viikon 35 jatkot:)

miranda-81, täytyy myöntää että testasin eilen mutta se näytti negaa. Fertilityfriendin mukaan mulla ois se eka tiputtelupäivä pari viikkoo sitte ollu kierron eka päivä ja nyt ois jo vaikka kuinka mones päivä tästä kierrosta menossa. Millä tavalla sulla oli ne menkat oudot?

En tiiä hätäilenkö mä mut oikeesti huolestuttaa koska mulla ei oo koskaan aikasemmin ollu tällasta. Lämmöt on ihan normaalit siihen verrattuna mitä mulla normaalisti on ihan missä tahansa kierron vaiheessa mitattuna. Ajattelin että oottaisin vaikka ens maanantaihin asti ja testaisin sitte jos nää menkat ja olo tuntuu jatkuvan outona.

Toisaalta vois mennä käymään terkkarilla kyselemässä kaikkien kokeitten tuloksia ja samalla sitte pyytää testiä jos ne tekis siellä.
 
Tein testin ja HAAMU pärähti ikkunaan. :heart: :heart:

En voi uskoa tätä. Enkä uskalla ennenku muutaman päivän päästä teen uuden testin. Jos viiva vahvistuu, niin sitte uskon. Tein apteekin omalla. Mulla oli kyllä esikosta ja kahet "menkat" ennenku kunnon viiva tuli =)

Nyt kaikille paljon plussakimppuja :flower: :flower: :flower: :flower:
 
Torstai 27.9

Piitu-Liinu...........kp2/28-30................yk7...............2.Toiveis sa
HenLai................kp3/24-32.................yk5...............1.Toivei ssa
meela.................kp 15/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp24/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 26/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp28/28-35.................yk6..............1.Toiveiss a
Miranda-81.........kp28/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
Annie76.............kp29/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Barbie................kp30/30.....................yk?...............1.Toive issa
Nelonen.............kp 30/27-40..............yk1...............4.Toiveissa


Plussanneet: :heart:

Venla-05
 
Paljon onnea Venla! Haluatko että laitan sut jo plussanneisiin, vai varmisteletko vielä?

Minäkään en sitten pystynyt olemaan testailematta viikonloppuun saakka, vaan eilen tein clearbluen testin. Mä olin näkevinäni siinä hentoa hennomman vaaleansinisen pystyviivan,mutta mies palautti mut realiteetteihin, sanoi että vaakaviivan kyllä näkee mutta mitään pystyviivaa siinä ei kyllä ole... Tällaista tämä on tän vauvakuumeen kanssa, näkee olemattomia viivoja. Olen kyllä niin kyllästynyt noihin negoihin, että kohta piirrän itse testiin sen toisen viivan :LOL: Sitten joskus kun tulee raskaaksi pitää varmaan ostaa huvin vuoksi kamala kasa testejä, jotta saa ihailla sitä plussaa :D

Carmen, totta on ettei tuo tupakointi varmaan ainakaan helpota raskautumista,mutta onneksi mulla on lähipiirissä pari ihmistä, jotka polttaneet todella paljon, ja silti tulleet heti raskaaksi. Antaa vähän toivoa, kun mä en nyt yksinkertaisesti pysty tällähetkellä ennen plussaa lopettamaan :ashamed: Onnea edelleen odotukseesi :heart:
 
Huomenta! Pahoittelut annuli negasta. Toivottavasti se mitä näit olis kuitenki ihan pieni pieni hento viiva joka vielä vahvistuis.
Tiedän minäki nuo kaikki mitä tupakka aiheuttaa ja ole itse asiassa yrittänyt lopettaakki sen takia, mutta lakko jäi parin viikon mittaseks joka oli täynnä riitoja ja v...tuneisuutta. Heikko luonne ehkä olen mutta en myöskään pysty vielä lopetukseen :ashamed: .

Niin ja ONNEA Venla haamusta :heart: !
 
Sylintäydeltä Onnitteluja Venlalle haamusta :heart:
Josko tästä sitten lähtisi meidän pinon plussaukset käyntiin...

Annuli81: :hug: negasta. Onneksi on vielä sullakin pisimmän kierron mukaan päiviä jäljellä - kyllä se pystyviiva saattaa vielä tullakin...
Niin ja miehet ei näe ikinä mitään ;) Varmaan aikaisemmin kerroinkin kuinka monesti oon ite nähnyt satavarman pystyviivan, mutta mies se on täälläkin palauttanut takaisin maanpinnalle.
Mua alkoi niin naurattaan toi, että sä piirrät kohta ite viivan siihen testiin... Täällä on yks kuka sen negoihin kyllästyttyään kerran jo v*****nnuksissaan toteutti :LOL:

Mutta eipä muuta sisaret tällä kertaa kuin paljon plussatuulahduksia jokaikiselle. +++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Kiitoksia Nanna ja Kaneliomena lohdutuksista :hug:
Heh, en yhtään ihmettele että olet tuon piirtämisen Kaneliomena toteuttanut, kyllä ne negat alkaa oikeesti rassaamaan todella paljon. Tänään mulla on aika sinne lapsettomuuspkl.lle, ja sen jälkeen mennään katsomaan tuttavapariskunnan vastasyntynyttä... Jotenkin vähän ironista... Saas nähdä mitkä on fiilikset illalla.Mutta oikein hyvää päivänjatkoa kaikille, ja niitä pluusatuulia!
 
Venlalle varovainen onnittelu haamusta :flower: Toivotaan että se vahvistuu! :) Ja Annulille :hug:, tuo on niiiin turhauttavaa, ymmärrän kyllä tuon piirtämismielihalun! :D
Mutta jospa ne sun silmät oiskin olleet vaan äärimmäisen tarkat...
tuuthan ilmottelemaan mitä ne kertoilivat siellä polilla.

Mulla yhä täti tuloillaan, viikonloppuna tod.näk.hanat aukee... :( , mutta mulla aatokset jo uudessa kierrossa.

Plussailltaspa kaikki pian tuonne Venlan seuraksi! :heart: :wave:
 
Onnittelu halit Venlalle :heart: pidetään sormet ja varpaat ristissä, että viiva vahvistuu! :heart:

Mä yhdyn Annuliin + kumppaneihin elikkä mäkin vielä piirrän sen punasen viivan testiin itte! Enkä tee mitään haamua vaan oikein punasen ja selvän viivan!!! Jos saisi oikeasti sen plussan niin tekisin varmaan paljon varmistuksen-varmistuksen-varmistuksia!

Kyllä sä Annuli vielä voit saada sen +!

Omaan napaan ei kuulu mitään uutta, mä en nyt oo edes varma mikä kp on menossa?!??! Kerta se on ensimmäinenki.
Tarvii kyllä tänään saada jotain... B)
 
Lääkärissä käyty. Meidät haastateltiin, ja sitten mut ultrattiin. Näkyi että vasemmalta irronnut munasolu, niinkuin tunsinkin. Kaikki kunnossa ultraamisen perusteella, kohdun limakalvokin sopivan paksu. Sitä ei kuulema pysty sanomaan oisinko nyt raskautunut, selviää siis parin päivän sisällä.En kuitenkaan jaksa uskoa...

Ens kierron aikana otetaan kaikki tarvittavat verikokeet, tehdään munatorvien aukiolotutkimus ja miehen pitää jättää simppanäyte. Sitten on kuulema kaikki perustutkimukset tehty, ja kuukauden lopussa saadaantarkempaa tietoa tilanteesta. Tämä meidän hoitava lääkäri oli muuten todella mukava, hyvä fiilis siitä että homma nyt alkaa ainakin jollain tapaa etenemään =)
Ai niin pieni PCO-epäily kuulema on, vaikkakin selvästi ainakin nyt olin ovuloinut. En tiedä tuosta PCOsta juuri mitään, mutta sanoi ettei se ainakaan perinteinen sellainen ole, jos on ollenkaan.

Huh, tulipas sepustus... Tällaista se on kun muille kun miehelle ei näistä asioista pääse puhumaan :D
++++++++++++++tuulia, voikun täti ei yllättäisi ketään meistä...
 
Perjantai 28.9

Piitu-Liinu...........kp3/28-30................yk7...............2.Toiveissa
HenLai................kp4/24-32.................yk5...............1.Toiveissa
meela.................kp 16/29(39)................yk7...............1.Toiveissa
nanna81............kp25/29-36................yk10.............1.Toiveissa
kaneliomena.......kp 27/28...................yk16.............1.Toiveissa
Annuli81.............kp29/28-35.................yk6..............1.Toiveiss a
Miranda-81.........kp29/30-34.................yk2..............2.Toiveissa
Annie76.............kp30/32-35................yk8...............1.Toiveissa
Barbie................kp31/30.....................yk?...............1.Toiveissa
Nelonen.............kp 31/27-40..............yk1...............4.Toiveissa


Plussanneet: :heart:

Venla-05

 
Huomenta! Onneksi olkoon annuli hyvistä uutisista. Niin se sitte lähtee käyntiin =) .
Minä täällä olen kehitelly itselleni uuden pms-oireen! Huimaus! Se on hirmu kiva kun näitä on jo tässä vuoden aikana tullu koko aika lisää eli nyt on rintojen arkuuden, kouristelujen, nipistelyjen, etovan olon ja pääkivun lisäksi vielä tämä :LOL: . Pitäis äkkiä raskautua, ettei sitä kohta ole ihan kuoleman kielissä kierron loppu aikoina.
 
Huomenia!
Minä testasin tänään clearbluen digitaalisella negan, vaikka lääkäri sanoi ettei ennen sunnuntaita kannata testailla :headwall: Tänään tiedossa alkoholipitoiset illanistujaiset, joten siksi ajattelin tuon testin tehdän. Siinä luki, että 87% raskautuneista on saanut positiivisen tuloksen kahta päivää ennen menkkojen alkua, joten kyllä mä tätiä odottelen.

Sain muuten eilen aikamoistaa saarnaa tuosta tupakoinnista, on kuulema yllättävänkin suuri merkitys raskautumiseen :ashamed: Käski lopettaa, voikun olisikin niin helppoa 10 vuoden jälkeen...
 
Annuli Onnea hyvistä uutisista lääkärissä. :hug: negasta. Pidän peukkuja, että se vielä muuttuisi plussaksi!

Itselle ei oikeastaan mitään uutta. Huomasin tuossa nännien olevan ihan eri väriset verattuna nännipihoihin. Aikaisemmin en ainakaan tuollaista ole huomannut. :kieh: Jotenkin tuntuu kuin saisi juosta myös pissalla useammin kuin yleensä, enkä ole kyllä juonut yhtään enempää. Muuten ei kyllä ole yhtään sellainen olo edelleenkään, että olis tärpännyt, päinvastoin.

HYVÄÄ VIIKONLOPPUA KAIKILLE!!! JA PLUSSATUULIA!!! :heart: :heart:
 
Mulla vuoto edelleen jatkuu mutta sillai että pärjää pelkällä pikkuuhousun suojalla. Mulla on koko ajan nälkä vaikka oiski just syöny. Onko toi hyvä vai huono merkki?

Oon kuitenki orientoitunu siihen että tästä kierrosta ens viikolla yritetään tosissaan tai siis tjottaillaan mutta pakkohan siinäki on yritystä olla mukana.
 
Aurinkoista B) perjantaita!

Mulla on ihan sama juttu, kun Nannalla; oireita tulee lisää joka kierroksella :D Tällä kerralla uutta oli noi kolme päivää kestäneet jatkuvat vetäisyt keskellä alavatsaa - sen jälkeen oli päivän verran pienoista pistelyä ja nyt ei mitään...

Ylipäänsä fiilareista sama juttu kuin viime kierrossa. Parisen päivää oli aivan kaameeta särkyä alaselässä, mutta ei mitään kipuja masun puolella. Nyt alkaa toi selkäsärkykin himmata menkkojen lähestyessä - ihan niin kuin viimekskin :/



Rentouttavaa ja plussarikasta viikonloppua meidän pinolle ;)
 
HenLai: Ei se jatkuva nälkä ainakaan huono merkki oo.
Oon lukenu ainakin alkionsiirtojutuista, että monesti, kun on ollut mahassa sellainen "pohjaton" tunne, niin on ollut ainakin kiinnittymisen yritystä. Itelläkin oli yhdessä siirrossa kolmesta samanlainen tunne, että jaksaa syödä vaikka mitä. Kävin sillä kerralla muutamana yönäkin syömässä pariin otteeseen :D

Oliko sulla otettu veritesti vai ainoastaan virtsasta?
 
kaneliomena, verestä testattu 19.9. ja sillon oli alle 1. Mut entäpä jos on kiinnittyny vasta sillon ni eihän se siinä vaiheessa vielä näkyiskään.

Toisaalta toi pohjaton nälkä voi johtua siitäki että oon liikkunu ja ollu ulkona paljo enemmän ku pitkiin aikoihin.
 

Yhteistyössä