Moi kaikki! Jälleen kerran olen juossut pää kolmantena jalkana, ja iltaväsymys estänyt palstalla käynnin. Kaikenlaisia lopputyöhuolia olen puinut, mikä on sinänsä hyvä, että oman voinnin kuulostelu on ollut hiukan vähemmällä. Onneksi nyt on viikonloppu, ehtii taas palautua listoille! =)
Valtaisat onnittelut Suppikselle myös, kiva saada lisää porukkaa plussakehiin! :flower:
Lueskelin koko rimpsun viime käynnistäni asti, ja ensinnäkin ikävä kuulla, että Mittarilla ollut kurjat tunnelmat.
Mikäs sulla on nyt vointi? Mulla ei keskenmenokokemuksia, mutta voin sanoa, että tuollaista Mittarin kertomaa selkäsärkyä ym. tuntemusta, että jotain tulee just ulos on ollut minullakin. Se on tosin koko ajan vähenemään päin, mutta siltikin on kummia oloja ollut. Minähän noista kipuiluista ruikutin silloin aikaisemmin täällä paljonkin, mutta rauhotti kuulla, että se on yleensä normaalia, vois kai tässä vaiheessa liittyä myös kohdun kasvamiseen? Pelottavaahan se kyllä on.
Voimia paljon mittarille, lepuutahan nyt kun vkl on ja katsele jotain kivaa telkkariohjelmaa, vaikka ei taidakaan Tehis tulla nyt. Mun suosikkeja on reality-sarjat, onneksi tulee tänään Selviytyjät, kun jäi viimeksi jännään kohtaan! :hug:
Triinu kyseli matkustamisesta, mihin tulikin vastauksia, ja vielä lisäyksenä, että lentoyhtiöillähän on omat rajansa, kuinka pitkällä raskaana oleva saa lentää. Noihin rajoihin on kyllä tosi pitkä matka meillä vielä, ja sittenkin saa vielä pitkään lentää lääkärintodistuksen kanssa. Ei vissiin pitäisi muutenkaan lentämisen tehdä niin huonoa edes tässä tilassamme. Meikä on myös lähdössä vajaan kuukauden kuluttua lyhyelle reissulle, ihan turvallisin mielin.
Tässä Finnairin raskausaiheiset ohjeistukset (kauhean pitkä osoite):
http://www.finnair.fi/web/finnair/scripts/template_2level_white.jsp?BV_SessionID=@@@@1322244366.1109410124@@@@&BV_EngineID=ccccadddmgldijfcfjlcgeedfondglm.0&pageid=-13001
Ja asiasta 5:nteen: oli puhetta valkkarista. Mulla ei tavallista runsaampaa, mutta säikyn sitä ihan siksi, että pelkään tulevan jotain mitä ei pitäisi tulla. Jollain tavalla tunnen sen eri tavalla kuin aikaisemmin.
Herkistelyistä: olen kyllä mieletön itkupilli yleensäkin, joten en oikein osaa verrata nykytilaani tavalliseen!
Nuo urheilujutut ovat kyllä kerta kaikkiaan pahoja, koska noin periaatteessa teeskentelen, ettei suomalaisurheilijoiden pärjääminen sen kummemmin minua kiinnosta, mutta sitten kuitenkin salaa parun, kun joku heistä pärjääkin. Herkässä mielentilassa erityisen itkettäviä ovat naurettavimmat jutut, kuten jälkikäteiset hidastukset, joita joskus näytetään onnistunutta kisaa seuraavissa koosteissa. Silloin taustalla yleensä soi mahtipontinen musiikkikin. Toinen liikuttava tilanne on elämäkertaselostus, kuten esim. "tässä hiihtää voitokas NN, naimisissa, kahden lapsen isä/äiti...". Puoliso katselee jonkin verran urheilua, joten näitä sietämättömiä tilanteita tulee aina silloin tällöin. Lohdullista, että Kanttarelli on kokenut samaa ja vielä noin koomisessa tilanteessa kaupassa, koin kertomasi kovasti tutuksi!
Oireista: täällä tällä hetkellä hyvin vähäisiä, niitä nippailuita liikkumisen ohessa muutamia kertoja päivässä. Rinnat hädin tuskin vaatteisiin mahtuvat, mikä pms:stä tuttua. Vähän viluttaa. Kaikeksi onneksi ei vielä "edo" tai miten se nyt sanotaan, kaipa tuokin edessä.
irpana, pidetään sulle peukkuja, että se selkeä plussa tulee ja lyöt laudalta mun 5+2:n!
Mites, kerroitko ystävällesi ja miten reagoi?
Sanokaapa muuten tyhmälle, mitä tarkoittaa palstaslangisana "harmaana"? Onko se sama kuin hermostuneena tai huolestuneena?
Tällaista, kaikki asiat taas tiskille samalla kertaa! Vointeja ja ihanaa viikonloppua itse kullekin! T. Kalenteri =)