viikon 35 jatkot:)

Minä ajattelin mennä käymään kouluterkkarilla tässä lähipäivinä koska tää mun olo vaan pahenee koko ajan. Tänä iltana alotan tuon Dalacin kuurin ja käytän sen loppuun ja katotaan sitte miltä elämä näyttää.
 
Täällä alkaa jo muutamalla oleen kierrot aika pitkällä! Onko kukaan vielä testaillut? Miltä vaikuttaa???

Mä oon ollut niin "kiireinen", että on jäänyt jutut vähiin. Luulen, että ovis oli viikonloppuna la/su kun viilteli ja pisteli, tosin aika vaisuja oli tuntemukset. Aina ennen mulla on ollut ihan hirveät ovis tuntemukset, mutta viime kierrossa joka oli poikkeuksellisesti aika pitkä ei myöskään ollut niitä normeja suorastaan kivuliaita oviksen viiltelyjä yms. En sitten tiä oliko se ovis vai eikö :/
On jo alkanut mietityttämään jos mulla ei oo enää lainkaan ovista ku en tunne sitä sillai kuin ennen. Enkä muistanut tilata tikkuja niin ei oo sellasta tuntumaa. Vaikka eihän ne tikut silti sitä kerro onko ovis, sehän mittaa vaan LH huipun joka voi olla ilman ovistakin? Oonko ymmärtänyt oikein??

Toivotaan, että ei kierto venyisi sillai kun viimeksi! Jotenkin on sellainen tunne, että ei se oo tärpännyt tässä kierrossa. Yrityskerratkin oli mitä oli, ehkä touhuiltiin pääasiassa liian aikaisin? Viime viikolla 3 kertaa (n. joka toinen päivä, vika kerta oli jo la kun joku ei lämmennyt) ja ed. viikolla pari kertaa.

Vitsi, että on ollut koko päivän ärsyttävä pieni päänsärky. Enkä uskalla ottaa buranaa ettei menisi sen takia pieleen. Muutenkin on vähän huono olo.

Tulipas taas paljon tarinaa... Millä fiiliksellä muut on?
 
Tiistai 2.10

Miranda-81.........kp 1/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 3/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp7/28-30................yk7...............2.Toiveiss a
HenLai................kp8/24-32.................yk5...............1.Toiveis sa
meela.................kp 20/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp29/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 31/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annie76.............kp34/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Barbie................kp35/30.....................yk?...............1.Toive issa
Nelonen.............kp 35/27-40..............yk1...............4.Toiveissa


Plussanneet: :heart:

Venla-05
 
Huomenta! Nyt alkaa täällä taas tuo testauskuume nousemaan :D . Ei ole mitään sellasia oireita jotka antais kuvitella että sieltä mitään kahta viivaa olis tulossa, mutta tätä tää loppukierto aina on...Yritän malttaa odottaa tuonne perjantaille asti. Luultavasti sitä ennen kuitenkin jo täti saapunu jos on tullakseen.
Mites muut? Aika monta on nyt loppukierrossa menossa!
 
Täällä tiputtiin yöllä eli kp 33 muuttui kp:ksi 1. :'( Mutta näinhän mä tiesinkin koko ajan tässä käyvän. Pahinta vaan on, kun jälleen on ihan hivittävät kivut ja oksensinkin yöllä. Nyt on parempi olo, kun olen tropannut itteeni. Ja eikun kohti uutta kiertoa, jossa me kaikki tippuneet plussataan! :D
 
Minä en uskalla testata. Päiviä olisi jo kiitettävästi, mutta en uskalla.
Oireita ei ole, menkkakivutkin loppuivat, vähäistä valkkaria tulee.
Jos ei perjantaina ole täti tullut, testaan lauantaina, ehkä.
 
Lohtu :hug: kaikille tädin vierailusta. mä vielä oottelen häntä saapuvaksi kylään, just äsken oli juostava suoraan töistä tultuani vessaan kurkkaamaan, kun tuntui, että nyt se sitten saapui. Mutta eipäs saapunutkaan. ;) Vielä. Uskon että kyllä se tiensä taas löytää, luulen että kiero vaan venähti kun oli se ulkomaan reissu ja muuta.... En lähe edes alitajunnassanikaan herättelemään mitään toiveita.
Testannut en ole vielä toistamiseen, sillon kp 30 vai 31 oli nega.
Plussatuulia meille kaikille, tähän tai seuraavaan kiertoon!
:whistle:
 
Lämmin lohtuhalaus :hug: Mirandalle tätsyn saapumisesta.

Täällä pääsin ihan fiiliksiin noista Piitun muuttohommista. Meillä on ollut niin kauan haaveena rakentaa omakotitalo - sais justiinsa (tai ainakin melkein) sellaisen, kun haluaa ;)
Kaksi vuotta sitten, kun kaverit rakensi, niin mä olin varmaan siellä raksalla enemmän kuin ne - haistelemassa puun tuoksua ja imemässä muuten vaan rakennustunnelmaa :D

Mä täällä edelleen odottelen ja ihmettelen. Särkyjä ei oo, mahassa ärsyttävän rauhallinen tunne ja ylipäänsä olo on liian normaali :D
Nega testattu tänään, joten haikarasta viive ei johdu - ovis ollut varmaan poikkeuksellisen myöhään...

Nyt meen laittaan takapihalle kaikki kynttilälyhdyt palaan. Niin synkkää muuten tuolla ulkona...
Tunnelmallista tiistai-iltaa teille kaikille :heart:
 
Kaneliomena :hug: negasta. Mutta jospa se ei vielä näkyisikään, tuo normaali olo kuulostaa kyllä hyvältä :D Mulla oli kovat vatsasäryt ja rinnat ihan sairaan kipeet, niitä ihan särki, ennen tädin tuloa. Jos jotain hyvää pitää sen tulosta hakea, niin melkein saman tien tisukipu luojan kiitos helpotti. Tosin kyllä mä sen kivun kestäisin, jos se raskaudesta johtuisi =)
 
Mä hullu melkein tilasin äsken testejä. Sain onneksi itteni takaisin järkiin ja sammutin sivun! :LOL:
Tämä tyttö ei piru vieköön testaa kyllä päivääkään ennen ensi viikon ti/ke. Mä en ala kiduttaan itteeni taas montaa päivää aiemmin, kun testaisin kuitenkin. En vaan pysty oleen testaamatta. Jos tilaan vasta perjantaina niin siinä on hyvä ajoitus testaamista ajatellen.

Mulla on ollut ihan kaamea väsymys muutaman päivän. Nukahdin ihan väkisin töitten jälkeen sohvalle melkein tunniksi. Tulisi jo viikonloppu nopeesti niin saisi nukkua pitkään ja ottaa vaikka päikkärit jos siltä tuntuu ;)

Kävin kurkkaamassa viikon 40 pinoa ja siellä oli jo yhdellä jos toisella haamuja :heart: Kunpa niitä plussia alkaisi tuleen tänne meidänkin pinoon
 
Keskiviikko 3.10

Miranda-81.........kp 2/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 4/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp8/28-30................yk7...............2.Toiveiss a
HenLai................kp9/24-32.................yk5...............1.Toiveis sa
meela.................kp 21/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp30/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 32/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annie76.............kp35/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Barbie................kp36/30.....................yk?...............1.Toive issa
Nelonen.............kp 36/27-40..............yk1...............4.Toiveissa


Plussanneet: :heart:

Venla-05
 
Mulla varmasti menee tää kierto ihan hänekseen. Mies aiko lähtee vkl vähä tuulettuun ku töissä on ollu niin rankkaa ja käski munki lähtee johonki pois täältä kaupungista etten mä ihan kokonaan jumita tänne. Laskeskelin että ovis vois oikeen huonolla tuurilla sattua just vkl ajaks ni ei paljo naurata. Masentaa niin paljo ku taas tää kierto menee hukkaan.

Oon nyt alottanu sen Dalacin kuurin ja mua väsyttää ihan järkyttävästi vaikkei siinä haittavaikutuksissa väsymyksestä sanottu yhtään mitään. Ja toiseks mulla tuntuu sellanen tyhmä paineen tunne tuolla mahassa lantion korkeudella.

Ovista ajattelin alkaa tikuttaan ku mulla kerran jäi viime kierrosta niitä tikkuja vaikka sanoinki etten enää koskaan tikuta ovista. Ja nyt oon sentään mittaillu lämpöjäki aamusin jos sillä sais jonkulaisen selvyyen oviksen ajankohasta (jälkikäteen).
 
Alkaa olemaan monella kiertopäivät todella pitkällä... Millonkas Nanna muuten aikoo testailla?
Kävin tänään ekoissa verikokeissa, 104 euroa maksoivat... Tulee kyllä todella kalliiksi nämä perustutkimuksetkin yksityisellä :|
++++++++++tuulia puhaltelen teille!
 
Moikka! Aion väkisten vitkuttaa tuonne perjantaille testauksen kans. Mikäli siis vielä sillon tarvii testailla... Itsesuojeluvaisto taas puuttunu aikaa sitte peliin ja sanoo että ihan turha edes toivoa että tarvis sinne odotella. Menis jo tämä aika!
 
Keskiviikko 3.10

kaneliomena.......kp 1/28-31...............yk17.............1. Toiveissa
Miranda-81.........kp 2/30-34...............yk3...............2.Toiveissa
Annuli81.............kp 4/28-35...............yk7...............1.Toiveissa
Piitu-Liinu...........kp8/28-30................yk7...............2.Toiveiss a
HenLai................kp9/24-32.................yk5...............1.Toiveis sa
meela.................kp 21/29(39)................yk7...............1.Toiveissa

nanna81............kp30/29-36................yk10.............1.Toiveissa
Annie76.............kp35/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Barbie................kp36/30.....................yk?...............1.Toive issa
Nelonen.............kp 36/27-40..............yk1...............4.Toiveissa

Plussanneet:

Venla-05
**************************************************
Aamulla ei ollut vielä mitään... Tunti sitten alkoi yhtäkkinen mahasärky ja hanat aukes samoin tein. Yllättävän positiiviset fiilikset silti - varmaan auttoi toi eilinen negatestaus siihen, että osas henkisesti varautua asiaan.

Sen verran potkua sain kuitenkin tätsyn tulosta, että varasin samalta istumalta uuden hoidonsuunnittelun. Tällä kertaa ei tarvi mennä ite paikan päälle, vaan saa kaikki reseptit postissa. Jos kaikki menee hyvin, niin ekan alkion pitäis kölliä kohdussa marraskuun puolenvälin jälkeen. Toivotaan parasta :heart:
Tää kierto menee kuitenkin vielä luomumenetelmin ja kaikilla panoksilla :D

Joo, kyllä noi tutkimukset ja hoidot on mukavan hintavia... Kerran juteltiin miehen kanssa, että kiva maksaa maltaita siitä, minkä suurin osa ihmisistä saa alulle ilmaiseksi peiton alla - ja joskus jopa vahingossa.
Toisaalta - on hienoa, että hoitoja ja tutkimuksia on. Kun käytiin helmikuussa tutustumiskäynnillä tuolla klinikalla, niin lääkäri sanoi, että vielä vähän yli kymmenen vuotta sitten meidän tilanteelle ei olisi voitu tehdä yhtään mitään... Olis vaan pitänyt odottaa luonnon valintaa tuleeko mitään koskaan. Vaikka luonto sen valinnan tekee viime kädessä koeputkihedelmöityksessäkin...

Paljon ++++++++++++++++++++ puhalluksia täältä lopuille piinailijoille. Mä sidon kanssa tädin tuoliin kiinni, ettei se pääse teille :D
 
Plussatuulia niitä tarvitseville!!!!! :whistle:

Täällä menkkakivut alkavat hellittää mutta ihan kamalaa tää on ollut. Mietin jopa, että onkohan mulla endometrioosia. Mullahan oli pieni endo epäily ja olin menossa laparoskopiaan, mutta tulinkin raskaaksi ni se jäi tutkimatta. Tällaisia kipuja ei ole koskaan ollut kuin nyt tässä ja viime kierrossa. Sitä ennen synnytyksen jälkeen ei minkäänlaisia tuntemuksia, että olis täti ollut vierailulla. Ja ennen raskautta kipuja oli, mutta ihan siedettäviä.

Olen miettinyt tikutanko tässä kierrossa ovulaatiota vielä kun noita testejä on yksi paketti vai mitenköhän sitä tekis. Olin kyllä päättänyt, etten enää niitä käyttäis kun aiheuttavat liian suurta stressiä vaan.

Annuli, nuo tutkimukset/hoidot ovat yksityisellä puolen melko kalliita. Kokemusta on. Me emme kuitenkaan lähteneet julkiselle puolella hoitoihin esikoisen aikoihin, koska olisi saanut odottaa sinne niin kauan. Soitin tuossa vähän aikaa sitten lapsettomuushoitopaikkaan ja kyselin milloin kannattaa hakeutua jos ei luomusi tärppää nyt kakkonen, ni sanoivat että yleensä pitää olla synnytyksestä kulunut vuosi, mutta mulla alkoivat menkat melkein heti ni jouluna lupasivat ottaa jo. Saapa nähdä suostuuko tuo mies, että menemme heti jouluna tutkimuksiin/hoitoihin.
 
Mulle iski kamala masennus ja pelko siitä, että jos en tulekaan raskautumaan... Jännä että tässä vaiheessa tulee sellanen itkufiilis, menkkojen alkaessa olin aika tyyni. Joskus on näitä päiviä, että päässä pyörii vaikka mitä kauhukuvia ja ne saa olon kamalaksi :headwall:
Pitää vaan todeta että onneksi huomenna on uusi päivä, jolloin kaikki toivottavasti tuntuu paremmalta :)
 
Kaneliomena :hug:, mä vielä täällä oottelen tätiä...Sama tilanne ollu kuin sullakii, mutta eipä näy ei kuulu...En ymmärrä tätä ollenkaan, mulla ei oo ikinä pillereiden lopetuksen jälkee ollu tällästä. Tätioireita ei yhtään, sen enempää kuin raskausoireitakaan. Jo kaksi negaa testattu ja tätiä ei vaan kuulu. Alkaisi mieluummin jo ne menkat, että vois alkaa keskittyy uuteen yritykseen, tää epätietoisuus on niiin rassaavaa.
Annulille :hug: noita päiviä tulee aina säännöllisin väliajoin, mutta kyllä se positiivisuus aina voittaa ja uskotaan että me kaikki vielä ne omat plussamme saadaan!
 

Yhteistyössä