• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

viikon 35 jatkot:)

Hyvää lauantai-iltaa =)
Me vietetään iltaa rauhallisissa merkeissä kotona syöden ja telkkaria katsellen. Söin just kamalan määrän popcorneja, masu näyttää epäilyttävästi siltä kuin olisin raskaana :D Hieman tuli huono olo...
Peittojakin ollaan ehditty heilutella.Ens viikolla meillä on hääpäivä, toivotaan että sen muisteleminen lisäisi vielä halukkuutta siihen puuhaan :heart:
Mitenkäs muut? Toivotaan HenLai,että tuo poikkeuksellinen vuoto olisi merkki plussasta! Oletko muuten juonut greippimehua? Joku täälläkin taisi kirjoittaa, että sitä juodessa limat lisääntyny huomattavasti.
 
Mun kp:t on pompsahtanu 18 vaikka tänään on kp 17. :whistle:

Eilen oli siis ovis ja limoja tosiaan tuli ihan kunnolla ja masu oli kipeä. Ennen en oo huomannu mitään ihmeellistä oviksen aikaan mutta nyt pistän kyllä greippimehun ansioksi tuon huomioimisen.
 
Sunnuntai 15.9.

meela.................kp 4/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp13/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 15/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp17/28-35.................yk6..............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp17/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
HenLai................kp17/24-32.................yk4...............1.Toiveissa
Annie76.............kp18/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp18/28-30................yk6...............2.Toiveissa
Barbie................kp19/30.....................yk?...............1.Toiveissa


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
En oo juonu greippimehua, en oo kaupassa ees nähny sellasta mehua tai sit muutenkaan sellasia ihan oikeita greippejä. Toisin sanoen siitä johtuen ei voi toi mun valkkari johtua. Jospa se johtuiski raskautumisesta. Edelleenki tulee valkkaria paperiin aina pyyhkiessä ja sit alkkareihin kans sillai et tuntuu tosi kosteelta.

Eilen alko ihan yhtäkkiä särkeen päätä ja se meni sit ohi ku oli pakko ottaa särkylääke illalla nukkumaan mennessä. En tiiä mikä siinäki sitte oli et noin vaan yhtäkkiä ilman mitään ennakkovarotusta alko päätä särkeen.

Ei vaan vielä passaa alkaa ajatteleen sillai et nää "oireet" johtuis raskautumisesta. Ei meillä oo edes ollu yritystä nyt vaan mennään tjottaillen. Mut jospa se auttas ni voisin sitte suositella sitä kaikille.
 
Mun ovis tapahtuu sitten kaiketi myöhemmin kuin viime aikoina jkos ollenkaan. Tänään vasta sain testiin sellaisen haamuviivan (yleensä merkannut mulla että ovis lähenee). Eipä mitään, pääasia kuitenkin olisi että ovis tulisi!! Ehdin nimittäin säikähtää että olis taas jotain häikkää tuossa niinkuin esikoista yrittäessä.

Rentoutavaa sunnuntaita teille jokaiselle!!! :heart:
 
moi! =) Halusin tulla teitä tänne pinoon moikkaamaan! Itekin olisin tässä jatkanu, jos ei olis kahta viivaa ilmestynyt. Nyt pyörin tuolla toukokuun toivotuissa. Siellä on vaan niin kauheesti porukkaa, että jotenkin on vaikee päästä mukaan. Torstaina olis eka ultra ja pelkään ihan kauheesti. Voi kun se olis jo ohi. Kuvottava olo ja mieletön väsymys vaivaa..että oireita kyllä on. Silti tosi vaikee uskoa että siellä masussa mitään on. Teille kaikille paljon plussatuulia!!!!!! :heart:
summer ja mini 6+2
 
Heippa summer :wave: Kiva että tulit vielä meitä moikkaamaan!Onnea ekaan ultraan, ihan varmasti kaikki on hyvin =)

Mä luulen että mun ovis oli eilen.Kova särky alavasemmalla (viime kuussa oli oikealla) ja tosi myöhään illalla särky yltyi ihan hetkeksi todella kovaksi, mieskin ihmetteli mikä mua vaivaa. En kyllä tiedä onko ovis mahdollista tuntea noin selvästi, vai onko taas kyse mun vilkkaasta mielikuvituksesta :D

Hyvää sunnuntaita kaikille. Me lähdetään miehen kanssa kiinalaisen hakureissulle :p
 
Moikka myös täältä summerille! Kiva, että jaksatte käydä odottajien puolelta moikkaamassa ja kuulumisia kertomassa =)

Nyt ottaa päähän se tikkujen ostamatta jättäminen... Mulla tuli ekat limat tuolloin kp 11, mutta just nyt, kun pitäis olla kelien liukkaimmillaan, niin alaosasto on rutikuiva :headwall: Nyt ei kyllä yhtään ymmärrä...
Edellisten kertojen tikuttelujen ja kiertojen pituuksien perusteella mulla pitäisi oviksen olla tänään tai huomenna, mutta eipä juuri voi tuntemuksilla vahvistaa - alavatsakipujakaan ei oo yhtään.
Yksi epäilys fiilisten puuttumiseen voisi olla toi flunssaan ja kuumeeseen syömäni pari Buranaa - nyt sitten ottaa sekin päähän, vaikka oli silloin ihan pakkotilanne helpottaa oloa.
Olikse niin, että toi Burana voi lykätä ovista vai jättääkö se sitten vaan kokonaan tulematta?

Toivotaan, että olisi nyt sitten vaan kierto pidentynyt tai jotain.
Meen tästä jokatapauksessa miestä viekoittelemaan - kaiken varalta ;)
Huomiseen :wave:
 
summer, tulethan sitten kertomaan miten ultra sujui? Älä jännitä liikaa, tuskin sulla oireita olisi jollei siellä pientä matkustajaa olisi mukana :heart:

Kaneliomena, mäkin olen joutunut napsimaan pari buranaa tässä kierrossa. Jotenkin ymmärsin että tulehduskipulääkkeitä ei kannattaisi lähellä ovista nappailla,silloin voi ovis olla tulematta. Mutta jos aattelee järkevästi, eikös buranat ja muut olisi silloin aika hyvä ehkäisykeino, aika monet niitä joutuu kuitenkin syömään pidempiäkin aikoja? No tiedä sitä sitten, pitää yrittää vältellä parhaansa mukaan niiden syömistä kuitenkin.
 
Annuli81: Jeps, juuri käväisin lukemassa tosta särkkäriasiasta lisää lapsettomuus-puolella. Siellä oli jonkun lääkärin kirjoitukseen linkki, josta selvis, että mm. ibuprofeiini paljon käytettynä voi estää munasolun irtoamisen kokonaan, mutta elimistön toiminta ko. asiassa palautuu ennalleen melko nopeasti, kun lääke jätetään ottamatta.. Ymmärsin siis, että näin ollen oviskin saattaa sitten vaan lykkääntyä...?

Taidan kuitenkin loppuflunssan päänsärkyihin napsia varmuudeksi Panadolia, vaikka se onkin sellainen "lumelääke" ettei oikein jeesaa mihinkään vaivaan :D

Illan jatkoja =)
 
Maanatai 17.9

meela.................kp 5/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp14/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 16/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp18/28-35.................yk6..............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp18/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
HenLai................kp18/24-32.................yk4...............1.Toiveissa
Annie76.............kp19/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp19/28-30................yk6...............2.Toiveissa
Barbie................kp20/30.....................yk?...............1.Toiveissa
 
Huomenia :wave:
Ovis vaikuttaisi olevan ohi, kivut ovat lähteneet. Limoja on tulee tosin vielä jonkinverran. Onpas siellä aika ikävä syysilma, meidän hääpäivä muuten tänään :heart: Peittoja pitää kyllä heilutella tänään ihan sen kunniaksi :D

Mitäs muuten Barbielle kuuluu, ei ole sinusta hetkeen mitään kuulunut?
Oikein hyvää vkonalkua kaikille =)
 
Mä en tiedä mikä ihme mulla nyt on. Joko mulla on superlyhyt tai sit superpitkä kierto menossa. "Ovislimoja" tulee jo yheksättä päivää joka ei todellakaan oo normaalia. Useempana päivänä on tullu sellasta kananmunanvalkuaisen näköstä limaa (välillä parin päivän taukoja ja taas kananmunanvalkuaiselta näyttävää limaa) ja perjantaina mulla ihan oikeesti oli maha kipee ja tuli kirkasta verta ja ruskeita klimppejä. Tänään taas vaihteeks tein ovistestin ja luin se vähä liian myöhään (tikku oli kipossa about 10 min ku sen piti olla vaan 5 min) ja siinä oli suhteellisen vahva viiva sellasiin tikkuihin verrattuna jotka on samanmerkkisiä. Jos mulla nyt sitte vasta on ovis lähestymässä ni mulla tulee pitkä kierto ja tää sai olla ensimmäinen ja viiminen kerta ku minä tikuttelen ovista. Ei vaan ymmärrä. Tai sit toi ovistesti ei vaan tykänny siitä et se joutu liian pitkään oleen siellä kipossa.

Perjantaina kävin sen verisen vuodon takia lääkärissä ni se meinas et oviksen aikoihin hormonipiikit voi aiheuttaa sellasta läpivuotoo. No jos mulla ois sillon vuodon paikkeilla ollu ovis ni miten ihmeessä tikkuihin alkais nyt vasta tulla vähä tummempia viivoja? Ei ymmärrä ollenkaan.

Eilen illalla mulla tuntu sellanen paineen tunne tuolla lantion korkeudella mahassa ku yritin nukkua mahallaan. En tiiä sit mistä se vois johtua. Voiko ovistestit näyttää alkaneen raskauden (ennen ku tavalliset r-testit)? Mietin vaan sitä raskauden mahollisuutta koska mulla ei oo koskaan aiemmin tullu valkkaria näin pitkäään. Mitään muita oireita ei kumminkaan oo ku vaan toi valkkari ja paineen tunne alamahalla.

Eilen illalla yks pikkutyttö tuli kattoon ihan mun eteen ja taputti sitte mun mahaa ja kysy että onko täällä vauva. Pikkasen alko naurattaan ja sillehän piti sanoo ettei siellä mitään vauvaa oo (ainakaan tietääkseni).
 
HenLai, en tiedä voiko ovistestit näyttää raskautta, kun nehän kuitenkin mittaa eri hormonia kuin raskaustestit.Toivotaan että tilanteesi selviäisi, yritä olla stressaamatta liikaa vaikkei se niin helppoa aina olekaan =)
 
Hyvää hääpäivää Annuli81 :flower: Saako udella kuinka kauan ootte olleet naimisissa?

HenLai: Jostain ketjuista oon lukenut, että joillakin raskaustestin ollessa positiivinen on myös ovistesti ollut positiivinen. Moni onkin ihmetellyt, kun ovisajan pitäis olla ohi, mutta silti testi on näyttänyt kahta viivaa ja se onkin ollut sitten raskaudesta. Sitä en ymmärrä miten, koska munkin mielestä ne mittaa eri hormonia...
Toivotaan, että alkaa tilanne kohtapuoliin selviämään. Epätietoisuus on muutenkin piinaavaa ja sitten vielä, kun tuota veristäkin vuotoa ajoittain tulee. Jaksuja sulle :hug:

Täällä edelleen kuivaa. Aamuyöllä heräsin kaameaan vasemmanpuoleiseen alavatsakramppaukseen, joten kaipa siellä jotain tapahtuu :D Pitänee jatkaa harjoituksia tänä iltana...

 
ovistesti näytti eilistä vahvempaa viivaa, mutta ei vielä niin vahvaa että ovista meinais. Kyllä kivi vierähti sydämeltä, kun ehdin jo ajatella että taasko sitä alkaa ovuloimattomuus jne. Ovis taitaa siis vaan olla hiukan myöhemmin tässä kierrossa. Pitänee pöllytellä lakanoita oikein urakalla tässä lähipäivinä. :kieh:

Henlai Toivottavasti tilanyteesi selviäisi pian!! Yritä olla stressaamatta, kuten Annuli jo sanoikin. :)

Annuli81 Oikein ihanaa hääpäivää!! :flower: :heart:
 
kaneliomena, minäki oon kuullu et ovistestit ois joillaki näyttäny yhtäaikaa r-testin kans plussaa. Ei mun oo mitään järkee vielä testata koska jos tää nyt sitte raskaudesta johtuu ni munasolu on hedelmöittyny vasta viime viikon alkupuolella eikä mikään testi vielä näyttäis plussaa. Täytyy oottaa ainaki tän viikon loppuun tai mieluummin ens viikonki loppuun ennen testiä koska negan saaminen testiin masentaa paljo enemmän ku menkkojen alkaminen.
 
Huh tämä työviikko on alkanut mukavasti,olen joutunut halailemaan pönttöä jo kahteen otteeseen... Olisko tuosta antibiootista tullut niin huono olo, kun otin sen aamulla vastoin ohjetta tyhjään vatsaan, kun en ehtinyt syömään aamupalaa.Toivottavasti ei ainakaan vatsatauti ole tulossa, ei olisi varaa olla enää pois töistä.

Kiitoksia onnentoivotuksista hääpäivän johdosta :heart: Saa udella Kaneliomena, jopa kaksi vuotta on nyt avioliittoa takana :D Tuskin juhlitaan tänään mitenkään muuten kun kotona yhdessä tv.tä katsellen ja syöden jotain hyvää(mikäli tämä mun olo antaa syömisen myöten...).
Mitenkäs te muut, oletteko naimisissa vai elelette avoliitossa?
 
Annuli81 Kyllä antibiootistakin voi huono olo tulla. Itsellä ainakin tullut jostain tietystä ab:sta. Eihän tuo vatsatautikaan tietty mahdottomuus ole. Toivottavasti sun olo kuitenkin helpottaa pian ja pääsisitte viettämään mukavan illan. =)

Me ollaan naimisissa ja 1½ vuotta on oltu. :heart:
 
Me ollaan oltu naimisissa huikeet 3 kk ja vähän päälle.

Lueskelin tuossa rfsu:n ovistestin kylestä että jos on raskaana, se voi antaa väärän tuloksen. Samalla siinä oli et jos on ollu hoidoissa joissa on mukana joko LH tai hCG ni se voi antaa väärän tuloksen eli tästä vois päätellä et se voi näyttää myös raskauden koska siinähän hCG kohoaa.

Tänään oli lääkärin soittoaika parin viikon takasista verikokeista. Tietty tämä lääkäri näki kaikki perjantain jutut sieltä koneelta. Se meinas et kävisin antaa valkkarinäytteen tk:ssa jos vaan ne pystyy ottaan sen emättimestä (ei ollu ihan varma onko tuolla tk:ssa otettu niitä). Sano et pitempään jatkuva valkkari kipujen kans ei oo normaalia ja se pitäis selvittää. Mut sehän tässä ihmeellisintä on et valkkari on sellasta maitomaista tai kananmunan valkuaisen näköstä eikä siinä oo ollenkaan kokkareita.
 
Miranda, jos oikein osasin taulukkoa lukea, mulla ei ole vähään aikaan mahdollisuutta saada tyttöä :LOL: 21-vuotiailla näytti olevan vain yhtenä kuukautena mahis saada poika :D
Tietenkin on aina tärkeintä,että vaavi on terve, mutta oletteko ikinä toivoneet poikaa tai tyttöä enempi? Mä jossain vaiheessa haaveilin
kovasti pienestä prinsessasta,mutta tätä nykyä alkaa olla oikeasti ihan sama kumpi tulisi, kunhan vaan edes tulisi...
 
Mulla tuo taulukko pitää paikkansa esikoisen kohdalla. ;) Eli poika tuli. Nyt jos tärppää ni tulis tuon mukaan toinen poika ja jos loppu syksyn aikana tärppää ni tulis tyttö.
Eipä sillä sukupuolella niin väliä ole, pääasia että saa lapsen ja terveen. :)
 
Lupasin tulla kertomaan ultra- kuulumiset ja äsken siellä näkyi pikkuruinen Nirppumme, joka oli huikeat 7.2mm pitkä :) Sydän sykki terhakkaasti eli kivenjärkäle tuntui tippuvan sydämeltä, kun saimme varmuuden, että kyse ei ole tällä kertaa ainakaan tuulimunasta! Olen seitsemännessä taivaassa, vaikka olo onkin kammottava :p Lääkäri muuten hassutteli ajatuksella, että olisiko tulossa enemmän kuin yksi vauva, kun pahoinvointini on näin voimakasta B) No, ainakin tässä vaiheessa jääkaappia koristaa "valokuva" yhdestä, pienestä katkaravusta :heart:

Toivon sydämestäni teille kaikille raskautumista :heart:
 

Yhteistyössä