viikon 35 jatkot:)

Keskiviikko 26.9

Piitu-Liinu...........kp1/28-30................yk7...............2.Toiveis sa
HenLai................kp2/24-32.................yk5...............1.Toivei ssa
meela.................kp 14/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp23/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 25/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp27/28-35.................yk6..............1.Toiveiss a
Miranda-81.........kp27/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
Annie76.............kp28/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Barbie................kp29/30.....................yk?...............1.Toive issa
Nelonen.............kp 29/27-40..............yk1...............4.Toiveissa
Venla-05............kp 31/30-35..............yk3................2.Toiveissa

 
Huomenia!Nanna, nuo lämmöthän on aamuisin ihmisillä aina kaikkein alimmillaan, joten älä vielä toivoa menetä =) Itse en ole koskaan lämpöjä tuossa tarkoituksessa mittaillut, mutta muuten huomannut että ne saattaa heitellä aika reippaastikin päivän mittaan.

Heh, mun työpäivä alkaa nykyisin melkein aina käymällä täällä keskustelupalstalla,ja monessa välissä sitä täällä päivän aikana piipahtaa. Noh hieman kevennystä päivään, enkä ole yhtään riippuvainen tästä palstasta :D

Missä on Barbie? Alkaa olla sinullakin päivät täysi...
 
Lämmöt pikkasen koholla 37,2. Tosin mulla oli eilen mahatauti ja nosti kuumeen illasta. :/ Kn on edelleen kiinni, vaikka sitä pientä vuotoa on tullu eilisestä asti. Ei siis siteeseen asti, vaan pyyhkiessä. Mut eiköhän se enteile tädin tuloa. :'(
Omituinen painon tunne kohdussa ajoittain, eikä oikeestaan vielä ainakaan varsinaisia tätijomotuksia. Ei vaan pitäis ajatella, että jos vaikka oiskin tärpänny. Mut ihmismieli on omituinen. Vaikka vuotoa on tullu niin silti toivoo vaan :heart: :headwall:
 
Mä olen kyllä niin varma ettei tässä kierrossa onnannut. Ei sitten minkäänlaisia oireita, ei mihinkään suuntaan. :| Toiveet olivat kyllä korkealla, mutta ei enää.

Venla-05 ja Piitu-Liinu kuulostaa aika lupaavalta teidän osalta! =)
 
Kiitoksia ihanaiset kannustavista sanoista :heart: Tänään on jo paljon paremmat fiilarit =)

Piitu-Liinulla kuulostaa kyllä tosi lupaavalta noi aamupahoinvoinnit.
Ei se välttämättä testissä näkyisi, vaikka sulla kohta on päivät täynnä pisimmänkin kierron mukaan. Nyt alkoi jännittää ihan tosissaan sun puolesta... Pidämme peukkuja =)

miranda-81: Saattaa toi oireettomuuskin olla hyvä merkki ;) Mulla ei oo tainnut koskaan olla täysin oireetonta kiertoa. Ekat kolotukset on yleensä ilmaantuneet viimeistään neljä päivää ennen tädin saapumista, useimmiten kuitenkin viikkoa ennen... Älä ystävä hyvä vielä luovu toivosta :hug:

Täällä ollaan Annuli yhtä tukevassa koukussa palstaelämään :D
Vierailtua tulee useammankin kerran päivässä ja kauhee polte heti koneelle, jos ollaan pari päivää tietsikan ulottumattomissa...

Meidän viikko on jo puolessa. Alkaa olla jännät paikat, kuka avaa ensimmäisenä tän pinon plussatilin +++++++++++++++ :whistle:

 
Keskiviikko 26.9

HenLai................kp2/24-32.................yk4...............1.Toiveissa
meela.................kp 14/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp23/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 25/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp27/28-35.................yk6..............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp27/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
Annie76.............kp28/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp28/28-30................yk6...............2.Toiveissa
Barbie................kp29/30.....................yk?...............1.Toiveissa
Nelonen.............kp 29/27-40..............yk1...............4.Toiveissa
Venla-05............kp 31/30-35..............yk3................2.Toiveissa

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Muutin itteni ihan oikeeseen paikkaan. Pakko kai se on ajatella että nää on ihan oikeet menkat koska ne jatkuu edelleenki ja nyt näyttäis vähä siltä että ois normalisoitunu tuo vuodon määrä. Kuitenkaan kipuja ei oo oikeestaan yhtään ja sitä ihmettelen kaikkein eniten. Nyt oon seurannu lämpöjä ja katon sen perusteella millon ois ovis ni tietää sitte suunnilleen laskee että millon alkais seuraavat menkat ja jos ne ei alkaiskaan ni tietäis millon testissä näkyis mahollisesti tärppi.
 
Voi että Piitu-Liinu, suuri :hug: sinne! Mun pahonivointikaan ei tainnut todellakaan enteillä raskautta, taas maistuu kahvi ja tupakka ihan liian hyvin :kieh: Tuosta jälkimmäisestä paheesta kun pääsisi eroon... Jotenkin en vaan jaksa uskoa, että pystyn lopettamaan ennen kun saan joskus hamassa tulevaisuudessa tiedon raskudesta. Täälläkään ei olla tänään kovin positiivisella tuulella...
 
:hug: Piitu-Liinu...
Sama ongelma täällä kuin annulilla. Tuosta kääryleestä ei pääse eroon oikeen millään. Sen kans tiiän, että samana päivänä kun plussa tulee niin tupakointi loppuu siihen. Oli se miten vaikeeta tahansa. Vielä viikko ainaki viikko jäljellä! Kulu aika kulu!
 
Piitu-Liinu Suuri :hug: myös täältä sinne!!

Annuli ja nanna Mäkin sain lopetettua tupakoinnin vasta plussattuani esikoisen aikaan, mutta taas olen sortunut siihen paheeseen. :ashamed: Tosin en koskaan polta muualla kuin kotona ollessa (parvekeella) ja niin ettei poika ole saamassa myrkkyjä. Mutta uskon, että plussatessa taas tuokin pahe saa kyytiä.
 
Mulla ei onneks oo tuota tupakka ongelmaa. En oo koskaan ees maistanu ja jos se minusta on kiinni ni en tuu maistamaankaan.

Vuoto jatkuu edelleen mutta todella niukkana. Ihmettelen sitä edelleenki että mitenkä voi vuotaa noin vähä vaan vaikka normaalien menkkojen aikaan vuodan ku seula. Ja kipuja ei oo yhtään mut kuitenki sitte on huono olo jo useempana päivänä ollu ja tuolla mahassa tuntuu sellanen paine.
 
HenLai mä oon kertonutkin, mutta mulla alko esikoista odottaessa menkat ihan normaalisti ja normaalivuodolla, mutta vuoto muuttui äkkiä niukaksi ja ihan pientä ruskeeta tuli pari päivää ja sitten testasin plussan. :) Eli ettet sä vaan olis raskaana?! ;)
 
Piitu-liinu :hug:, jos ei nyt niin uskotaan että ensi kierrossa vaikka nyt se ottaakin päähän enemmän kuin tarpeeksi! Myös HenLaille samat lohtuhalit.
Mulla ei myöskään ole koskaan tuo tupakka maistunut, jo pelkkä haju saa mut siirtymään kauemmas :p Mutta varmasti siitä on vaikea irrottautua jos on useemman vuoden tuprutellut.
Mulla ei mitään oireita edelleenkään, se valkkarin runsauskin loppu sit kuin seinään, mitä lie ollut, mene ja tiedä. :/
Tää kierto on ollu pitk kuin nälkävuosi, tuntuu että aika matelee...Haluisin jo että uusi kierto alkas ja sais alottaa puhtaalta pöydältä kun tuntuu että tässä kierrossa tehtiin kaikki hieman päin honkia noin niinkuin vauvan alullesaantia ajatellen...
;)
 
Tervehdys taas kamut! :hug: Täällähän on jännät päivät menossa; pidn teille peukkuja!!

Itse olen alkanut kaipailemaan noihin smiley face'hin sellaista nassua, jonka kasvot ovat ihan vihreät pahoinvoinnista ja ilme tuskainen B) Eli juu; pahoinvointi jatkuu edelleen eikä taantumista näy :LOL:

On pakko vähän kommentoida tuohon teidän tupakkakeskusteluun.. Nimittäin tupakointihan heikentää limakalvojen kuntoa, kun tupakasta saatava häkä sitoo punasoluja itseensä eikä veressä kierrä niin paljon happea kuin siinä voisi ilman tupakointia. Ja kun liamkalvot eivät saa kaikkea hapekasta verta, eivät ne myöskään ole niin paksut ja hyvässä kunnossa kuin voisivat. Ja tästähän voipi sitten seurata se, että hedelnöittynyt munasolu ei niin hyvin kykene kiinnittymään kohdun seinämään vaan saattaa vuotaa ulos!!!

Tiedän kyllä, kuinka monet tupakoivat yrittäessään tulla raskaaksi, mutta tuo em.tieto sai ainakin itseni lopettamaan kessuttelun siltä istumalta! Ennen olin aina ajatellut, että lopetan saman tien kun testi näyttää plussaa, mutta tuo tieto tosiaan motivoi lopettamaan hieman aikaisemmin.
Ja olisiko se ollut kierron vai kahden päästä tupakoinnin lopettamisesta, kun sitten se plussa pärähti testiin B)

Carmen ja Nirppu (rv8+0)
 
No nyt se kn on kadonnu kokonaan. En meinannu löytää sitä ollenkaan. Se oli ihan takana ja aivan kova ainakin etureuna, kun en yllänny muualle. Vuoto ei oo lisääntyny, ja sitä tulee edelleen vaan pyyhkiessä. Se on sellasta valkkarin sekaista punaista vuotoa. :ashamed:

Niin ja lämmöt on koko ajan yli 37. :heart:
 
miranda-81, toivottavasti tuliski plussa menkoista huolimatta. Mistä sitte hoksasit testata?

Mulla on jatkuvasti nälkä noiden em. "oireiden" lisäks. Eli huono olo, jatkuva nälkä, oudot menkat ja tuntuu että rytmihäiriöitä on tullu.
 
Henlai Mä vaan testasin, kun oli tosiaan niin oudot "menkat" ja tissit aavistuksen erilaisen tuntuiset. Lisäksi mun oli varmistettava etten vaan ole raskaana ennenkuin aloin syömään seuraavaa kuuria Clomifenia. Oli se aika ylläri, kun testiin ilmestyikin kaksi viivaa. :D
 

Yhteistyössä