*** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

Pahoittelut tippuneille myös minun puolesta :hug:

Mä itse olen ollut hätähousu, ja testasin Aconin herkällä testillä tänään. Selvääkin selvempi nega tuli... Olis pitänyt vaan odottaa. Menkkakipuja ei ole ollut ainakaan vielä. Oireina on ollut välillä voimakaskin paha olo/ällötys sekä järjetön väsymys. Toki noi voi johtua ihan mistä vaan, en mä oikeasti luule plussaavani ekasta kierrosta. Mut niin kauan ku täti tulee, niin toivoa pitää pitää yllä, vai mitä?!

Toivotaan nyt kuitenkin jokunen plussa tänne pinoon, jännää viikkoa mennään!!
 
Lilla My siirtyy seuraavaan yritykseen. :( Jospa 13 ei tällä kertaa olisikaan epäonnen luku, vaan 13. yrityskerta toisikin toivottuakin toivotumman plussan! :)

Eli tänään siis 1/29-31 ja seuraava plussaviikko on viikko 23. Ei onneksi ole vielä iskenyt morkkista ja yritän kovasti pitää sen kaukana.

Toivottavasti me tähän asti tippuneet olemmekin sitten ainoita tippuneita tästä listasta.
Plussatuulia muille! :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja niiskunenä-78:
Pahoittelut tippuneille myös minun puolesta :hug:

Mä itse olen ollut hätähousu, ja testasin Aconin herkällä testillä tänään. Selvääkin selvempi nega tuli... Olis pitänyt vaan odottaa. Menkkakipuja ei ole ollut ainakaan vielä. Oireina on ollut välillä voimakaskin paha olo/ällötys sekä järjetön väsymys. Toki noi voi johtua ihan mistä vaan, en mä oikeasti luule plussaavani ekasta kierrosta. Mut niin kauan ku täti tulee, niin toivoa pitää pitää yllä, vai mitä?!

Toivotaan nyt kuitenkin jokunen plussa tänne pinoon, jännää viikkoa mennään!!
Joo, ei vielä mitään hätää. Itse testasin tästä kuopuksesta 27 päivä nega, 28 nega ja 29 plussa (muttei ees kovin vahva) ja tosiaan tuossa kainalossa tuo "pelottelija" nyt on.

Täällä joku ihme rauhallisuus iskenyt minuun en vielä ole testannut vaikka jo 29 (ja yleensä kierto 28) mutta tosiaan noita heittoja on ollut. Tänään en edes saanut sitä testiä kun oli kaupungilla muuta puuha. Taitaa siis siirtyä eteenpäin päivällä parilla, ellei tätiä ennen sitä kuulu.

Paljon :hug: tipahtaneille ja =) niille jotka vielä jännnää. Sitä ekaa plussauutista odottaen. Toivottavasti saadaan sitten tällä porukalla jatkaa niin plussapuolelle kun seuraavaan yrityskertaankin. Mielummin tietysti tuohon ensimmäiseen...
 
Tatyana
Dreamer-88
Kuumeilija
Lilla My
, Pahoittelut teille kaikille ja paljon Onnea uuteen kiertoonne!


Minä olen sitten seuraava , joka testaan huomisaamuna ilmeisestikin negaa, mutta jännäähän testailu on!

PlussaOnnea kaikille jäljellä oleville!
 
Aika paljon tippuneita jo heti alkuviikosta. :'( :hug: heille!

Jos jotain hyvää tippumisesta etsii, niin se, että ainakin kierto pysyy aisoissa. Ei ole mitään ärsyttävämpää, kuin se, että odottelee viikko toisensa jälkeen plussaa tai tätiä ja sitten tulee täti. :( Toivoisin, että nyt tulis perjantaina se plussa ja jos ei tule, niin viimeistään lauantaina täti tulis reilusti.

Kyllä joka ketjussa ainakin pari plussaa tulee. Eiköhän tähänkin nyt joku onnistu sen saamaan! =) Toivotaan, että mahdollisimman moni! Onhan meitä vielä jokunen jäljellä. Luulen, että mulla ei ainakaan sitä plussaa oo tulossa, kun mitään oireita ei oo. Suuntaan eikä toiseen. :'(

Plussatuulia vielä kaikille + :whistle: :heart:
 
:hug: Kaikille tippuneille :'(

Tein hätä päissä tänä aamuna prediktortestin ja nega oli mutta kävin myös lukemassa ettei se näytä plussaa ennen kun mensut myöhässä. Mulla pitäs siis huomenna alkaa. Mä olin niin 100% varma eilen että täti tulis kun koulun penkillä sattui niin vietävästi kun jomotteli selkää ja vatsaa mutta illalla meinas tulla sätky suihkussa kun kokeilin kn:aa ja se oli niin korkealla etten meinennut yltää! Joko täti myöhässä tai sit... Mut taas jomottelee kipeesti ja sellainen olo et tarvis laittaa kohta side varmuudeks joten katsellaan. Kuvioon astunut myös armoton pissahätä vaikkei hätä olekaan :whistle:

Mutta plussatuulia kaikille lopuille jälellä oleville! :flower:
 
Mulla tänään vasta dpo 8 ja tein jo ekan testin. Oli nega, mutta elättelen vielä pikkuruista toivoa että näkyy vasta myöhemmin. Seuraava testi luultavasti perjantaina tai lauantaina. Minut on miehen kans kutsuttu kaveripariskunnalle syömään ja juomaan. Joten olis kiva ennen sitä saada plussa tai täti kylään. Kaveri arvaa jos en juo. Enkä tiedä sanonko että voin olla raskaana jolloin saa tietää että yritämme. Jos sanon etten ole niin luulee että valehtelin kun sitten myöhemmin selviääkin että olinkin raskaana. Vaikea paikka.

Rouva Pikkumyy: Toivoa on vielä. Ehkä ei vaan vielä näkynyt. :saint:
 
juujaa, tänä aamuna piti testata, muttei ollut testiä. Säästyipä sitten sekin raha, sillä täti tuli. Voi pöh ja pah, no onneksi olikin hyvin epätodennäköistä että olis napsahtanut. Muitakin hyviä puolia on, vauvan la siirtyy reilusti ensi vuoteen, ehdin töissä olemaan ainakin sen "Kunnialliset" 4 kk, mies on iloinen kun mahdolliset pahoinvoinnit yms siirtyy eteenpäin ja hän saa jatkaa tuota runsasta pupuilua.
Surullista, muttei kamalaa, nyt alkaa yk2...

Toivottavasti saadaan kuitenkin plussia tähän pinoon, kurkkimassa teitä muita kyllä käyn.
 
+++++++6.5.2008++++ Viikko 19+++++++++

frizzante............... 34/27-36 ...km 01/08..esikoinen...32v
Mimmukka 81........ 33/30-43....... yk 5......esikoinen....26v
Toiveilija82............ 31/34-42........yk 9.....esikoinen....26v(?)
Moccamaster......... 31/33-34....... tjot......esikoinen....27v
TMK....................... 30/28-30....... yk 2......kolmas.......30v
Alexandra-85........ 28/30............ yk 2......esikoinen....23v
Neiti21wee........... 28/28-29....... yk 2......toinen.........21v
Champion..............27/28............ yk1.......kolmas........25 v
Rva Pikkumyy........ 27/31............ yk 2.....1.yhteinen
Johjo..................... 27/33............ yk 1.....neljäs..........30v
niiskunenä-78........26/28.............yk 1.....esikoinen.... 29v
Jouskari-82........... 25/28............ yk 8.....esikoinen.....25v


Testauspäivät

:heart: 5.5
:heart: 6.5 Rva Pikkumyy
:heart: 7.5 Neiti21wee, TMK
:heart: 8.5 frizzante
:heart: 9.5 Mimmukka81, niiskunenä-78, Johjo
:heart: 10.5 Jouskari-82, Toiveilija82
:heart: 11.5 Moccamaster, Alexandra-85


Uuteen yritykseen:

Tatyana.................. yk 3.......esikoinen....26v
Dreamer-88............ yk 17.....esikoinen....19v
Kuumeilija............... yk 3.......esikoinen....20v
Lilla My.................... yk 12.....esikoinen....28 v
kekkeri.................... yk 1.......nelonen......30v
simppu82................ yk 2.......esikoinen....27v
 
nega testattu tänä aamuna. pikkasen harmittaa, mutta toisaalta en yllättynyt kun ei mitään tuntemuksia ollutkaan. nyt vaan toivon tätiä pikaisesti paikalle, ettei kierto veny taas kauhean pitkäksi.

saataiskohan me nyt pian se eka plussa tänne..? plussaonnea jännääville!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Johjo:
Champion: Puutut listalta. En löytänyt sitä viestiä jossa olet ilmoittanut tietosi. Lisättäskö nyt sut listalle? Ja toivotaan ettei täti saavu ja testin tulos on seuraavalla testauksella plussa.
Eli tänään 27/28 ja yk1 ja ikä 25 vuotta ja kolmas lapsi olisi kyseessä :)

Vitsi jos täti ei tule kylään niin sit oon tosi vainohahainen koska pakko syödä karkkia kun nälkä menee luihin asti täällä koulussa! Hirveet pms oireet ja oon ihan jäässä!
 
kekkeri: Kiitos! :)

simppu82: Jos sulla on ollu välillä kierto 42 päivääkin niin eihän peliä vielä ole menetetty. Ehkäpä nyt on vasta viikko oviksesta eikä siksi näy testissä. Eikä mulla ole ollu oireita koskaan (3 raskautta) joten ei se tarkoita ettet olisi raskaana. Pää pystyyn ja uus testi loppuviikosta. :D

Champion: olet listalla. :)
 
Harmi, ettei vieläkään plussia tässä pinossa. :ashamed: Tosin tulokset eivät vielä viittaa, etteikö plussia voisi vielä tulla myös tämänpäiväisille testaajille! :D

Johjo Aika hankala tilanne, jos ei plussaa tai tätiä tule.. Toivottavasti tilanne selkiytyy!
Ja rohkaisevaa, kun sanoit, että sulla ei oo ollu mitään oireita kolmessa raskaudessa! Kun ite ei voi tietää, mihin kastiin kuuluu. Voisinkohan olla sellainen, joille oireita ei tule? :/

Ajattelin tehdä testin ehkä sittenkin jo torstaina, koska se tulos näkyisi jo silloin, jos olisi tärpännyt. Pitäisi keritä vaan käydä ostamassa r-testi josatin. En tiedä kehtaanko mennä enää samaan apteekkiin... :saint:

Toivottavasti huomenna sitten tulee niitä odotettuja plussia. Eikö neiti 21-w:llä ollut lupaava viivanpaikka eilisessä testissä? Josko sitten huomenna tulis se plussa! ++++ :whistle:
 
Mä testailen torstaina jos tätiä ei näy :) Oma vikahan tämä olis jos mun ja miehen pelleilyjen takia kondomin käytössä nyt olisin raskaana. Muuten ei mitään mutta oon just alottanut oppisopimuskoulutuksen ja oon töissä paikassa missä käsitellään paljon kemikaaleja joten en tiedä voisinko jatkaa koulutusta. Tosin ei mulla hätää olis kun entinen pomo sanoi mun pois lähtiessä et mulle on aina paikka avoinna ja kännipäissään jo kyseli et paljon tarvisin lisää palkkaa et palaisin takaisin joten työpaikka olis kyl sit siellä jos en vois tässä oppisopimuskoulutksessa jatkaa... :) Tuo meidän mies ei vaan oikein innostu tästä vauva-asiasta vaikka tiesi että vahingon mahdollisuus on. Meillä on molemmat aiemmat lapset saaneet heti ekasta yk:sta alkunsa ja esikoinen on kohta neljä ja kuopus 2,5v joten esikoinen olis kolmannen syntyessä 4,5v ja kakkonen 3v. Ihan ok ikäerot mut kyllä sitä on miettinyt et miten jaksais kolmen pienen kanssa kun välillä on väsynyt kahdenkin kanssa mut toisaalta sais sit olla kotona lasten kanssa ja antaa huomioo paljon kun ei tarvi töissä käydä. Mä myin kaikki vauvakamatkin pois kun ajattelin ettei meille enempää lapsia tulis ainakaan lähivuosina.

Mut saa nyt nähdä. Hauskaa tässä olis se et ollaan menossa parin viikon päästä Viroon ja kaks aiempaa kertaa oon ollut niin et ekalla kertaa odotin esikoista ja toisella kertaa kakkosta ja jos nyt olisin raskaana niin kolmas pääsis myös mahassa Viroon. On se ollut vitsin aiheena meillä mut en ihan heti olis uskonut et muuttuis vitsistä oikeaks tilanteeks.

Kyllä mä vähän petyn jos täti tulee mut myös huokasen helpotuksesta...
 
Mukavaa että täällä vielä on toivoa monella yllä =) Sitten jos ei käy :heart: niin tulkaahan perässä tuonne viikkojen 23-24 pinoon. Olis vähän "tuttuja" jännääjiä kavereina. Ihme olo, tai ehkä ihan normaali pms-olo (siitä on vaan niin kauan aikaa) itkuinen ja reppana ja jotenkin ärtyisä.
Onneksi mies oli ihana ja on kovasti tässä vauvaprojektissa mukana, niin eiköhän se tässä muutaman kuukauden sisällä tärppää.

Tosiaan peukut pystyy niille, joilla vielä jännitettävää on. Kyllä tollaset 3 plussaa sentäs pitäis meidänkin pinoon saada, kuka alottaa?
 
Johjo, kiitti tsemppauksesta mutta kyllä mä nyt putosin pelistä ihan kokonaan. mensut alkoi just, enkä oikeen osaa muuta kuin iloita siitä. olen siis bongannut oviksen mitä luultavimmin oikein ja kierto pysyi tällä kertaa ihan normaalin rajoissa. aamulla masensi, mutta nyt tuntuu jo paremmalta. uutta yritystä peliin vaan!

nyt tyhmä kysymys: olen aina ajatellut että kierron pituus on se mikä kp vuoto alkaa. eli nyt kun minulla kp 35 ja vuoto alkoi tänään niin olen ajatellut että kierto on siis tuon 35 päivää. mutta onko se sittenkin niin että kiertoni on nyt 34 päivää? vastatkaas viisaammat... oon siis ihan tosi onnellinen jos mun kierto on 34 eli sama kuin ennen pillerien aloitusta pari vuotta sitten.
 
Heippa!

En ole pitkään aikaan palstalla pyörinytkään, mutta nyt tuli pakottava tarve saada kertoa jollekin... Tein tänään testin ja plussaahan se näytti. Olo on ihan hölmö. On se vaan niin jännä miten ajatukset alkaa juosta heti testin tekemisen jälkeen... Voi apua... viime kuussa oli vaikka mitä oireita ja siltikään ei mitään, nyt taas vastaavasti melkein ilman mitään oireita onkin plussa...hassua
 

Yhteistyössä