Minerva, juuei olla jaksettu harrastella joka toinen päivä, paitsi silloin kun on otolliset ajat

muuten fiiliksen mukaan.
Oli aika köyhä shoppailureissu, intoa ois ollut ostaa vaikka kuinka paljon, mutta jotenkin tarjonta ei vaan kolahtanut. Sain päähäni haluta tummanturkoosit (petrooli?) ballerina-tyyppiset kengät, en löytänyt

Yhden neuletakin ostin, sekin oli alessa, eli en pääse retostelemaan.
Se cross-trainer on muuten hyvä vekotin! Mä ostin sellaisen joskus viime vuonna (kauheeta, en edes muista oliko se kesällä vai syksyllä vai koska, mutta oikeastaan mitä väliä). Tossa Tunturin mallissa voi käyttää Polarin sykevyötä ja se osaa lukea ne sykkeet, ja ilmeisesti sen perusteella laskee kalorinkulutuksen. Valmiit ohjelmat on 20min, ja niillä mulla kuluu kaloreita 120-150 ohjelmasta riippuen. Parhaimmillaan sykkeet on huidelleet 170 kieppeillä. Ja täähän oli sit kuntoilupalsta eikö...
Mukavaa päivää kaikille!
Caktus kp 10
ai niin gallup, viime vuosipäivän kunniaksi mentiin naimisiin

muuten ei kyllä oikein oo mitään perinnettä niiden suhteen, yleensä päädytään siihen että mennään jonnekin syömään. On muuten ihan liian helppoa miehelle muistaa tärkeät merkkipäivät: kihlapäivä=mun synttäripäivä, vihkipäivä=vuosipäivä, hmph, tätä ois pitänyt ajatella aikaisemmin...