*** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

Mimmukka: Kuten huomaat Mystical myös plussannut oireetta. Minä uskon vakaasti ettei niitä oireita voi muuta ollakkaan kuin ehkä rinnat mistä huomaa ennen viikkoa 5. Raskaushormonia on kuitenkin alussa sen verran vähän. Toivotaan että päästäis tuonne odottajien puolelle tammikuisten pinoon :D

Onnea Mystycal! :flower:

Simppu
:hug:
 
Onnea Mystical :flower: :flower:

Kekkeri: täältä tullaan varmaan pian perässä sinne viikkojen 23-24 pinoon... Kiva kuitenkin jännätä porukalla. Mä en ainakaan ole "siviilissä" kertonut kun yhdelle ystävälle tästä yrityksestä, joten täällä saa onneks purkaa tuntojaan.

Omaa napaa sen verran, menkkakivut alkaa painaa masussa, eli uskoisinkin tädin tulevan parin päivän sisällä. Tietty täytyy testata vielä, voipi olla, että huomenna saatan taas testata. En näin ekalla kerralla osaa odottaa kärsivällisesti :LOL: :LOL: Lämmöt on vähän kohollaan, eli tuollainen 37,02 oli lukemat.

Olis se vaan mahtavaa jos saataisiin vielä plussia tänne pinoon :heart:
 
Onnea Mystical :heart:

Johjo Toivotaan, että päästään!!! Huomenna on aamuvuoro, niin ehkä ehdin apteekkiin hakemaan sitä testiä! Jännittää vähän ja pelkään pettymystä.

Champion Onhan toi aika hyvä enne, että ootte Viroon menossa, jos aina on ollu silloin vauva mahassa! =)
 
Neiti21wee tuossa alempana tällä sivulla on ketju noista kotitesti.fi:n viivanpaikoista, ne on noita samoja one step -testejä käsittääkseni. Pidän sulle peukkuja!

Täällä on menossa dpo 15, odottelen mielenkiinnolla alkaako täti vai ei...
 
Huomenna vasta piti testata, mutta en malttanut kun testejä tuli postissa tänään... Ja plussaa tuli, uskomatonta mutta totta. Tosin km:n jälkeen tästä ei vielä kauheasti osaa riemuita, mutta onpahan ainakin toinen mahdollisuus. Tsemppiä muille jännäileville, :hug: pudonneille!
 
:heart:

Vihdoinkin plussia tähän pinoon. :heart: :heart:

).( Kävin ostamassa pari testiä. Jännittää huominen niin paljon, ettei täti varmaan sen vuoksi pysty tulemaan! Vähän henkisiä oireita pukkaa. Esimerkiksi pahaa oloa ja vatsakipuja. :whistle: Ehkä se täti ilmoittelee tulostaan. Mutta toivoa ei ole menetetty!

Onnea vielä muille testaajille!
 
:heart: :heart: Sydämelliset onnittelut kaikille plussanneille! :heart: :heart:

Itselläni ei ole oikeastaan mitään oireita suuntaan taikka toiseen, paitsi että tissit on todella arat varsinkin sivuilta ja jotenkin turvoksissa. Ja tänään tosiaan on jo kp29/30, joten jänskättää, että miten käy...
Voisin ehkä testata sitten jo perjantaina, ellei täti saavu ennen sitä.

Tsemppiä kaikille
:)
 
++++ Torstai 8.5.2008 ++++ Viikko 19 +++++++++

Mimmukka 81........ 34/30-43....... yk 5......esikoinen....26v
Toiveilija82............ 32/34-42........yk 9.....esikoinen....26v(?)
Moccamaster......... 33/33-34....... tjot......esikoinen....27v
Alexandra-85........ 30/30............ yk 2......esikoinen....23v
Neiti21wee........... 30/28-29....... yk 2......toinen.........21v
Champion..............29/28............ yk1.......kolmas........25 v
Rva Pikkumyy........ 29/31............ yk 2.....1.yhteinen
Johjo..................... 29/33............ yk 1.....neljäs..........30v
niiskunenä-78........28/28.............yk 1.....esikoinen.... 29v
Jouskari-82........... 27/28............ yk 8.....esikoinen.....25v


Testauspäivät

8.5 Johjo, Mimmukka81
9.5 niiskunenä-78,
10.5 Toiveilija82
11.5 Moccamaster, Alexandra-85


:heart: Plussanneet:

TMK........................ yk 2..........kolmas.......30v...12.1.
frizzante.............km 01/08......esikoinen...32v
Mystical...................yk 3..........kolmas................11.1



Uuteen yritykseen:

Tatyana.................. yk 3.......esikoinen....26v
Dreamer-88............ yk 17.....esikoinen....19v
Kuumeilija............... yk 3.......esikoinen....20v
Lilla My.................... yk 12.....esikoinen....28 v
kekkeri.................... yk 1.......nelonen......30v
simppu82................ yk 2.......esikoinen....27v
 
Nega testattu. :( Tädin pitäisi saapua paikalle vasta tiistaina joten voi olla ettei vielä näy testissä vaikka raskaana olisinkin. Oon tällä eka yrityskerralla kauheen malttamaton. Seuraavassa kierrossa jaksan varmasti odottaa paremmin ennen kuin testailen.
 
Huomenta, eikös tuon Mysticalinki voi laittaa lussanneisiin, vaikka ei listalla alkuperin ollutkaan ;) Täällä ei mitään oireita, mutta se nyt olikin jo tiedossa ettei tässä yk:ssa raskuduttu. Nännit on hieman kipeenä. Tämä on mukava tunne kun ei tarvii ressata ja jännätä... =) En taida edes testiä tehdä lauantaina, mut voi tosta testaajista poistaa... odottelen menkkoja!

Johjo :hug:

Ja onnea vielä kerran kaikille plussanneille!!! :heart:
 
Jep, täällä on FertilityFriendin mukaan dpo 16, ja tätiä ei näy, eikä plussaakaan sen puoleen. Viimeksi tänä aamuna testattu. Lämmöt edelleen samat. Ehkä sitten vaan ovuloin myöhemmin kun lämpöjen perusteella luulis, tai sitten en ovuloinut ollenkaan?

Yhdyn neiti21ween tunnelmiin, ei hitto ottaa päähän kun ei yhtään tiedä missä mennään!
 
Jouskari: Minä mietin että laitanko Mysticalin listalle plussanneisiin, mutta ku siitä ei ole mitään tietoja eikä ole aiemmin käynyt kun nyt vaan ilmoittamassa plussan niin jätin sit pois. Jos Mystical ilmoittelin tietoja niin voishan sen sinne laittaa tietty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Johjo:
Jouskari: Minä mietin että laitanko Mysticalin listalle plussanneisiin, mutta ku siitä ei ole mitään tietoja eikä ole aiemmin käynyt kun nyt vaan ilmoittamassa plussan niin jätin sit pois. Jos Mystical ilmoittelin tietoja niin voishan sen sinne laittaa tietty.
Mä oon aika harvoin koneella ja yleensä käyn vaan lukemassa juttuja. Nyt kun sit tein sen testin, niin halusin jossain kertoa asiasta ja tänne suunnistin. Sopiiko tässä vaiheessa mukaan? Mitäs tietoja kertoisin? 3. lapsi olisi tulossa (3. yrityskerralla) ja la laskurin mukaan 11.1.09
 
Täällä testattu puhas nega. Eli tätiä odottelen saapuvaksi. :kieh: Toivottavasti ei veny turhan pitkäksi kierto. Ärsyttää ja miten voi aina pettyä näin pahasti, vaikka me ei edes yritetty tosi aktiivisesti tässä kierrossa ulkoisten rajoitteiden takia. Mun raskautumisyritykset jatkuu sitten kesäkuussa, riippuen tän ja seuraavan kierron pituudesta. :ashamed:

Onnea muille, jotka eivät ole testanneet, tai joilla on vielä toivoa! Paljon plussia! +++++
 
TMK
Heippa tännekin pinoon :wave: En ole ollutkaan vähän aikaan linjoilla ja viime keraan jälkeen päivät on humisseet nopsaa ohi. Sunnuntaina olin jo varma että täti saapunee tuota pikaa enkä ees ajatellut muuta. Mutta kun tiistaina ei vielä tätiä kuulunut, aattelin hakea testin apoteekista ja KIESUS se näytti PLUSSAA :heart: Ei parempaa äitienpäivälahjaa olisi todella voinut toivoa!!! :) Olo on mielettömän onnellinen ja samalla epätodellinen =)
Onnitteluta ja halaukset kaikille muillekkin plussanneille ja vielä lämpimämmät plussatuulitoivotukset niille joille täti saapui, eikun uutta yritystä :hug:
Minä siirryn nyt tuonne tammikuun odottajiin, kun laskettu aika olisi sitten 12.4.2009 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mystical:
Alkuperäinen kirjoittaja Johjo:
Jouskari: Minä mietin että laitanko Mysticalin listalle plussanneisiin, mutta ku siitä ei ole mitään tietoja eikä ole aiemmin käynyt kun nyt vaan ilmoittamassa plussan niin jätin sit pois. Jos Mystical ilmoittelin tietoja niin voishan sen sinne laittaa tietty.
Mä oon aika harvoin koneella ja yleensä käyn vaan lukemassa juttuja. Nyt kun sit tein sen testin, niin halusin jossain kertoa asiasta ja tänne suunnistin. Sopiiko tässä vaiheessa mukaan? Mitäs tietoja kertoisin? 3. lapsi olisi tulossa (3. yrityskerralla) ja la laskurin mukaan 11.1.09

Nyt on Mystical myös listoilla. Heti paremman näköinen lista kun on kolme plussannutta. :D

Mimmukka, neiti21wee ja Gilmore: :hug: Toivottavasti täti pian saapuu tai sit muuttuu plussaksi testi. Tädin odottelu on kyllä vihonviimeisin mitä toivoo. :kieh:
 
Onnittelut plussanneille!! :flower: :flower: :flower:

Musta tuntuu, että mä tulen hulluksi tän odottamisen kanssa. Mahassa on tädin saapumisen merkkejä, muttei ainakaan vielä. Huomennahan se periaatteessa pitäisikin tulla. Mulla on kyllä hyvin vahva tunne siitä, että tällä kertaa ei tärpännyt. Ens kierrossa täytyy kyllä osata ottaa rennommin, koska nyt tää asia pyörii ihan liikaa mielessä eikä työnteosta tai mistään muustakaan tule oikein mitään. Tänään taas sorruin testaamaan (tiedetään, järjetöntä..) ja selvä nega oli. Eli ei kyllä oikeasti taida olla mitään toivoa :headwall:

Toivotaan, että joku saisi vielä sen plussankin loppuviikon aikana :heart:
 

Yhteistyössä