Viilaajat 22

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pikkumyy27
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kroatiaan haluan itsekin mennä joskus (ehkä jo ensi kesänä...). Kaverini olivat siellä viime keväänä autoilemassa pari viikkoa ja heti uudestaan syksyllä, ihastuivat niin kovin. Ihan halpaahan siellä ei ole, mutta jos se ei haittaa niin kuulema voi suositella lämpimästi!

Pahoittelen jo etukäteen seuraavaa limakysymysta, mutta olen aika pihalla näistä jutuista. Kun ei ole yhdeksään kuukauteen menkkoja ja sitä ennen takana yhdeksän vuoden pilleriputki, tippuu aika nätisti kärryiltä normaalin kuukautiskierron vaiheista. Eli siis, tänään kp 29 ja jo viikon mulla on ollut ihme valkovuotoa, paksua ja välillä jopa ihan kirkasta tönkköä limaa. Voiko tämä olla joku tulehdus, onko siis mielestänne syytä huoleen? :(

Aava, valitettavasti en osaa vastata, koska ihmettelen ihan samaa. Mun limailut viime aikoina: oviksen aikaan ihan normaalisti, sitten tauko ja sitten taas jatkui, nyt koko ajan tulee jotain, ei tosin ihan täsmää noihin sun tuntomerkkeihin, mutta kun aiemmissa kierroissa ei ole ollut kuin ne ovislimat. Ootko Aava yrittänyt haistaa haiseeko se lima jollekin? Monestihan tulehduksissa yhtenä merkkinä on paitsi koostumus myös haju.

(.) hämärien limojen lisäksi nyt rupee oikeesti ärsyttämään. Ei mitään, ei niin siis mitään merkkejä, että koska täti olis tulossa. Vois nyt tulla niin sais tän kierron päätökseen. Kävin vielä eilen illalla kurkkimassa roskikseen ja edelleen siinä testissä oli vaan selkeästi yksi viiva, joten se ei ainakaan selitä missä täti luuraa.

kiukkuinen Caktus kp 33/jotain

Moi vaan kaikille, täällä pikana, pitäisi olla pehmentämässä savea.... Mä sain eilen mammaksi paketin ja nyt odotellaan ens viikkoa jotta päästää peiton heilutus hommiin, ei kyllä innosta jos totta puhutaan. Mussa on varmaan joku vika... No jos vaikkka sen viivan bongais ja silloin heiluttelis niin eikö periaatteessa pitäisi riittää... Toivotaan niin. Taitaa olla meillä nyt se hiljainen kuukausi, miehellä on vielä se himskatin yskänrakko just nyt niin ei voi ees pussailla. Eli onneksi se osu just tälle viikolle eikä seuraavalle. Mulla taitaa olla nyt KP 7, kun viime ke tuli ne tuhrut vaan niin jos5tain luin et sitä ei lasketa vielä kp-päiviin. Niin ja se urheilukysymys, mun kaverille on nyt just sanottu et teet mitä teet kunhan vaan tuntuu hyvältä, tietty ne vaaralliset kontaktit lajit pitää jättää, ja aerobicissä rupee hölkyy jo aikasessa vaiheessa niin paljon et se sattuu. Niin ja toi sykeraja hommahan on tosi yksilöllinen, toisilla nousee syke herkemmin kuin toisilla ja kunnosta riippuu se miltä syke tuntuu 130 tai 170:ssä. Toiv. Tajusitte.... nyt lähen lätkii sitä savea... MInervalle ja muille jännääjille pluuuuuuuuuuuuuusssssssssssssssssssssssssssaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!

Caktus: täysin samat fiilikset täälläkin, tapahtuis nyt jotain! Kiukuttaa. :( Mielestäni nämä limat ei haise mitenkään erikoiselle. Mutta muuten sama juttu kuin sinulla, mielestäni bongasin oviksen, sitten kuivaa ja viikonloppuna alkoi tämä nykyinen limailu. Kiva homma. Jaksamista sinullekin!

Eilen oli perinteisesti menkkoja edeltävä suklaapäivä. Mies oli ihan kauhuissaan, kun mätin hullunkiilto silmissä häihin tarkoitettuja Geishoja naamariin. Jotain pitäisi siis tapahtua viimeistään viikonloppuna. Tosin olen kyllä nyt niin stressaantunut, etten yhtään ihmettelisi vaikka kierto taas sekoaisi...

Joo ei mitään uutta täälläkään...Tai eilen tuntu kovia vihlaisuja alamahassa, et tais olla sinä se ovis. Tuosta limaislusta: mulla kanssa koko ajan jotain limailua, vaikka laastareiden kanssa ei muistaakseni ollut kuin silloin tällöin (en silloin kiinnittänyt huomiota, mutta varmaan just oviksen aikoihin).

Vähän tylsä päivä tänään. Aamu vähän venähti kun heräsinkin vasta puoli 11:sta -hups!

Heippa,

Käyn täällä vaanimassa, että onko kukaan testannut...
Eikös Minerva jo voisi? Ja missä Fanny on????
Voisitte ihan mun mieliksi, kun mä lähden huomenna reissuun ja sitten en viikkoon tiedä jos joku plussaa!!! Pliis.
Caktusko oli jo testannut? Uutta kehiin :)
Eikä Aavankaan tilanne huonolta kuulosta!

t. Monsku & Villi 19+4

Oi, Geisha-namit kyllä maistuis, laitapas Aava muutama tännekin päin tulemaan :) syön salassa mieheltä, kun muuten se rupeaa motkottamaan ettei tänään ole namipäivä, ihme tiukkis ;)

Testattu on jo, joten eipä hyödytä, kun oli vielä se herkin acon testi käytössä. Jos mitään ei viikonloppuun mennessä tapahdu niin sitten voin harkita uudelleen. Tai sitten stressi pidennyttää kiertoa. Tosin nyt tulee stressi kun pitää miettiä mikä sen stressin on aiheuttanut...ei mulla mielestäni mitään stressiäkään ole ollut, en oo ollut kipeänä, eikä mitään ihmeellistä. Tai sit se että kävin tässä kierrossa gynellä pelästytti munasolut ja ne jähmetty paikoilleen eikä uskaltaneet irrota.

Minerva sen sijaan vois jo harkitakin testausta jollei täti ole saapunut :)

Caktus, muuten lähettäisin mielelläni, mutta söin ne jo! :D Olen aika varma, että menkat alkaa viikonloppuna, viime kierrossa jo epäilin raskautta samankaltaisessa olotilassa. Valitettavasti tämä siis tuskin on sitä. Minervan tilanne sen sijaan kyllä vaikuttaa oikein lupaavalta!!!

Moi!

Minskullahan on jännät paikat!!Sun täytyy luvata testata heti la-aamuna ja raportoida tulos HETI,koska sitten mä lähden reissuun enkä tiedä mistään mitään!
Ja Caktus testiä kehiin!!

(.)Mulla on kummaa lämmönheittelyä.Eilen iltapäivällä 37,2C,tänäaamuna hintsusti 36,8C.Kokoajan sekä paleltaa että on hiki.Rinnat on turvonneet ja välillä sairaan kipeet,mutta niin tais olla viimeksikin...Älytöntä!No,en odottele menkkoja ennen ensviikon alkua,joten kaikkea tässä vielä kerkiää tapahtumaan...Blaaa!Taidan heittää mittarin romukoppaan.

Fanny kp29/33

Moi,

Nyt kyllä muutetaan noita sopimuksia sillä lailla, että kaikki, joilla on yhtään jännät paikat - siis ainakin Minerva, Fanny ja Caktus - testaa HUOMENNA aamulla!
Tajuuttekste, että muuten mä saan kuulla uutiset vasta joskus sadan vuoden päästä!

Caktuksella mikään stressi pidennä kiertoa... paksuna sä oot :)

t. Monsku & Villi taas

Siis Monsku jos mä testaan vasta ens keskiviikkona-reissussa-niin ei kukaan muukaan siitä tiedä ennen seuraavaa sunnuntaita :-D Mutta sähä olet tietty erikoistapaus ;-)
Minne lähdet ja kuinka kauan aijot olla?

Mä olen ainakin ihan varma,etten ole paksuna :( BLAAAAAA!

Vanukas

Pikakurkkaus tänne... ;-)

Muistakaahan nyt, että kuka tahansa teistä voi olla samanlainen hormonihuuruinen kuin minä. Testi näytti plussaa jo 9 pvää oviksesta! Kolmen ja kuuden päivän päästä oviksesta tuli ne roskishaamut :-) Ja 14 pvän päästä oli testissä jo supervahva viivat.

Joten testiä kehiin nyt vaan tytskät :-D
Olen ollut kuulevinani tässä viime viikkoina iloista ammuntaa tänne Varsinais-Suomeen saakka, joten voisin kyllä kuvitella jonkun teistä poikivan tuossa loppuvuodesta :-D

Nyt minä kiitän ja kumarran lämpimästi teitä kaikkia nettikamuja. Yritän vähitellen karistella aikuisten oikeasti haaveilijapalstan pölyjä niskastani. Jospa sitten reilu vuoden päästä taas tulen tänne mesoamaan ;-)
Mars mars odottajiin kaikki. *kiskoo hampaat irvessä*
Tulen sitten odottajien puolelle kaikki sinne ilmaantuvia onnittelemaan.
Halit ja tsempit kaikille <3

Tehis rv 7+4

aava jo kp 30! ajattelitko joskus testata?

caktus kp 34 toi sun teoria säikähteneistä munasoluista sai mut nauramaan kippurassa ;)

Joppuli vois alkaa kohda harjoittelemaan lypsettävän kutsuhuutoja ;)

Itse en oo ollut niin rohkea kuin Fanny, ei siis lämmöistä mitään tietoa! Mutta toi kylmä-ja-hiki vuorottelee?? Voi pahuksen Fanny matkalla testaat, mutta toivon että sun kännykästä pääsee kertoo meille matkalta positiivisia uutisia!

Monskukin käy sitten lauantaina jossakin internetkahvilassa tai hotellin koneella katselemassa mitä on tapahtunut :)

Hauskaa että nää meidän odottajat ei malta pysyä omalla puolellaan (vitsi) Ihanaa että jännäätte meidän mukana!

Mites neidit (caktus&aava) testataanko kaikki lauantaina?

m kp 31aava jo kp 30! ajattelitko joskus testata?

caktus kp 34 toi sun teoria säikähteneistä munasoluista sai mut nauramaan kippurassa ;)

Joppuli vois alkaa kohda harjoittelemaan lypsettävän kutsuhuutoja ;)

Itse en oo ollut niin rohkea kuin Fanny, ei siis lämmöistä mitään tietoa! Mutta toi kylmä-ja-hiki vuorottelee?? Voi pahuksen Fanny matkalla testaat, mutta toivon että sun kännykästä pääsee kertoo meille matkalta positiivisia uutisia!

Monskukin käy sitten lauantaina jossakin internetkahvilassa tai hotellin koneella katselemassa mitä on tapahtunut :)

Hauskaa että nää meidän odottajat ei malta pysyä omalla puolellaan (vitsi) Ihanaa että jännäätte meidän mukana!

Mites neidit (caktus&aava) testataanko kaikki lauantaina?

m kp 31

Monsku, kunpa oisinkin...

Minerva, jes, huomenna testataan jollei mitään tapahdu tänään tai ens yönä. Kävin eilen shoppailemassa apteekissa, rautatabletteja ja 2 predictoria. Ja Aava testaa myös!

Mulla tosin on huomenna ohjelmaa heti aamusta alkaen, mutta jos siellä plussa törröttää tikussa niin lupaan sen kertoa, muuten olen illalla linjoilla. Eli voin jo nyt sanoa, että olen illalla linjoilla...

Pirteää perjantaita kaikille!

Voi apua teidän kanssa! Olin ajatellut testata vasta viikon päästä kun muistelen hämärärsti, että ennen pillereitä kierto olisi ollut jotain 35 päivän luokkaa. Ei kait siellä vielä mitään voi näkyä?! Mutta kai mä yhden testin voin teidän takia uhrata. ;) Olikos se nilkka mistä piti hieroa, niin menkat alkaa?