viikon 35 jatkot:)

Annie76 toi on niin puosta kun menkat antaa odottaa itseään. Muistan vähän liian hyvin viime kierron, vaatimattomat 11 päivää myöhässä se täti kehtasi saapua... Pidetään peukkuja, että sulla olisi parempi tuuri ja olisitkin raskaana :heart:

Mulla on ollut tänään jo muutaman tunnin kummallista nippailua/vihlontaa häpyluun tienoilla. Vähän oikein "sattuu". Tai jos mulla on ovis vasta nyt ja ei oo edes mahd. touhuilla kun mies on iltavuorossa! Se olis just mun tuuria!

Iso halaus :hug: Annulille, mä rutistan sua oikein lujaa! Itketään yhdessä! Mutta usko pois kyllä kaikki vielä hyväksi kääntyy :heart:
 


Torstai 4.10

kaneliomena.......kp 2/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 3/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 5/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp9/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp10/24-32.................yk5...............1.Toiveissa
meela.................kp 22/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp31/29-36................yk10.............1.Toiveissa
Annie76.............kp36/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Barbie................kp37/30.....................yk?...............1.Toive issa
Nelonen.............kp 37/27-40..............yk1...............4.Toiveissa

Plussanneet:

Venla-05
 
Iso :hug: Annulille, tiedän hyvin tuon tunteen...

Nyt tuntuu että tänään alkaa kierto alusta. Meinasin jo aamulla testin tehdä, mutta jostain joku pieni sisäinen ääni sano että turhaa hommaa. Noh jatketaan sitte clomien kera. Haluttais jo kovasti päästä jatkotutkimuksiin, mutta saas nähdä kuin pitkät jonot täällä on...
 
Alotettiin jo eilen varmuuden vuoks pupuilu. Oviksesta ei oo vielä tietookaan, tikkuja oon ehtiny yhen tekeen ja se kyllä näytti ihan selkeen viivan, mut ei niin vahvana ku sen ois pitäny näkyä. Tuosta viivasta vois sanoo sen verran että viime kiertoon verrattuna se oli haamu mut kuitenki ihan selvästi nähtävä.
 
Moi vaan kaikille! Olin itse silloin vk35 kuumeilijoissa ja Meelan kanssa viimeisimpinä piinailtiin pitkien menkkojen kanssa. Silloin tein plussatestin kp38 ja epäuskon jälkeen olen päässyt uskon puolelle, eli eilen varhaisultrassa nähty sykkivä sydän ja nyt meneillään rv7+5. Siispä yritän välittää tänne teidän jatkoihin monia positiivisia hormonaalisia väristyksiä ja toivon, että myös te kaikki pääsette pian tuonne odottajapuolelle.

Sen voin myös sanoa, vaikka nyt näin vinkkinä, että ainakin mulla oma kroppa pääsi huijaamaan mua ihan kunnolla. Väitin niin varmasti tunnistavani ovulaation itsestäni mm. limojen perusteella, joita tulikin runsaasti, mutta oikeasti ainakin nyt alkion koon mukaan on hedelmöitys tapahtunut paljon myöhemmin. Ja kun kalenteriani katselen, niin siihen aikaan ei edes enää ollut niin usein seksiä, kun jo oletin ovulaation olevan ohitse. Eli kliseisesti, se tärppää kun on tärpätäkseen ja kannattaa vaan säännöllisesti harrastaa seksiä, oli oletettu ovis tai ei.

Paljon tsemppiä kaikille! Ja spesiaaliterkut Meelalle!!!
 
Huomenta!
Kiitoksia haleista ja lohdutuksista rakkaat :hug: Tänään onkin jo hiukan parempi mieli =)

Toivotaan, Nanna, ettei täti kuitenkaan sinne eksyisi! Mä en kyllä kykenisi olla testaamatta, onneksi joiltakin löytyy kärsivällisyyttä :D
Anniella on myös jo päivät tosi pitkällä, toivottavasti siellä olisi pikkuinen salamatkustaja mukana =)
 
Ois ollu niin kiva vielä jännittää viime kiertoo pitempään ja saaha se plussa testiin vaikka tänään. Ois ollu miehelle kaikkein parasta tässä päivässä. Meillä tulee täyteen vuosi siitä ku alettiin seurusteleen ja ollaan edetty todella nopeella vauhdilla koska nyt jo ollaa naimisissa.

Jospa sitä sais miehen tuonne peiton alle touhuileen taas illalla ni ois mulle kaikkein parasta. Iltasin nukahtaa paljo helpommin sen jälkeen ku on touhuillu tuollasta kivaa.
 
Juu mä vielä haahuilen täällä hämmenyksissäni mihin osoitteeseen se täti on kurvannut. Täytyy olla eksynyt matkalla, koska ei vieläkään menkkoja näy. Raskaustesti näyttää vaan negatiivista, tehty viimeksi eilen aamulla. Alan olla jo tuskastunut tähän tilanteeseen, koska haluaisin niin jo päästä uuteen kiertoon.
En vaan millään voi uskoa tuohon raskautumiseen, kun ei edelleenkään mitään oireita ja tosiaan se yritys oli viime kierrossa tai siis tässä kierrossa niin säälittävän vähäistä... Kuitenkin mulle gynekin sanoi siellä lekurissa, kun ultrattiin silloin viime viikolla että loppukierto näyttää olevan meneillään... Kuinka kauan tää loppukierto sit oikein kestää?? :headwall: :headwall:

Napsuneidille :flower: uudesta työpaikasta ja Lilia tosiaan ihanaa kuulla susta ja sun pienestä asukista... :heart:
 
Kaunein kiitos monista lohdutushalauksista :heart:

Annulille suuren suuri rutistus :hug: Tunne on tuttu.
Välillä ahdistus ja epätoivo kasvaa sellaisiin mittakaavoihin, etten ois uskonut koskaan niin henkeä ahdistavaa oloa olevankaan... Ja sitten ottaa päähän, kun ei voi muuta kuin odottaa ja toivoa ja taas odottaa...
Uskon kuitenkin lujasti, että tästäkin pinosta jokaiselle kannetaan joskus se ihanainen nyytti ensi kertaa rinnalle moikkaamaan :heart:

Mahtavaa kuulla, että Lilialla sujuu odotus hyvin =)
Joko teillä on pienelle "projektinimi" olemassa?

Anniella näyttää olevan kyllä päivät tosi hyvällä mallilla. Ja vielä toi oireettomuuskin. Jos nyt justiinsa napsahtais kun ette oo ehtinyt niin kauheesti yrittää - peukkuja täältä =)

Hyvää illanjatkoa kaikille :wave:
 
Tervehdys taas! :hug: Täällä "nautitaan" leppoisista sairaslomapäivistä, joille neuvolalääkäri passitti minut.. Olisi kirjoittanut kaksi viikkoa, mutta en todellaakaan pysty olemaan niin kauaa pois töistä, mutta lupasin sitten kaksi päivää levätä ja kerätä voimia =) Niin kauan kuin vauvelilla on kaikki kunnossa niin ei minua pahoinvointi haittaa - lähinnä se on tuo oksentelu, joka on varsin ikävää :x Minulla kun yököt tulee kaaressa milloin minnekin -se ei aikaa eikä paikkaa katso!

Toivon teille oikein rentoja hetkiä vällyjen alla ja paljon positiivisia tuulia :whistle:

Syksyisin terveisin,

Carmen ja Nirppu (rv 9+2)
 
Mitähän mä oon sekoillu ihan urakalla!! :| Onnittelen täällä Napsuneitiä uudesta työpaikasta ja se on kokonan eri pinon juttu se!! Voi hyvää päivää tätä mun päätä, taitaa olla yhtä hukassa kun noi mun menkatki! Mut elkee välittäkö, pahoittelen erhettäni! :ashamed: :)
 
Ihanaa kuulla Lilia78 että sulla on kaikki hyvin!! :heart: Mun on ollut niin ikävä niitä meidän juttutuokioita!
Kävin odottajien puolella vakoilemassa sun kuulumisia jo pari viikkoa (?? voi olla enemmänkin??) sitten ja jännäsin niin sun puolesta. Mä oon yrittänyt noudattaa sun neuvoa olla "ressaamatta" ja oon yrittänyt kuvitella olevani oikein super hedelmällinen :LOL: Painotan vielä sanaa yrittänyt...

Piti vielä kysyä sinulta Lilia siitä kun sanoit että oviksesi oli ollut myöhemmin että tiedätkö milloin se ovis oli?
 
Perjantai 5.10

nanna81............kp 1/29-36................yk11.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 3/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 4/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 6/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp 10/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp 11/24-32.................yk5...............1.Toiveissa
meela.................kp 23/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
Annie76.............kp 37/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Barbie................kp 38/30.....................yk?...............1.Toive issa
Nelonen.............kp 38/27-40..............yk1...............4.Toiveissa

Plussanneet:

Venla-05


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Päivitin tuon listan ajan tasalle. Mulla on edelleen sellanen painon tunne tuolla lantion korkeudella. Aikasemmin se helpotti ku kävi pissalla, mutta nyt se jatkuu siitäki huolimatta. Ja mielialat heittelee laidasta laitaan.
 
:hug: tädin yllättämille.

Nyt plussia paljon pinoon. Ottaisin niin mielelläni mukaan tuonne odottajien puolelle. Paha olo ei ole vielä ainakaan alkanut. Paineet heittelee ikävästi. Tänään olisi eka neuvola. Sain jo ekan ajan ä-polille. Alkavat onneksi siellä ottamaan heti tarkkaan syyniin. Jouduin käymään yksityisellä paineista, kun terkkari ei ottanut mitään kantaa, eikä suostunut laittamaan lääkärille.

Plussatuulia puhaltelen :heart: :heart:
 
Kertokaas muuten millä kaikilla testeillä te ootte testannu plussia ja negoja. Onko RFSU:n testeissä viivanpaikka näkyvissä?

Minä mietin että onko mulla menny kierto ihan sekasi tän vauvakuumeen takia. Mulla on nyt kp 11 menossa ja tuntuu ihan samalta ku sillon ku menkat alkaa. Lonkkia särkee kuten tavallista. Ja toi särky on liittyny aina siihen että seuraavana päivänä alkaa menkat. Eikai mulla vaan oo kaikki muutki hormonit sitte sekasi?
 
HenLai: Ite oon testaillu melkein aina ClearBlueilla. Sekä ovis-, että raskaustestaukset... ja ovispuolella nimenomaan digitaalisella mallilla.
Se on tosi tarkka, ei tarvi vertailla viivoja ja gynekäyntien mukaan on mulla ainakin näyttänyt oviksen ihan kohdilleen.
Hintavampi se on kuin liuskat, mutta mulla on yleensä yksi paketti riittänyt kahteen kiertoon.

Mä huomasin kanssa silloin, kun alettiin lasta yrittämään, että mulla meni ekaksi puoleksi vuodeksi kierto ihan sekaisin. En tiedä johtuiko se sitten stressistä vai mistä...
Mulla poikkeuksellista oli kierron pituus; ennen melkein aina tasan 28, yrityksen jälkeen alkoi heitellä 26-36 välillä. Sitten ilmeni niitä vaaleanpunertavia ovisvuotoja, mitä ei koskaan aiemmin ollut tullut.
Muilta osin multa katos limat kokonaan. Oviksen (ja koko kierron) ajan oli niin kuivaa, että sekstailukin välillä ihan sattui :|

Puolen vuoden päästä yrittämisen alusta palas kropan toiminnat ennalleen =) Ajattelin silloin, että mun kohdalla on varmaan ollut kyse jännityksestä ekojen kuukausien ajan - tärppääkö vai nou...

 
Mä olen vaan kerran tikuttanut ovista, mutta käytin silloin apteekin omia testejä. Toimivat kyllä hyvin, ennen ovista tuli haaleita viivoja, mutta oviksen aikaan viivat olivat selvästi yhtä tummat. Ja tuntemuksien mukaankin ovis tapahtui sinä päivänä.

Ihanaa että viikonloppu on taas kohta edessä! Tänään aion vaan laiskotella kotona ja nukkua kunnolliset, pitkät yöunet =)
 
kaneliomena, minä tykkään kaikkein eniten noista ClearBluen testeistä, niissä mulla ei oo ollu tulkinnan vaikeuksia. Enpä eilen sattunu löytään apteekista just sitä merkkiä ollenkaan vaikka oisin just sillä halunnu testata. No täytyy oottaa jonku aikaa ja kattoo mihkä suuntaan mennään. Pakko testata vielä ainaki ovista ja kattoo millon plussa tulee.

Annuli81, mulla oli viime kierrossa ihan selvästi havaittavissa testissä ovisplussa ja gyne sano että mulla on ovis ollu just sillon vähä ennen ku kävin siellä ultrassa. Jos mulla vasta sillon on ollu ovis ni mulla oli sitte luteaalivaihe vaan vaivaset 7 päivää eli todella lyhyt aika.

Voiko muuten kovin lyhyen luteaalivaiheen kans raskautua? Esim jos luteaalivaihe on 7 päivää ni sillonhan sen hedelmöittyneen munasolun vasta pitäis kiinnittyä kohtuun ku menkat alkaa. Vai oonko ymmärtäny oikeen?
 
Annuli81 täällä on samansuuntaiset perjantaisuunnitelmat :D

Mä sain akuuttihoitoa vauvakuumeeseen, kun vanhempien tiibetinspanieli tuli meille hoitoon pariksi viikoksi..
Se on niin ihana mussukka :heart:

Ressukalle tuli pienoinen stressi paikanvaihdoksesta ja heitti maha ripulille kolmeksi päiväksi. Vitsailtiin miehen kanssa, kun yöllä käytiin vuorotellen koiran kanssa pihalla ja "pyllypyykillä", että täähän on vaan hyvää harjoitusta tulevaan. Molemmilla silmänaluset ihan siniset ja turvonneet unen puutteesta.. :LOL:
 
HenLai: Kyllä se niin menee, että oviksesta noin 5-7 päivän aikana tapahtuu kiinnittyminen. Mun muistikuvan mukaan luteaalivaiheen pitäis olla vähintään kymmenen päivää... Mut jos se tosiaan olis liian lyhyt, niin kyllä siihen muistaakseni on hormonihoidoilla apu olemassa.

 
Kokeilen ainaki tän kierron ajan tikuttaa vielä ovista ja jos näyttää siltä että se on ihan oikeesti noin lyhyt mulla ni kyllä varmasti marssin lääkäriin vaikkei vuotta oo yritystä takana. En vaan tiedä mitenkä lääkärissä suhtaudutaan about puolen vuoden yritykseen mutta jos on selvät todisteet siitä että luteaalivaihe on noin lyhyt ni eihän se kummene siitä sen toisenkaan puolikkaan vuoden aikana.
 

Yhteistyössä