viikon 35 jatkot:)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annuli81
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä ajattelin kanssa tuota lisäfoolihappoa noiden RaskausMultitabsien lisäksi. Ja toi greippimehu on suorastaan mun herkkua :p
Sen kanssa kyllä ovislimat lisäänty mulla ihan mahtavasti, mutta niin lisäänty sitten kans menkat - ja menkkasäryt...
Utelisin tässä Mirandalta, millä hoidoilla teidän esikko on saanut alkunsa?

Mäkin voisin aloittaa syömään foolihappoa, olen sitä jo aiemmin ostanut, mutta en ole kuitenkaan muistanut syödä. Jospa sitä nyt vähän terästäytyisi...
Täällä alkaa vuoto vähitellen loppumaan, tosi runsaat nuo menkat nykyisin. Kohta pääsee taas sänkypuuhiin, jostain syystä on ollut 2vkon luova tauko niistä puuhista. Ei oo ihmekään että oottelen tädin kotiin painumista kuin kuuta nousevaa :D

Mulle tämä aika kuusta on melkein helpointa, kun ei ole mitään jännättävää. Loppukierrosta olenkin sitten yleensä ihan hermot riekaleina, mikä johtuu osaltaan PMS-oireista. Sillon näen jatkuvasti vauvoja ja varsinkin raskaana olevia naisia, ja olen tietysti vihreänä kateudesta :D

Hyvää viikonalkua kaikille minunkin puolesta!

kaneliomena: Meillä tärppäsi Clomifen + Metrorem yhdistelmällä. (mulla ei yksin Clomifen tehoa). Mä en siis ovuloinut ja kai mulla oli PCO:kin. Hiukan epäselväksi jäi, olikohan se lääkärikään ihan varma. :whistle: Nyt synnytyksen jälkeen olen kyllä ovuloinut joka kierto oireista pätellen ja viime kierrossa tarkistinkin asian testeillä. Kierrot on myös tasoittuneet. Mulla oli myös endo epäily. Olin just menossa tähystykseen tuon vuoksi kun tulinkin raskaaksi! =) Se siis jäi epäselväksi. Välillä ihan hirveesti mietin jos joudutaankin taas hoitoihin. Ensi yritystä ja sitten vielä hoidot päälle. Paikka, jossa kävimme hoidoissa ei aloita hoitoja ennenkuin synnytyksestä on kulunut vuosi... Turhaa kai tällasia on vielä miettiä, kun varsinaista yritystä on takana vasta yksi kierto.

Tiistai 4.9
nanna.................kp1/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena........kp 3/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp5/28-35.................yk6..............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp5/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
Annie76.............kp6/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp6/28-30................yk6...............2.Toiveissa
Barbie................kp9/30.....................yk?...............1.Toiveissa

saaks tänne liittyä? mä jännään menkkoja alkavaksi joko huomena tai ylihuomenna. tein tänään testin, negaa näytti :'( kovasti on vaa valkovuotoa, eikö ennen menkkoja pitäis olla kuivakausi?
Ekaa yritetään menossa yrityskerta 2

Heissan taas. Mitäpäs kuuluupi? Onko tätipaholainen jo lähtenyt useimmilla matkoihinsa? Täällä vähän vielä tiputtelee, mutta eiköhän se huomenna jo ala poistua.

Mä olen tänään ollut niin vi**uuntunut tähän työpaikkaan, että tekisi mieli keksiä jotain muuta.Loman jälkeen ollut tosi takkuista tämä työskentely, noh ehkäpä se siitä taas :) Kohta lähden kotia löhöilemään, muistaakseni taitaa olla karkkipussikin kaapissa odottamassa :p Yritän syödä makeeta vaan viikonloppuisin, mutta tällaisina päivinä sallin itselleni pientä lohdutusta...

Moikka! Jospa se minäki nyt tänne sitte siirryn... eli kp 1/29-36 ja yk10 tosiaan tänään alko.
Annuli: Täällä on ihan samat tunteet työn kanssa! Kovasti jo miettiny vaihtoehtoja, että mitä keksis... Jos opiskelemaan lähtis niin melkein pitäis työnohessa opiskella kun on kuitenki lainan maksut yms. (Ja tottunut siihen säännölliseen palkkaan :ashamed: )

Futuremami, huomasin viestisi vasta nyt. Tokihan tännekin voi liittyä, mutta tuolla viikkopino 36.dessa on tällä viikolla mahdollista raskautta jännääviä :)

Nanna: tais tulla viestit meillä samaan aikaan. :hug: tädin tulosta. Mulla itseasiassa alkaa lisäopinnot työn ohella tänä syksynä, ehkäpä siitä saan vähän lisää voimaa tähän työhön. Kokopäiväisesti ei täälläkään talous antaisi periksi opiskella, vaikka joskus tekisi melkein mieli vaihtaa kokonaan alaa...

Tervetuloa piinajoukkueeseemme futuremami :wave:
Mulla ainakin tota valkkaria piisasi ihan valumalla just ennen menkkoja. Tätipaholainen se kuitenkin meille kurvas. Toivottavasti sulla olis parempi tuuri :)

Mulla ollut menkoissa tänään tää "saavista kaataen" päivä. Ihan mukavasti mennyt särkkäreitä napsiessa :D

Keskiviikko 5.9

nanna81.................kp2/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena........kp 4/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp6/28-35.................yk6..............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp6/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
Annie76.............kp7/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp7/28-30................yk6...............2.Toiveiss a
Barbie................kp10/30.....................yk?...............1.Toivei ssa

:wave: Nostetaan meitä vähän, melkein oltiin jo toiselle sivulle tiputtu.
Nämä menkat on kyllä ärsyttävät, periaatteessa ovat loppu, mutta annas olla jollei laita mitään suojaa, niin sitten kyllä vielä tiputtelee :kieh:

Mä odottelen kovasti tutkimuksiin menoa, loppukuusta meillä on aika. Vähän kyllä pelottaakin jos sieltä jotain vikaa löytyy...

Annuli: Toivotaan että kaikki on hyvin. :hug:
Meillä onkin näköjään yhtä pitkä yritys takana. Nyt vasta tutkailin tarkemmin "taulukkoa".

Tätsy alkaa olla kokonaan poistunut, pysyiskin poissa. Nyt voi aloittaa taas simppojen kylvämisen tasaseen tahtiin. Greippimehukin alkaa maistua jo ihan hyvältä kun tosiaan taas tähän kiertoon otin senkin käyttöön. :D
Alkaa flunssakin helpottaa ja olo kohentua kun uskaltaa ulkoilmaan lähteä talsimaan. Onneksi ei kestänyt tämän pidempään.

Tämä tällä erää,palaamisiin. :wave:

Torstai 6.9

nanna81.................kp3/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena........kp 5/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp7/28-35.................yk6..............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp7/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
Annie76.............kp8/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp8/28-30................yk6...............2.Toiveiss a
Barbie................kp11/30.....................yk?...............1.Toivei ssa

Täytyypi meidän ihanaa pinoa nostella, ettei vallan muiden jalkoihin jäädä! :wave:

Itsellä ei mitään uutta, kp 8 mennään ja hiljaiseloa pitelee tämän oireilun suhteen.Ensi viikolla mullakin olisi taas ovisaika tai ainakin luulisin niin. Mulla tuleekin hieman taukoa tästä palstailusta kun on reissuun lähtö edessä. Täytyypi sitten tulla heti kotiin pääsyä tsekkaamaan uusimmat kuulumiset ja juonen käänteet, on tää vaan niin addiktoivaa :p

Perjantai 7.9

nanna81.................kp4/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena........kp 6/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp8/28-35.................yk6..............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp8/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
Annie76.............kp9/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp9/28-30................yk6...............2.Toiveiss a
Barbie................kp12/30.....................yk?...............1.Toivei ssa

Huomenta!

Eipä tännekään kummempia. Ovulaatiota odotellessa, joka on ensi viikon lopulla tai sitä seuraavan viikon alussa. Testailemaan tuota pääse keskiviikkona. Aika kyllä on nyt mennyt kamalan nopeeta, mutta kyllä se taas oviksen jälkeen mateleekin. Viitamiinit olen muistanut joka päivä ottaa sekä greippimehun nauttia. ;) Jännityksellä odotan että onkohan noista, erityisesti tuosta mehusta, apua. Kaveri sanoi, että hänelle greippimehu olisi todella auttanut pongaamaan oviksen ja hän raskautuikin siinä kierrossa. :kieh:

Hyvää viikonlopun alkua kaikille! :heart:

Huomenta! Vielä näytti viikolla 35 plussa tulleen =) . Eli se neljä plussaa nyt sitten ainaki on kasassa :D .
Minulla tuo greippimehu autto kyllä bongaamaan oviksen, mutta oli kyllä niin kipee että suosiolla jätin sitte seuraavalta kerralta pois. En tiiä johtuko siitä vai olisko ollu muutenki. Pitänee joskus vielä koittaa kun on se niin hyvää :p . Tähän kiertoon alotin vitamiinit, katsotaan onko mitään apua niistä.

Aurinkoista B) perjantaita!

Tytöillä on tosiaan ollut (ja vieläkin menossa) varsinaiset jännitysnäytelmät tuolla alkuperäisessä pinossa - joka kerta on pitänyt käydä kuulumiset tsekkaamassa kun täällä vierailee...

Nanna: Mulla samansuuntaisia kokemuksia tuosta greippimehusta. (Niistä jo tonne aikaisemmin vissiin laitoinkin, mutta kertaushan on äitien äiti, joten... :D ) Limat lisääntyi kyllä niin, että oviksen bongasi pakollakin, mutta menkat ja säryt oli tosi hurjat parin kolmen ekan päivän ajan. Käytin mehua muutaman kierron ja sitten jätin pois, just noiden megamenkkojen takia.
Mutta niinkun sanoit, niin onhan se hyvää........ =)

Tähän kiertoon ajattelin taas pitkästä aikaa ottaa avuksi ovistikuttelun. Tietää ainakin satavarmasti ne kaksi päivää, milloin ei makkarista lähdetä.. ;)

Osalla jo nickeistä näkee, mutta kiinnostaisi tietää minkä ikäistä porukkaa täällä juttelee? Ite oon kolmekymmentä ja biologinen kello on alkanut tikittää koko ajan hurjempaa vauhtia. Meillä oli tällainen hieman myöhäisempi herääminen tähän perheenperustamiseen :p

Hyvää viikonloppua jokaiselle ja jo valmiiksi plussia +++++++++ :whistle: teille, jotka aloitatte projektin ekan vaiheen ;)

Kaneliomena: Ihan samaa olen pohtinut minäkin,minkä ikäistä porukkaa täällä on.
Esittely: Ensi kuussa täytän 23vuotta. Mies on 25. Esikoinen saatiin siis viime lokakuussa,viidellä päivällä heitti että olisi osunut just mun synttäreille,tyttö syntyi ennemmin. Laskettu aika oli kyllä vasta lokakuun lopussa mutta neidolla oli kiire ja kolme viikkoa etuajassa ilmoitti halunsa päästä pihalle,jalat edellä,joten leikkaus puuhiin meni. Tahdon niin kovasti päästä synnyttämään seuraavan,puistattaa ajatuskin sektiosta. Ongelma raskaus muutenkin ja lisäongelmat alkoi taas leikkaussalissa.
Nyt olisikin ihanaa ja hyvää onnea jos saisin plussan syntymäpäiville tällä kertaa. :D

Tikuttamisesta: Mulla taitaa heittää ovulointikin päin pyllyä,tikuttelin viime kierron ja vahvat viivat tuli muka vasta kp18,tosin viivaa näytti jo varmaan viikon ennen sitä mutta sitten ne vasta yhtä vahvat oli. Otappa tuostakaan selvää. Nyt tikutan vielä tän kierron ja sit katon jos unohdan sen homman. Pitää vissiin alkaa joskus parin päivän päästä kyttäämään ja tikuttamaan. Masua nipistelee vaan jännitys enkä muuta osaa bongata. :headwall:

Jaahas,taitaa pitää lähtee neulomaan villasukkia kun tässä hetki olis aikaakin.

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE! :wave:

Miranda: Mulla tosiaan oli tosi kivulias ovulaatio sillon. Ensinnäki normaalisti ole aika "kostea" (sori nää jutut) pitkin kiertoa. Greippimehu kierrossa ihan rutikuiva, kunnes pari päivää ennen ovista tuli niin paljo limoja ettei juuri koskaan.. Ovista en sillo tikuttanu vielä ollenkaan, mutta oli kyllä niin repivää kipua muniksen kohdalla että kyllä se sitä itteään oli. En huomannu sillon enää menkakipuja edes ajatella että olisivatko olleet normaalia kipeemmät. Tähän asti nuo oireet on heitelly niin paljo ettei ole kiinnittäny huomiota edes.
Mutta se että minulla oli kipeä kokemus niin ei tietty tarkota ettei muille sopis. Ilmeisesti aika monet muut on kokenu hyvänä. Ja voipahan sanoa ihan varmasti millon se ovis oli ilman tikkujaki :D .

Heissan ihanaiset jännääjäsiskot :wave:
En ole pariin päivään netissä juuri ehtinyt käydä, melkein jo vieroitusoireita ehti tulla :D Nyt on ollut aikapitkälti muut asiat mielessä (mikä on kyllä ihan hyvä) , mutta kun ovis alkaa lähenemään, niin eiköhän vauvakuume taas nouse huippuunsa... Viime kuussa tikutin ovista ekan kerran, nyt luulen etten jaksa nähdä sitä vaivaa. Oviskivut on viime aikoina ollut aika selkeät, ja eipähän tuosta tarkan ajankohdan tiedosta ollut juurikaan hyötyä viime kuussakaan...

Ikäkysymyksestä,mun nimimerkistä iän näkeekin ja mies on kuusi vuotta vanhempi. Henkiseltä iältä ollaan juuri ja juuri tasoissa... No ei vaiskaan, kyllähän tuo mies on monissa asioissa selvästi kypsempi kuin minä :D

Mutta nyt alan vähitellen käydä nukkumaan, oikein hyvää viikonloppua kaikille =)

Lauantai 8.9

nanna81.................kp5/29-36................yk10.............1.Toiveis sa
kaneliomena........kp 7/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp9/28-35.................yk6..............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp9/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
Annie76.............kp10/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp10/28-30................yk6...............2.Toiveissa
Barbie................kp13/30.....................yk?...............1.Toiveissa

Yhteistyössä