Huomentapäivää!!
Noin tunnin päästä lähtö töihin (ikävä kyllä, plääh..), joten sopivasti ehtii tässä jotakin kommentoida..
Todellakin aivan ihanaa, että olette olemassa, kiitos siitä..!! :hug: Varsinki näin ekakertalaiselle tää on kyllä niin iso juttu, että sitä kaipaa ehdottomasti "kohtalotovereiden" juttuseuraa ja kannustusta..
Raskaana olevan naisen tapaan melkein (...) kyyneleitä vieritin kun luin SIIRI-MIINAN kannustavat sanat "PIRPANA: kyllä se vahva plussa sieltä tulee kunhan maltat odotella vaikka haamuhan on jo plussa ja tarkoittaa olet RASKAANA :heart: "... Kiitos, et usko miten ihana kulla jonkun sanovan noin..! :hug: Ihmismieli on kyllä monimutkainen laitos, kun kyllähän mä sen itsekin järjellä ajateltuna tiedän (kun useimpien testien ohjeissakin niin sanotaan), mutta tunnepuoli (joka ikävä kyllä yleensä voittaa.. :ashamed: ) ei vaan ota uskoakseen.. ja luonnollisesti pelkään jatkuvasti, että kaikki päättyykin ennen kuin edes kunnolla menee jakeluun..
SIIRI-MIINA, melkein samassa mennään, mulla vikat menkat alko 21.1.
Vauva-lehden raskauskiekon mukaan nyt olis menossa 4+5, laskettu aika kaiketi 28.10. :heart: Oon huomannu, et näissäki on eroja, netin linkit antaa eri vastauksen kuin tämä, tosin ihan parin pvän heitolla vaan. Sun ajat jos katon tällä kiekolla, niin sulla olis tänään 4+3 ja laskettu aika kaiketi 30.10. Hurjempi vauhti sulla kyllä on, kun oot jo viikonloppuna vahvasti plussannut
tosin, johtuiskohan osaltaan myös siitä, et mulla kierto vähän pidempi (ja epäsäännöllinen..) eli ~30-32pvää..
KALENTERI, sun kirjoituksias on kanssa niin ihana lukea, mieltä piristävää positiivisuutta..!
toivo elää, toivottavasti ehtisin sun vauhtiin etten pistäs paremmaks..
eli sä plussasit kunnolla 5+2, mulla se täyttyy maanantaina, 28.2. Peukut pystyyn..!
TRIINU, runsas valkovuoto on normaalia ja liittyy raskauteen, kunhan ei ole pahanhajuista.
Nyt valmistautumaan töihin lähtöön, toivokaa leppoisaa ja nopeaa työpäivää..!