Viilaajat 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inkku78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi!
Peukkuja Prinressalle !!
Ja pahoittelut Inkulle :-(

Täällä vähän sekavaa.Lämpö edelleen vajaassa 37C:ssa,muttei musta(enää!)tunnu ollenkaan raskaalta.Tässä taitaa nyt olla jotain hämärää,oireet tuntuu kaikkoavan...Ollaan vieläkin anoppilassa,mutta yritän silti tehdä testin huomenaamulla ja raportoida jossain vaiheessa.Itse jo vähän odottelen negaa...
Ikävää olla negis,mutta tältä nyt tuntuu.

Fanny kp36/31(?)tai jotain muuta

Pahoittelut Inkku (luulen että mulla käynnissä yhtä seko kierto)... Ja tsempit Prinressa! Eikä Fanny nyt heitä pyyhettä kehään vielä!

Minä mokasin ja sanoin miehelle että on vähän outo olo. Vatsa on siis ollut kipeänä, mutta se on mulle ihan tyypillistä. Jännitän aina vatsalla, nyt siis tätä outoa kiertoa. Ja nyt mies sitten koko ajan kommentoi jotain että "sitten kun vauva...". Hölmö minä, tulee vielä tuplapettymys meidän perheeseen. Oikeasti mitään varteenotettavia oireita ei ole.

Ja pikkumyy, minäkin eilen itkeskelin tätä turhaa toiveiluani. Menkat siis tulossa selkeesti... Caktukselle myös pahoittelut. Ja kaikille aurinkoista pääsiäisen jatkoa!

Heissan neitokaiset!

Eipäs nyt vaivuta epätoivoon täällä. Kiitoksen pahoitteluista, mutta mä en mitään muuta tästä kierrosta odottanutkaan kun ovis meni ihan hukkaan mun sairastellessa. Mutta kunhan täti tästä poistuu niin sitten alkaa taas peiton heilutukset ja uuden oviksen metsästys :-)

Pääsiäisen jatkoja vaan kaikille!

Caktus kp 4

Pahoittelut kaikille joille täti on saapunut kylään...

Itsellä ei kummempia oireita, lämmöt edelleen 37pinnassa. Paha-olo yllättää päivittäin ja päänsärky. Vatsassa menkkamaisia tuntemuksia. Tätiä odotellessa..

Prinressa kp30/31

Keksiskös joku jotain galluppia tähän väliin niin aika kuluis nopeemmin... Ittelle ei tuu mitään mieleen.

(.) Onnex tuo mies on täällä tuo joka pitää maassa kun ite välillä lentelen pilvissä... Heh... Se ei varmaan ikinä usko vasta sitte jos joskus tulee se oikea plussa siihen tikkuun. Siihen asti se on niin perus tyyni ku vaan voi olla...

Heippahei!

Eilen piti tädin tulla, mutta eipä vielä näy...Mutta tänäaamuna testasin negan. Ja äsken olin jo ihan varma tädin tulosta, kun juili alavatsaa (munasarjoja?), mutta vessäkäynnillä havaitsin vaan ihan valtavasti limaa...

Mies ei ääneen hirveesti puhu innostaan, mutta viime viikolla ostin kauppareissulla tamponeja ja se heitti et vieläkö noita tarvii... Toivoo kovasti et en tarttis :)

Fannylle, Aavalle ja Prinressalle peukkuja db db db db db !!!!!!

En tiedä mitä tästä tulee, täti tosi kummallisten juttujen siivittämänä kanssa. Heräsin yöllä niin kauheeseen oksettavaan oloon, sanoin jo miehellekkin että oksennus on kurkussa mut sain pidettyä sen sisällä. Normaalisti oisin juossu jo vesaan ja työntäny sormet kurkkuun. Koko ajan on sellanen tunne että kohta se täti kaartaa jostain paikalle.

Huomista jännätessä odottelen fannyn uutista....

Plussatuulia kaikille ja peukkuja dbdbdbdbdbdbdbdbdbdb

Prinressa kp31/31

Missä se Fanny on??? Sua odotetaan...

Mun testaaminen menee keskiviikkoon koska en oo yhtään testiä kotiin ostanu valmiix ja lähen niin aikasin aamulla kouluun huomenna etten testiä aamulla kerkeä ostamaan jos on tarvetta.. Mut en oo varma keskiviikonkaan testaamisesta kun mulla on kierto kuitenki heitelly tuolla 42päivässäkin. Mut nyt ku söin teroja ni eihän sen perjaatteessa pitäis heitellä niin pitkäx. No aika näyttää mitä on tulossa...

Puuuuuuuuuuuuuuh, puhaltelen plussa tuulia kovasti...

Voi vitsi, eikö nyt meinaa yhtään plussaa tulla... Prinressalle vielä peukutukset! db

(.) Täti on poistumassa, joten ei kai tässä muuta kuin yritys jatkuu. Me mietitään miehen kanssa auton vaihtoa, sen mielestä tarvitaan isompi auto, jos jossain vaiheessa ois kaks lasta ja koira. Itellä taas sellanen tyhmä olo että ei sitä plussaa ikinä tule kuitenkaan.

Pitäis kai tässä töihin orientoitua loman jälkeen, ei sekään jaksais innostaa.

Mukavaa päivää kaikille :)

Caktus kp 6

Ei vieläkään tätiä täälläkään. Se on nyt 2 päivää myöhässä. Eilen oli koko ajan semmonen olo et nyt se tulee, eikun nyt...Ja nyt ei sit enää oo mitään tuntemuksia. Mut kai se on tulossa kun eilen testasin sen negan. Sais sit tulla jo!

Moi!

Tsempit Myylle ja Prinressalle!!

Täällä ollaan ymmällään.Mistäs nyt alkais...no,aamulämpö edelleen karvan vaille 37C.Muuten kaikki oireet tuntuu kadonneen:hirveet finnit paranee,nännit ei ole enää yhtään kipeet ollut pitkään aikaan.Myöskin mun kumma painonputoaminen(joka oli myös km-kierrossa)on poissa,painan taas tuon normaalin 1,5kg enemmän.
Vaikka mun ovis olis sitten ollutkin sen viikon myöhemmin,on siitäkin mun laskujen mukaan jo 15 päivää!!Ja testi siis eilen nega.
Musta tuntuu,että tässä on nyt joku outo homma.Että kiinnittyminen on tapahtunut,mutta tyyppi on irronnut ja hormonit menee vaan alaspäin :(
Eli vuotoa odotellessa!

Fanny kp39/31(tai viikon enemmän)

Plääh! Nyt se täti tuli... Seuravaksi jännäänkin sit niitten ovistikkujen kanssa ja toivon että ovis sattuu semmoselle ajalle että ollaan molemmat kotona (on yks viikonloppureissu sovittuna ja sit miehellä on tulossa parikin työmatkaa)...

Prinressalle tsemppiä ja Fannylle kanssa, jospa se täti ei teille ennättäs kun on täällä :)

Heippa!

Täällä ei näy tätiä mutta en aijo testakaan vielä koska mun kierrot on kuitenki heitelly sen 42päivääkin. Pelkään pettyväni niin paljon. Jotenki oon allapäin ku oon ihan varma ettei oo tärpänny. Sori tää mun negatiivinen omanapaisuus... En tiiä mitä tulema pitää...

Prinressa 32/31-42

Pahoittelut Pikkumyylle :-(

Itse olen edelleenkin äimänkäkenä.Lämpö äsken 37,1C.Mahaa juilii ajottain,eilenillalla olin jo varma,että yöllä alkaa,muttei mitään!Ei tässä varmaan voi muuta kuin odotella.
Olen menossa polttareihin melkeen koko viikonlopuksi-ennen sitä olis kyllä kiva tietää voinko juoda vai en!

Palaillaan!
fanny

Unohtuu niin omanapaisuudessa kommentoida muiden juttuihin...

Myylle pahoittelut!!!!!!!!!!!!!!

Voimat loppu saunassa ja meinaa oksennus tulla... Ei tästä ota selvää.. Oottelen nyt rauhassa ainakin viikon jos ei tätiä näy niin ehkä testailen ens viikolla... Oon aika inhottava tiedän sen mut oon niin varma että nega tulee jos nyt testaan, en sano että se plussa tulee viel silloinkaan jos ees on tullakseen...

Nyt lähden paistamaan miehelle sämpylöitä...

Prinressa joka pihtaa testaamista kp32/??

Pahoittelut Pikkumyylle! :(

Prinressa mokoma pihtari... ;)

Peukkuja niille kaikille, joilla vielä on jännättävää tässä lähipäivinä, toivotaan, että saadaan edes joku siihen plussajunaan, vaikka ruuhkaa ei nyt näytäkään tulevan. Olisihan tuo aikakin, minäkin oon jo pari kuukautta tässä porukassa roikkunut eikä yhtään plussaa sinä aikana! (Olenko pahanilmanlintu?)

Mulla on ensi maanantaina lääkäri niiden kipujen tiimoilta, ajattelin kyllä vähän puhua tästä vauvahommastakin samalla, katsotaan ottautuuko se siihen asiaan mitenkään.

Inkku, kp4

Lohtuhali Pikkumyylle ja Fannylle jaksamista! Prinressalle pidetään täälläkin kovasti peukkuja!! Minä odottelen nykyisin jatkuvasti kieli pitkällä uusia vauvauutisia. Eipä ole ainakaan raskauskateus päässyt iskemään. Kaveri sai lauantaina pojan, samoin työkaveri. Eilen käytiin raskaana olevan ystäväni kanssa mammavaateostoksilla, kaikkea kivaa löytyy raskaana olevillekin vaikka kuinka paljon (uusi tieto minulle)! Sitä odotellessa kun niitä pääsee shoppailemaan...

Minulla vatsaa nipistelee edelleen ja selkä on kipeä. Mutta periaatteessa ihan normaalit fiilikset kierron aikaan nähden. Nyt en kyllä aio testata ennen kuin menkat on vähintään viikon myöhässä! Jos ne nyt ylipäätään on myöhässä ollenkaan.

Kivaa päivää kaikille, kirjoitelkaahan ahkerasti kuulumisia! Vähän huolestuttaa missä on Minerva? Ja Minjakin näköjään toteutti uhkauksensa eikä ole näyttäytynyt... Tulkaa takaisin! :)

Aava kp34/mahdollisesti 36

Huomenia!

Täällä edelleenkin pyöritellään päätä-ei menkkoja!Lämpö sama kuin eilenaamulla,36,9C.
Join eilen teatterissa puolikkaan lasin kuohuviiniä,ja nyt on olo kuin kankkusessa!On tääkin ihme hommaa!

Fanny kp40(elämässäni ole tällasille luvuille päässyt...)