• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

viikon 35 jatkot:)

Lauantai 8.9

nanna81.................kp5/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena........kp 7/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp9/28-35.................yk6..............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp9/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
HenLai................kp9/24-32.................yk4...............1.Toiveissa
Annie76.............kp10/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp10/28-30................yk6...............2.Toiveissa
Barbie................kp13/30.....................yk?...............1.Toiveissa

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Lisäsin itteni tuohon listaan ja päivitin nuo päivät. Mulla itellä toi heittelyvälin muutos vähä vaihtu tuosta viikon 35 jännääjistä. Muistelin siihen vaan suunnilleen mitä ne päivät normaalisti on ollu ja tuohon vaihteluväliin lisäsin nyt vähä vajaalta kahelta vuodelta.

 
Sunnuntai 9.9

nanna81.................kp6/29-36................yk10.............1.Toiveis sa
kaneliomena........kp 8/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp10/28-35.................yk6..............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp10/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
HenLai................kp10/24-32.................yk4...............1.Toiveis sa
Annie76.............kp11/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp11/28-30................yk6...............2.Toiveis sa
Barbie................kp14/30.....................yk?...............1.Toive issa
 
Moikka myös täältä HenLaille!!!

Ihanaa - menkat on VIHDOIN ohi. Oli kumman niukat tällä kertaa.
Yleensä tulee kuin seulasta neljä ekaa päivää - nyt ekat kaksi päivää normaalit, neljä viimeistä tooooosi kuivia :/
Sori yksityiskohtaiset selvitykset. Mä oon tällainen, että aina kaikki ihme "poikkeamat" alkaa häiritseen :LOL:

Anyway - nyt ovista odotteleen. Toiveet on taas korkealla tähän kiertoon. (Ikuinen optimisti :headwall: )
 
Maanantai 10.9.

nanna81............kp7/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 9/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp11/28-35.................yk6..............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp11/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
HenLai................kp11/24-32.................yk4...............1.Toiveissa
Annie76.............kp12/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp12/28-30................yk6...............2.Toiveissa
Barbie................kp15/30.....................yk?...............1.Toiveissa

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Täällä sitä vaan ootellaan ovista. Limoja kyllä on tullu jo eilen mut saapa nähä millon sitte on ovis.
 
Heippa! Nostelen meitä vähän...
Täällä ei mitään uutta. Tylsää vaihetta kierrossa elellään, eipä ole ainakaan mitään paineita. Olen tämän viikon saikulla, jospa mun flunssa ja jatkuva päänsärky helpottaisi viimeinkin. Taitaa olla tämä tyttö myös aika stressaantunut, pakko myöntää :/ Mietinkin just tässä, että mitenköhän tuo stressi vaikuttaa raskautumiseen. Noh tämä viikko lepäillään ja sitten alkaakin olla oviksen aika, ehkä lepo auttaisi tähänkin asiaan =)

Mites muut? Annie taitaa olla matkoilla? Jokos Nannalla on loma alkanut?
Oikein hyvää alkanutta viikkoa kaikille. Ja toivottavasti on sitkeitä ja päättäväisiä simppoja matkassa kaikilla joilla sen aika on :D
 
Annuli81: Esikoista yrittäessä stressasin todella paljon kun en tullut raskaaksi ja muistakin asioista. Heti kun unohdin raskausyrityksen ja muutimme toiselle paikkakunnalle (=stressi helpotti) tulinkin raskaaksi. Liekö sitten sattumaa vai mitä...
 
Annuli81: Toi stressijuttu on mietityttänyt myös mua aika ajoin. Etenkin, kun tuo esikoisen yrittäminen on vienyt jo niinkin pitkän aikaa.
Yrityksen alussa mulla oli helpompi unohtaa toi lapsenteko. Sitten, kun alkoi tulla ilmi, ettei kaikki oo just niinkuin pitäisi, siitä lapsesta ja sen tekemisestä tuli aluksi melkein pakkomielle...
Yhdessä vaiheessa mä huomasin jopa, etten tosiaan tiennyt mikä päivä viikosta tai kuukaudesta on menossa... Mutta kiertopäivät ja menneet päivät oviksesta oli tiukasti hallussa - kuukaudet oli pelkkiä kiertopäiviä, tikuttamista ja laskemista.
Ja töissä kaatui kaikki niskaan samaan aikaan. Varmaan silläkin oli oma osansa siihen, ettei hoidotkaan tuottaneet tulosta - tietäis vaan... :/

Nyt oon koittanut elää terveellisemmin; muistaa ulkoilla, nukkua tarpeeksi ja syödä kohtuuhyvin - ja ne vitamiinit. Jos ei oo lapsi luomusti tullakseen, niin olis ees "tehtäville" alkioille kunnossa oleva alusta kiinnittyä...

Ihanaa viikkoa jokaiselle! Toivottavasti olis paljon vauvapölyä ilmassa tällä viikolla =)
 
Mulla ovislimoja tulee edelleen. Oon nyt kaks kertaa kokeillu aconin kasetilla ja jälkimmäiseen testiin tuli paljo voimakkaampana se viiva ku ensimmäiseen. Eiköhän sitä kohta saa sen ovisplussan ainaki näkyviin. Jos nää limat nyt sitte ois ees jonkulainen merkki siitä. En oo varma ovuloinko mä viime kierrossa ollenkaan ku en ainakaan hokannu ovislimoja mitenkään erikoisemmin. Jospa sitä tässä kierrossa sitte tuliski sellanen superovis.

Mies meinaa sairastua nyt ku minä toivottavasti pääsen tästä flunssasta jo eroon. Jospa sitä käviski sillai että mies joutuis oleen kotona pari päivää ni ois ehkä paremmat mahikset saaha simppoja matkalle. Normi työviikolla iltasin aina väsyttää niin paljo ettei jaksa ja päivisin me ollaan ihan eri aikaan liikkeellä. Aamulla sit mies herää paljo ennen mua ni turhapa sitä on aamullakaan kokeilla.
 
Mullakin lapsentekeminen on jo lähennellyt pakkomiellettä muutamassa kierrossa. Nyt olen päättänyt ottaa rennosti, en aio tikuttaa ja seksiä harrastetaan silloin kun siltä tuntuu. Ei ainakaan väkisin pitkän työpäivän jälkeen...Nyt on jotenkin paljon stressiä töistä ja muista asioista, että voipi olla että pystyn jopa olla ajattelematta liikaa vauvajuttuja. No joo, reilun 2vkon päästä voi olla ihan toinen fiilis, sillon muu stressi unohtuu :D

HenLaille tsemppiä, toivottavasti saatte simpat liikkeelle :D
 
Tiistai 11.9

nanna81............kp8/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 10/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp12/28-35.................yk6..............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp12/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
HenLai................kp12/24-32.................yk4...............1.Toiveissa
Annie76.............kp13/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp13/28-30................yk6...............2.Toiveissa
Barbie................kp16/30.....................yk?...............1.Toiveissa



 
Vähä alkaa tuntuu siltä että mulla ois jo ovis menny. Ainaki näytti siltä että limojen suhteen ois jo pahimmat päivät menny. Yleensä mulla on oviksen aikaan ollu hirvee migreeni mut ainakaan nyt mulla ei sellasta oo ollu. Toivottavasti ei tuliskaan. En yhtään kaipaa sitä. Muutenki kyllä on sellanen olo et ovis on ollu ja menny ku kerran eilen oli maha tuolta munasarjojen kohalta kipee.
 
Tervehdys!

Huomenissa sitten alkaa ovulaation metsästys tikuttamalla...
Hiukan on ollut ankeeta, kun en ole saanut miestä kaadettua nyt viime aikoina pedin puolelle. :'( On kuulemma niiin väsynyt joka ilta. Pitäis vaan jotenkin saada vieteltyä se ja saada piristymään, jottei nyt tää kierto menis ihan puihin. Painostamaan en viitsi lähteä sillä siitä ei tule mitään ja paineita en halua asettaa miehelle enkä itselleni. :headwall:
 
Keskiviikko 12.9

nanna81............kp9/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 11/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp13/28-35.................yk6..............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp13/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
HenLai................kp13/24-32.................yk4...............1.Toiveissa
Annie76.............kp14/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp14/28-30................yk6...............2.Toiveissa
Barbie................kp17/30.....................yk?...............1.Toiveissa

 
Helou!

Onpa ankeen syksyinen sadesää... Mennyt tää vapaapäivä siivoillessa.

Tänään tuli ekat limat - vielä kerkiää harjoitella pari päivää ennen tosikoitosta... Mun piti niin tikutella tässä kierrossa, mutta vielä en oo saanut edes tikkuja haetuksi. Hienompi homma :D

 
Täälläkin päin limat alkaneet tulla tänään. Lisäksi alavatsa kipeä.
Kaneliomena, jospa se nyt onnistuisi ilman tikkujakin... Pitää muistaa sopimus, että kaikki plussataan tästä kierrosta :D Voi että kun olisikin niin helppoa...
Vaihteleeko teillä muilla muuten mielialat raskautumisen suhteen? Mulla on välillä tosi välinpitämätön tunne asian suhteen, vaikka yleensä mitään muuta ei niin kovasti haluaisi. Ehkä hetkittäinen "hälläväliä" asenne on jokin suojautumismekanismi, ettei olisi niin pettynyt sen perhanan tädin visiiteistä :/

Tosiaan on melkein maailmanlopunilma tuolla ulkona :D Oikein hauskaa loppupäivää jokaiselle siitä huolimatta, nyt voi laiskotella hyvällä omatunnolla :)
 
Täällä eletään vielä tätä väliaikaa jolloin täti on lähteny,mutta ovis ei vielä lähelläkään... Tylsää.
Kyllä ne minullaki vaihtelee noi mielipiteet... Välillä tuntuu, yleensä näin alkukierrosta ettei jaksa enää välittää, mutta sitte kuitenkin loppukiertoa kohden odotus ja jännitys kasvaa.
 
Mulla vaihtuu myös mielialat raskautumisen suhteen.(On muuten pitänyt mun kanssa kysellä sama kysymys teiltä) Alkukierrosta tosiaan ajattelen aika piittaamattomasti...tärppää jos tärppää. Loppukierrosta sitä taas odottaa ihan täysillä että olis tärpännyt. Välillä myös mietin että olenko valmis saamaan toisen pikkuisen näin pian, välillä taas olen ihan varma, että haluan pienen ikäeron lapsille. Joo, jotain itsesuojelua tuon on pakko olla, en muuten osaa asiaa selittää ja tulkita.
 
Annuli81: Ai niin, olin jo unohtanut ton raskautumissopimuksen. Hyvä, kun muistutit ;)

Mulla raskautumiseen suhtautuminen on vaihdellut aika paljonkin. Joskus on tosiaan ihan sama. Monesti taas tulee melkein tuskainen olo, kun sitä lasta kaipaa niin kovasti ja mitään muuta et pysty tekemään kuin sekstailut ja odottamaan :| Tässä hommassa ihminen todellakin huomaa oman pienuutensa suuressa maailmassa...

 
Torstai 13.8

meela.................kp 1/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp10/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 12/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp14/28-35.................yk6..............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp14/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
HenLai................kp14/24-32.................yk4...............1.Toiveissa
Annie76.............kp15/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp15/28-30................yk6...............2.Toiveissa
Barbie................kp18/30.....................yk?...............1.Toiveissa

 
meela, tervetuloa mukaan vaikkaki ois ollu kiva jos oisit plussannu.

Mulla tuli tänään muutama sellanen ruskee möykky venyvän ovisliman seassa. Noi möykyt siis oli sellasia ihan isoja eikä mitään just ja just silmin havaittavia. Aamun ajan on ollu maha sillai kipee ku täti tulis kylään mut ei se näin aikasi voi tulla. Soitin sit päivystävälle hoitajalle ja kysyin et mistä kannattais lähtee liikkeelle. Se käski soittaan kouluterkkarille ja minä kiltisti soitin sinne. Meen huomenna käymään aamupäivällä siellä. Se kyseli et onko raskaus mitenkään mahollinen. No eihän se mahotonkaan oo vaikka mulla onki tullu menkat ihan normaalisti. Se meinas et laitetaan sit lääkärille ja se laittaa gynelle jos on joku sellanen vaiva mitä ei muuten pysty tutkiin. Mut ois kai se ihan kiva yllätys jos saiski tietää olevansa raskaana. Mulla ei oikeestaan oo ollu kovinkaan paljo mahollisia raskausoireita, rinnat oli kipeenä yhessä välissä tosi pahasti ja mahassa on nipistelly mut ei oikeestaan mitenkään muuten. Testit kyllä näyttää negaa mut voihan se terkkari sit laittaa vaikka verikokeeseen jos siltä tuntuu ja sitä kautta sen luulis selviävän aika hyvin.

Tää terkkari kyseli et onko mulla mitään sellasia tulehukseen viittaavia oireita ja niitä mulla ei todellakaan oo. Nyt oon yrittäny nukkua ihan oikeesti ilman minkäänlaisia alkkareita et paikat sais ees vähä tuulettua ku kumminki nukun melkeen aina mahallaan tai selällään jalat vähä levällään.
 

Yhteistyössä