Viilaajat 22

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Pahoittelut Minervalle tädin saapumisesta... Cactukselle myös... Lohtu hali...

Piti tulla äkkiä piipahtamaan... Nyt viikonloppuja...

Prinressa kp 25/42 Lääkäriin enään 4päivää... Jee..

Huh, vihdoinkin kotona, koko päivän ravannut eri paikoissa. Kiitokset symppauksista, kyllä tästä suosta vielä noustaan kirvestä viilaamaan ja lypsyjakkaraa kiillottamaan seuraavaan yritykseen. Nyt jopa tuntuu siltä että menkat vois joskus alkaakin, hyvällä tuurilla huomenna tai viimeistään maanantaina, on vatsakipuilu yltynyt, ja oikein hyvällä mielikuvituksella voi jo havaita pientä tuhrua.

Plussatuulia kaikille keillä on otollinen ajankohta,*puuuuuh*
Ja kaikille muuten vaan mukavaa viikonlopun jatkoa!

Oikein tunsin teidän puhaltelemat plussatuulet tänne asti! Nega tuli silti. Blääh sanon minä, kierto on siis taas sekaisin kun mitään menkkoihin liittyvääkään ei näy ei kuulu... Ainoa, mikä tässä piristää on jonkun muun plussauutinen, joten sellaisia äkkiä kehiin!!

Voi ^#¤¤*! Epätodellista tämä touhu taas! Hirvittävän hyvältä kuulostavia oireita ja täti ei näyttäydy, ja silti testit näyttää negaa!! :( Voihan se tietty vielä plussaksikin muuttua jos vaan on vähän hitaampi... Ihme homma että heti kun alkaa yrittämään niin alkaa tapahtua ihan outoja. Minä ihmettelen vieläkin sitä omaa viime kiertoa.

Huomenet Viilaajille!

Täällä ei tarvitse enää ihmetellä, täti löysi perille. Peesaan siis Minervaa parilla päivällä tässä kierrossa.

Ja kukas olikaan sitten seuraava jännättävä kun Aavakin tikutti negan?

Caktus kp1 / 32-36

Samassa veneessä ollaan Inkku. Tosin mulla systeemit oli sekaisin jo ennen yrityksen aloittamistakin... Jos nyt oikein positiivisesti yrittää ajatella, niin rinnat on ollu aika kipeet eilisestä lähtien, mikä on yleensa aika varma menkkoja edeltävä oire. Toivossa siis elellään, että tässä jotain edes tapahtuisi.

Voihan vinkura sentään! Mites nää meidän hommat oikein menee? Hmm...
Mulla on torstaina gyne, kenellä oli keskiviikkona???
Sitä tässä on nyt sunnuntaina taas miettinyt kaikki mahdolliset asiat. Mulla taitaa olla vakiona noi sunnuntailapsettomuusvitutukset. Mitäköhän sille gynelle pitäs tilittää?
Voi hitsi kun nekin on jotenkin vaan niin outoja tilanteita!

Mitenkähän meidän vanukkaalla menee siellä Alpeilla?? Jännää!

minsku nyt jo kp3

No voi että sen tädin kanssa kun ei älyä pysyä poissa!!! Hmph!

Mulla alkoi lauantaina tosi kovat menkkamaiset kivut alavatsassa, piti monta kertaa käydä vessassa ihan tarkistamassa et ei kai vaan oo menkat alkanu. Sit sunnuntaina ja tänään on ollut rinnat tosi kipeet, sitä ei oo tapahtunu kuin joskus kauan sitten ennen menkkoja, mutta siitä on jo vuosia aikaa... Ja se limailu vaan jatkuu. Nyt on kp18/28 ja viime viikon alkupuolella oli se ovis (jos laskurit ja tuntemukset pitää paikkansa). Vähänkö on nyt toiveikas olo :D Vaikka luultavasti tipun sit kovaa ja korkeelta kun se täti seuraavan kerran saapuu...

Viikonloppuna oltiin 1,5 vuotiaan kummipojan luona kylässä. Oli tosi kivaa, sai nauraa sen tempauksille ja juosta sen perässä...On semmonen vilpertti että kerkee kyllä ihan joka paikkaan.

Niin ja vielä yksi oire, mittailin tuossa et lämmöt on koholla 37.3... Tosin nuo lämpöjutut on mulle ihan utopiaa että onko se merkki siitä et ois raskaana vai että on vaan ollut se ovis viikko sitten? Kertokaa viisaammat!

Ok, Kiitos Minerva.Tää eka luomukierto on nyt tämmönen että kiinnittää tosi paljon huomiota kaikkeen mitä oman navan ympärillä tapahtuu...ja tietty toivoo et ne ois raskausoireita, vaikka voi olla et on ihan normaaleja kierron vaiheita mitä ei ehkä laastarien aikaan oo ollu tai en oo kiinnittänyt niihin huomiota. Koettakaa kestää :D

Älä pikkumyy ole huolissasi! Kyllä me kestetään, ihmetyksen aiheita tässä on itse kullakin.
On se ihanaa että meillä on toisemme ettei tarvitse itsekseen miettiä kaikkea, tai aina soitella jonnekin lääkäriin :) mahtais lääkärikin jo nauraa meille hih

aurinkoista maanantain jatkoa

m

Joo, eiköhän täällä itse kukin ihmettele omia kiertojaan.
Minä ainakin olen jo kahteen kertaan ollut toiveikkaasti raskaana, alamahakipujen ja limojen ja omituisten mielialojen kanssa, mutta valitettavasti ainakin mun kohdalla se täti on sieltä kaartanut kylään. Ei tätä kyllä yksinään jaksais jos ei sais täällä käydä avautumassa, kotona ei viitsi miehelle kaikkea tilittää kun ei se ymmärrä kuitenkaan (ja jotenkin tuntuu että ei taitais kiinnostaakaan), ja kun kavereille ei olla kerrottu yrityksen aloittamisesta, niin tämä on mun ainoa henkireikä.
Kiitos siis teille kanssaviilaajat, että pidätte mut suht selväpäisenä :)

Minäkin oon ollu jo monesti raskaana mutta aina se täti on tähän mennessä tiensä perille löytänny...

Ketäs me jännätään seuraavax?

Kukas keksis jotain galluppia välillä?

Mulla on minerva keskiviikkona se lekuri... Toivottavasti sieltä sais näihin kiertojen heittelyihin jotain tietoa...

Prinressa kp 27/42.

Hmm, galluppia... mä rupeen ainakin olemaan niin loman tarpeessa, että mites ois lomagallup, ne ketkä on parhaillaan lomailemassa niin eipä tarvitse vaivautua ;)

Eli, vietätkö talvilomaa? Kotimaassa vai ulkomailla?
Ja vaihtoehtoisesti jos ei ole talvilomaa, niin mitä teet pääsiäisenä, reissun päälle vai jotain muuta ohjelmaa?

Ja ite tietty ekana vastaamaan :) talviloma kotimaassa, perinteisesti pohjoiseen, eli Lappi kutsuu.

Taitaa olla Minja, pikkumyy ja prinressa seuraavat jännättävät.
Ne lämmöt tosiaan nousee oviksen aikaan puolisen astetta, ja pysyy koholla tätivisiittiin asti, ja jos on raskaana niin vähän kauemmin. Sinäänsä niistä ei siis oikeastaan ole iloa raskauden arvioinnissa, koska jos on lämmöt koholla niin se tietää vain, että joko täti ei ole vielä tullut tai on raskaana, ja sen verran kyllä tietää muutenkin... Oviksen bongailussa siitä voi olla iloa, mutta ymmärtääkseni kun lämmöt nousee niin ovis on jo ohi, eli käytännössä sopii jälkiviisasteluun. :)
Mä muuten kysyin ihan asiaan erikoistuneelta lääkäriltä tosta kierron heittelystä. Hän sanoi, että jos ovuloi niin hyvä juttu, sitten vaan joutuu odottamaan kauemmin aina kierrollaan mutta muuten tilanne on ihan hyvä. Jos ei ovuloi niin sitten lääkkeet käyttöön.

Ja galluppiin. Mä oon vielä opiskelija niin ei pahemmin ole rahaa minnekään lähteä. Talviloman vietän töissä (no, onhan se lomaa opiskelusta...) ja pääsiäsloman aion maata äksänä kotona.

Inkku, kp7/35

Minja aikoopi testata jo tulevana sunnuntaina. Clearblue-testissä kun sanotaan, että voi koittaa onneaan 3 päivää etuajassa. Ja koska olen niin malttamaton, aion testata etuajassa. Joten saas nähdä miten tämän viilaajan käy.

Mulla vaan oireet jatkuvat. On ollut hieman darrainen olo, päätä on jomottanut ja itku on herkässä. Outoa menkkaista joulintaa on myös ollut (siis menkkoihin vielä reilu viikko, jos kierto 35). Tänään on ollut hämmästyttävän "limainen" päivä sitten noin 10 min ajan oikealla puolella kovaa kipua. Kiinnittyminen? No anyway, tälläistä unelmointia että tosi olisi kyseessä mutta varmasti taas oireiden etsimistä. Mutta kivaahan sekin on - pysyy mieli vireänä näin menkoja odotellessa.

Talviloma Epsanjassa.

Mä aijon testata vasta sitte ku tulee vähintään tuo kp 42 vastaan, tai saa nähä mitä lääkäri sanoo torstaina...

Pääsiäisenä ollaan suunniteltu tallinnan reissua tai sitten ollaan vaan kotosalla, tai jos huono tuuri on niin oon töissä...

Heippa! Ja niin pyyhälsi plussajuna Viilaajapysäkin ohi, höh.

Tulin vaan sanomaan että kun tässä ei oikein tiedä koska voimme sitten kuitenkaan aloittaa yritystä, niin siirryn taustailemaan kunnes asia selviää. Käyn kuulumisianne lukemassa, mutta kun ei tässä oikein mitään vaihtelua saa aikaiseksi, onpa vaan että olipa menkat, olipa ovis, entä sitten.

Plussatuulia muille:)

Elviira

Jahas sata taitaa olla kohta täynnä...
Seuraava vois taas ilmoittautua ja aloittaa uuden ketjun.
G: ei päästy lomalle nyt talvella, kevät menee kouluhommien kanssa taistellessa :(
Kesällä sitten lähdetään Kroatiaan :)