viilaajat 23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prinressa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pikkumyylle db db db!

Kiva että Inkun mies jalosti uhrautui :-) Meilläkin vaatii aina suurta suostuttelua kun pitäis peittoa heilutella ;-)

Auringonpaiste on tosiaan ihana, pääsispä vielä ulos eikä tarttis täällä toimistolla märehtiä. Lähden tänään aikaisemmin, nyt on pakko päästä vähän shoppailemaan :-)

(.) On se ny per*! Sain tänäänki haamun noista ovistikuista. Aiemmin tikut on ollu ihan selkeitä negoja jos on nega ollut, ja haamu tai vahva viiva on ollut vain parin päivän ajan. Nyt tulee haamua kaks päivää putkeen ihan etuajassa, tätä ei oo ennen ollu. Mitä ihmettä tässä nyt on oikein taas tekeillä? Viime kierto oli pitkä ja seko ja nyt ei näytä yhtää lupaavammalle. Huokaus. Okei, testi sanoo et haamu on nega, mut kun en oo ennen noita saanu ollenkaan. Mistähän tommoinen haamuilu voi johtua (oletettavasti ennen ovista)?

Nyt on taas eka koulupäivä harjottelun jälkeen takana ja tehtäväkin palautettu, pelkään kyllä että tulee bumerangina takaisin.. En jaksannu niin kauheesti panostaa tohon. No onnex ei moni muukaan ollu...

Täällä on taas tänään ollu niin ihana päivä... Vaikka vähän märkää onkin.. Kävin äsken kaupassa pyörällä kun tuli eilen ostettua uus pyörä. Oon suunnitellu alkavani polkemaan pyörällä töihin, saas nähä matkaa on kuitenki 15km.

Menis aika nopeemmin, tahtois saada jo terot alkamaan ja sitä myöten plussaa... Heh

Kaikille plussa tuulia kovasti, kyllä nyt jonku täytyy plussata tässäkin kuussa..

Mä taidan varata junalipun joulukuun plussajunaan. Taidan ottaa oikein paikkalipun. Onko muita varaajia? Täytyy mennä kirvestä kiillottamaan niin ja tietysti lypsyjakkarakin täytyy kiillottaa huolella...

Prinressa kp4/31

Oi on ollut kyllä niin rikollista istua toimistoilla koko päivä ja kaikki auringonsäteet meni melkein hukkaan :(

Prinressa tuliko pylly kipeeksi pyöräilystä, mulla ainakin tulee aina keväällä kun aloittaa fillaroinnit.

Wau spinningpyörähurahtanut pikkumyy! Saako udella paljonko sellainen maksoi? Itse oon haaveilluit crosstraining-laitteesta jo tovin. Jaksatko oikeasti sinnitella sunnuntaille asti testaamisen kanssa?

Minja se testaa huomenna, tulisko nyt vahva viiva?

Caktus, oletteko jaksaneet harrastella joka toinen päivä? Mitä tarttui shoppailureissulta mukaan?

Siiseliini jokos ensimmäinen yrityskierto on startannut?

Inkulle toivon plussaa ovistestiin! Ota ihan rauhallisesti niiden haamuviivojen kanssa, kyllä se vahva sieltä varmaan tulee jos tähänkin asti on tullut! Esim. pco voi aiheuttaa tota haamuviivaisuutta tosin ei mulla ainakaan 2päivää enempää ennen ovista.

Ovis antaa vielä odottaa minua ja vissiin Fannyakin. Tein tänään ensimmäisen digi-testin, huh miten teknistä :) symboolit vaan vilkku ja negaahan se odotetusti vielä näytti.

G: mitä ostatte vuosipäivänä kumppanille?

tänään minervalla koopee 11

Tänään olis sitten virallisesti kp1 eli viikon päästä pääsen pöllyttelemään miehen kanssa ja sitten pöllytelläänkin urakalla. Miehen suvussa on jo kauan kulkenut vitsinä juttu, että naisten ei tarvi kuin päin katsoa ja raskaana ollaan(onpa muutama todistekin aiheesta). Saas nähdä jatkuuko "kirous" myös meidän kohdalla vai saadaanko tahkota kauankin.
Eli minäkin varaan varmuuden vuoksi lipun joulukuun plussajunaan. Annan lipun sitten seuraavalle jos myöhästyn junasta *virne*

G: Vuosipäivä lähenee ja kovasti mietin lahjaa. Luultavasti ostan jotain työkaluja. Niitä kun se ukkokulta eniten tarvitsee. HEH,TOSI ROMANTTISTA =)

Voi kun Siiseliini pääsis noin helpolla, toivon todella sitä teille ja kaikille muillekin!

G-asiaa: meilläkin on vuosipäivä tuloillaan enkä keksi mitään mitä ostaisi, pahus.

Hei siskot.

Ihanaa kun Sisseliinillä on noin lyhyt kierto, että voi lähteä pöllyttelemään jo viikon kuluttua. Tosin Caktuksella ja Minervallakin on kohta H-hetket käsillä. Naiset, eikun treenailemaan vaan. Prinressa, minä taidan ilmoittautua jo tammikuun kerhoon, sillä ensi kuu on aika huono kun ollaan miehen kanssa eri mantereilla. Vie sinä ainakin tuo joulukuun juna =)

Sitten tänne omaan napaan. Huomenna illalla olisi tarkoitus testata. Ellei se täti sitten tule.. Olen malttamattomana kaikki testit jo testannut, joten nyt pitää odotella, että pääsen apteekkiin töiden jälkeen. Toiveet tosin eivät ole kovin korkealla sillä ainut oire joka on ollut, on limailu. Välillä tosin pientä alaselkävihlontaa. Muuten, ei sitten mitään. Ei tosin menkkaoireitakaan. Mutta lupaan pitää teidät ajantasalla, että miten tässä nyt sitten kävi.

Minja, kp 35/36

Joo tule peppu kipeex ensimmäisistä pyörä reissuista..

G:Oon ajatellu ostaa miehelle kengät 1vuotis hääpäivä lahjax ku sellaset kengät mitkä se haluu maksaa n.200e. Tosi romanttista.. Ehkä jotain muuta pientä voi ostaa...

Prinressa kp4/31

Terveisiä Taustalta!

Pakko nyt avautua, et te ainakin ymmärrätte... Mä olen tällä viikolla saanut kavereilta KOLME plussauutista...

Juu.

G: ei harrasteta vuosipäiviä eikä synttäreitä ellei sopivaa tavaraa löydy. Ostelu loppui kun laskettiin että molempien synttärit ja nimpparit ja vuosipäivä päälle = 50 vuodessa 250 enemmän ja vähemmän turhaketta:)

*liukuu takaisin taustamaailmaan*

Minerva, juuei olla jaksettu harrastella joka toinen päivä, paitsi silloin kun on otolliset ajat :) muuten fiiliksen mukaan.

Oli aika köyhä shoppailureissu, intoa ois ollut ostaa vaikka kuinka paljon, mutta jotenkin tarjonta ei vaan kolahtanut. Sain päähäni haluta tummanturkoosit (petrooli?) ballerina-tyyppiset kengät, en löytänyt :( Yhden neuletakin ostin, sekin oli alessa, eli en pääse retostelemaan.

Se cross-trainer on muuten hyvä vekotin! Mä ostin sellaisen joskus viime vuonna (kauheeta, en edes muista oliko se kesällä vai syksyllä vai koska, mutta oikeastaan mitä väliä). Tossa Tunturin mallissa voi käyttää Polarin sykevyötä ja se osaa lukea ne sykkeet, ja ilmeisesti sen perusteella laskee kalorinkulutuksen. Valmiit ohjelmat on 20min, ja niillä mulla kuluu kaloreita 120-150 ohjelmasta riippuen. Parhaimmillaan sykkeet on huidelleet 170 kieppeillä. Ja täähän oli sit kuntoilupalsta eikö... :)

Mukavaa päivää kaikille!

Caktus kp 10

ai niin gallup, viime vuosipäivän kunniaksi mentiin naimisiin :) muuten ei kyllä oikein oo mitään perinnettä niiden suhteen, yleensä päädytään siihen että mennään jonnekin syömään. On muuten ihan liian helppoa miehelle muistaa tärkeät merkkipäivät: kihlapäivä=mun synttäripäivä, vihkipäivä=vuosipäivä, hmph, tätä ois pitänyt ajatella aikaisemmin... ;)

Huomenta kanssa sisaret!!

Taas on tylsän synkkä päivä...

KOhta pitäis lähteä yhen kaverin kanssa kahville jolla on 3kk ikäinen poika. Oispa ittelläki, tulee aina niin kummallisia ajatuksia ku näkeekin vauvamahan et mix mulla ei oo.. jne...

Täytyy käydä apteekissa tero-ostoksilla.. Nytpä lähden....
Prinressa kp5/31

Heissan!

Täällä etelässä auringonpaiste senkun jatkuu,ihanaa!

Eipä mulla paljoja asioita...
Minerva eikös olekin vinkeä peli tuo digi-testi ;-)Vilkkuu,vilkkuu...ja tadaa-tulos!Hupaisaa!
Ajattelin panostaa tossa peittojenpöllytyksessä viikoloppuun.Pitäis olla otolliset ajat.Tosin mieheni on (taas!) niin sairaan stressaantunut,että alan vähän tuumailla ettei hälle tollasella stressikäyrällä mitään lapsia edes suoda! :( Saas nähdä...

Minja tulethan sitten raportoimaan testin tuloksen!

Fanny kp yks vähemmän kuin Minskulla-olisko11?(/31)

Empä taidakkaan päästä testailemaan...Täti taiskin tulla jo tänään 2 päivää etuajassa...Tai ainakin jotain kirkkaanpunasta tuhrua tulee. HÖH! Kp 27/28 tai 1/26???? Ei kyllä ole minkäänlaista menkkaoiretta, vaikka eipä mulla ollu laastarienkaan kanssa paitsi viimeks kun oli se tyhjennysvuoto. Noh, jos jotain positiivista haluaa ajatella, niin kierto ois sit 2 päivää lyhyempi...

Spinningpyörä maksoi 300e. Hirvee into päällä tänäänkin sitä poljin :D Oli jo aamulla semmonen energinen olo että heti kun tulin koirien kanssa lenkiltä niin piti päästä polkemaan... Alkuinnostusta, tiedän, mutta jospa tää säilys. Se crosstraineri on kanssa tosi hyvä. Salilla käydessä monesti lämmittelen sillä.

Täälläkin on ihana auringonpaiste, pitää varmaan lähtee lenkille että piristys vähän...

Toivotaan että pikkumyyn tuhry pysyis tuhruna ja plussa pätkähtäisi. Samoin Minjalla!

Mä taidan varata kans varmuudeks (optimisti pitää olla :) ) piletin siihen joulukuun junaan (pistän paremmaksi, otan paikan A-luokasta ikkunapaikalta nettiliitännällä :) ) vaikka pahasti kyllä näyttää et en siihen ehdi. No, kauppaan sen sitten eniten tarjoavalle. ;)

Mua ei noi vauvamahat/vauvat toistaiseksi vielä ole kirpaisseet. Neljällä kaverilla on laskettu aika tänä keväänä, ja töissä katselen 8h/vrk raskaana olevia, että aika tuskaista olisikin jos ne pahaa tekisivät. :D Päinvastoin, mulla vielä toistaiseksi vaan lisää omaa intoa, mut en tiedä sitten pidemmän päälle.

Hmm... vuosipäivänä ei mitään suureellisempia olla ostettu, tosin siis ei vielä olla naimisissa eli hääpäivän vuosipäiviä ei ole vielä ollut takana. Jotain pientä hömppää vaan ja hyvää ruokaa. :)

Onpa tosiaan ihana keli, harmi vaan kun pitää pakertaa tenttikirjan ääressä.

Inkku, kp 16/36

Nopea visiitti.
En testaa vielä tänään. Luulen olevani Pikkumyyn kanssa samoilla raiteilla...olen 100% varman et täti saapuu huomenna tai tänä yönä. Ihme juttu on se, että limailu vaan jatkuu - siis kuin ovulaatioaika olisi päällä joka päivä. Mutta sekin varmaan aika normaalia.

Yhden testin tein eilen illalla ja se oli nega, joten nyt vain odottelen menkkojen alkavan. Ihan hävettää kuinka noita oireita tuntuu keksivän =)

kp 36/36

No en heitä vielä sitä pyyhettä kehään... Tuhru ei ainakaan vielä oo muuttunu oikeiksi menkoiksi, näkyy itseasiassa vaan pyyhkiessä. Ja se limailu tosiaan on jatkunu oviksesta asti runsaana vaikka jostain luin että ennen menkkoja pitäis olla kuiva kausi? En nyt kuitenkaan suuria toiveita elättele, vaikka kävin tuolla odottajien puolella lukemassa ensioireita ja siellä joillain oli ollut turhua vaikka plussa tuli... Mies on sitä mieltä että en mä vielä voi olla raskaana -HMPH! Vitsin pessimisti! Vaikka toisaalta pitää kyllä mut hyvin maan pinnalla...

Minjalle peukkuja db db db db db db db db !!!!!!!

Me ei olla naimisissa, mutta on me aina jotenkin juhlistettu tapaamispäivää ja kihlajaispäivää. Välillä on lähdetty jonnekin isompaan konserttiin (Bryan Adams, Rollarit ja AC/DC on nähty)tms. ja välillä on vaan käyty jossain syömässä. Ens kesänä ehkä tehään jotain spesiaalimpaa kun tulee 10 vuotta yhteiseloa.

Juu, ei luovuteta vielä Minja ja Pikkumyy! :) Tosiaan oirelistassa kyllä sanotaan, että lisääntynyt lima ja jopa tuhrut voivat liittyä plussaan, joten eipä hätää vielä. :)

Tosin mullakin oli viime kierrossa noita samoja limoja ja jopa tuhruja yhtenä päivänä viikko ennen kuin täti tuli. Mahakipua, pahoinvointia ja närästystä oli kans ja olin kyllä oireista ihan sitä mieltä, että olisin raskaana, mutta eipä vaan testi näyttänyt plussaa, ei. Eli kaikki kai on mahdollista, vaikka vieläkin ihmettelen tuota asiaa.

Toivotaan että plussa tärähtää tikkuun niin ei tarvitse arpoa! :)

Kiitoksia mukanaeläjille.

Koko ajan sellainen tunne, että nyt ne alkaa. Eilen oli vatsassa pistoja tai repäisyjä, ei menkkaoireita. Tänään taas alavatsassa menkkajomotusta. En halua tehdä testiä ja taas pettyä negaan. Ja kuten Inkku totesi, näitä samoja oireita on vaikka ei olisikaan raskautunut. Mun ehkä oudoin oire oli kuitenkin se viikko oviksesta (kait oviksesta) yhden kerran esiintynyt tuhruvuoto+kuivunu veri. Nyt kun en ole kuitenkaan raskaana niin mikäköhän se oli.. ei ole koskaan tullut vastaavaa.

Väsähtänyt huomen kaikille!
Veto on ihan poissa jouduin eilen kääntämään ruotsiksi sellaset reilut kahdeksan sivua ja energit tais sitten mennä siihen kun sitä puoli yötä viimeisteli. Huh vielä kuusi ja puoli tuntia töitä :(

Jännääjät kertokaahan tilanne!

minsku kp 13

jahas jatkan sitten ketjua monologina...

Tänään istuin yksin toimistolla pöksyn märkinä koko päivän, ovistestiin putkahti tänään se toivottu "merkki". Muutama voimaikas vihlaisukin jopa :)

minsku kp 13

Ovisplussa tulee näemmä aina kp 13 on sitten testi mikä tahansa :D

Mä voin tulla mukaan niin tehdään tästä edes dialogi... :)

Pitäisköhän mun seurata noita sun päiviä, kierto kun tulee kaks päivää perässä niin jos sitten tulis oviskin. Naisen logiikkaa :)

Caktus kp11

Caktus toi kuulostaa ihan hyvältä :) Kai se ovis sieltä tulee ennemmin tai myöhemmin. Kai tässä voi silti mennä vielä se paripäivää, en tiiä niin outo tyyppi toi ovis! Onkohan kukaan ees koskaan nähnyt sitä?