viikon 35 jatkot:)

kaneliomena, vois oikeestaan sanoo että viime kierrosta jo oli outoja tuntemuksia. Tää kiertohan on vasta ihan alussa.

Unohin mainita sen että mun klamydianäyte oli ok ja papa luokkaa 1 eli seki ihan ok. Paperit on tulossa, soitin tänään polille ja pyysin kaikki maholliset paperit sieltä itelleki. Parempi lukee kaikki neki mitä lääkärit sanoo eikä vaan luottaa siihen mitä lekuri sanoo.
 
Sain juuri pojan nukkumaan ja mies lähti hamppariostoksille. :p Nyt alkaa sitten vanhempien oma aika ja ihanaa kun on viikonloppu edessä, ni voidaan yhdessä valvoa hiukan pitempään. :D

Nytkun HenLai puhui tuosta jatkuvasta nälästä, ni pakko tunnustaa, että sama homma ollut täällä tämän viikon ajan. :/ Ihan kamalaa miten paljon onkin tullut popsittua. Eilen kyllä oli aika poikkeuksellinen tilanne, ettei Hesen-sapuskat maistuneet lainkaan kaupungilla ollessa, vaikka kaveri söikin. Vierestä vaan katselin. :)

Onko joku testaamassa nyt viikonloppuna?
Mä testaan ihan aikaisintaan vasta tiistaina. Keskiviikkoon tai torstaihin kyllä yritän odotella ellei täti pirulainen sitä ennen tule kylään. Jotenkin oon tuon testaamisen kanssa paljon rauhallisempi nyt kuin esikoista yrittäessä. Silloin testejä meni vaikka millä mitalla :ashamed: , nyt en ole kertaakaan näiden huimien kahden kierron aikana testannut. ;)

Pitänee vielä sanoa, että vaikka olen lähes 100% varma ettei ole tärpännyt, ni silti jännittää ihan järjettömästi miten on käynyt.
 
Miranda-81: Tuntuu niin tutulta toi, että vaikka miten olis varma menkkatuntemuksista ja koittaa ajatella realistisesti, niin silti sitä jännittää aina yhtä paljon, kun "tuomiopäivä" lähestyy ;)
Aina sen jälkeen kun mulla on päivät täynnä, niin joka ikinen vessareissu on yhtä jännitysnäytelmää. Ja sitä jatkuu siihen saakka kunnes punaiset valahtaa... On tää niin tätä tämä naisen elämä :D

Aattelin säästellä testauksen kanssa, vaikka pakko myöntää, että tänään tarttui kauppareissulla ClearBlue mukaan :whistle:
(Just niin aattelin säästellä - oon kuitenkin kädet täristen testaamassa viimeistään aamuviideltä ) :LOL:
 
[color=Dark Orange] Lauantai 29.9

Piitu-Liinu...........kp4/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp5/24-32.................yk5...............1.Toiveissa
meela.................kp 17/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp26/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 28/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp30/28-35.................yk6..............1.Toiveiss a
Miranda-81.........kp30/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
Annie76.............kp31/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Barbie................kp32/30.....................yk?...............1.Toiveissa
Nelonen.............kp 32/27-40..............yk1...............4.Toiveissa


Plussanneet: :heart:

Venla-05

[/quote]

 
Mulla on nyt näkyny jonkulaista turvotusta varsinki iltasin. Ja painoki oli noussu jonku verran siihen verrattuna ku viimeks oon käyny kotona vaa'alla. Tuskinpa se johtuu pelkästään siitä että mulla on lähes jatkuva nälkä ja syön tosi usein. Ennenki oon syöny suhteellisen usein eikä paino oo muuttunu mihinkään. Ajattelin että vois testata ens viikon puolella ku nyt ollaan reissussa eikä onneks oo testejä mukana.
 
Annie :hug: Täällä odotellaan sen tädin nyt sitten saapuvan yön aikana, ovis oli kaks viikkoo sitten sunnutain puolella. Noh ens viikolla käyn sitten ekan kerran verikokeissa ja aika pitää maanantaina varata siihen munatorvien aukiolotutkimukseen.
Negan siis testasin tänäänkin :kieh: Taisi olla neljäs nega tässä kierrossa, en ymmärrä miten oppisin lopettamaan tuon turhan aikaisen testailun :ashamed:

+++++++++++++++tuulia, olen täällä peukut pystyssä että niitä vielä tulisi tässä kierrossa!
 
En viiti alkaa päivittään tuota listaa. Kuitenki vois kertoo missä mulla tällä hetkellä mennään. Rintoja särkee sillai oudosti jo useempaa päivää peräkkäin. Ja varsinki iltasin löytyy sitä turvotusta, eilen illalla näytti siltä ku oisin ollu jo varmaan kuuennella kuulla menossa. Ei tää oo normaalia ollenkaan. Ja nälkä jatkuu edelleen.
 
Sunnuntai 30.9

Piitu-Liinu...........kp5/28-30................yk7...............2.Toiveiss a
HenLai................kp6/24-32.................yk5...............1.Toiveis sa
meela.................kp 18/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp27/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 29/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp31/28-35.................yk6..............1.Toiveiss a
Miranda-81.........kp 31/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
Annie76.............kp32/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Barbie................kp33/30.....................yk?...............1.Toive issa
Nelonen.............kp 33/27-40..............yk1...............4.Toiveissa


Plussanneet:

Venla-05
 
Annulille oikein suuret lohtuhalit :hug: tätsyn saapumisesta.
Tsemppiä seuraavalle kierrokselle :heart:

Taidan tulla huomenna perästä. Selkäsäryt ja mahasäryt loppuneet ihan kokonaan, mutta tosi paineinen olo alavatsalla. Taitaa tulla huomenna tai jo ens yönä täti rytinällä kyläilemään ja varmaan tuo ne särytkin tuliaisina... :headwall:
 
Annulille :hug: tätsystä. Mulla myös koko viikonlopun tuntunut siltä että täti tekee tuloaan...Olo on muutenkin kaikkea muuta kuin raskautunut, joten odottelen tätiä viimeistään huomenissa saapuvaksi.
Eikun katseet kohti ensi kiertoa...Jospa sieltä pärähtäisi plussatuulta meille kaikille.
Nyt takasin tuon nelosen leffan pariin, ei oikeestaan muuten kiinnostais, mutta tuo Jude Law, ah... :p
 
Maanantai 1.10

Annuli81.............kp 2/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp6/28-30................yk7...............2.Toiveiss a
HenLai................kp7/24-32.................yk5...............1.Toiveis sa
meela.................kp 19/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp28/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 30/28...................yk16.............1.Toiveissa
Miranda-81.........kp 32/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
Annie76.............kp33/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Barbie................kp34/30.....................yk?...............1.Toive issa
Nelonen.............kp 34/27-40..............yk1...............4.Toiveissa


Plussanneet: :heart:
Venla-05
 
Huomenta!
Kiitoksia lohdutuksista :heart: Enää sitä ei osaa olla niin pettynyt jotenkin, on jo tottunut siihen että kyllähän se täti tulee...
Pidän peukkuja, ettei teille se täti eksy kyläilemään,mokomakin maanvaiva :D
 
Testannu oon ja negaa se näytti. Olo ei kumminkaan oo todellakaan normaali. Täti lähti kyläilemästä ja nyt tulee vaan sellasta outoo valkkaria. Ei mulla ovis vielä pitäis olla ku normaalisti se on ollu about viikko tätin lähdön jälkeen ja nyt siitä ei oo kulunu ku vajaa yks päivä.

Tänään tuli papereita sairaalasta siitä mun käynnistä. Papa oli lk1, puhtausaste 2, klamydia negatiivinen. Joku Dalacin voide resepti tuli. Pitäis varmaan käydä hakemassa pikapuoliin se ni vois käyttää tuon viikon ajan.
 
Annuli, mulle on tuo tutkimus tehty joskus. Minusta se sattu lähinnä niinkuin hirmuiset menkkakivut mutta vain pienen hetken. Mulle neuvottiin ottamaan Burana 800mg(?) ennen tutkimusta.

Täällä oli aamulla menkkakipuja ilmassa, mutta nyt päivemmällä ne ovat kadonneet. Edelleen tuhruttelee vaan.
 
Höh,eikä vieläkään plussa pino ole kasvanut. Venlan varmasti ottaisi mukaan odottajiin muitakin. :) Itsekkin olisin oikein mielelläni sinne pompannut mutta ei tälläkään kertaa.
Greippimehut ja vitamiinit edelleen käytössä,tikutankin vielä tämän kierron kun on nuita tikkuja sen verran,niin sama käyttää pois.

Torstaina se sitten meidänkin pikku rimpsessa täyttää jo vuoden,kamala miten aika on mennyt nopsaan. :heart:
Tässä kierrossa en toivottavasti ehdi paljon stressaamaan onko tärpännyt,kun on muutto puuhat kuun lopussa edessä. Ihanan ihana omakotitalomme on valmis! :D Just muutto tohinoissa on tädin tulopäivät,jospa eksyis nyt osoitteesta kun tämä talo jätetään ja muutetaan uuteen. ;)

Puhaltelen plussia edelleen ja :hug: kaikille uuteen yritykseen joutuneille,jospa tämä kierto olisi se meidän kierto. B)
 
Piitu-Liinu, ai teillä on niin pieni tyttö :heart:Miten kauan muuten teitte häntä? Onnea talon valmistumisen johdosta! Minnepäin muutatte?

Joo, jospa ensi kierto olisi tosiaan jo se kierto... Vaikea vaan uskoa :/ No ainakin kk kuluttua on kaikkien testausten tulokset selvillä, joten sillon ollaan vähän viisaampia. Mulla on kauhukuvia mielessä, ettei miehellä olisi esimerkiksi siittiöitä ollenkaan... Se olisi kaikinpuolin kamalaa, hän varmaan ensinnäkin epäilisi miehuuttaan tms. ja varmasti tulisi kova kriisi suhteeseen. Muttamutta tuohan on melkein pahin vaihtoehto, en edes tiedä miksi tuo mieleen tuli...

Hyvää viikonalkua ja lokakuuta kaikille! Aletaan mennä kohti pimeintä vuodenaikaa, lokakuun loppu ja marraskuu ovat mun mielestä melkein ikävimpiä kuukausia. Toisaaltaan joskus on vaan ihana maata vällyjen alla kun ulkona sataa ja on pimeetä.
 
Annuli: Kolmannesta kierrosta jo tärppäsi esikonen. Tyttö oli kahden kuukauden kun rupesin puhumaan toisesta. Ja heti kun lääkäriltä saatiin vaan lupa yrittää seuraavaa niin yritykset aloitettiin,mutta toista ei vain kuulu.. :(
Täällä ylä-savossa asustellaan ja talo rakennettiin ihan maalle. Maalla me tykätään asua,sen verran erakkoja ollaan ettei kumpaakaan kaupunkiin sais ampumallakaan. :D :LOL:

Toivotaan nyt että teillä molemmilla ois kaikki kunnossa ja että on vaan ollut huonoa tuuria. Ite oon jo ehtiny lekurit manata,että ovat leikkauksessa sorkkineet mun kohdun pilalle. Kauhukuvia pyöritän siis täälläkin mielessäin. :headwall:

 

Yhteistyössä