• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

viikon 35 jatkot:)

Carmen ihana kuulla että vauvanalulla kaikki hyvin. Varmasti mahtava tunne nähdä/kuulla pikkasen sydänäänet :heart: Mä voin kuvitella, että sitten joskus kun tulen raskaaksi tulen kärsimään kamalasta pahoinvoinnista, nykyisin voin muutenkin kamalan helposti pahoin. Nyt hyvässä muistissa tämän päiväiset pahoinvointikohtaukset. En taatusti kykene syömään pitkään aikaan mitään missä on tofua, sitä söin nimittäin tänään lounaaksi :D
 
Me ollaan oltu naimisissa hiukan yli 7 vuotta - niin se aika vaan kulkee :whistle:

Tuosta lapsen sukupuolesta: Mulla oli aikanaan toiveissa, että esikoinen olisi poika. Mutta nyt - kuten Annulikin kirjoitti - olis aivan sama kumpi tulisi, kunhan vaan piiperöinen sais alkunsa.
Tuosta Mirandan laittamasta taulukosta kävin kurkkimassa, että jos nyt natsaa, niin tyttöhän se olis =)

Carmenilla oli ihania uutisia :heart:
Mahtavaa, että pieni voi hyvin ja on voimissaan. Oli varmaan ihan epätodellinen olo nähdä pikku murunen ekaa kertaa ultrassa =)
Toivottavasti sulla toi suurin pahoinvointi helpottaa piakkoin.
Käy taas kertomassa meille kuulumisia jossain välissä...

Mulla lähti kunnon limasatsi :x valuun tänään iltapäivästä, joten panikoin turhaan ton kuivuuden kanssa.
Peittoa on heiluteltu - huomenna pitää vielä varmistella ;)
 
Tiistai 18.9

meela.................kp 6/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp15/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 17/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp19/28-35.................yk6..............1.Toiveiss a
Miranda-81.........kp19/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
HenLai................kp19/24-32.................yk4...............1.Toivei ssa
Annie76.............kp20/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp20/28-30................yk6...............2.Toiveis sa
Barbie................kp21/30.....................yk?...............1.Toive issa
 
Nyt on sitten pupuilut varmaan tän oviksen aikaan pupuiltu, kun tänään ei enää ehditä miehen urheiluharrastuksen vuoksi. Nyt pitää vaan toivoa että mun munis olis vastaanottavainen ja miehen simpat vikkeliä :D
Hyvä kuulla, kaneliomena, että ovis näyttää olevan tuloillaan/tullut kuitenkin :) Pidetään nyt peukkuja, että mahd. moni meistä plussaisi, mielummin tientenkin kaikki :heart:
 
Nyt tulee ällö limakysymys:
Onko teillä ovisajan "kananmunavalkuaislimat" ihan kirkasta tavaraa?
Oon lukenut jostain, että olis kirkasta ja venyvää... Itsellä kun sattuu oleen enemmän valkoisempaa ja venyvää.. Fiksuna sitten aattelin kysyä, että onko tuolla liman värillä väliä :D

Joo, kp:t siinä mallissa, että kohta myös täällä tehty kaikki mahdollinen tän kierron osalta. Sittes alkaa tää hermopeli - kaksi maailman hitaimmin kuluvaa viikkoa tulisilla hiilillä...
Itseäni tunnen sen verran, että vaikka sitä koittaa intoaan himmata, niin viimeistään ensi viikon puolessa välissä alkaa tuntua jotain oiretta jossain suunnassa alavatsalla :D

Oikein suuri +++++++++++++++ puhallus koko pinolle.
Nähdään :wave:
 
Mulla monesti limat on juuri sitä kirkasta tavaraa oviksessa, joskus tosin tulee myös sellaista valkoista. Sitä valkoista tulee kyllä yleensä enempi mulla kierron muissa vaiheissa, monesti just ennen menkkoja. Ihanaa kun täällä voi "puhua" näitä limajuttuja :LOL:

Miranda, huomasin muuten sun profiilista, että olet myöskin sairaanhoitaja? Kuin myös tämä tyttö täällä :)
 
Jouluna tulee 4 vuotta valmistumisesta. Psykiatriselle puolelle minäkin suuntauduin, mutta jostain syystä en ole siellä ollut päivääkään töissä. Kovin haluisin sinne, mutta enää en taida uskaltaa/osata sitä hommaa lainkaan. :( Olen työskennellyt lähes koko ajan syöpäpuolella, joka kyllä on ihan kivaa hommaa omalla tavallaan.
 
Annuli81
Olen aina välillä käynyt täällä teidän pinossa kurkkimassa koska muutama nimimerkki on tuttu samoissa pinoissa kun ollaan oltu.

Tuo sun kommentti alkoi naurattamaan "täyttää kaupan hyllyjä, kunhan ei tarvitse kuunnella ihmisiä". Olen ollut joskus aikoinaan ison marketin hyllyn täyttäjänä. Siellä tuli kahdeksan päivän aikana kuunneltua varmasti sadan vanhan ihmisen tilitystä alhaisesta verensokerista, huonosta aivoverenkierrosta ja kyllä siellä joutui kuuntelemaan ikihymy huulilla sukulaisten monen vuoden vihan pidostas sekä syistä siihen. Sama mamma turisi yli puoli tuntia siinä vierellä kun täytin maustehyllyjä ja kun tämä ihmeellinen lähti niin toinen tuli tilalle kysymään sokereiden sijaintia ja sitten taas aiheeseen kuinka pitää olla tarkkana sokerin kanssa kun on tuota ja tuota vaivaa...........
Joten kun oikein tympäsee oma ala älä ihmeessä mene kaupaan töihin..... :LOL: :LOL: :LOL:
 
Keskiviikko 19.9

meela.................kp 7/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp16/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 18/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp20/28-35.................yk6..............1.Toiveiss a
Miranda-81.........kp20/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
HenLai................kp20/24-32.................yk4...............1.Toivei ssa
Annie76.............kp21/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp21/28-30................yk6...............2.Toiveis sa
Barbie................kp22/30.....................yk?...............1.Toive issa
Nelonen.............kp 22/27-40..............yk1...............4.Toiveissa
 
Jaahas, se olis sitten kp 22/~27-40 (yk 1, 4.toiveissa) tänään. Eilen nippaili mahasta ja lämmöt siinä 37 paremmalla puolella olleet jo jonkin aikaa. Ahkerasti on pupuiltu ihan siitä asti, kun edelliset menkat loppuivat, eli yrityksestä ei ainakaan jää kiinni, monesta muusta asiasta sitten saattaa jäädäkin.
Kyllä sitä tässä mennään ihan ekakertalaisen huumassa, vaikka kokemusta jo onkin tältä saralta. Jännää
;)
 
HenLai: En usko minäkään, että vois tapahtua kahdesti. Munasolujahan voi irrota vaikka kaksi samassa kierrossa, mutta kai ne ajoittuu samaan ajankohtaan.. Mites sun vointi? Näyttääkö ovistikut positiivista?

Nelonen: Tervetuloa mukaan jännäilemään :wave: Minkä ikäisiä lapsia sulla nää aikaisemmat on?

Mulla kanssa samanlaisia kokemuksia noista kauppahommista kuin Annulilla ja Millalla :D Siinä on tullut erinäiset sairaskertomukset ja ihmisten sukulaistenkin sairaskertomukset aikanaan kuunneltua. Samoin kuin analyysia kauppojen riistohinnoista ym.

Missä meela ja Barbie? Meelallakin alkaa kp:t oleen yli tätsyn vierailun...

Omaa: Itellä oli nyt noi kaksi limapäivää ja kaipa se siinä sitten oli. Nyt alkaa varsinainen jännitys. En oo vieläkään varannut aikaa jatkohoitojen suunnittelukäynnille... Toivo elää niin kovasti, että viimeistään nyt tärppää... :p
 
Mulla on ihan sellanen olo ja jomotukset ku menkat alkais kohta. Aina päivää ennen menkkojen alkua tai samana päivänä särkee lonkkia sillai tyhmästi. Nyt mulla on koko tän päivän särkeny lonkkia ja oikeestaan toi särky alko jo eilen. Ei se siitäkään voi johtua että eilen kävin pitkästä aikaa lenkillä ja kävelin noin 3 km puoleen tuntiin joka mulla on ihan normaali vauhti.

Toivottavasti nyt vaan ei menkat ala vaan saaki testiin plussan. Ihmettelen vaan sitä et mulla pitäis ovis olla jo menny limojen perusteella ja kuitenki ku sain ovisplussan jo aikaa sitte mut edelleenki ovistestit antaa mulle plussan eikä se oo sellanen plussa josta pitäs arvuutella onko se plussa vai ei. Ihan yhtä selviä on molemmat viivat tai sit se varsinainen viiva mihin pitäis tulla lh:n vaikutuksesta se viiva ni se on voimakkaampi.

Ei vaan vielä viiti alkaa testaileen jos mulla oiski ollu ovis jo sillon viime viikon alkupuolella. Eihän siitä oo ees aikaa ku vähä reilu viikko ni ei mitkään testit mitään näyttäis. Ainoo ois se et jos pääsis verikokeeseen ni siinä vois ehkä näkyä jos hCG on lähteny nouseen ku eikö ne näytä sen numeron tarkkuudella. Voisin minä tietenki näitten kipujen kans pyytää päivystysaikaa ja jos ne sitte osais ottaa testit verestä ku mulla kumminki on nää kivut ollu epänormaaleja ja limat kans.
 
HenLai: Kirjoiteltiinkin näköjään samaan aikaan sun kanssa =)

En usko, että ovistestit nyt näyttäisi plussaa ihan jatkuvalla syötöllä ilman syytä... Luin justiinsa yhdestä ketjusta noista ovisplussista, joita tullut outoihin aikoihin esim. ihan kierron lopussa tms. ja yleensä on merkinneet raskautta.
Peukut pystyssä toivotaan sulle samaa tulosta :heart:
 
kaneliomena, minäki oon lukenu noista ovisplussista epänormaalina aikana ja oon huomannu saman ku sinä. Yks mun luokkalainen, joka tietää tän tilanteen aika tarkkaan, sano et mee ihmeessä lääkäriin jos noi kivut jatkuu. Eihän tää oo normaalia ku menkkamaiset jomotukset tulee noin viikkoo ennen ku normaalisti.

Montako päivää yleensä (lue: keskimäärin) ovistestit näyttää oviksen aikaan plussaa? Eikö siitä eka plussatuloksesta pitäis olla keskimäärin se 24-36 tuntia muistaakseni siihen et munasolu irtoo ja LH piikkihän tulee just ennen ku munasolu irtoo. Jos tuohon on uskominen ni noin 1,5 vuorokautta ois noitten tuntien perusteella se aika jonka ajan se ovistesti vois näyttää plussaa. Ja jos ovistesti näyttää plussaa esim. 3 päivänä tai useempana peräkkäisenä päivänä ni eihän se ovis sillon tapahdu siitä viimesimmästä plussasta sen vuorokauden kuluttua. Vaikka joka paikassa sanotaanki et ekaan ovisplussaan asti pitäis vaan testata ja sitte lopettaa testaus mut minä ajattelin et testaan kaikki noi mun tikut loppuun, sai olla ensimmäinen ja viimenen kierto ku ovista tikuttelen.

Tietty ois ihan hyvä jos sais testattua noi verestä mut se ei oo ihan niin helppoo. Joka paikassa vaan sanotaan et testaa kotona apteekista saatavilla testeillä.

Lisäys alkuperäiseen viestiin. Kokeilin löytää kohdunnapukan mut sepä oli niin syvällä et mun sormi ei riittäny. Kosteeta tuntu olevan kyllä ja pyyhkiessä tulee ihan sellasta venyvää kirkasta valkovuotoo. Eikö kohdunnapukan pitäis olla iltasin syvemmällä ku päivällä ja aamulla? Tunsin vaan et siellä on joku mut ku ei sormi vaan yltäny kokeileen. Se tuntu sellaselta kovalta muuhun ympäristöön verrattuna.
 
Täältä löytyy 9v. 6v. ja 2v. Vanhin ja nuorin poikia, keskellä tyttö :) Itse olen 31v.
Tämä aamu on mennyt palelussa, en tiedä liekö lämpöä sitten vieläkin. Myös oikealta puolen alavatsasta on vihlonut muutamia kertoja. Menkat ei ainakaan ala, ne ei koskaan ala ainakaan ennen aikojaan :D
 
Taas sama tilanne ku perjantaina eli kirkasta verta liman seassa ja hirveet mahakivut. En tiiä itkiskö vai nauraisko.

Soitin päivystävälle hoitajalle ja se laitto mulle päivystyksenä verestä otettavan raskaustestin. Kävin otattaan sen tuossa vähä reilu tunti sitte ja nyt yritän saaha yhteyttä sinne että sais kysyttyä tuloksen mut eipä siellä kukaan vastaa.
 
Tervetuloa minunkin puolestani Nelonen :wave:
Pidetään peukkuja HenLai että plussa tulisi :heart: Olen muuten huomannut tosta kohdunnapukasta sellaisen asian, että en ikinä yletä siihen jollen ole käynyt juuri pisulla. Tämän jälkeen napukka tulee sitten samantien alemmas.

Voi että, eikai PMS-oireet voi alkaa näin aikaisin? Mulla on maha ihan siihen tapaan turvoksissa, kuin ilmapallo :kieh: Vai johtuisko siitä, että on tullut syötyä tavallista enemmän herkkuja :D Sitä tämä syksy teettää, joka päivä on saatava karkkia. Pitää yrittää alkaa laittamaan itseään taas vähän ruotuun, ettei ala paino nousta liikaa ja sekin sitten vielä hankaloita tätä projektia...
 
:wave: Saako liittyä seuraan?

Kp 24/30-35 ja yk3. Olen ollut tässä kuukauden päivät pimennossa, kun meiltä hajos kone, eikä oo ollu aikaa mennä päivisin kirjastoon.

Kertoisko joku, jos osaa sanoa, onkohan mulla ovista tapahtunu ollenkaan, kun n. kp11 kn muuttu sellaseks löllykäks, ja on pysyny siitä asti. Tänään sitten yhtäkkiä muuttu vähän kovemmaks ja karkas kyllä niin kauas ettei meinannu löytyy... :heart:
 

Yhteistyössä