Tässä kuussa ei tarvitse sitten varmaan pahemmin jännäillä. Nyt olis ovisviikko, mutta ei ole oikein pupuilemaan päästy kuin kerran, sekin ehkä liian aikaisin (maanantaina, kp 11). Mulle iski, no, peräpukamat tai joku, ja siinä ei oikein huvita ajatella mitään, kun puoli alapäätä on tulessa. Lisäks ollaan oltu molemmat iltaisin muissa menoissa, kaikki työporukoiden kesäillat on just tälle viikolle suunniteltu. Illalla ei ole sitten viitsinyt ruveta toista herättelemään ja aamupupuilukin on jäänyt, sillä tyyny on houkutellut enemmän väsynyttä.
Uskoisin, että ovis osuu huomiselle tai lauantaille, jolloin on sitten kaverin polttarit Itä-Suomessa, eikä nähdä tätäkään vähää. Huominenkin menee kummallakin töiden merkeissä. Saa nyt nähdä, oisko huomenna pupuiltamat töiden jälkeen..
Nella puhuu muuten asiaa tuosta positiivisten asioiden löytämisestä. Voimia kaikille jatkamiseen siis! Ja voimia myös niille, jotka joutuvat vielä odottamaan. Nautitaan kesästä ja jädestä
Itse olin jotenkin naivisti ajatellut, että kyllähän minä nyt heti raskaaksi tulen, kun jätetään kumit pakettiin. Että se on päätös vaan. Oikein huvittaa, miten tässä on viimeset pari vuotta laskenut kuukausia, milloin on ns. hyvä laskettu aika työasioiden ja muiden suhteen.. Ei se olekaan niin yksinkertaista.. Missähän tilanteessa sitä olisi, jos olisi heti vaan antanut mennä...
/jossukka, "jännää" 27-28.7. tienoilla
ps. tämä kesäaika sopii mulle muuten paremmin, sillä en pääse niin usein netissä käymään. Välillä on melkein hengästynyt, kun on tullut niin paljon tekstiä oman poissaolon aikana.