*** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

++++ Perjantai 9.5.2008 ++++ Viikko 19 +++++++++

Mimmukka 81........ 35/30-43....... yk 5......esikoinen....26v
Toiveilija82............ 33/34-42........yk 9.....esikoinen....26v(?)
Moccamaster......... 33/33-34....... tjot......esikoinen....27v
Alexandra-85........ 31/30............ yk 2......esikoinen....23v
Neiti21wee........... 31/28-29....... yk 2......toinen.........21v
Champion..............30/28............ yk1.......kolmas........25 v
Johjo..................... 30/33............ yk 1.....neljäs..........30v
niiskunenä-78........29/28.............yk 1.....esikoinen.... 29v
Jouskari-82........... 28/28............ yk 8.....esikoinen.....25v


Testauspäivät

9.5 niiskunenä-78,
10.5 Toiveilija82, Johjo
11.5 Moccamaster, Alexandra-85


:heart: Plussanneet:

TMK........................ yk 2..........kolmas.......30v...12.1.
frizzante.............km 01/08......esikoinen...32v
Mystical...................yk 3..........kolmas................11.1



Uuteen yritykseen:

Tatyana.................. yk 3.......esikoinen....26v
Dreamer-88............ yk 17.....esikoinen....19v
Kuumeilija............... yk 3.......esikoinen....20v
Lilla My.................... yk 12.....esikoinen....28 v
kekkeri.................... yk 1.......nelonen......30v
simppu82................ yk 2.......esikoinen....27v
Rva Pikkumyy.......... yk 2......1.yhteinen
 
Rouva Pikkumyy :hug:

neiti21wee: Minä itse lasken vasta oikean vuotopäivän ekaksi päiväksi, mutta en tiedä miten se "oikeasti" menee.

(.) Testaan huomenna taas (kolmas kerta). Olis meno sinne kavereille syömään ja juomaan. Tympii vaan jos testi nega ku en silti uskalla juoda kun ei voi olla varma ja jos sit täti myöhemmin tuleekin. :kieh: Minä käyn nimittäin ulkona/otan siideriä keskimäärin kerran kahdessa(-kolmessa) kuussa joten olis kiva nyt juoda ja käydä baarissa jos vielä vois. Joten täti tule tänne viimeistään huomenna jos olet tullakseen :headwall: :LOL:
 
neiti21wee: Mullaki oli viimekierrossa just tollanen "loppu". Yleensä menkat alkaa heti kunnolla ja oireet muutamaa tuntia aikasemmin. Viimekierrossa vaikkei ollu vielä edes alettu yrittään niin viikon juili alaselkää ja mahaa. Ja sit tiputteli kolme päivää niin että vaan pyyhkiessä jäi paperiin tai tippa oli pikkuhoususuojassa. Normaalikiertokin oli ennen 28-30 pv niin viimekierto 37 päivää. Otti päähän odotella että voi alkaa yrittämisen. Uskon että mulla johtu siitä ku luovutin kaks kiertoo sitten munasoluja ja sanoivat että voi vaikuttaa pariin seuraavaan kiertoon. Eli tämäkin kierto varmaan sen vuoksi vielä näin pitkä. Toivon että palautuu seuraavalla kierrolla ennalleen. Mut sun kannattaa siinäkin mielessä käydä papassa ettei tarvi sit raskaana sitä ottaa jos ei vaan kun pian raskaudut. :D
 
Nopeeta tulin vaan kertomaan tilanteen, eli testasin tänään negan. Täti ei ole saapunut, mutta sais kyllä prkle tulla jo, jos ei kerta onnistunu :kieh: :kieh: :kieh: Mä ihan mielelläni joisin pari lasia viiniä viikonloppuna B)

Ihanaa viikonloppua kaikille!!
 
Täällä ei mitään uutta... Tänään viimeistään olisi pitänyt menkkojen alkaa, mulla on aina ollut tosi säännölliset menkat. Hmm... Testiäkään en vielä uskalla tehdä, koska en haluaisi pettyä - viime kierron lopulla testasin varmaan 8 kertaa :ashamed: Ja sitten alkoikin menkat päivän myöhässä. Odottelen siis testailun kanssa vielä ainakin huomisaamuun tai sunnuntaihin :) Kummosia oireita mulla ei ole, toisin kuin viime kierrossa, jossa olikin sitten oireita vaikka muille jakaa. Nyt on ainoastaan tissit kipeet... :eek:

Mukavaa ja aurinkoista viikonloppua kaikille! :flower:
 
Kopion toisesta pinosta kun en malta alkaa oikein mitään enää kirjoittamaan. Tärisen ihan kun niin jännittää ja tulos ei valitettavasti varmistu varmaan vielä useampaan päivään.

Sain haamun tai viivanpaikan aconin 10 mIU/mL. Väriltään kuitenkin punertava ei harmaa ja tuli melkein heti näkyviin. Tiistaina pitäis kai vasta tädin tulla joten nyt tästä ei voi kyllä olla yhtään varma. No varmistupahan ainakin etten juo koska on mahdollisuus että olen raskaana.

http://www.aijaa.com/v.php?i=2063634.jpg
 
++++ Lauantai 10.5.2008 ++++ Viikko 19 +++++++++

Mimmukka 81........ 36/30-43....... yk 5......esikoinen....26v
Toiveilija82............ 34/34-42........yk 9.....esikoinen....26v(?)
Moccamaster......... 34/33-34....... tjot......esikoinen....27v
Alexandra-85........ 32/30............ yk 2......esikoinen....23v
Champion..............31/28............ yk1.......kolmas........25 v
Johjo..................... 31/33............ yk 1.....neljäs..........30v
Jouskari-82........... 29/28............ yk 8.....esikoinen.....25v


Testauspäivät

11.5 Moccamaster, Alexandra-85, Toiveilija82


:heart: Plussanneet:

TMK........................ yk 2..........kolmas.......30v...12.1.
frizzante.............km 01/08......esikoinen...32v
Mystical...................yk 3..........kolmas................11.1



Uuteen yritykseen:

Tatyana.................. yk 3.......esikoinen....26v
Dreamer-88............ yk 17.....esikoinen....19v
Kuumeilija............... yk 3.......esikoinen....20v
Lilla My.................... yk 12.....esikoinen....28 v
kekkeri.................... yk 1.......nelonen......30v
simppu82................ yk 2.......esikoinen....27v
Rva Pikkumyy.......... yk 2......1.yhteinen
Neiti21wee............. yk 2.......toinen..........21v
niiskunenä-78..........yk 1......esikoinen.....29v
 
Miten niin malttamaton... Kävin apteekista saippuakuplia varten glyserolia ja piti samalla ostaa aconin liuskatesti. Ajattelin että olen säästeliäs ja laitoin liuskan puoliksi (netissä jossain luki puoliksi laitosta). Toivottavasti sen takia ei mennyt testi pilalle ja siksi nyt sitten ole siksi haamu. Kuvastakin tuli tosi huono, mutta laitan sen näytille kuitenkin. Mielestäni vielä selvempi haamu kuin aconin kasettitestillä vaikka päiväpissasta otettu. :D

http://www.aijaa.com/v.php?i=2064913.jpg
 
Onnea Johjo! :flower:
Ole onnellinen! :heart:

Väkisinkin tulee vaan mieleen, että miksi joku raskautuu ensimmäisellä yrityksellä odottaessaan neljättä lastaan, ja meille ei anneta edes ensimmäistä, vaikka vuosi on jo haluttu ja yritetty. Uskon silti, että kullakin aikansa. Sitä paitsi juuri se oikea aika.

Olen siis onnellinen puolestasi, Johjo, älä käsitä väärin.
 
Kiitos onnitteluista! En vaan uskalla vielä itse olla onnellinen. Eiköhän sitä sitten ensi viikolla itsellekkin varmistu jos viiva selkiintyy.

Lilla My: Aikasemmin joskus tässä ketjussa kirjoittelinkin että eniten toivoisin niiden plussaavan joilla pitkä yritys takana. Todella epäreilua että kaikki ei raskaudu näin helposti . Minä olen tullut kaikki neljä kertaa (jos olen nyt raskaana) raskaaksi eka kierrosta. En olisi uskonut että neljää kertaa voi käydä näin hyvin. Vaikkakin väestöliitossa täti sanoi (kun munasoluja kävin luovuttaan) että jos kolme kertaa on heti onnistunut niin ei pitäisi olla syytä miksi ei onnistuisi tulevillakin kerroilla heti. Toivon todella että sinulla Lilla My tärppäisi ensi kierrossa. Ja myös muillakin mutta erityisesti toivon pitkään yrittäneille plussia. +++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Nyt täytyy alkaa valmistautumaan kavereille lähtöön autolla :)
 
On ilo jakaa tämä uutinen teidän kanssasisarten kanssa: olen RASKAANA!!!
:heart: :heart: :heart: Kauan odotettu toinen viiva tuli vilja-raskaustestiin alta 5. min, tässä kuva...


Kun vain pienokainen pysyisi loppuun asti mukana :heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä