viikon 7 plussaajat-pino

pirpana74 harmaana
heippahei vaan kaikille.. meinasin jo, että en kyllä millään jaksa tänään tulla kirjoittelemaan yhtään mitään, mutta jos nyt kuitenkin pari sanaa.. ;)

kalenteri: en sitten minäkään (vakaista aikomuksista huolimatta.. :ashamed: ) malttanut olla testaamatta taas tänä aamuna.. totta turiset, kai sitä pelkää, että se haamukin katoaa ja tämä lakkaa olemasta totta jossei tasasin väliajoin varmistele.. noh, haamuhan se sieltä taas tulla tupsahti, mööh... haluaa jo selvän plussan..! ;) :attn: vaikka kyllä sen varsin hyvin tiedostan, että minä vaan hötkyilen, huomenna vasta kiertopäivä 32/~30-32 että sikäli. silti pöhpöh :D

mites teillä, kuinka pitkällä jo olette..? mietin vaan noitakin, kun olette kirjoitelleet, että neuvonta-aikoja ja ultra-aikojakin (!?) olette jo ehtineet varailla, mitenkähän olis.. mä jotenkin ajattelen, etten nyt mitään lähde varailemaan ainakaan ennen kuin tuo haamu päättää vihdoin tummua tai kun raskauskiekko näyttää vkoa 6.. ostin uusimman Vauva-lehden, missä tuli kaupanpäällisinä raskauskiekko ja siinä lukee, että ota yhteys neuvolaan 6-8vkoa viimeisistä kuukautisista. mulla vasta jtn 4+2 sikäli mikäli tuotta kiekkoa lähellekään oikein tulkitsen :D

mitä noihin kiellettyihin ruokiin tulee, niin ehkä yksi ikävimmistä yllätyksistä oli tuo fetajuusto... tajusin itsekin eilen sängyssä maatessani, että piru vie, eikös se ole tuorejuusto.. ei muuten, mutta mun ehdoton lempiruokani sattuu olemaan fetajuustosalaatti ja toinen mainio suolaisen tuskan taltuttaja on nuudelit, fetajuusto ja sipuli... voi jeee, lurps..!!!!! :p :'( mutta kaiken se kestää... jos vain lopussa sitten palkittais.. :heart:

juups... eiköhän tässä nyt tullut jo sanotuksi ne pari sanaa (...) :snotty: jtn jos tässä välissä lähtis vaikka tuijottelemaan salkkarit... heippahei..!!

ps. mitenkähän muuten mittarilla päivä sujui...?!??
pps. ainiin, heräsinpä muuten minäkin sitten taas viime yönä niihin vatsakouristeluihin, ja tänään oonkin sitten taas saanu nauttia nippailuista pitkin päivää.. auts :/
 
no hei....

no joo, mä tyhmänä kans muka tein vielä testin tänään ja kans toivoin vahvaa plussaa ja p....t :) haamuhan se siinä tuttavallisesti killisteli...
eli taidan yrittää olla ajattelematta se hetkessä vahvistuisi :whistle:

väsymys on kova ja autoa ajaessakin nukuttaa ihan kamalasti... aamusta oli hyvä olo ja päivällä alkoi kova väsy ja illalla vatsan jomotus. Väänsin tuossa jauhelihakastiketta ja spagettia silmät puoliummessa että saan huomiseksi evääksi. Tänään meinas pyörryttää kun oli vaan pikapuuro ja greippi mukana töissä. Kotiin tullessa söin nuudeleita, ne on myös mun suurta herkkua, erityisesti kananmaku. Ei kai ne vaan kiellettyjä ole..... ?

...niin töistä... tänään puhuttiin pomon kanssa ja huomenna puhutaan lisää eli saan ilmeisesti jatkaa loppuun toukokuulle. =) myönsi olleensa hieman stressaantunut ja poissaoloni tietysti otti päähän. En kyllä ole ollut kun päivän pois ja käyny labrassa ja lekurissa, mut..... huonoja päiviä kaikilla.... :saint:

Tällaista tänään... kovasti silti pelottaa, meneekö kaikki hyvin....toivotaan niin

Hyviä vointeja kaikille ja onnea uusille plussanneille :wave:
 
Kanttarelli
Iltamia kaikille!

Tulin juuri WSOY:n kirjaesittelystä ja oli kyllä niin hyvää ruokaa että voihan elämä =)

Muitinpa juuri, että mittasin eilen illalla lämmöt ihan ekaa kertaa (en siis raskaaksi yrittäessämme mitannut lämpöjä kun niin äkkiä tärppäs) ja lämpömittari näytti 37,4 (normaalilämpöni on ollut n. 36,4)! Ja kuitenkaan ei ole palellut paitsi jalkoja.. Olin ihan hämmästynyt :whistle:

mittari: onneksi kaikki kääntyi kuitenkin parhain päin! B) ja nuudeleita voi varmasti ihan huoletta syödä, keitetäänhän ne kiehuvassa vedessä ja listeria kuolee jo n. 75 plusasteessa. Eikä nuudeleissa muutenkaan ainakaan listeriariskiä pitäisi olla. Mutta tuolta kuumeilijoiden puolelta sattui silmiini, että pellavan siemeniä ei saisi syödä..

kalenteri: todellakin on pelot huojentuneet, kiitos paljon sanoistasi! Tänään on ollut ensimmäinen päivä, kun olen osainnut puhtaasti iloita raskaudestani ja pystynyt unohtamaan (turhat) murheet.. Jos jotain sattuu niin sattuu, ei sitä etukäteen murehtimalla voi estää!

Miten muuten kaikki ihanat plussasisareni, oletteko työssäkäyviä/opiskelijoita/työttömiä vai mitä elämäntapaintiaaneja? :D Itse opiskelen opettajaksi ja yritän ens jouluna valmistua..

Niin ja tiitu tai pirpana taisi kysyä tuosta raskauden vaiheesta -yhden laskurin mukaan mulla ois nyt rv 4+3 ja neuvola-aika on jo varattu 23.3 ilmeisesti saan ekan ultra-ajan vasta tuolloin. Juu, olen ollut hätähousu :D Ja ihan rehellisesti sanottuna, tekis vielä käydä mieli ostamassa yks raskaustesti ja varmistaa, että plussa on siellä.. :p
 
Onneks muutkin haamuilleet on yhtä malttamattomia :) Minäkin tänään testailin uudelleen, jospa se haamu ois jo vahvistunut. Mutta p****n marjat. Ois ainaki pitäny malttaa aamuun asti odottaa, mutta töitten jälkeen iltapäivästä ei tainnut virtsa kaikkein tujuinta olla. Eli tuli eilistä haamua vielä haaleampi haamujen haamu. Mutta sentään jotain siinäkin näkyi. On se vaan odoteltava siis reippaasti pari kolme päivää seuraavaan testailuun, että jotain vahvempaa näkyisi.
 
moikka kaikille :wave:
tulin käväsemään täällä palstalla ja lukaisin teidän kuulumiset samalla =)

oma "kohtaloni" on edelleen epäselvä :(

eli viimeiset menkat 19.1.05..kierto noin 28-32pv..viime viikolla sain olemattoman haamun ja parin päivän päästä negan.

haamun testasin aamuvirtsasta acon 10 ja negan apteekin testillä iltapäivästä..
mutta vieläkään ei menkkoja kuulu joka raivostuttaa :kieh:

"oireita" kamala vilu,väsymys,rinnat arat(norm.minulla aristaa hiukan rintoja muutamia päiviä ennen menkkoja,mutta nyt rinnat aristaneet pian 2 viikkoa)
painontunne alavatsalla ym tavallisia..

pitäisi kai testata loppuviikkosta uudestaan jos menkkoja ei näy..
 
piu84
Moikka!

Ajattelin tässä kertoo omani... eli joulukuun 25alko viimeksi kuukautiset.. tein testin kotona kun oli jotain 2 viikkoo myöhäs menkat. Testi oli negatiivinen mutta ei menkat tullutkaan. Tässä reilun viikon oli alavatsassa nipistelyä et menkat alkais, tissit taas niin arat ettei niihin voinut koskea (tai on edelleenkin) joten eilen sitten kävin neuvolas tekee testin ja positiivinen se olikin.
Et vihdoin ja viimein se tärppäsi ku ollaan jo puoli vuotta yritetty...

Piti tietty kertoo molempien vanhemmille heti kun itse leijuu pilvissä...

2.3 on meno äitiysneuvolaan ja sano et saa ainakin 1½ tuntii varata aikaa ku pitää täytellä kaikenlaisii lappuja...ja tehdä jotain testejä vielä..

Eli onko alavatsan nipistelyt varmasti ihan harmittomia tapauksia? Ja miten kauan saa olla jännityksessä ettei se mene kesken? onko siihen joku aika et minkä ajan jälkeen sitä vaaraa ei enä ole?

tässä nyt toivoo et se ei oo mikään tuulimuna tai muuten mene kesken.

Onnea muillekin!!!


Näin myöhemmin ku tarkistin ni se olikin viikko 8... olin viikon myöhässä :)

 
Kantterelli
Kiitokset tuosta kielletyt ruuat -linkistä. Selvät ohjeet perusteluineen ovat aina paikallaan.. Tuolta kuumeilijoiden puolelta vielä luin, että papaija (ainakin tuore) suurina määrinä voi olla haitallista, mutta tuskimpa meistä monikaan tuoretta papaijaa montaa kiloa päivässä napostelee ;)

seniorita: Sullahan on vielä hyvät mahkut plussata! Jos apteekintesti ei vain vielä ollut riittävän tarkka alhaisen hormonipitoisuuden mittamiseen.. Peukut pystyssä sulle ja PLUSSALLE, niin ja myös sille, että kaikkien muidenkin haamut plussiksi tummuvat! =)

piu: ONNEA!! :flower: :hug: :D :D Ja riskeistä sen verran ,että olen kuullut ensimmäisen kolmen kuukauden jakson olevan sen kriittisimmän.. Eli jos vielä viikolla 12 mukana, niin hyvät mahkut loppun asti.. Mutta ikinä koskaan missään vaiheessa ei voi olla ihan varma mistään :/ Kalenteri tuossa kuitnekin jo rauhoitteli, että suurin osa alkaneista raskauksista menee hyvin ja jos ei mene, niin sitä ei voi omalla murehdinnalla estää! Joten hymyä ja iloista odotusta! =)
 
Pipari84
Onnea kaikille plussanneille! Oon tejän juttuja lueskellu pari päivää ja todella kateellinen teille oon.. Mut onnea teille kaikille hirvesti! Mie vie kuumeilen ja mieskin olis vie hakusessa... Ilkee tilanne!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2005 klo 16:45 Kantterelli kirjoitti:
Kiitokset tuosta kielletyt ruuat -linkistä. Selvät ohjeet perusteluineen ovat aina paikallaan.. Tuolta kuumeilijoiden puolelta vielä luin, että papaija (ainakin tuore) suurina määrinä voi olla haitallista, mutta tuskimpa meistä monikaan tuoretta papaijaa montaa kiloa päivässä napostelee ;)

seniorita: Sullahan on vielä hyvät mahkut plussata! Jos apteekintesti ei vain vielä ollut riittävän tarkka alhaisen hormonipitoisuuden mittamiseen.. Peukut pystyssä sulle ja PLUSSALLE, niin ja myös sille, että kaikkien muidenkin haamut plussiksi tummuvat! =)

piu: ONNEA!! :flower: :hug: :D :D Ja riskeistä sen verran ,että olen kuullut ensimmäisen kolmen kuukauden jakson olevan sen kriittisimmän.. Eli jos vielä viikolla 12 mukana, niin hyvät mahkut loppun asti.. Mutta ikinä koskaan missään vaiheessa ei voi olla ihan varma mistään :/ Kalenteri tuossa kuitnekin jo rauhoitteli, että suurin osa alkaneista raskauksista menee hyvin ja jos ei mene, niin sitä ei voi omalla murehdinnalla estää! Joten hymyä ja iloista odotusta! =)

minullakin kävi mielessä että jos apteekin testi ei ollut vielä riittävän tarkka,kunpa oliskin niin :p
toiveet alkavat kuitenkin taas nousta kun noi rinnat on jo niin paljon aremmat kuin normaalisti ennen menkkoja..ja arkuus lisääntyy päivä päivältä!
taidanpa huomenna käydä ostamassa uuden testin jos sitten torstai aamuna sen tekis,ilmoittelen tuloksesta sitten tänne teillekkin.toivottavasti saisin pysyä mukana tässä 7 viikon plussa-pinossa/haamujengissä :wave: =)


onkos muuten kellään ollut vielä pahoinvointia?? :wave:
 
siiri-miina
:heart: heippa :heart:
Uskaltauduin sitten minäkin tälle odotus puolelle.
Eli tein testin viime perjantaina oli haamu, lauvantain tuli sitten oikea plussa :heart:
Lueskelin näitä juttuja ja huomasin että tosi moni plussasi viikolla 7
hieno homma :heart:
Väsymystä on tullut kuvioihin mukaan ja nälkä.
mutta niin hieno tunne kun on salaisuus jota kukaan muu ei tiedä.
Millon olette ajatellet kertoa muille? Me kerrotaan kun 12viikkoa on täynnä kun sillon on jo vatsaakin nähtävissä.
Kunpa kaikki menisi hyvin, pelottaa välillä niin paljon!
Hyvää alku odotusta teille kaikille :flower: :flower:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2005 klo 21:46 siiri-miina kirjoitti:
:heart: heippa :heart:
Uskaltauduin sitten minäkin tälle odotus puolelle.
Eli tein testin viime perjantaina oli haamu, lauvantain tuli sitten oikea plussa :heart:
Lueskelin näitä juttuja ja huomasin että tosi moni plussasi viikolla 7
hieno homma :heart:
Väsymystä on tullut kuvioihin mukaan ja nälkä.
mutta niin hieno tunne kun on salaisuus jota kukaan muu ei tiedä.
Millon olette ajatellet kertoa muille? Me kerrotaan kun 12viikkoa on täynnä kun sillon on jo vatsaakin nähtävissä.
Kunpa kaikki menisi hyvin, pelottaa välillä niin paljon!
Hyvää alku odotusta teille kaikille :flower: :flower:

onnea plussasta!! :flower:
 
Kanttarelli
seniorita: ei pahoinvointia vielä. toivottavasti ei tulekaan.. :p

siiri-miina: Onnea vielä plussasta! :flower: Emme vielä tiedä kertomisesta.. Ensin ajattelimme myös että viikolla 12, mutta en enää ola varma, jaksanko odottaa niin kauan ;)
 
Huomenia...

Mulla on nyt toissapäivästä ollut tosi hyvä olo. Ei pahoinvointia, rinnat on hieman arat, kahvi maistuu kuin ennenkin aamulla, enää ei juuri kipuja kun endokivut lakkasivat... väsymys on suurin oire.

juttelin eilen lekurin kans kun soitti hormonikokeen tuloksista ja raskaushormoni oli jotain 70, eli olen kuulemma selvästi raskaana... =) koehan otettiin raskaushormonin seuraamiseksi jos alkaa ilmentyä kipuja ja epäillään jotain niin on jokin arvo mihin vertailla...? en ymmärrä, mut ei kai tarvitsekkaan.... silti kun olen sitä haamua testaillut niin ollut epävarma olo kun olisi halunnu selvän viivan, mutta taidan antaa asian olla. En tahdo silti millään uskoa ennen kuin näen... menisipä aika nopeasti :p

Mukavaa keskiviikko-päivää kaikille ja onnea plussista!
:wave: :flower:

 
triinu
miekin siirryn 7. viikon jännääjien puolelta maanantaina testatun haamun turvin tänne...... huomenna olisi tarkoitus testata uudestaan kattoakseen, saadanko kunnon plussa tikkuun. jännittää......
ensimmäinen lapsi kun olisi tulossa. olen 24 vuotias, mies kohta 26w, yritystä elokuusta 2004.
 
Auli L
Teve!
Minäkin tulen tänne, vaikken ehkä jatkossa kovin usein pääse pulisemaan, mutta yritän. :wave:

Mulla neljäs muksu tulossa, viikkoja pitäis olla 9+1 ja eka neuvola 2.3. ja ihme kyllä mieskin haluaa mukaan... EKAA KERTAA!!!!!!!!! Olen toukokuussa 26 ja lapset tyttöjä 01/01, 03/02 ja 11/03 ja la pitäis olla syyskuussa... jos en taas väärin laskenut. :whistle:

Oireita on ollu vähemmän kuin aiemmissa, mutta kuitenkin.
- vatsakramppeja
- öklötystä
- makeat pois, maha ei kestä
- epäilyjä onnistumisesta
- rinnat ehkä hieman kasvaneet... ;)
- turvotusta mahassa
- ilmavaivoja :(
- kylmä

Mutta kyllä se tästä. Luulisin. Aiemmat oksensin 5 kk:tta 24h/vrk ja ekan kohdalla vatsakrampit tulkittiin kohdun ulkopuoliseksi raskaudeksi ja tehtiin tähystys mahan läpi. :eek: :( Mutta terve tyttö sieltä tuli. Johtui ne krampit ehkä huonosta työsuhteesta, pomo oli tod. karmee. :( Kahden ekan välillä oli myös tuulimuna ja se oli tiukka paikka, mutta minkäs teet.

Kiva lukea teidän juttuja! :flower: =)

Peukkuja ja onnea kaikille jolla on tärpännyt ja ne jotka ei vielä ole saanut mieleistä tulosta niin tsemppiä!!!! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.02.2005 klo 21:46 siiri-miina kirjoitti:
:heart: heippa :heart:
Uskaltauduin sitten minäkin tälle odotus puolelle.
Eli tein testin viime perjantaina oli haamu, lauvantain tuli sitten oikea plussa :heart:
Lueskelin näitä juttuja ja huomasin että tosi moni plussasi viikolla 7
hieno homma :heart:
Väsymystä on tullut kuvioihin mukaan ja nälkä.
mutta niin hieno tunne kun on salaisuus jota kukaan muu ei tiedä.
Millon olette ajatellet kertoa muille? Me kerrotaan kun 12viikkoa on täynnä kun sillon on jo vatsaakin nähtävissä.
Kunpa kaikki menisi hyvin, pelottaa välillä niin paljon!
Hyvää alku odotusta teille kaikille :flower: :flower:
Onnea siiri-miinalle ja kaikille muillekin plussajunan kyytiin hypänneille. :hug: :heart:

Molempien vanhemmat tietävät odotuksestamme, mutta muille menee varmaankin tonne 12 viikkoon.

Mulla ei ole muita oireita kuin väsymys ja palelee.

Aurinkoista pakkaspäivän jatkoa kaikille odottajille ! :)
 
Kanttarelli
seniorita: voima :hug: Toivottavasti sitten viikolla 12 tärppää!!

auli ja triinu: Ihanaa, mukaan vaan! :D

Mulla tänään palellut koko ajan. Johtuneeko sitten pakkasesta vai raskaudesta, en tiedä. Ja väsyttää ihan hirveästi, mikä johtuu ainakin osittain siitä, että pääsin nukkumaan vasta puolenyön jälkeen, nukuin huonosti (jännitin tätä päivää, kun jouduin tunnin pitämään enkä ehtinyt kunnolla valmistelemaan) ja heräsin jo seitsemältä.. \|O Hohhoijaa kun väsyttää! (minusta tuo hymiö haukottelee oikein ihanan makeasti..) Päiväunien aika!

mittari: Hyvät uutiset, parempi mieli.. vai miten se nyt menikään? :D
 
siiri-miina
HEIPPA
Kiitti onnitteluista
Tänään on ollut todella väsy ja viluinen olo \|O tekis mieli kertoa kaikille jo mutta monta viikkoa vielä odotettavaa.Olen silti kertonut yhdelle ystävälleni jo mutta luotan siihen ettei kerro muille.
Mieheni sanoi juuri että tekis mieli kertoa jo kaikille mutta pidetään vaan salaisuutena.
aika jännä muuten kun alavatsa nippailut ovat loppuneet ihan täysin, ennen plussaamista oli aika kovia menkkamaisia kipuja ainakin 5päivää!
Syöttekö jotain vitamiineja? Itse syös multitabsia ja c-vitamiinia ja maitohappobakteereja!
Hyvää illan jatkoa kaikille vauvamasuille :flower: :hug:
 
pirpana74
ohhoi... \|O

terve vaan taas kaikille, jos välillä jaksais taas "pari sanaa" raapustaa.. eli romaani ;) väsyttää niin, eilenki menin sänkyyn jo kasilta, puol ysiltä sitten untenmaille.. mutta tiiä häntä johtuuko sentään raskaudesta vai ihan tavanomaista talviväsymystä. mä mieluusti nukkuisin vaikka koko talven ohi, kun inhoan niin tätä jatkuvaa kylmyyttä ja pimeyttä, pläääh..! :kieh:

vointi ollu muuten ihan ok, mitä nyt vatsaa välillä vähän kourii.. nyt on jostain syystä ylävatsan lihakset ihan kipeet, kramppaa, mistähän lie se vois johtua..?!? en todellakaan oo jumpannu tai mitään.. liekohän sitten oisin unissani tai hereillä ollessani huomaamattani jännittäny jtn niin paljon et lihakset kipeytyny.. :whistle:

pitipä tässä kyselläkin samaa kun siiri-miina tuossa kyseli, eli milloin ajattelitte kertoa muille.. mä oon aina etukäteen aatellu, etten halua kertoa vasta kuin pahin vaara ohi eli vkoilla 12-13. näin ajattelen kyllä edelleen, mutta eipä se käytännössä ihan niin helppoa olekkaan.. aikakin matelee eteenpäin toivottoman hitaasti kun alkaa oikein odottamalla odottomaan jotain.. :headwall: oon tässä aatellu, että katellaan nyt, että miten homma etenee, tuleeko pahaa pahoinvointia tai muita häiritseviä oireita.. jos työnteko alkaa kärsiä niin sitten on varmasti pakko kertoa esimiehelle, luottamuksella tietenkin. äidille haluaisin ehdottomasti kertoa, mutta siinä haluan odottaa vähintään niin kauan, että edes itse ensin sisäistän tän asian.. ehkä ekan neuvolakäynnin jälkeen..? :) sikäli turha odottaa, että jos huonosti kävis niin äiti on yksi parhaista ystävistä, jtn tukea kaivattais sieltäki suunnasta varmasti.. :/ sitten olis viel pari muuta ystävää.. toinen asuu kauempana ja ollaan tässä kovasti suunniteltu yhteistä illanviettoa, tiedä yhtään miten selittää ettei yhtäkkiä sovikaan.. ja kaikenlisäksi hänellä takana ihan tuore (n. kk sitten) keskenmeno, en tahdo pahoittaa mieltä.. :'( läheisimmän ystävän ja työkaverin kanssa taas ollaan niin paita ja peppu ja käyty n. kerran vkossa zidukallaki, joten salaaminen on käytännössä lähes sula mahdottomuus.. :attn:

niinpäniin, jaapa jaa.. teinpä sitten tänään TAAS testinkin.. KALENTERI, täällä siis toinen maanikko :D sun pohjista hyvä jatkaa, nyt takana 5 kpl haamuplussaliuskoja... perkuleen haamut, varsin turhauttavaa, kun ei mitään tapahdu, mutta pakko vaan testata päivä toisensa jälkeen, jotta sais ittensä vakuutettua.. kuitenkin tuntuu, että vasta vahvan plussan jälkeen voin ääneen sanoa "mä oon raskaana..!!" :heart: :)

SIIRI-MIINA, ONNEA..!! :heart: :flower: kuinka pitkällä sun raskaus nyt on..? tai milloin oli viimeiset kuukautiset, kiertopv ?/? ..? kadehdin vain saamaasi tummaa plussaa ;) mietin, että ilmeisesti siis kuitenkin mahdollista, että vaikka tänään haamu niin huomenna voi olla jo kunnon plussa.. eli toivo elää eikä se päivittäinen testaaminen ehkä ookaan IHAN turhaa.. ;) :snotty: kyselit myös vitamiineista, mä kävin tänään ostamassa uuden purkin multitabs 2+:aa, yks purkki jo syöty..

nyt kutsuu salkkarit, palaillaan..!! :hug:
 
Suzanne
minä plussasin myös viime viikolla. Kävin jo heti seuraavana päivänä neuvolassa ja eilen oli ensimmäinen lääkärintarkastus, koska ei ollut hajuakaan koska hedelmöitys olisi tapahtunut...lopetin syyskuussa pillerit ja yhdet kuukautiset tuli sen jälkeen, muuten kierto oli 140/28.
Eilen sain varmuuden lääkärissä, joka katsoi ultralla toukkaani, että olen jo 8viikolla! =) La olisi 10.10.
Ihanaa, koska olimme jo aivan varmoja, että emme saa koskaan plussaa, kun kuukautisiakaan ei kuulunut.
Kuukauden päästä menen kunnon ultraan jossa sitten selviää lopullinen laskettuaika. Nyt toivotaan vaan että pieni ihme pysyisi matkassa mukana loppuun asti!!
Mistä päin muut olette..ja minne menossa synnyttämään? Minä lahdesta ja phks olisi määränpääni. =)
 
taas kuvioissa! Tuli parin päivän yleinen kiire, josta väsymyksen kanssa se seuraus, että systeemi toimi suunnilleen näin: kotiin ja suoraan petiin. :LOL: Ei mutta oikeasti, kyllä on väsyttänyt ihan älyttömästi! Muuten mahan nippailu vähentynyt radikaalisti ja eilen näytti testi lopultakin ihan kunnon plussaa!!! Vaikuttikohan siihen jopa kahden päivän testitauko? Hienoa Pirpana, että en ole ainoa testinostolla kauppaa suuresti rikastuttava.

Alan pikkuhiljaa ymmärtää tapahtuneen eli äidiksi oisin kovaa vauhtia tulossa. (Tosin eilispäivänä junassa tapaamani pikkupoika huutoineen sai vähän miettimään koko ajatuksen järkevyyttä, onneksi meille tulee kiltimpi. :LOL: )

Lueskelin tietysti uteliaana kuulumisianne ja ensiksi MIELTSISTI ONNEA PLUSSANNEILLE! - Piu, Auli, Triinu, Siiri-Miina, Suzanne, toivottavasti en unohtanut ketään! :flower: Meitä onkin jo paljon! Ja tietysti myös osanottoni Senioritalle ja muille saman jakaville - ensi kerralla sitten tuleekin plussien plussa!

Mittari, hienoa, että sait työasiasi järjestymään! Varmaan kun nyt tilanne kääntyi näin, on ihan hyvä, että tilasi on siellä tiedossa. Jospa ymmärtävät poissaolosi sitten paremmin, niin kuin alkuperäinen toivomuksesi oli. :hug:

Meikällä siis laskettu aika 23.10. ja nyt menossa 5 vk 3 pv. Neuvola varattu: se on 14.3. Kivanoloinen terkkari vastasi puhelimeen ja sama on sitten käytössäni lapsen kouluikään saakka (olen optimistinen nyt raskauteni suhteen, kävi kuinka vaan) - hurja ajatus! Olen kertonut aika varauksetta raskaudestani tutuille, ei edes välttämättä kovin läheisille ihmisille - ajattelen, että jos menisi pieleen, haluaisin kuitenkin ihmisten tietävän, miksi olen naama nurinpäin. Kai minä vain olen sellainen.

Joku kyseli, minkälaisia eläjiä olemme, opiskelijoita jne. Olen osa-aikainen kielenopettaja sekä kuvataideopiskelija, aika merkillinen yhdistelmä siis. Kypsyin aikanaan kieliopintoihin, mutta jonkinmoinen leipätyö niistä jäi - hyvä niin kun tuo toinen ala yksin pitäisi niin kapealla leivällä.

Vointeja masunkasvattajille! =) T. Kalenteri
 

Yhteistyössä