• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

viikon 35 jatkot:)

Tervetuloa piinailemaan Meela! :hug: tädin visiitistä.
Ei ollut sitten se meikäläisen kuudes aisti oikeassa :/ Mä oli jo ihan satavarma, kun sun menkat ylittyi kuitenkin niin monella päivällä.
Vaikka on harmi, että jännäys nyt ratkesi negatulokseen niin pääasia että ratkesi - ei tarvi sun enää olla inhottavassa epätietoisuudessa...

Mulla on iskemässä kunnon flunssa päälle. Töissä sai tänään raahata viimeisillä voimillaan ja kurkku on kuin raastinrauta... Tosi hehkeetä kaataa tuota miestä viikonloppuna sänkyyn nenä valuen :LOL:

 
Meela :hug: tädin tulosta ja tervetuloa tosiaan mukaan minunkin puolesta!
Ikävää noiden menkkojen myöhästyminen, mikähän lienee ollut syynä? Mutta nyt paljon ++++++++++++tuulia tähän kiertoon:)

Kaneliomena, pikaista paranemista!
Mulla on sekä korva -ja poskiontelon tulehdus, jospa nyt ton antibiootin voimalla tervehtyisin viimeinkin. Inhoan näitä pitkittyneitä flunssia, jotka ei meinaa kunnolla iskeä päälle, mutta lykkäävät sitten kuitenkin bakteeritulehduksen perään :kieh:
 
Onko kellään ollu samanlaisia "ongelmia" ku mulla? Kerroin tilanteesta tuolla edellisellä sivulla ja nyt ihan oikeesti mietityttää tosi paljo. Jos tää epätietosuus jatkuu huomisesta terkkarilla käynnistä huolimatta ni mä tuun ajan myötä hulluks.
 
HenLai, jospa sulla on vaan jotain välivuotoja tai vastaavaa. Ei sulla ainakaan syytä kovaan huoleen ole, jollei ole mitään kovia kipuja tms. Mahdollisen raskauden voi varmaan tarkastaa terkkarikäynnin yhteydessä? Toivottavasti kaikki on hyvin, taikka siellä olisikin pieni salamatkustaja kyydissä :heart:
 
HenLai: Voiskohan toi olla ovisvuotoa?
Mulla, kun sellaista tuli ekan kerran noin vuosi sitten, niin luulin silloin olevani raskaana ja että menkat olis vaan tulleet edellisessä kierrossa normaalisti. Alavatsaa jomotteli ja tuli ovisliman seassa sellaista ruskeaa, seuraavana päivänä vielä hiukan vaaleanpunaista. Sitten vuoto loppui kokonaan. Luin myöhemmin googlesta, että se oli ovisvuotoa, jota joskus tulee, kun munasolu irtoaa.
Tuon kerran jälkeen mulla on tullut justiinsa oviksen aikaan ko. tippoja vielä parissa kierrossa - ollaan sitten sekstailtu silloin, kun ainakin mun luteaalivaiheen pituuden mukaan se tosiaan johtuu muniksen irtoamisesta. Toi vuotelu kesti mulla pisimmillään kolme päivää yhdessä kierrossa, mutta oli aikans minimaalista.

Toivotaan, että sulla olisi sama homma - ajankohta ainakin osuisi kohdilleen.
 
Tosiaan, nyt myöhemmin vessassa käynnin yhteydessä paperiin jäi sellasta ehkä hiukan vaaleenpunasta limaa. Tiiä sitte mistä johtuu mut tää epätietosuus vaivaa. Ainaki mies on nyt tietonen siitä et missä vaiheessa kiertoo ollaan menossa. Ei kai se haittais vaikka terkkarilla saiski otettua testin, omia en tässä vaiheessa kiertoo viiti tuhlata ku niitä voi myöhemmin joutua käyttään sillai ku menkat on myöhässä.

Aconin kasetti ovistestit näyttää edelleenki vaan haamua mut ihan selvää sellasta. Ei se tummene ollenkaan sen kontrolliviivan vahvuseks vaikka kaikesta muusta päätellen oviksen pitäis olla viimeistään huomenna jos ei se oo ollu jo. Limoja tulee edelleenki, mut alkaa kohta jo ihmetyttää ku niitä on tullu melkeen viikon ajan jo eikä kuivaa kautta näy olevan tulossa ihan heti.
 
Terveisia Espanjasta! Tulin kurkistamaan mita teille "vanhoille kamuille" kuuluu :hug: Menossa on viimeinen lomapaiva mika on oikeastaan aikas mukavaa.. On nimittain tassa parin viime paivan aikana alkaneet kunnon raskauspahoinvointikohtaukset ja kaikki hotellin buffassa tarjottava ruoka allottaa ihan kauheasti :/ Tekee vaan mieli itsetehtya perunamuusia ja mureketta!

Lomalla on ollut ihanasti aikaa haaveilla tulevasta vauvasta ja suunitella vauvan huoneen sisustusta. Miekkonenkin on ollut ihmeen innoissaan sisustuksesta ym.hompasta, vaikka haluaisikin ottaa rauhassa maanantaihin saakka. Silloin meilla nimittain on alkuraskauden ultra ja paasemme tuulimunapelostamme, joka vainoaa kaikkialla :ashamed:

Tulen sitten kertomaan miten kavi! Silla valin: olkaapa ahkeria ja muistakaa, etta kaikki plussaa tassa kierrossa! =)
 
Voi että kun pääsiskin nyt jonnekin lämpimään, Espanja kuullostaisi oikein hyvältä... Toivottavasti teillä oli hyvä loma Carmen =) Onnea edelleen odotukseen ja toivottavasti pahoinvointi ei ylly kovin pahaksi. Nyt alkaa nukkumatti jo vähitellen kutsumaan, kauniita unia! :)
 
Perjantai 14.8

meela.................kp 2/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp11/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 13/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp15/28-35.................yk6..............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp15/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
HenLai................kp15/24-32.................yk4...............1.Toiveissa
Annie76.............kp16/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp16/28-30................yk6...............2.Toiveissa
Barbie................kp17/30.....................yk?...............1.Toiveissa



 
Huomenta! Tervetuloa Meela minunki puolesta ja harmi että tuo viime kierto veny noinki pitkäksi ilman sitä parempaa tulosta.
Minä täällä pakkaan ja stressaan vuorotellen ja välillä yhtä aikaa. Tänään reissu alkaa!Olen ens viikon kokonaan pois palstailemasta. Ovis ajottuu sopivasti just reissulle, joten toivotaan että lomavauva sais alkunsa :D .
 
Mulla on nyt jo kuuetta päivää jatkunu ovislimojen tyyliset limat. Eilen tosiaan tuli sellasia ruskeita klimppejä venyvän liman seassa ja meen tänään käymään sitte terkkarilla. Katotaan nyt mitä se sanoo ja iloitaan tai surraan sitte sen jälkeen. Mulla on nyt muutaman päivän ajan ollu ihan järkyttävän huono olo eikä normaalisti oviksen aikaan tällasta oo ollu. Viime menkat tuli ajallaan ja aika normaaleina edellisiin verrattuna.

Terkkari kysy multa eilen puhelimessa et onko raskaus mahollinen ni sanoin etten pysty sulkeen poiskaan sitä mahollisuutta, mut kumminki testi näytti negaa sinä aamuna ku menkat sitte illalla alko. Terkkarilla voi joutua tekeen testin mut katotaan nyt. Luulisin et se voi tehä jonkulaisen sisätutkimuksen koska niillä kumminki on välineet siellä.

Mulla ei todellakaan oo ollu tuollasta aikasemmin ni siks alkaa huolestuttaan. Tiiän et se voi joillaki olla aika normaalia mut kyllä se sillon säikäyttää ku ekan kerran omalle kohalle sattuu. Toisaalta ootan että pääsisin mahollisimman pian käymään siellä terkkarilla, mut tässä täytyy vielä oottaa vähä vajaa tunti ennen ku pääsee.

Mulla on maha tuosta lantion korkeudelta kipee jo vaikka kuinka monetta päivää. Satunnaisesti sattuu oleen sillai ettei siinä tunnu kipua, mut nyt tuntuu ehkä vähä voimakkaampana se kipu ku tässä vähiin aikoihin.

Entäpä jos mulla ois sattunu oleen viime kierrossa ovis vasta myöhemmin ku sen piti olla ja sillon ois tärpänny? Eihän plussan ois pitänykään näkyä sinä päivänä ku menkat alkaa vai?
 
Henlai Toivotaan että kaikki olisi hyvin!

Meela Tervetulos munkin puolesta! Ja harmi että se täti pääsi kylään ja kierto venyi. :hug:

Itse odottelen ovista. Olin laskenut, että maanantaina mahdollisesti pitäisi olla, mutta vieläkään ei testiin ole tullut minkäänlaista testiviivaa. Aikaisemmin tässä vaiheessa on jo jotain näkynyt, mutta eipä vielä menetetä toivoa. Limoja on kyllä jonkinlaisia ollut.


HYVÄÄ VIIKONLOPPUA!!
 
Terkkarilla on nyt sitte käyty. Se otti vaan tulehusarvon et saa sulettua pois kaikki maholliset tulehukset. Se oli ihan normaali. Sit se meinas että jos mulla nää kivut jatkuu pitempään (muutaman päivän) ni lääkärille vaan päivystysaika tai sit jos pahenee ni vaikka vkl päivystykseen sairaalaan. No jospa ne kivut tästä menis kuitenki ohi. Kävin sit terkkarilta tullessa kaupassa ja ostin yhen halvimman mahollisen raskaustestin ja ajattelin et teen sen tänään ihan oman mielenrauhan vuoks.

Tää on sellasta menkkamaista jomotusta mut ku en uskalla ottaa siihen mitään lääkkeitä ku särkylääkkeethän voi estää ovulaation. Ja toiseks mulla ei tehois ihan mitkä tahansa ilman reseptiä saatavat lääkkeet. Kaikissa niissä on kielto et jos on raskaana tai ees epäilee sitä mahollisuutta ni ei sais käyttää. Minä tietty kiltisti kuuntelen niitä ohjeita enkä sitte käytä vaikka syytä oiski.

Nyt tämä rouva lähtee tekeen itelle jotain ruokaa ja mahollisesti leipoon jos noilta kivuiltaan pystyy tekeen yhtään mitään.
 
En tiedä onko mulla sitte lopullisesti mahikset menny tän kierron suhteen. Sen jälkeen ku kävin terkkarilla, kävin nyt vasta vessassa ekan kerran. Oli tullu ihan kirkasta verta ja paljo. Sitte tuli liman seassa sellasia ihan oikeesti isoja punertavan ruskeita klimppejä. Soitin päivystävälle hoitajalle ja se epäili et ois epätavallisessa paikassa raskaus tai sit ois keskenmeno viime kierron jäliltä. Sano et jos kivut tai vuoto pahenee/jatkuu ni heti päivystykseen vaikka ennen sitä ku normaali vkl päivystys alkaa. Jos tässä kattelis pari tuntia ja lähtis sitte jos ei tilanne muutu.

Masentaa vaan niin paljo jos tää johtuuki jostain kohdunulkosesta tai keskenmenosta :'(.
 
:hug: Meelalle. Ikävää kun jouduit tippumaan mutta kiva kun tulit joukkoomme. :)

HenLai: Yhdyn edelliseen; Toivotaan että kaikki on hyvin. :hug:


Tänään ovistestiin tuli huomattavasti paksumpi ja punaisempi viiva kun kontrolli viiva,joten taitais olla ne hetket käsillä...Tarttee pistää illalla sit peitot heilumaan kunhan mies kotiutuu töistä. Eilenkin täytyi kaiken varuilta kylvää simppoja liikenteeseen,jotta ovat oikealla aikaa odottelemassa,toivottavasti niistä nyt joku löytäisi tiensä perille. :whistle: ;)

Hyvää viikonloppua kaikille! :wave:
 
Tein ovis- ja r-testit ja molemmat näytti negaa. Lueskelin jostain et jos on ees aihetta epäillä kohdunulkosta ni pitäis ekana ottaa hCG-arvo verestä ja lähettää erikoislääkärille. Mulla toi kipu on ihan oikeesti koko ajan kovenemassa enkä tiiä miten pitkään jaksan oottaa et lähtis lääkärille.
 
Voi HenLai :hug: sulle!
Mitä jos kuitenkin menisit lääkärille niin pian kuin pääset. Ihan vaan varmuuden vuoksi. Jos se nimittäin on vaikka kohdunulkoinen, niin ettei pääse menemään pahemmaksi. Tuolla "keskenmeno"-osiossa oli pari pinoa, joissa oli ku:n oireista juttua... Toivon sydämestäni, että sulla on kaikki hyvin :|
 
Carmen: Kiva kun tulit käväiseen täälläkin kuulumisia kertomassa =)
Voi pojat, kun oliskin nyt etelän reissu tiedossa. Tekis tosi hyvää päästä hetkeksi pois näistä normaalikuvioista...

Nanna81: Oikein aurinkoista ja rentouttavaa lomaa :wave: Tuot sitten tosiaan sen plussan tuliaisina reissusta...

Monilla onkin tulevana viikonloppuna samat aktiviteetit - lakanat paukkuu joka puolella :D
Oikein hedelmällisiä ovispäiviä kaikille +++++++++++++++ :whistle:
 
Lääkärillä on käyty. Sattu oleen nuori mieslääkäri, onneks ei kumminkaan tuttu. Se vaan sano et seuraa tilannetta ja jos kivut jatkuu pitkään tai vuoto lisääntyy ni sitte uuestaan lääkäriin ja heti kiireellisenä gynelle. Ootellaan nyt vaan et mitä tuleman pitää. Edelleen tulee ihan kirkasta "ovislimaa", nyt ei oo ihan vähään aikaan tullu punasta.
 
HenLai :hug: , toivottavasti kaikki on kunnossa! Osasko lääkäri yhtään sanoa mistä vois olla kyse?
Nannalle hyvääja rentouttavaa lomaa, vaikka ootkin varmaan jo ehtinyt lähteä. En oo en yhtään kateellinen :D
 
Annuli81, se lääkäri vaan sano et joskus oviksen aikoihin saattaa olla niin korkeet hormonipitoisuudet liikkeellä et saattaa tulla tuollasta ihan kirkastaki puhasta verta "läpivuotona". Niinku jo aikasemmassa viestissä sanoin, veristä vuotoo ei oo tullu nyt ihan vähään aikaan (vajaa 5 tuntia). Maha on edelleen menkkamaisesti kipee ja huono olo on.

Mut jos kerran hormonipitoisuudet on korkeet ni miksen mä oo saanu ovistestiin plussaa? Ja sen hormonipiikin jälkeenhän vasta se munasolu lähtee liikkeelle!?! Vai oonko ymmärtäny ihan väärin.
 
HenLai, noin mäkin olen ymmärtänyt että hormonipiikin jälkeen munasolu irtoaisi. Kyllä me naiset joudutaan kärsimään välillä aikalailla kierron takia :/

Tajusin just että meillähän alkaa ne tutkimukset jo 2vkon päästä, hui! Tällähetkellä ei ollenkaan nappaisi mennä minnekään keskustelemaan asiasta, mutta onhan se tientenkin parempi saada tietää jos jotain on vialla mahd. pian...Olisikin ihanaa jos raskautuisikin ennen sitä, vaikka tuskinpa se siellä ultrassa sillon vielä näkyisi.

Hyvää ja liikunnallista vkonloppua kaikille :D
 
Lauantai 14.9

meela.................kp 3/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp12/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 14/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp16/28-35.................yk6..............1.Toiveiss a
Miranda-81.........kp16/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
HenLai................kp16/24-32.................yk4...............1.Toivei ssa
Annie76.............kp17/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp17/28-30................yk6...............2.Toiveis sa
Barbie................kp18/30.....................yk?...............1.Toive issa
 
Mulla ovislimaa tulee jo 7 päivänä putkeen. Välillä tuntu vähä vähenevän, mut nyt taas tuli ihan ku saavista. En tiiä mistä toi johtuu, mulla on välillä ollu hirveen huono olo ja mahassa on tuntunu menkkamaista jomotusta. En oo kumminkaan lääkkeitä uskaltanu ottaa koska en tiiä missä mennään. Jospa nää oiski plussaoireita ja mulla ois ovis ollu jo kauan sitte ja nyt sit tää valkkari johtuis raskautumisesta. Ei vaan passaa vielä tässä vaiheessa ajatella kyseistä vaihtehtoo. Laskeskelin et tuon verisen vuodon mukaan mulla vois menkat alkaa jo ihan vähä reilun viikon päästä maanantaina joten kierto jäis lyhyeks mut en tiiä sit.
 

Yhteistyössä