• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

viikon 35 jatkot:)

Mä oon vähän lomaillut palstailusta kun on ollut niin kiirettä etten oo kerinnyt muuta kuin äkkiä lukemaan mitä teille kuuluu. Oikein hävettää... Kaikilla alkaa oleen jo ovikset ohi? Mulla on tässä vielä monta, monta päivää vielä aikaa. tarkemmin sanottuna varmaan 10 vielä h-hetkeen. Eikä olla kultsin kanssa puoleentoista viikkoon edes harrasteltu mitään mistä voisi raskautua. Ei oo ollut aikaa kun toinen on iltavuorossa jne; kootut selitykset.

Mulla oli muuten aika jännät menkat, vaan 2 päivää norm. 4 pvää. Ne alkoi torstai aamuna ja oli muuten ihan normaalit, paitsi että mä en ollut kovin kipee kuten yleensä ja sain ottaa kupin pois jo lauantaina. Eli vuotoa ei tullut lauantaina kuin ihan hiukan pyyhiessä, siis se oli tuhrua?!? Niin ja tietysti to ja pe se oli ihan normaalia vuotoa. Kai se oli siittä kun ne alkokin vasta 11 pvää myöhässä.

Oon erityisesti seurannut HenLain tilannetta. Mietin varmaan koko yön mitä siitä verikokeesta selviää. Oon ihan kananlihalla. Toivottavasti saisit hyviä uutisia. :/
Ovistestistä sen verran että HenLai kyseli sitä miten kauan + siinä näkyy niin mulla on näkynyt 2 päivää vahva + silloin kun olen sitä testannut. En oo kyllä kolmeen kiertoon enää kokeillut. Ja se haamuviiva näkyy mulla aina, oli mikä vaihe vaan kierrossa menossa, niin aina 2 viivaa.

Ai niin ja kiitos muuten kaikille jotka jännäsitte mun pitkässä kierrossa mukana ja tsemppasitte :hug: :flower: :heart:
 
Torstai 20.9

meela.................kp 8/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp17/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 19/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp21/28-35.................yk6..............1.Toiveiss a
Miranda-81.........kp21/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
HenLai................kp21/24-32.................yk4...............1.Toivei ssa
Annie76.............kp22/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp22/28-30................yk6...............2.Toiveis sa
Barbie................kp23/30.....................yk?...............1.Toive issa
Nelonen.............kp 23/27-40..............yk1...............4.Toiveissa
Venla-05............kp 25/30-35..............yk3................?.Toiveissa
 
Tervetuloa Venla mukaan :wave:
Piti tulla heti aamusta tsekkaamaan HenLain tilannetta, toivottavasti olisit saanut parhaan mahdollisen tuloksen :heart:

Meela, nopeesti tuo aika tuntuu menevän, ovishetket tulee ennenkuin huomaatkaan :D Tämä aika oviksesta tädin mahdolliseen tuloon tuntuu kyllä pitkältä...

Anniesta ei ole kuulunut vähään aikaan mitään, joko olet kotiutunut matkalta? Entäs Barbie ja Piitu-Liinu minkälaiset fiilikset on tämän kierron suhteen?
 
Se hCG arvo verestä oli alle yks eli nyt on ainaki poissulettu raskaus viime ja tästä kierrosta. Sain lääkärille ajan tälle päivälle ennen kymmentä ja meen käymään siellä. Ei tää oo ollenkaan normaalia enää ku kaks kertaa tulee tuollai puhasta verta kierron keskivaiheilla ja aikaa välissä on vähä vajaa viikko.

Masentaa niin paljo ku tietää ettei tänkään kierron päätteeks saa sitä plussaa. Jos ei mulla sitte oo ollu ovis vasta eilen mitä kyllä en usko.
 
Henlai, olen pahoillani, ettei syy ollut paras mahdollinen. :hug: Toivottavasti syy löytyy ja nopeasti. Tuuhan sit kertoilee miten lääkärissä kävi?

Täällä on alkanut tää piinaavin aika kierrosta. Ei päästy pedin puolelle tuon oviksen aikaa kuin kerran, mutta pitää toivoa, että se olis ollut se ratkaseva kerta. Vielä osaan ottaa ihan rauhallisesti, mutta saapa nähdä miten käy kun päiviä kuluu eteenpäin. =)
 
Mullakin on vielä aika rauhallinen olo, saa nähdä tosin miten kauaa. Meillä ne tutkimukset ens viikolla, ehkä ajatus siitäkin rauhoittaa. Ois kyllä upeeta jos siellä huomattaisiinkin että olenkin raskautunut :heart: En kyllä jaksa millään uskoa, mutta toivon kovasti kuitenkin.
 
No periaatteessahan se raskautuminen tästä kierrostaki ois mahollista koska jos mulla on vaan sattunu oleen paljo normaalia myöhäsempi ovis ja toinen noista verisistä vuodoista ois sattunu just sille kohalle. Ei hedelmöittyny munasolu ois välttämättä ees ehtiny kiinnittyä kohdun seinämään ja sitä ennenhän ei voi millään testillä saada positiivista tulosta.

Toivotaan kumminki parasta ja pelätään pahinta. Edelleen noi kivut jatkuu mikä ei todellakaan oo hauskaa tässä tilanteessa.
 
HenLaille suuri :hug:
Toivottavasti saavat tänään lääkärissä lisäselvyyttä asiaan.

Venla-05: Tervetuloa minunkin puolestani joukkoon iloiseen :wave:
Tämä utelias pommittaa heti kysymyksillä eli ikää ja ootteko esikkoa tekemässä vai onko lapsosia ennestään? =)
Tosta kn ja oviksen yhteydestä en valitettavasti osaa sanoa mitään faktatietoo. Eikse napukka käyttäydy erilailla jopa päivän eri aikoina?

Nyt kun katseli noita kiertopäiviä, niin voi jestas sentään, että on aika mennyt nopeasti. Mä oon odotellut vissiin ovista sellaisella hartaudella
:saint: että on päässeet päivät livahtamaan ohi - ja lisäksi täällä on ollut taasen kerran niin mukavaa juttuseuraa :heart:

Monella on päiviä (lyhimmän kaavan mukaan) sen verran vähän, että pääsis testailemaan vaikka jo viikon alkupuolella.. Vai meinaatteko odotella?
Itellä menee menkkojen alkupäivä kuunvaihteeseen sunnuntaille tai maanantaille, joten ehkä testaan jännityksen hälventämiseksi :saint: perjantaina tai lauantaina...

+++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: pinoon!
 
Lääkärissä on käyty. Arvauskeskuksessa epäili ekaks tulehusta ku mulla oli paikat niin kipeinä eikä pystyny tekeen mitään tutkimusta. Sain sit päivystyksenä lähetteen äippäpolille ja sielläki on käyty. Ihmeen nopeesti kaikki ohi ku ei mulla menny ku noin 1,5 tuntia yhteensä.

Otettiin papa-näyte ja klamydia kans. Onneks jo aiemmin otettu hiivanäyte oli negatiivinen eli hiiva on sulettu pois jo aiemmin. Tk:ssa ei pystytty ottaan mitään noita näytteitä ku niillä ne välineet oli jättikokosia ja siks sain lähetteen äippäpolille. Siellä otettiin kaikki noi näytteet ja paikattiin yks haava emättimessä jollain rautapitoisella aineella. Äippäpolilla ultrattiin kans ja sain kontrolliajan kolmen kuukauen päähän. Diagnoosina oli "Cysta ovari 2x 3 cm." Siitä sain sit suomennetun version suullisesti ja se meinas et mulla on kierto venyny ja oviksen aika ois vasta nyt eli yhdyntöjä kehiin jos raskaus on toivottu.

Laitoin miehelle jo viestiä että se kehotti yhdyntöihin tästä eteenpäin viikon ajan ainaki kerran päivässä. Saa nähä miten sitte onnistuu mut voihan sitä kokeilla.
 
HenLai: Hyvä juttu ettei ollut mitään vakavampaa ja pystytte laittaan yrityksen alulle :hug:
Itellä on kanssa ollut joskus haavaumia emättimessä ja ne jo yksistään on tosi kipeitä, puhumattakaan jos olis jotain muuta tulehusta lisäksi.
Tsemppiä!
 
Moikka kaikille ja tervetuloa uusille! :wave:

Annuli: Toiveikas olo on tän kierron suhteen,johtuu varmaan siitä greippimehusta kun tunnollisesti olen sitä nyt juonut ja oviksen aikakin oli ihan erilainen kun ennen. Mahaa jomotteli pari päivää. Tänään taas jomotteli. Ajattelin nyt antaa mennä ensi viikon lopulle ennen kun testaan. Keskiviikkona tulisi normi kierron mukaan päivät täyteen,mutta viime kierto venähti kahdella päivällä joten perjantaina voisin testata. Yritää kuitenkin jaksaa vieläkin pidemmälle ellei tätsyä kuulu. Ja toivotaan ettei kuulu. :)
Kuis sun tuntemukset? Samoilla päivillä kun melkein mennään.

Plussapuhureita puhallellen.. :whistle:
 
Moikka kaikki, ja heti alkuun HenLai tsemppi :hug: ja Venlalle tervetuloa tähän porukkaan! :wave:

Olenhan minä jo reissultani palannut, on vaan vähän jäänyt tämä kirjottelu vähemmälle kun jotenkin ollut niin paljon kaikkea... taisin tuolla toisessa pinossa ja ilmoitellakin itsestäni ja kehua lomamatkaani. Oli siis iki-ihana reissu ja lämpöä riitti!

Tämän kierron suhteen en paljoa odottele, jäi nuo pupuilut melko vähiin.Ovisaika oli juuri siellä reissun päällä ja siellä ei oikein tullut mahdollisuutta käydä itse asiaan, kun emme olleet kahden matkalla vaan useampi oli mukana. :D

Tikutin kyllä oviksen siellä reissussa mutta taidettiin olla kotiin päästyämme pikkasen liian myöhään liikkeellä raskautumisen suhteen. Joten enpä paljoa pety, kun tässä kierrossa täti saapuu kylään. Oikeestaan nyt kun osaa jo odottaa häntä, voisi keittää hälle vaikkapa kaffet!
:LOL: :LOL:

Kaikille kunnon plussapuhureita! :whistle: :whistle: :whistle:
 
Annuli81 oon samaa mieltä, että se kaksi viikkoa oviksesta testaushetkeen/menkkoihin on ihan raivostuttavan pitkä! :kieh: Se menee niin madellen...
Mä kävin tänään kauheissa himoissani ostamassa greippimehua! En oo juonut sitä ainakaan pariin kuukauteen, mutta tänään alkoi yhtäkkiä tekeen ihan hirveästi mieli niin oli pakko hurjastella kauppaan. Ensin en tykännyt yhtään siitä, se oli ihan yäk, mutta nyt oon ihan rakastunut siihen!

On kiva kun Summer käyt kattomassa meitä! Mä ainakin tykkään :heart: ja on muutenkin kiva kuulla miten odotus sulla sujuu.

Kävin tänään lukemassa muita vastaavia viikkopinoja ja huomasin, että viikon 37 (???) pinossa ei tullut ainuttakaan plussaa! Olis nyt joku saanut... Ittellä on sellanen tunne ettei tämä taida viedä olla mun tärppikiertoni, mutta ooppera ei ole ohi ennen kuin lihava nainen on laulanut!!!!

Wau, tää sivu alleviivaa kirjoittamastani tekstistä punaisella sanat jotka on kirjoitettu väärin! Onpas fiksua!
 
viesti kun tuli mieleen sellanen juttu, että onko kenellekään kukaan koskaan sanonut, että haiset rautaiselta juuri ennen menkkojen alkua ja/tai aikana?
Mä en muista olenko joskus täällä kysynyt tästä? Mun ukko sanoo mulle aina pari päivää ennen menkkoja, että mä haisen iholta ja kasvoista/hengityksestä ihan rautaiselta! En itse haista/maista mutta näin se on ollut jo vuosikaudet, aina se sanoo niin eikä se sitä tiedä koska mun menkat on jne! Paras oli kun se sanoi eilenkin illalla, että "vieläkin sä haiset rautaiselta" eikä se "haju" yleensä oo sen mielestä ollut ku pari päivää ennen menkkoja ja siihen asti että ne on kokonaan loppu. Ja nehän on loppuneet jo lauantaina.
Olipas sekavaa tekstiä, mutta kommentoikaa jos on kokemusta...

Vois olla paras lopettaa r-testien ostaminen jos miehellä on tollanen vainu nenä joka haistaa tädin!!!!! :LOL: :LOL: :headwall:
 
Perjantai 21.9

meela.................kp 9/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp18/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 20/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp22/28-35.................yk6..............1.Toiveiss a
Miranda-81.........kp22/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
HenLai................kp22/24-32.................yk4...............1.Toivei ssa
Annie76.............kp23/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp23/28-30................yk6...............2.Toiveis sa
Barbie................kp24/30.....................yk?...............1.Toive issa
Nelonen.............kp 24/27-40..............yk1...............4.Toiveissa
Venla-05............kp 26/30-35..............yk3................?.Toiveissa
 
Summer, yhdyn Meelan sanoihin, mun mielestä on tosi ihana kuulla miten sun raskautesi etenee :heart: Hienoa että kaikki oli kunnossa, taitaa olla aika huojentunut olo?
Annie, saako udella missäpäin olitte reissussa? Kiva että oli ollut upea matka, jaksaa sitten taas paremmin tätä synkkää syksyä...

Piitu-Liinu, en oikein osaa sano mun tuntemuksista mitään. Mulla on ens viikon lopuilla ne tutkimukset, en tiedä voisiko jo sillon saada selvyyden miten tässä kuussa on käynyt? Ainakin mut ultrataan silloin.
Hih, sun miehelläsi taitaa Meela olla tosi tarkka hajuaisti :D Mulle ei ole tuollaista kommenttia tainnut ainakaan vielä tulla.

Hyvää perjantaita, koitetaan nauttia vaikka sää onkin mitä on!
 
En tiedä ajattelenko mä liian positiivisesti kaikesta siitä huolimatta mitä tän kierron aikana on tapahtunu, vuodot, kivut etc. Eilen tosiaan sanottiin et ultrassa näky sellanen kysta joka voi erittää sen verran lh:ta et noi ovistestit näyttää plussaa. Voisko mahollisesti olla kumminki sillai et mulla ois ovis ollu sillon ku ekan kerran sain sen plussan ja siitä osittain johtuis noi kivut. Äsken ku kävin suihkussa, mulla tuntu sillai jotenki tosi oudolta tuo maha. Mulla ei oo koskaan ollu tuollasta tunnetta ja tietenki ku on vilkas mielikuvitus, sitä alko ajatteleen kaikkee mahollista et jospa nyt kuitenki ois tärpänny ja se eilinen ultraus ois vähä vauhdittanu simppoja tai tapahtumia muuten vaan. Kumminki aika kovakourasesti siinä ultrattiin.

Testaamaan en ala vasta ku siinä vaiheessa ku menkat on reilun viikon myöhässä keskimääräsestä eli kahen viikon päästä. Eipähän tuu sit turhia pettymyksiä. Sillon ku oon sattunu testaan ni mulla on samana iltana sit alkanu menkat ni siks en viiti kovin aikasi testata.
 
HenLai, missä sulla näkyi se kysta?Munasarjoissa?
Mulla taitaa olla hiiva, valkkaria tulee sen verran reilusti. Pitää ostaa huomenna luonnonjugurttia, olen huomannut sen kaikkein parhaaksi lääkkeeksi siihen vaivaan.
Ihanaa viikonloppu alkoi viimeinkin! Mä nukuin viime yönä niin huonosti, että nukahdin tänään töissä kun sattui olemaan sopiva hetki :D Ensi yönä tulee varmasti nukuttua helposti kellon ympäri, mä kuulun valitettavasti niihin jotka tarvitsee paljon unta. Raskaana ollessa siitä tulee varmaan todellinen ongelma...

Rentouttavaa vkonloppua kaikille!
 
Mulla on ollut koko päivän menkkamaista jomotusta vatsalla. Sellasta ihan mietoa, mutta kuitenkin niin että selvästi huomaa. Samanlaista tunnetta ajoittain myös selässä. Menkkoja ei pitäis ennustaa, sillä maanantaina/tiistaina vasta oli ovis. Alankohan mä nyt jo "seota" eli kuvittelemaan raskautta. :LOL: Tosin en ole kyllä nyt miettinyt yhtään mahdollista raskautumista, kun on ollut niin kiirus. Oli vaan pakko päästä jonnekin kertoo asiasta...

Hauskaa viikonloppua!!!
 
Annuli81, on huojentunut olo. Silti muistan sen, että mitä vaan voi vielä tapahtua. Kummankin vanhemmille uskallettiin jo kertoa. Paha olo ja mieletön väsymys vaivaa. Yökkiä saa usein, mutta oksentanu en ole vielä. Mieli on iloinen, mutta olo ihan p..stä. PLUSSATUULIA TEILLE!!!!
 

Yhteistyössä