viikon 35 jatkot:)

Lääkärissä käyty. Oli ihan ok kokemus, ja luojalle kiitos, miehen testitulos oli täydellinen;hedelmöityskyky hyvä!:whistle: Kivi putosi sydämeltä... :)
Mulla ultrassa näkyi ns.väliseinämä kohdussa, joka saattaa aiheuttaa toistuvia keskenmenoja mutta ei lapsettomuutta. Tätä jäin hieman miettimään, mutta lääkäri kyllä sanoi, ettei usko sen olevan syynä tärppäämättömyyteen...Nyt vaan jatketaan yritystä ja seuraava tutkimus olisi sitten se munanjohdinten aukiolotutkimus ja jotkut verikokeet, jos haluamme... Vielä ei syytä siis vaipua epätoivoon, kaikki pitäisi olla suhteellisen OK.
 
Annie, hieno juttu että kaikki vaikuttaisi olevan hyvin!! Nyt sitten vaan tärppionnea, onhan tämä raskautuminen monesti ihan tuuristakin kiinni, niin monen asian pitäisi onnistua.
Piitu-Liinu, joo himotestaajia ollaan täällä, vaikka kuinka yritän taistella vastaan :D Tää kierron vika viikko on vaan niin tuskastuttavan pitkä...

Nanna,missäpäin Turkkia olitte? Me jossain vaiheessa käytiin useaan otteeseen Alanyassa, pidän paikasta, siellä vähän vielä paikallista kulttuuriakin jäljellä, vaikka paljon turisteja löytyy.
 
Täällä sitä jo venaillaan ovista, toivottavasti se tulee ajallaan. Viime kierron pitkä pituus saattoi johtua oviksen puutteesta tms? Vielä olisi muutama päivä.. Voi että mun tekee mieli greippimehua! Se on ihan loppu enkä muistanut ostaa kun kävin kaupassa! voi pee!

Täällä alkaa muilla oleen pian kierrot lopussa ja testaaminen käsillä! :eek:
Mitkä on fiilikset, tuleeko tärppejä? Kyllä sitä plussaa niin toivoo ja odottaa joka kuukausi. Ei pysty edes tajuamaan, että saisi sen plussan joskus kun on jo kohtalainen nega-putki takana! Olis varmaan aika ihmeissään eikä tietäis miten päin olla :eek: Mahtaisko sitä uskoakaan?!?!??!?

Himotestaajista puheen ollen, mä yritän olla testaamatta mahd. pitkään tällä kerralla. Ei saa kyllä alkaa siihen samaan suurkulutukseen kuin aina! Siinä menee vaan rahat ja järki. Ja viime kierto venähti siihen malliin, että huh huhh!

Mäkin oon ollu Alanyassa! Tosin viime syksynä. Tänä vuonna oltiin epsanjassa. Joka vuosi on pakko päästä jonnekin tai lähtee järki. Kyllä sitä rahansa voi huonompaankin sijoittaa :saint:
 
Se pahan olon tunne meni aikojen kuluessa ohi mut en uskaltanu syyä vähään aikaan. Kuitenki äsken sain peräti kaks leipää meneen alas ja ajattelin et jos tässä vielä vähä ennen nukkumaanmenoo sais alas ees jotain.

Aiemmin jo yhessä tän päivän viestissä oli maininta rintavarustuksesta. Tuntuu et koko ajan vaan arkuus lisääntyy. Nytki tuntuu jatkuvasti siltä et varsinki nännien kohalla ois tosi kireetä. Tai siis sillai.. Aika vaikee selittää mut sen tiiän että tää on mulle ihan outoo. Joskus ihan hirveen kovilla pakkasilla on saattanu tuntua vähä aikaa samalta mut seki on helpottanu sitte ku on päässy lämpimään. Tää ei ainakaan voi johtua kovista pakkasista koska eihän nyt oo ees ollu pakkasia.
 
Tiistai 25.9

meela.................kp 13/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp22/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 24/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp26/28-35.................yk6..............1.Toiveiss a
Miranda-81.........kp26/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
HenLai................kp26/24-32.................yk4...............1.Toivei ssa
Annie76.............kp27/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp27/28-30................yk6...............2.Toiveis sa
Barbie................kp28/30.....................yk?...............1.Toive issa
Nelonen.............kp 28/27-40..............yk1...............4.Toiveissa
Venla-05............kp 30/30-35..............yk3................2.Toiveissa
 
Huomenta :wave:
Mulla on vähän samanlaiset fiilikset kuin sulla Meela, että vaikea uskoa plussaan,kun täti on sieltä kerta toisensa jälkeen tullut :/ Nytkin alkoi taas tutut turvotukset, joten aikapitkälti tuntuu ettei ole tärpännyt. Pahoinvointi jatkuu,mutta se taitaa olla joku uus kiva PMS-oire tai sitten johtuu jostain muusta. Tiedättekö muuten, että pystyykö gynekologi huomaamaan ihan alussa olevan raskauden, kun mut ultrataan torstaina kun tutkimukset alkaa? Siellähän se sitten selviäisi. Ei ole omat toiveet nyt korkealla,mutta olisi kyllä ihanaa että pinosta tulisi monta kesälasta :heart: :heart:
 
Taitaa täällä ainakin olla haaveet menny tällä erää. Pientä tiputtelua on tullu aamun. Mut jos jotain positiivista ettii, ni ainakin kierto olis tasaantumassa :heart:

Mut kyllä harmittaa jos se täti nyt kolkuttelee :headwall:
 
Tiistai 25.9

HenLai................kp1/24-32.................yk5...............1.Toivei ssa
meela.................kp 13/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp22/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 24/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp26/28-35.................yk6..............1.Toiveiss a
Miranda-81.........kp26/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
Annie76.............kp27/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp27/28-30................yk6...............2.Toiveis sa
Barbie................kp28/30.....................yk?...............1.Toive issa
Nelonen.............kp 28/27-40..............yk1...............4.Toiveissa
Venla-05............kp 30/30-35..............yk3................2.Toiveissa


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Päivitin noi mun kp:t. Eli tänä aamuna herätessä huomasin et täti on tullu kylään. Se gyne kyllä sano että mulla kierto venähtää pitemmäks ku normaalisti mut se kestiki vaan 25 päivää niinku joskus lyhimmillään on kestäny. No toisaalta mieluummin lyhyt kierto ku pitkä. Katoin tuolta laskureista ja jos tästä kierrosta sit tärppäis ni LA ois 30.6. eli edelleenki pysyis kesäkuun puolella. Ja tästä kierrosta ajattelin mittailla lämpöjä jos niillä sais ees jonkulaisen selvyyden näihin kiertoihin. Mulla oli ovis sillon ku ekan kerran niitä limoja tuli viime kierrossa eikä sillon ku sain testiin ihan selkeen plussan.

Mulla on ihan järkyttävän huono olo ja rintoja särkee edelleenki. Eilen illalla en meinannu pystyä meneen mahalleen nukkuun mut onneks olin niin väsyny ni nukahin melkeen heti ku pääsin sänkyyn.
 
Venla, me lähetään uuteen kiertoon sitte samoilla päivillä jos sulla tulee täti tänään kyllään. Toivottavasti ei tulis.

Mietin vaan et millekähän viikolle mulla sattuis seuraava mahollinen testaaminen. Oviksen aika vois olla joskus 5.-10.10. eli just ennen meiän syyslomaa.
 
Ihan outo tunne tossa kohdussa. Välillä sellasta outoa painon tunnetta.

Samoille päiville sattuis sit ovis HenLai. Pitäisköhän alkaa koittaa noita ovistestejä? Millon niitten tikutus pitäis alottaa? Montako tikkua paketissa on ja onko ne hirveen kalliita? Oon kyllä miettiny sitä greippimehuakin. Tällä hetkellä vaan kaikki erikoiset hajut yököttää. Eilen töissä avasin piimäpurkin ja meinas laatta lentää. Kai se täti tekee tepposia :LOL:
 
Venla-05, ihan sama juttu mulla. En ainakaan ite suosittele ovistestejä koska mulla näytti kahen merkkiset ihan päin mäntyä. Tikutuksen alotus riippuu kierron keskimääräsestä pituudesta. Ja merkistä riippuu montako tikkua yhessä paketissa on.
 
Pitipä vielä itsestäni sen verran, että eilen oli koko ajan pissahätä, vaikka en paljon juonutkaan (yleensäkin juominen on minimaalista). Heh, onkohan tuokin psyykkeen tepposia. :LOL:
Mietin juuri, että esikoista odottaessa ensimmäinen oire oli väsymys. En nyt muista alkoiko se viikkoa ennen plussatestiä vai vasta juuri ennen plussaa...jommin kummin. Nyt ei ainakaan sellaista ole ollut. Rinnat olivat myös aavistuksen oudot. Lisäksi aloin epäilee raskautta, kun menkat alkoivat ihan oikeaan aikaan, mutta loppuivat samana päivänä.
 
Miranda, mullakin on ollut koko aika pissahätä. Toissayönä heräsin kaksi kertaa vessaan, oli aivan mieletön hätä. Mutta sellasta se on mulla välillä muutenkin, mutta nyt sitä kyllä rekisteröi kaikki vähänkin normaalista poikkeavat asiat tarkasti :D
 
Mieli vähän maassa. Olin jo niin varma että nyt ois tärpänny,mutta tänä aamuna testin tein ja negahan sieltä tuli. Nyt siis varaudun odottelemaan tätiä. Aamulla vielä oksensinkin taas,mutta ois se jo testissä näkyny jos ois tärpänny. :snotty:
 
Ovis oli kp16 tässä kierrossa. Alkaa pikkuhiljaa tottua tähän ainaiseen negaan että jos se plussa sieltä joskus tulee niin sitä ei varmaan usko vielä muutamankaan uusinta testin jälkeenkään. (Ei kyllä pitäis ees tässä vaiheessa vielä vinkua yhtään kun on vasta tämän verran aikaa kulunut,mutta tuntuu niiiin pitkälle,tärpin suhteen siis)
Vielä kuitenkin taas odottelen rauhassa että tätsy tulee. En heitä kokonaan kirvestä kaivoon,mutta olen todellakin varautunut siihen.
Mutta nyt en piruvie tee testiä ennen kun sunnuntaina korkeintaan jos ei oo vielä porhaltanu paikalle. :kieh: :D
 
Mua alkaa vähitellen ihmetyttään taas vaihteeks. Aamuyöllä alko menkat, herätessä huomasin ja nyt ne jatkuu edelleenki mut ihan minimaalisen vähäsinä. Ja normaalisti mulla on ihan hirveet kivut mut nyt ei oo kivuista tietoakaan.

Edelleenki on sellanen tyhmä olo ja joku pieni etiäinen mulla sanoo että se johtuis raskaudesta. Vaikka yritänki keksiä sille jotain muuta syytä ni en keksi. En viiti alkaa testaan jos nää menkat jatkuuki normaalin ajan mutta vaan minimaalisen pieninä. Jos nää vaikka loppuuki ihan yhtäkkiä ni sitte ois ehkä aihetta testata. Mulla oli ne ekat limaset päivät oviksen aikaa ja sillonki oli yritystä. Sen jälkeiset "ovislimat" oli ihan jotain muuta.
 
Voi että HenLai sulla on tosi inhottava tilanne. On piinaavaa, kun ei oikein tiedä missä mennään. :hug: täältä sinne! Testaile ihmeessä, jos menkat jatkuu outoina...

Itellä on hiukan mieli maassa :|
Vaikka on vielä nelisen päivää kierron loppuun, niin silti tiedän, ettei ole osunut. Sen vaan tietää... Mua inhottaa, kun joka kierrossa tähän aikaan tulee tää itkufiilis.
Kyllä tässä on muutamana kertana miettinyt, että miksi osalle ihmisistä lapsesta tehdään niin saavuttamattomalta tuntuva haave... Se, että vaikka yritystä olisi, niin itsekään ei enää todella usko niihin kahteen viivaan - koskaan :'(
Kiva aina keräillä itseään menkkojen alkamisen jälkeen takaisin kasaan. Alkaa tää yritys tuntua jo niin pitkältä - vaikka moneen verrattuna ei pitkä vielä olekaan...

Sori tää negatiivisuus ja samalla kiitos, kun sain purkaa pahaa mieltä :heart: Kyllä tää maailma tästä vielä aurinkoisemmaksi muuttuu...
 
Mä :hug: sun Kaneliomena ymmärrän täysin miltä susta tuntuu. Kyllä väliin on niin paska olo tästä "kyvyttömyydestä" ettei voi sanoin kuvailla. Yksi tuttuihin kuuluva parikuntakin saa toisen lapsen ja kummatkin tärpit on tullut heti ekasta kierrosta! Mä en tajua miten se on edes mahdollista!!! Itte oot yrittänyt alta ja päältä ja sivulta ja takaa yms. mutta ei vaan + näy. Mutta kyllä täytyy yrittää vaan uskoa vaikka se tuntuu ihan mahdottomalta :heart:
Täytyis ittekin joskus osata olla stressaamatta ja "unohtaa" kuumeilu taka alalle, jos vaikka sillai nappaisi kiinni

Tähän vaivaan auttaa, että on onneksi tällainen viikkopino missä voi ja saakin purkautua :D ;)
 
Kaneliomena :hug:
Itsellä samat fiilikset kun sulla ja Meelalla.Aikoinaan sitä pelkäsi raskautumista kun yksikin pilleri jäänyt ottamatta, nyt on sitten huomannut ettei ole ihan niin helppoa.Ajoitus ollut monta kertaa oikea, mutta ei prkle siltikään! Eilen oli vielä fiilis, että oiskohan nyt tärpännyt,mutta tänään jo aikalailla satavarma olo, että täti se sieltä tulee :kieh:
Onneksi meillä on toisemme, niin saadaan välillä rauhassa valittaa ja olla negatiivisiakin :heart: :heart:
 

Yhteistyössä