Viilaajat 26

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inkku78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä kans oon huomannu et limoista ei ota selvää, mä limailen runsaasti koko ajan...

Pakko oli eilen yksi testi tehdä, vaikka siitä ei ees oo mahollista vielä saada muuta kuin negaa. Ja sehän sieltä tuli. On muutenkin ihan varma olo et täti on tulossa kun maha on ihan turvoksissa. Oottelen siis vaan sunnuntaita...

Voi harmi Minja. :( Onnea stressaamattomuuteen, sitä minäkin opettelen... Eihän tässä kai mikään kiire ole. Helpommin silti sanottu kuin tehty.

Laskeskelin juuri, että mikäli tässä kierrossa olisi onnannut, niin laskettu aika osuisi jouluaatolle. Lapsiparka. Toisaalta, onhan Rouva Tasavallan persidenttikin jouluaaton lapsia ja hyvin on elämässä mennyt. Turha kyllä tälläisiä miettiä, ilolla ottaisin vauvan vastaan minä vuoden päivänä tahansa!

Tsemppiä, onnea ja jaksamista kaikille tasapuolisesti!

Moi!
Ja pahoittelut Minjalle :-(

Itse jatkan epätietoisuudessa.Ei menkkoja ja lämpö sama kuin eilen.Hirveän ripulin olen jostain saanut,inhaa!
Eli eikun odotellaan :-)

Fanny kp32/31(??)

MInjalle pahoittelut...

Minnes on minerva kadonnut??

(.) Täällä ei mitään erikoista.. Ei mitään oireita.. Väsymys on vaan tosi suuri, nytki meinaa nukahtaa pystyyn ja nukun vielä hyviä yöuniakin..

Prinressa kp26/31

Milloin meinaat testata seuraavan kerran fanny???
Tässähän saa jännät Prinressaakin todenteolla. Toivottavasti menkkoja ei kuulu ja pahoinvoinnille ym. muille oireille löytyy luonteva selitys =)

Oon ihan varma että Fanny plussaa tässä kierrossa, lämmöt vaikuttaa lupaavilta..

(.) En tiiä mut mulle on iskostunnu täkaraivoon että täti tulee tiistaina ja sillä selvä. No lämmöt on vielä normaalia korkeemmalla kanssa. Testaamisesta en tiiä jos ei tuu täti tiistaina koska en oo yhtään ostanu kotiin niitä. Mut mulla on kyl lähete labraan valmiina jos sille tulee joskus käyttöä. Noh aika näyttää...

Nyt jännätään fannya oikein tosissaan, ;-)

Prinressa 27/31 hui enään neljä jännää päivää

Fannylle db db db! Ja Prinressalle myös!
Todellakin, ja missä in Minerva, koulussa, pääsiäisen vietossa vai valmistautumassa ovikseen :)

Mun ei tarvitse odottaa edes sunnuntaihin, täti yllätti ja tuli etuajassa. Tästä tulikin lyhyin kierto sitten pillerien lopettamisen, jolloin kierto oli 32 pv, nyt siis 31. Ja viime kierto oli pisin, 35 pv. Mihinköhän tää kierto on menossa...

Caktus kp1 / 31-35

Moi!

Fiilikset ihan hyvät,vaikkakin olen sitä mieltä,että ovis on todella voinut olla sillon kuin limatkin eli viikon myöhemmin!Eli ootellaan rauhassa...
iho on tosi huonona,kamalia finnejä!!

Pahoittelut Caktukselle!

Pahoittelut caktukselle... Me odotellaan ovista, tänään tuli tikusta jo vähän tummempi haalea viiva ja samoin tien sitten peittoja heiluteltiin. Aamula sain hirvittävän pahoinvointi kohtauksen kun kävelin töihin, joutu oikeesti haukkoo happea et ei oksentanut, mutta luulen et johtui vain aamupalan puutteesta. pitää nyt toivoa et olisi pikku hiljaa munkin vuoro plussata. Kasan vauva lehtiä olen tässä lukenut viikonlopun ristiäisten jälkeen, oli se kummityttö aivan ihana pikkuinen tuhisia. Ei ois malttanut kotiin lähtee, tai olisi tehnyt mieli ottaa käärö kokonaan mukaan. Sillä kaverilla kenen kanssa projekti aloitettiin on kohta se oma käärö sylissä, kahden kuukauden päästä laskettu aika, eli siinä seuraava lellittävä. Onneksi tulee kesäloma niin on aikaa ihmetellä uuden elämän syntymistä ja syksyllä voivat tulla mun töihin viettämään aikaa ja tutustumaan muihin vauvoihin. Joten kai tässä omassa työssä on etuudet sitten kun omilla kavereilla on vavoja kun voin sitten viettää niiden kanssa päiviä omalla työpaikalla. Pitää toivoa et oma maha kasvaa siinä sivussa, jonkin muun kuin liika syömisen seurauksena. Odottava on täällä tunnelma, koska taas pitä vaan asennoitua odottamaan. Nyt siis yrittämistä takana seittämän kuukautta, tuntuu kun olisi kulunut jo monta vuotta, välillä meinaa oikeesti epätoivo iskeä. Mutta nyt kaikille oikeen munarikasta pääsiäistä.
-Joppuli 15/28-29-

Toivottelen kaikille oikein hyvät pääsiäiset!!

Oviksen ajankohta on edelleen mysteeri,joten en ole varma onko ne menkat nyt sitten myöhässä vai ei!Lämpö pyörii samassa,n.37C:ssa ja viimeyönä jouduin kärsimään kivuista oikealla kyljellä.Myös tohon häpyluulle sattuu välillä tosi ankarasti!Enpä tiiä missä mennään...Testin aijon tehdä maanantaina,jos lämmöt ei sitä ennen romahda.

Aurinkoa kaikille!

Fanny.

Kaikille hyvää pääsiäistä..

Nyt täytyy tosissaan peukuttaa Fannyn puolesta dbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdb!!!!

(.) Tänään oli aamulla ihan menkka tuntemuksia. Molempia munasarjoja särki. Sai oikein mahasta kiinni pitää joten kyllä se täti taitaa tulla viim. tiistaina.

Prinressa kp 28/31

Vitsi, Fannyn oireet kuulostaa kyllä ihan satavarmoilta plussauutisilta!! :) Minä en kyllä pystyisi olemaan tekemättä testiä, noilla oireilla olisin ihan varma plussasta ja pää leviäisi jos ei olisikaan. Mutta maanantaina siis! bd :)

Ei se täti tänne siis vielä tullutkaan, mikä lie oli tuo 5sekunnin vierailu... Mutta mitään oireita mihinkään suuntaan ei ole, joten en usko pätkääkään plussaan.

Inkku78 kp39/42

Tais se ovis olla täällä eilen, peiton heiluttelun jälkeen iski niin kovat kivut oikeelle alas et olin varma et tää lähtee umppari leikkaukseen yön aikana, viilsi niin paljon ettei seistä voinut, ja turha oli toivo et olisi nukkut oikealla kyljellä. Mietin vaan et mulle tulee noi kivut aina oikealle puolelle, et mkä ihme mua vaivaa. Voiko olla et ovuloin aina oikealta. Mitäköhän ne kivut on sitten joskus tuolta vasemmalta puolelta, jos ikinä niin tapahtuu. Ja toivottavasti noi nyt on sitten niitä oviksen merkkejä. Sitten vielä kaiken lisäksi näin ihan mielettömiä seksi unia, eli pakko oli aamulla terästäytyä taas peiton heilutteluun. Nyt ollaan heiluteltu peittoa niin ennen ovista ja oviksen jälkeen. Mulle ei vaan millään tule sitä vahvaa viivaa siihen tikkuun mikäköhän siihen on syynä. Pitäää varmaan jossain kohti kokeilla niitä clearbluen tikkuja vaikka maksavatkin ihan maltaita. Jättää sitten jonkun illan baari kemut väliin on niin on sillä kuitattu. Kauheasti tuli omaa napaa, mutta kun nyt vaan mietityttää.

Mä toivon niin paljon et Fanny plussaa, olisi pikku hiljaa meillä minervalla, sulla ja mulla aika plussata, kun ollaan jo aika pitkään täällä roikuttu.

t. Joppuli -kp16/28-29-

Pikaiset pääsiäisterkut kaikille!

Pahoittelut niille, joille täti on hiljattain ilmaantunut kyläilemään...
Ja ekstasuperpeukutukset Fannylle! Hyvin lupaavalta näyttää :)

Hieman jo huolettaa, että missä Minerva luuraa...? Vai onkohan se plussashokissa?
Toivotaan niin!

Kaikille lämpimästi tervetuloa Plussanneisiin Viilaajiin ++++++
Tulkaakin pian :)

T. Monsku & Villi 24+3

Pääsisäistervehdys myös täältä Tampereelta!

Ei oo mitään oireita, paitsi itku on ollut monta päivää tosi herkässä...mikä lie, varmaan enteilee tädin tuloa huomiseksi.

Täällä kummalisia olotiloja..

Yritin siivota vaatekaapiani mutta jouduin lopettamaan huonoon oloon. Lisäksi lämmöt ylhäällä edelleen. Noh ehkäpä se täti tulee tiistaina...

Prinressa kp 29/31