terveydenhuolto, näin pidetään potilaista huolta... (ai miten niin olen ihan vähän kiukkunen...)

Sori, pelkkää omaa napaa, mutta vähän ahdistaa...

No voi kakka Caktus!!!! On se kumma noi jonot, mut on pari kertaa leikattu julkisella (kurkku ja olkapää) ja eikä ongelmat ole olleet kiireellisiä. Siitä huolimatta oon ollut leikkauspöydällä kuukauden sisällä siitä kun lähete on kirjoitettu!

Moi!

Ja pahoitteluita niille,joilla on sukulaisvieraita!!

Nellalle:mulla on aina (siis ennen kun rupesin pilleristiksi) ollut ihan järkyttävät menkkakivut,jotka pillerit vei kokonaan pois(jonka ne yleensä aina tekee..).Kun lopetin pillerit,palas kivutkin aivan yhtä hirveinä kuin pikkutyttönä-eikä ole vuodessa helpottanut yhtään... :( Joten plussaa täälläkin odotellaan jo siksikin!!

Paljastin eilen siskolleni,että ylipäätään yritetään.Leuka vähän loksahti,kun kerroin että vuosi jo mennyt eikä mitään tapahdu!Hän on itse raskautunut naurettavan helposti...Taisin vähän häntä järkyttää...

Caktus ja Minsku-ihan per****tä toi jonottaminen nykyään!!Pitkää pinnaa lähetän ja varapäreen!Koittakaa silti nauttia kesästä!

(.)Yritän nyt olla hirveesti ajattelematta,mutta tiedän että nyt on kp11.Siis ovista odotellessa!Ilmeisesti superlyhyiden(=25) kiertojen aika on ohi,kun viimeksi ovis oli kp12 ja nyt ei vielä ole oviksesta merkkiäkään!Mulle kelpais hyvin,että palaisin taas mun kellontarkkaan kiertoon,jota kumminkin kesti 9kk!!

Onko teillä muuten kokeusta tyypeistä,jotka ei "muista"maksaa polttarikuluja?Olen tällähetkellä aika rankasti miinuksella siskoni polttareista,kun olen saanut rahat vasta parilta tyypiltä...Aaarghhh!

Jos en vielä maininnut-OLEN LOMALLA!!

Jännäillään ja palaillaan taas,aurinkoa!

Fanny kp11

Heissan taas....

Nyt siis seuraa tarkempi selon teko, nyt siis täti tullut kunnolla, mutta ne kaksi ekaa päivää oli sellaista ruskeeta tuhrua jota ei mun mielestä voi edes laskea. Eli onko siis tänään kp2, jos jättää sen ekan tuhrutipan laskematta... Mulla on ollut nyt sitten kaksi kummallista kiertoa viimeksi alkoi liian ajoissa ja kesti kymmenen päivää ja nyt sitten myöhässä kuusi päivää, eli kummallista. Varmaan on kroppa vielä sekaisin pillereistä, ja vieläkin tasailee itseään. Toivottavasti tasaantuu pian. Mua ei oikeen kyllä edes ole harmittanut tässä kierrossa, kiva sitten lähteä etelään kun voi nauttia viinistä ruuan kanssa ja poltella vaikka vähän tupakkia hyvällä omalla tunnolla. Ollaan siis lähdössä jonnekin, mutta se selviää, mitä äkkilähtöjä löytyy...

Juhannus pitää varmaan olla kotona, olisi kai joku mökkireissukin tarjolla, mutta taidan jäädä ihan kotiin, Mun kaveri luultavimmin synnyttää silloin, siis se sama kenen kanssa aloitettiin vauvaprojekti samaan aikaa. nyt jo viikon mennyt yli, ja käynnistys ens viikolla. On varmaan tästä syystä oma projekti taka-alalla ajatuksissa, kun saadaan yksi ihana pieni nyytti hoidettavaksi.

Mä oon todella suutuksissa noista caktuksen ja minskun leikkaus jutuista. Ei yhtään oo kivaa että kun on jotain oottaanut jo vuoden niin sitten ootellaan lisää eikä itse voi millään tavalla vaikuttaa, että parhaaseen, siis vauvaan, lopputulokseen päästää mahdollisimman pian. Vaatii hirveesti jaksoa, eli paljon voimia teille molemmille ja teijän miehille kanssa. Nyt vaan pidetään teille peukkuja pystyssä, että saatte
peruutusajan mahd pian.

Fannylle hyvää lomaa ja nauttikaa kun aikaa heilutella peittoa mihin vuorokauden aikaan tahansa...

Meillä muuten ovis osuu näillä näkymin jussiin eli olisi kuuluisa juhannuslapsi tiedossa, jos tärppää.

T:Joppuli kp2/jotain kummallista jota en itsekkään enään tiedä

Kuulumisia täältäkin pitkästä aikaa... Ja pahoittelut tädeistä. En ole pahemmin jaksanut kirjoitella, kun en usko enää luomuplussaankaan ja eka hoitotutkimuskäynti sairaalassa on vasta elokuun lopulla. Ja siitä sitten varmaan odotellaan samaan tahtiin caktuksen ja minskun kanssa, että pääsisi joskus ehkä itse asiaan. Oviksen bongasin tässäkin kierrossa hyvin, ja tädin pitäisi alkaa viikonvaihteessa, mutta ei suoraan sanottuna voisi vähempää jännittää.
YTHS:n lääkäri soitti tänään labrakoetuloksista, kaikki arvot olivat normaaleja (muistaakseni TSH, E2, proge, LH, FSH ja prolaktiini), estrogeeni oli vähän matalan livakka, mutta lääkäri sanoi sen johtuvan siitä kun mulla on pieni rasvaprosentti.
Tämmöistä täällä, vetäydyn taas nauttimaan kesästä. :)

OUNOU, siis nämä kivut voivat jatkuakin!!!!! :(
..mutta on tässä maailmassa isompiakin suruja ja murheita!!!

Mulla ei ole koskaan ollut mikään "kiiltokuvakäsitys "siitä että kun raskaaksi halutaan, niin sit vaan se tapahtuu kuin sormia napsauttamalla...
Joillakin se vaan käy nopeemmin ja joillakin hitaammin, joillakin ei valitettavasti ollenkaan. Tätä palstaa, ja muitakin keskustelufoorumeita kun olen nyt viime aikoina lueskellut, niin aika paljon on olemassa vastoinkäymisiä yms. jotka vaikeuttavat haaveiden toteuttamista. Täytyy myöntää että olen vähän mykistynyt ja hämmästynyt...

Näinpä siis toivon sylintäydeltä ONNEA kaikille yrittäjille ja tietenkin myös onnistuneille. Vaikka on vaikeeta, yritetään löytää jostain niitä positiivisia juttuja vaikka ne olis kiven alle piilotettu!!!
Jokainen varmasti toivoo itselleen hyvää ja onnea, mutta varmasti myös muille, eihän se onni ole itseltä pois!

Nauttikaa kesästä, minä lähden töihin... :)

-Nella-

Ihan tyhmä ilma täällä taas. Vois aurinko paistaa. Mun piti niin lähteä terassille tänään mut eihän tuo ilma sellasta iloa suo silloin kun mä oon lähössä eli 2kertaa vuodessa, heh.

(.)Vatsa taudista oon toipunu. Täällä taitaa olla ovis kun kauheet kivut, ennustaa yleensä menkkoja. Mut nyt on limaisuuskin lisääntyny. Ärsyttää vaan kun en voi ovista hyväksi käyttää, täytyy antaa mennä hukkaan. Noh jos ens kierrossa sitten. Oon kuullu monen sanovan että raskauden jälkeen on ovis paljon kivuliaampi. Voikohan se vaikuttaa mulla vaikka olin niin vähän aikaa, koska ei mulla ennen ollu tälläsiä kipuja oviksen aikoihin.

Mut nyt tää tyttö lähtee ulos.

Prinressa kp?

Kohta taidetaan saada kuulumisia jo ensimmäisestä Viilaja-vauvasta :)
Aikulla laskettuaika on ensiviikolla. Pitää käydä aktiivisesti kurkkimassa odottajiakin.
Jännää :D

Tässä kuussa ei tarvitse sitten varmaan pahemmin jännäillä. Nyt olis ovisviikko, mutta ei ole oikein pupuilemaan päästy kuin kerran, sekin ehkä liian aikaisin (maanantaina, kp 11). Mulle iski, no, peräpukamat tai joku, ja siinä ei oikein huvita ajatella mitään, kun puoli alapäätä on tulessa. Lisäks ollaan oltu molemmat iltaisin muissa menoissa, kaikki työporukoiden kesäillat on just tälle viikolle suunniteltu. Illalla ei ole sitten viitsinyt ruveta toista herättelemään ja aamupupuilukin on jäänyt, sillä tyyny on houkutellut enemmän väsynyttä.

Uskoisin, että ovis osuu huomiselle tai lauantaille, jolloin on sitten kaverin polttarit Itä-Suomessa, eikä nähdä tätäkään vähää. Huominenkin menee kummallakin töiden merkeissä. Saa nyt nähdä, oisko huomenna pupuiltamat töiden jälkeen..

Nella puhuu muuten asiaa tuosta positiivisten asioiden löytämisestä. Voimia kaikille jatkamiseen siis! Ja voimia myös niille, jotka joutuvat vielä odottamaan. Nautitaan kesästä ja jädestä :)

Itse olin jotenkin naivisti ajatellut, että kyllähän minä nyt heti raskaaksi tulen, kun jätetään kumit pakettiin. Että se on päätös vaan. Oikein huvittaa, miten tässä on viimeset pari vuotta laskenut kuukausia, milloin on ns. hyvä laskettu aika työasioiden ja muiden suhteen.. Ei se olekaan niin yksinkertaista.. Missähän tilanteessa sitä olisi, jos olisi heti vaan antanut mennä...

/jossukka, "jännää" 27-28.7. tienoilla

ps. tämä kesäaika sopii mulle muuten paremmin, sillä en pääse niin usein netissä käymään. Välillä on melkein hengästynyt, kun on tullut niin paljon tekstiä oman poissaolon aikana.