P
pikkumyy27
Vieras
Me tavattiin niin että olin alaikäisenä vieraalla paikkakunnalla baarissa ja siitä se sit lähti...aluksi oli kaukosuhde ja nähtiin vaan viikonloppuisin ja sen jälkeen onkin sit jo asuttu yhdessä...
Vielä 7 päivää, niin pitäis tädin tulla...jos on tullakseen. Tai sit pääsen niitä testejä tekemään
Rinnat on edelleen hellät, mutta muuten on tänään ollut masisolo ja semmoset fiilikset että ihan turhaan mä vielä tässä vaiheessa elättelen toiveita raskautumisesta. Tjottailu kyllä loppuu tähän kiertoon jos vielä ei tärppää. Kuluu nimittäin niin hitaasti tää aika että pakko on päästä ees sitä ovista testaamaan tms. (Vaikka ilmeisesti sen ihan itsekin bongasin viime viikolla ja yourdays vielä vahvisti mun epäilyt)
Tervetuloa mukaan Siiseliini! Ja Minskulle tsemppiä lekurille! Ja muille vipinää vällyjen väliin
Vielä 7 päivää, niin pitäis tädin tulla...jos on tullakseen. Tai sit pääsen niitä testejä tekemään
Tervetuloa mukaan Siiseliini! Ja Minskulle tsemppiä lekurille! Ja muille vipinää vällyjen väliin