viilaajat 23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Prinressa..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Prinressa..

Vieras
Minerva77 29/28,y08/06 Hki
Fanny77 29/33,y06/06,km 10/06 Hki
Joppuli 27/33, y09/06, Espoo
Ilona 28/29, yritystä 11/06, Pirkanmaa, plussa 21.2.07
Prinressa 25/25, yritystä 9/06, Uusimaa
Pikkumyy27 27/29, Yritystä 2/07, Pirkanmaa
Caktus 31/30, yritystä 11/06, Uusimaa
Aava80 26/28, yritystä 1/07, Helsinki
Inkku78

To-be-viilaajat:
Elviira80, 26/28, y05/07, Hki

Onnelliset odotuspuolelle siirtyneet:
Monsku 23.7.2007
Aikku
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu

Päivitän tähän taas noi omat tiedot. Ilonan siirsin odottajiin.

Inkku78 29/30, y 01/07, Pohjois-Savo

To-be-viilaajat:

Monsku 23.7.2007
Aikku
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu
Ilona

Vai tipahdetaan! No ei muuta kuin kirjoittamaan vaan kaikki.
Oon tässä miettinyt miten sille Fannylle on käynyt, onko tarvinnut testiä käyttää! Voi kun ois mukavaa saada plussauutisia.
Vähän ärsyttää ja jännittää se torstai lääkärikäynti. Viimeksi jo puhui siitä aukiolotutkimuksesta, mutta ajankohta oli silloin huono. Pitää tehdä heti menkkojen jälkeen, hui! No parempi tietenkin että se tehtäisiin sitten niin tietää tuloksen että kannattaako tässä edes yrittää. Voi luoja, en ikinä arvannut että lapsen teko ois näin vaikeeta...
Täti on nyt poissa jo, hedelmällisyysaikakalenteri printattuna jääkaapinovessa :)
Pakko kai sitä tässä porskuttaa vaan eteenpäin, keinolla millä hyvänsä!

m kp 4

Tätihän teki nopean visiitin Minervan luona.

Minerva, tiedätkö miten tuo aukiolotutkimus ihan käytännössä tehdään? Ultralla vai meinaako ne ihan oikesti kokeilla jollain (mehupillillä?) että on röörit auki?
Heh, ootko merkannut jo kalenteriin miehelle tiedoksi minä päivinä peittoa heiluttelette ;)? Tietää sitten tulla ajoissa kotiin ja olla hyvällä tuulella.

Tosin minäkin eilen tutkailin yourdaysin kalenteria "sillä silmällä" että tietää taas milloin ajoittaa sen "joka toinen päivä" -jakson. Onneksi sen jakson loppu osuu loman aikoihin, niin voi sitten hyvällä omallatunnolla nautiskella niitä punaviinilasillisia :)

Minja taitaa muuten puuttua tuosta listasta, eli päivittelehän omat tietosi niin saadaan lista ajantasalle.

Cactus juu juu printtaa vaan se yourdays:in kalenteri miehellekin, että tajuu missä mennään :D Mä en ainakaan jaksa leikkiä salaperäistä.
Ymmärtääkseni (en ole varma) aukiolotutkimus tehdään nesteellä (varjoaine? suolaliuos?) ja sitten katsotaan ultralla meneekö niitä röörejä pitkin mitään. Kai se äijä joutuu samassa hässäkässä vielä simppatestin uhriksi :))

Mut hei siistii, et minervan miehen simpat testataan, voisin laittaa mun miehen samoihin tutkimuksiin, mutta toivon et tajuu ite et kannattais mennä. Olisihan se huojentavaa et tietäis onko sillä vikaa, kun itekin on jo lääkärissä käyty. Me pantataan ja on toi mieskin vähän innostunut tikuttelusta, ja ei se malttais edes odottaa tikun viivoja. Ajattelin tänään aloittaa tikuttaa... On siis kp 12, oho ompa aika hujahtanut.

Oon vaan lohdutus shoppailuja tehnyt, ostin uuden mp3 soittimen innostuneena kevät auringosta ja tulevista juoksukeleistä..... Katotaan kauan juoksennellaan, toivottavasti loppuu juoksut lyhyeen.

Niin ja lomaasiaa, mä oon päättänyt et laita loput lomat säästövapaalle ja pidän sitten kesällä 5viikkoo oon ihan kesä ihminen.

-joppuli-

Mä kun kävin duunilekurilla muista syistä ja mainitsin sit samalla että yritys on päällä niin se sanoi että miehen simpat vois testata jo hyvinkin varhaisessa vaiheessa, se kun on niin helppo testi. Ei tarvitsis siis odotella edes sitä vuotta mitä naisten kohdalla pidetään rajana. Eli ei kun testiin vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja minerva77.:
Täti on nyt poissa jo, hedelmällisyysaikakalenteri printattuna jääkaapinovessa :)

Hei hyvä idis! En vaan taida ihan vielä uskaltaa :-) Ja mitä se sanoiskaan jos rupeisin ehdottelemaan jotain testausta, hui... Ollaan sentään vielä hyvinhyvin aloittelijoita tässä asiassa.

Oon kirjoitellu tuonne Ajatuksissa-ketjuun mutta kurkkaillut välillä tännekin puolelle. Pilsut jätetty pois viime kuussa ja nyt katsotaan miten meitin oikein käy... Ja samoin kuin Joppuli toivon että juoksutreenit jäis kohta vähemmälle ;-)

Mullakin alkaa ensi viikolla jo hillitön touhuaminen, kun en oo varma mahtaako kierto olla lyhyempi. En ota riskejä että missaan. ;) Mieskin lupasi jo uhrautua, kun hälle asiasta ilmoitin. :D
Tsemppiä Minervan lääkärikeikalle. Nykyisillään aukiolotutkimuksissa ei ilmeisesti enää pahemmin käytetä noita varjoaineita, vaan ihan nakkelia ja ilmaa laitetaan ja kuvataan ultralla pääsevätkö ilmakuplat etenemään piuhoissa. Ei pitäis olla mitenkään kivuliasta.

Voi vehnä mua väsyttää... (ja nyt pitäis siis olla opiskelusta loma, mut oon töissä...)

Inkku, kp8

Päivitetty lista alla.

Hienoa, että Minervan mies lähtee testeihin - varmaan monelle äijälle iso asia! Ihme juttu tuo Aavan limojen jatkuminen..itsellä nimittäin sama tilanne. Outoa ;)
Inkun tuleva viikko on kyllä toivoa täynnä. Ihanaa. Nyt vaan juot greippimehua, punaviiniä ja relaa. Caktus, mikäs tuo kalenteri on?
Minjalla jatkuu vatsan joulinnat, limailut ja pään jomotukset.
kp 28/35

Minja78 34/37, yritysta 01/07, Espoo

To-be-viilaajat:

Monsku 23.7.2007
Aikku
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu
Ilona

Minja, tsekkaa www.yourdays.com sinne kirjautumalla voi pitää päiväkirjaa omasta kierrostaan. Kalenteri on suomenkielinen (joitain osioita englanniksi). Laskee sulle ovulaation ja otollisimmat ajat peittojen heilutteluun :)

Ihanaa Minja ja pikkumyy, mulla on limakohtalotovereita! :D Taitaa kyllä olla tällä suunnalla jo vähenemään päin tuo. Välillä juilii vatsasta, mutta muuten normaali olo. Jos tämä nyt on normaalia tässä vaiheessa, kun kuitenkin menossa kp35. Tylsää elätellä (turhia)toiveita koko ajan...

Kukas meillä on nyt potentiaalisin jännättävä? Minja? Prinressa?

En tiiä oonko mä nyt niin potenttiaalinen jännättävä, peitonheilutukset on jäänny vähän vähemmälle tässä kierrossa.

(.) Tänään oli sitten se lääkäri. Sain Terolut kuurin, että ne kuukautiset säännöllistyisivät. Kaikki on kunnossa alapäässä. Vielä pitäis labrassa käydä kun en tänään viittinny sinne jäädä kun siellä oli kauhee jono. Jos noi Terot ei nyt auta niin sitte täytyy mennä uudestaan ja sitten tutkitaan lisää. Tuo meijän omalääkäri on niin mukava. Tutkii aina kaiken ja ottaa tosissaan. Nytkin jo sano että vois perjaatteessa tutkia lisää vaikka yritystä vasta puol vuotta mutta viimeistään ens syksynä sanoi jos ei siihen mennessä raskautta näy. Noh nyt odottelen niitä kuukautisi että sais ekan tero kuurin käyntiin. Niin ja lääkäri vielä hymyillen sano että monesti on nähnyt sellaisia pareja jotka on yhtäkkiä ollutkin raskaana kun ensin on yrittämällä yritetty ja sitte on unohdettu niin sitte onkin tullu toivottu tulos.. No aika näyttää. Itsellä kyllä heti parempi mieli kun tietää kaiken olevan ainakin ulkoisesti kunnossa, vielä tosiian papa-koe pitäis käydä ottatuttamassa.

Prinressa kp29/42

Päivitän listan lasketun ajan osalta - tsemppiä ja plussaonnea kaikille haaveilijoille!
Ewa 15+5

Minja78 34/37, yritysta 01/07, Espoo

To-be-viilaajat:

Monsku 23.7.2007
Aikku
Mymmeli
Joanna 5.8.2007
Ewa 24.8.2007
Tehotyttö 15.10.2007
Kirppuli
Entu
Ilona

Hei!
Mahtuuko vielä mukaan ketjuunne ja keskusteluihin?
Meillä alkaa yritys varsinaisesti tämän kierron loputtua. Vielä siis syön muutaman päivän pillereitä ja sitten olisi tarkoitus koittaa onnea oman pikku käärön hankinnassa.
Vahingossa kirjoittelin ensin tonne aiempaan "aloitukseen".

Siiseliini, tottakai mukaan mahtuu tervetuloa....

Täällä kp13 ja ovista yritetään bongata, ei ole tikut mitään ilmoittanut, mutta toivottavasti huomenna ja kyllä pitää peittoja heilutella jo huomenna jos ei mitään tapahdu tikkujen saralla, ettei mene kokonaan sivuun kun vaan tikkuja tuijottelee, jos ei ne toimikaa... . Mutta nyt moikka pikana vaan omaa napaa... Huomenna sitten minervan lääkäri kuulumiset ja ketä me muuten jännätään...

Heips mimmit!

Tervetuloa joukkoomme Siiseliini! Kerro toki lisää itsestäsi ja päivitä tietosi tuohon meidän listaan.

Täällä jännätään kovasti huomista lääkäriä. En tajuu miten siitä selvii jos ilmenee jotain lisää. On alkanut masentaa nähdä pieniä lapsia, todella säälittävää.

En tiedä mitä tässä nyt kirjoittaa, huomenna ehkä jotain oikeeta asiaakin.
G: miten olette tutustuneet mieheenne?

m kp5
Akvaariossa tehty supersiivous :) Kukatkin pitäisi kai mullitella tässä keväällä.

Tervetuloa minunkin puolestani Siiseliini!

Minsku, tuutko vaihtaa meidänkin kukkiin mullat, se on niitä sarjassamme juttuja joita mä en vaan yksinkertaisesti saa aikaseks tehtyä. Toinen on ikkunoiden pesu.

G: yhteisten tuttujen kautta ollaan tutustuttu, ja heti kolahti :)

Ja Minskulle tsempit lekuriin!
Niin ja Joppulille tsempit oviksen bongailuun!

me löydettiin toisemme saman harrastuksen parissa.... Sitten se jäi eka mieheltä ja kun me pärjättiin tyttöjen kanssa liian hyvin ja rupes olee pelejä ja treenejä krt/viikko niin anto mun pelata jotta edes joskus nähtäisiin, ja nyt on jäänyt sitten multakin kyseinen joukkuelaji....

Tsemppii minsku