*** Viikon 19 plussailijat <3<3 ***

Mulla on vaan ihan vähän oireita ja ne on yleensä illalla. Niinkuin joka kierrossa. Nyt alkaa jo muistamaan, että näitä ja näitä juttuja oli viimekin kierrossa. Mua nippailee vähän alamahasta ja on ollu vähän ohimeneviä pahaolokohtauksia. Kaikki varmasti ihan psyykestä kiinni! :LOL:

Nää kaks seuraavaa viikkoa on niin tuskasta odottelua ja olojen seuraamista. Pitäis unohtaa koko vauva-ajatus pariks viikkoo, niin ettei stressais liikaa..

No, mutta plussatuulia kaikille! :heart: ++++++++++++ :whistle:
 
:heart: +++++++Tiistai 29.4.2008++++ Viikko 18+++++++++ :heart:

simppu82.............. 28/32-42...... yk2........esikoinen.....27v
Dreamer-88.......... 28/36............ yk17......esikoinen....19v
frizzante............... 27/27-36 ...km 01/08...esikoinen...32v
Mimmukka 81........ 26/30-43....... yk5.......esikoinen....26v
Lilla My.................. 25/29-31....... yk 12....esikoinen....28 v
Toiveilija82............ 24/34-42........yk 9......esikoinen....26v(?)
Kuumeilija............. 24/30-35....... yk3.......esikoinen....20v
Moccamaster......... 24/33-34....... tjot.......esikoinen....27v
Tatyana................. 23/28-30...... yk3.......esikoinen....26v
TMK....................... 23/28-30....... yk2.......kolmas.......30v
kekkeri.................. 23/28............ yk1.......nelonen......30v
Alexandra-85........ 21/30............ yk2.......esikoinen....23v
Neiti21wee........... 21/28-29....... yk2.......toinen.........21v
Rva Pikkumyy........ 20/31............ yk2......1.yhteinen
Johjo..................... 20/33-34....... yk1......neljäs..........30v
Jouskari-82........... 18/28............ yk 8.....esikoinen.....25v


Testauspäivät

:heart: 5.5
:heart: 6.5 Rva Pikkumyy, Lilla My, Tatyana
:heart: 7.5 Neiti21wee, TMK, Dreamer-88
:heart: 8.5 frizzante
:heart: 9.5 Mimmukka81
:heart: 10.5 Kuumeilija, Jouskari-82, Toiveilija82, Johjo
:heart: 11.5 Moccamaster, Alexandra-85
 
Heippa!
Täällä meidän pinossa on vielä aika hiljaista, ehkä heti alkuviikosta alkaa täpinät ja toivottavasti myös plussat. Hauskaa sinällään, että ihan varmasti meidänkin pinossa niitä plussailijoita on, toivottavasti useita.
( . ) En tuohon plussaan oikein usko. Yrityskerta vasta eka ja aika vähästä oli tuo yritys, tai hmm yritystä oli, mutta mies viskoo niitä simppoja vähän minne sattuu :whistle: että mahtoikohan perillepäin löytää yksikään. No, onpas tässä aikaa. Töihin olen menossa hoitovapaalta syyskuun alusta, joten olisi ehkä ihan hyväkin ettei nyt ihan heti tärppäis, vaan ehtis töitäkin muutaman kk tässä välissä tehdä. Toisaalta olin innoissaan olen tuosta vauva-asiasta ja meillä kyllä isommatkin lapset odottaa kovasti. Eivät siis tiedä että "tehdään" vauvaa, mutta on juteltu että ehkä.
Mites Jahjo teillä nuo muut lapset, minkäikäisiä he ovat? Kun katselin, että myös 4 toivot.

Mukavaa vappua kaikille! Ja ilmoittakaahan heti jos testailette...
 
+++++++WAPPUAATTO 30.4.2008++++ Viikko 18+++++++++ :heart:

simppu82.............. 29/32-42...... yk2........esikoinen.....27v
Dreamer-88.......... 29/36............ yk17......esikoinen....19v
frizzante............... 28/27-36 ...km 01/08...esikoinen...32v
Mimmukka 81........ 27/30-43....... yk5.......esikoinen....26v
Lilla My.................. 26/29-31....... yk 12....esikoinen....28 v
Toiveilija82............ 25/34-42........yk 9......esikoinen....26v(?)
Kuumeilija............. 25/30-35....... yk3.......esikoinen....20v
Moccamaster......... 25/33-34....... tjot.......esikoinen....27v
Tatyana................. 24/28-30...... yk3.......esikoinen....26v
TMK....................... 24/28-30....... yk2.......kolmas.......30v
kekkeri.................. 24/28............ yk1.......nelonen......30v
Alexandra-85........ 22/30............ yk2.......esikoinen....23v
Neiti21wee........... 22/28-29....... yk2.......toinen.........21v
Rva Pikkumyy........ 21/31............ yk2......1.yhteinen
Johjo..................... 21/33-34....... yk1......neljäs..........30v
Jouskari-82........... 19/28............ yk 8.....esikoinen.....25v


Testauspäivät

:heart: 5.5
:heart: 6.5 Rva Pikkumyy, Lilla My, Tatyana
:heart: 7.5 Neiti21wee, TMK, Dreamer-88
:heart: 8.5 frizzante
:heart: 9.5 Mimmukka81
:heart: 10.5 Kuumeilija, Jouskari-82, Toiveilija82, Johjo
:heart: 11.5 Moccamaster, Alexandra-85



MAHTAVAAA WAPPUA KAIKILLE!!!!

 
(.) täälläkään ei plussaan kyllä uskota.. tai hetkittäin uskotaan mut 23/7 ei :D:D

Tissit on kasvanu varmaan kaks kuppikokoa, mutta se nyt ei vielä tarkoita mitään, koska aina on ennen menkkojakin tissin kipeät.. :) No mutta let's see :D Hurjasti kyllä toivoisin meille kaikille paljon plussia!
 

Voihan köhnä kun on semmonen olo, että menkat alkamassa! Ei niitten kyllä vielä pitäis alkaa, kun lauantaina vasta aikaisintaan, mutta alavatsassa vähän nippailee jo. Raskauteen en usko ollenkaan, vaikka juuri mitään muuta en niin hartaasti toivokaan. Pitäis varmaan käydä tutkituttamassa, että onko meissä oikeasti jotain vikaa. Kovasti jo ehdin toivoa, että ehkä tämä 12. kerta toden sanoo ja äitienpäivän alla tulisi plussa. On siis kova luovutusfiilis täällä, kuten ehkä voi huomata... :/

Mukavaa vappua kuitenkin kaikille! Eläköön grillikauden alku! :)
 
Pikaisesti tulin lueskeleen. Ei jouda enempää ku just tuli anoppi ja miehen sisko vappua viettämään. Ostin 3 siideriä. Jos vaikka olis raskaana niin eipä ole vielä yhteistä verenkiertoa tmv joten vielä voi muutaman juoda. Raskausaikana en ole juonut, mutta eipä, ole tehnyt edes mieli. Yhden siiderin ostin viime raskaudessa ja maistu niin pahalle ettei saattanu kuitenkaan juoda.

kekkeri: Meillä on lapset syntyneet 10/99 poika, 9/01 tyttö ja 4/06 tyttö. Miten teillä?

Lilla My: Pidetään peukut pystyssä etteä sulla ainakin tärppää. Aina toivoo että pitkään yrittäneillä tärppää. Me ekakertalaiset jaksetaan vielä yrittää ja odottaa. :hug:

ON: Olen rupenut jo vähän perumaan koko juttua. Nyt kun mies viimein sanoi ihan kunnolla tosissaan että tehdään vaan neljäs niin minä rupean perumaan. Sille on kuulemma ihan sama. Neljäskin käy hyvin, mutta jos en haluakkaan niin sekin passaa. Mulla on kyllä muutenkin aina välillä tullut näitä ajatuksia mutta sitten kuitenkin olen tullut siihen tulokseen että kyllä vaan, tervetuloa neljäs. :D

HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE!
 
Moi! Vieläkö ehtii mukaan? Olen 29v. ja juuri vasta aloittelemassa esikoisen yritystä, eli yk 1. Kp on 21/n.28, tarkaksi en tiedä, kun pillerit vasta jätetty pois. Viimeksi kun jätin pillerit pois ihan muusta syystä, niin kierto oli heti jämptisti 28 seuraavat kierrot, eli ehkä uskallan tuon arvion laittaa :) Tuossa viime viikolla tikuttelin ovista, ihan siitä syystä, että jatkossa sitten ilman testejä paremmin tunnistaisin oviksen ja toisaalta siksi, että näen tuleeko sellaista ollenkaan. Vahvat plussat ovistestiin tuli viime viikonloppuna - jolloin myös aika paljon pupuilua - joten nyt sitten jännätään. Josko testaisin 9.5. eli silloin kun menkkojen olisi oletettu alkavan.

Onko teillä ollut kuinka paljon oireita havaitavissa? Mä olen tosi luulotautinen :LOL: :LOL: , mutta musta tuntuu, että aistit on ainakin herkistyneet. Lisäks tällä viikolla on ollut vatsa TOSI turvoksissa, väsyttänyt epänormaalin paljon sekä eilen illalla nännit näyttivät jotenkin erilaisilta. Mä olen kyllä aina ollut "hyvä" havaitsemaan kaikkia oireita, eli siis kuvitellut vain asioita :headwall:

Mukavaa vapun päivää kaikille!! :flower:
 
+++++++1.5.2008++++ Viikko 18+++++++++ :heart:

simppu82.............. 30/32-42...... yk2........esikoinen.....27v
Dreamer-88.......... 30/36............ yk17......esikoinen....19v
frizzante............... 29/27-36 ...km 01/08...esikoinen...32v
Mimmukka 81........ 28/30-43....... yk5.......esikoinen....26v
Lilla My.................. 27/29-31....... yk 12....esikoinen....28 v
Toiveilija82............ 26/34-42........yk 9......esikoinen....26v(?)
Kuumeilija............. 26/30-35....... yk3.......esikoinen....20v
Moccamaster......... 26/33-34....... tjot.......esikoinen....27v
Tatyana................. 25/28-30...... yk3.......esikoinen....26v
TMK....................... 25/28-30....... yk2.......kolmas.......30v
kekkeri.................. 25/28............ yk1.......nelonen......30v
Alexandra-85........ 23/30............ yk2.......esikoinen....23v
Neiti21wee........... 23/28-29....... yk2.......toinen.........21v
Rva Pikkumyy........ 22/31............ yk2......1.yhteinen
Johjo..................... 22/33-34....... yk1......neljäs..........30v
Jouskari-82........... 20/28............ yk 8.....esikoinen.....25v


Testauspäivät

:heart: 5.5
:heart: 6.5 Rva Pikkumyy, Lilla My, Tatyana
:heart: 7.5 Neiti21wee, TMK, Dreamer-88
:heart: 8.5 frizzante
:heart: 9.5 Mimmukka81, Johjo
:heart: 10.5 Kuumeilija, Jouskari-82, Toiveilija82
:heart: 11.5 Moccamaster, Alexandra-85
 
+++++++2.5.2008++++ Viikko 18+++++++++ :heart:

simppu82.............. 31/32-42...... yk2........esikoinen.....27v
Dreamer-88.......... 310/36............ yk17......esikoinen....19v
frizzante............... 30/27-36 ...km 01/08...esikoinen...32v
Mimmukka 81........ 29/30-43....... yk5.......esikoinen....26v
Lilla My.................. 28/29-31....... yk 12....esikoinen....28 v
Toiveilija82............ 27/34-42........yk 9......esikoinen....26v(?)
Kuumeilija............. 27/30-35....... yk3.......esikoinen....20v
Moccamaster......... 27/33-34....... tjot.......esikoinen....27v
Tatyana................. 26/28-30...... yk3.......esikoinen....26v
TMK....................... 26/28-30....... yk2.......kolmas.......30v
kekkeri.................. 26/28............ yk1.......nelonen......30v
Alexandra-85........ 24/30............ yk2.......esikoinen....23v
Neiti21wee........... 24/28-29....... yk2.......toinen.........21v
Rva Pikkumyy........ 23/31............ yk2......1.yhteinen
Johjo..................... 23/33-34....... yk1......neljäs..........30v
niiskunenä-78........22/28.............yk1......esikoinen.... 29v
Jouskari-82........... 21/28............ yk 8.....esikoinen.....25v


Testauspäivät

:heart: 5.5
:heart: 6.5 Rva Pikkumyy, Lilla My, Tatyana
:heart: 7.5 Neiti21wee, TMK, Dreamer-88
:heart: 8.5 frizzante
:heart: 9.5 Mimmukka81, Johjo, niiskunenä-78
:heart: 10.5 Kuumeilija, Jouskari-82, Toiveilija82
:heart: 11.5 Moccamaster, Alexandra-85


Päivittelin huomisen listan jo valmiiksi ja lisäsin niiskunenän :) Tervetuloa jännäilemään :)
 
(.) siis kyllä on sit kummallista.. Mun tissit on niin kipeet ettei niihin pysty ollenkaan koskeen.. Suihkussakin kun kävin niin piti niin hellävaroen vaan käden kanssa niiden päältä pestä, ei pystyny pesusienellä peseen ollenkaan.. :( en kyl ala yhtään jos ei oo raskauteen liittyvää vaan mun pms-oireita vaan.. Kirosin just tänää ukolle et hienoo, yleensä tissikipu loppuu n. kp 3-4, ja sit jos se alkaa nyt alkamaan heti oviksen jälkeen joka kierrossa niin kivutonta aikaa on vain n. 10-12 pvää :kieh: :kieh: :( :eek: :$ :| :x Sehän olis hullua........ :D
 
Tervetuloa niiskunenä-78! Aika hyvä, kun löysit oviksenkin, niin saa nähdä tärppäiskö jo heti alussa! Mulla kestää vieläkin toi pillereiden jälkeinen hormoniepätasapainon tila.. :/ Kierrot heittelee joka kerta.

on: Ei oo kyllä pahemmin oireita. Iltasin vähän nipistelee alavatsasta. Tissit on ihan normit. TYhmää. :kieh: En usko, et tälläkään kierrolla tärppäis. Jos ees täti tulis ajoissa, eikä tarvis sitä ootella viikkokausia. Luulis olevan oireita, jos olis tärpännyt. Alkaa mahdollisesta oviksestakin olla jo sen verran aikaa. Mies lähti heti sen jälkeen viikoksi pois, joten ei ehditty kauheasti varmistelemaan seuraavalla viikolla. Ja ny se on poissa seuraavat viisi viikkoa. :ashamed: Siis mies. Täti vois olla 9 kk.. =)

Onko muilla jo enemmän oireita?
 
Huomenta kaikille!


Mahtaakohan olla muita, tänään töihin menijöitä? Minä ainakin pian taas polkasen, onneksi on vkloppu vapaata!
No nopeasti se yksi päivä menee!

Olisikohan jollakin jo pian plussailua testeissä, ?
tässä minä lukemassa uusia plussauutisia, kuka vaan niitä luettavaksi soisi!?


Kummallinen tämä kroppa ja mieli välillä on niin muka oireita, mutta ei niitä tässä vaiheessa kiertoa kuulu olla ja sitten välillä tunne ihan varma, että nega itselle tulee.
Se on vaan kiltisti odotettava testausaikaa.


Eilis aamuna sauvakävelimme miehen kanssa, teimme vähän pihahommia ja arvatkaapa , mitä minä tein?
Juu niin pitkää oli jo nurmikko täällä. Kiva seurailla lintujen pesimistouhujakin!
Mies kävi illalla vielä rullistelemassa
Pian hän on ollut jo 3 kuukautta ilman tupakkaa!

Kovasti lopuksi vielä plussatuulia toivottelen ympäri Suomen maan!


Ihanaa päivää kaikille!

Rva Pikkumyy
 
Heippa!
Olipas Rouva PikkuMyyllä hauska kuvitettu viesti =) =)
Noita plussauutisia minäkin jo kaipailisin luettavaksi. Ihmeen kauan meidän pinon väki on ollut testailematta, monestihan jotkut testaa jo pari päivää ennen. Viime raskaudesta myös minä malttamaton testasin muistaakseni päivää ennen kun piti m alkaa ja oli nega, seuraavakin päivä oli nega (ja olin jo tosi äreä ja kiukuttelin miehelle ettei vissiin koskaan saada vauvaa) ja vasta sitten seuraavana päivänä sain sen plussan. Vauva syntyikin sitten viikon yli la. joten ei ihme ettei plussat heti pärähtänyt tauluun.

Mulla on hyvä tilanne, kun ei ole edes testiä kotona, niin pitää odottaa siihen tiistai aamuun (että ma hakee kaupasta), uskon kyllä että menkat alkaakin ennen. Ja itse asiassa, ekaa kertaa elämässäni toivon, että ehkä oliskin ihan hyvä kun m alkais. Syy on se, että olen nyt hoitovapaalla ja palaamassa syyskuun alusta töihin. Luin juuri työpaikan työehtosopimusta ja sen mukaan saa 3 kk palkallisen äippäloman kun on ollut töissä sitä ennen 3 kk. Jos olisin nyt raskaana niin saattais jäädä tuo 3 kk täyttäymättä. Olishan se muutenkin vähän ikävää mennä vaan pariksi kuukaudeksi töihin, mutta toisaalta ei näissä asioissa voi oikein ajatella kun omaa perhettä ja sen etuja. Yleensä olen niin huonosti osanut laskelmoida millon kannattaisi tulla raskaaksi kun tiedän monien tuttujen miettivän niitä aika tarkkaankin. Ehkä tuo vauva ylittää kaiken järjellisen niin monenkertaisesti...

Johjo: vähän samaa ikäluokkaa meidän ipanat on, mutta meillä on ehkä vielä enemmänkin "kahta sarjaa" isot täyttää tänä vuonna 9 ja 11 ja pienin on nyt 1.5v. Järjestys on muuten ollut: poika, tyttö, poika.

Pienin on päikkäreillä joten ihanaa kun on saanut rauhassa lueskella viestejä. Niin mitään oireita minulla ei ole, mutta tosiaan osaan hyvin kuvitella kaikenlaista joten en niitä edes suostu kuuntelemaan. Tuossa pari kk sitten kun vielä täysimetin ja menkat oli poissa reilusti yli vuoden. Jossain vaiheessa olin tuntevinani ihan potkuja (kun kaikkea sitä voi kuvitella kun kerta menkat oli kuukausikaupalla pois) eli ihan "muiniksina" olen kunnes plussa jossain vaiheessa pärähtää (toivon mukaan...)

Hauskaa päivää!
 
kekkeri: Minäkin olen menossa syyskuun alusta töihin. Laskin että jos nyt olen raskaana niin la olis joskus 21.1. Ehtisin olla töissä syys-loka-marras ja joulukuuta puoleenväliin. Olis ihanaa jos nyt plussais niin tietäis että on joulu vapaa. Mulla on vuorotyö ja listoja kun katselin niin joulun olen töissä. :(

Minä oon jo miettiny... mulla on ollu ovis luultavasti maanantaina niin eikös hedelmöittyminen ole silloin tapahtunut luultavimmin tiistaina vai olenkohan ymmärtänyt asiat ihan väärin? Näin ollen ajattelin että teen ekan testin ehkä jo ens tiistaina tai keskiviikkona. Testipaketin ohjeessa lukee: "Yleensä kotitestillä voi havaita raskauden 7-10 päivän kuluttua hedelmöittymisestä." Listassa saa olla edelleen testauspäivä perjantai. Yritän kyllä sinne asti jaksaa, mutta mietin kuitenkin jo valmiiksi koska aikaisintaan on järkevää testi tehdä. Mulla on testejä kotona 4 kpl (2kpl 10 mIU/ml ja 2kpl 25 mIU/ml) ja kaupastahan saa sitten lisää. :D Minä oon sellanen että pitää saada kaikki tietää etukäteen. Pienenä aukaisin varovasti joululahjatkin etua salaa. Lasten sukupuoletkin on ollu pakko tietää etua. :ashamed:

Minäkin oon kehitelly oireita. :LOL: Eilen muka oikeaa rintaa pakotti muutamaan otteeseen. Tiedän kyllä ettei oireet voi tulla näin pian. Sitten sen vasta tietää että mitkä niitä oikeita oireita on kun ne alkaa. Mulla alkanu oireet 6+ viikolla, rinnat oli pingottuneen oloiset muistaakseni jo vähän aiemmin.
 
mulla ei oo minkäänlaisia oireita suuntaan eikä toiseen. että sikäli ei innosta testata, odottelen vaan tädin saapumista. näin kyllä erikoisen unen, tulkitkaa vapaasti. unessa synnytin kauan kadoksissa olleen korvakorun... :LOL: oma pika-analyysini: saan jotain kauan odotettua ja arvokasta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dreamer-88:
Täällä myös raskausoireita :wave: Tosin niitä on joka kierrossa.. tosin yleensä alkavat 3-5pv ennen menkkoja nyt jo 9pv ennen ;) (6pv ovulaatiosta :D ) Mutta siis painetta alavatsalla, nippailua ja valkkari lisääntynyt (tosin epäilen hiivaa).. Eli kyllä sitä mieli kaikkea keksii, vaikka järki tietää ettei raskaana ole (siis Todella pieni mahdollisuus siihen )..
Mun pitää sulle laittaa sen verran (en halua lisätä liikaa toiveita) et mä luulin mun molempien raskauksien alussa et mulla on hiivtulehdus =) Oireet johtuikin sit vaan siitä että olin raskaana.

Siksipä tänne kirjottelenkin kun on pelottavan paljon raskausoireita, mutta voi olla että pms on nyt vaan tässä kierrossa jotenkin vahvempana. Mut kierto päivät nyt 24/28. Oireina mm. aivan valtavan kipeät rinnat (ei yleensä ole niin kipeät et kävelykin sattuu) a vihlova alaselkä kipu + menkkamainen jomotus alavatsalla aika ajoin päivän mittaan. Välillä nipistelee tuolla alapäässä ihan kun olis just joku tulehdus. Aiemmin toi ollut mulla yks raskausoire. Kahvikin ällötti yksi päivä. Tulen siis tänne hetkeksi teidän seuraan jännäilemään. Vahinkohan tämä olisi mutta en voisi sanoa että elämä pilalle menisi jos kolmas lapsi tulis perheeseen ;) Eli ens viikolla testailen jos kk ei kuulu...

Sellainen muuten tuli vielä mieleen että kun mulla on nännit tummunut muutamassa päivässä tosi tummaks niin käykö teille tuollasta menkkojen alla. En ole ennen kiinnittänyt siihen huomioo mut nyt pisti kyllä silmään tosi pahasti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Johjo:
kekkeri: Minäkin olen menossa syyskuun alusta töihin. Laskin että jos nyt olen raskaana niin la olis joskus 21.1. Ehtisin olla töissä syys-loka-marras ja joulukuuta puoleenväliin. Olis ihanaa jos nyt plussais niin tietäis että on joulu vapaa. Mulla on vuorotyö ja listoja kun katselin niin joulun olen töissä. :(

Juu, musta olis kanssa hurjan ihanaa olla joulu kotona yms. mutta jotenkin mietin sitä, että mitä ne töissä sanoisivat. Miksi sinä naisena kokee jotenkin olevansa "huijari" jos on raskaana kun hakee työpaikkaa tai jää äippälomalle tms.
Ensin en ees murehtinut tota että olisin vaan muutaman kk töissä, mutta nyt jotenkin kun monessa paikassa on arvosteltu (siis kun jotain nettikeskusteluja luin) sitä miten raskaana olevat työelämässä tekee. Kyllähän pitäis voida hyvällä omatunnolla tehdä asioista perheen (ja oman) edun mukaisesti, kun kuitenkin tekee ihan työehtosopimuksen mukaan...hih huomaatko miten täälläkin mun pitää "saarnata" asiasta, et ihan en o näköjään itsekään vakuuttunut... No se on sitten sen ajan murhe, miten käy. Voihan olla että menee montakin kk ennen onnistumista.

Onko sulla mitään morkkista siitä jos oletkin vaan pari kk töissä?

Minä oon jo miettiny... mulla on ollu ovis luultavasti maanantaina niin eikös hedelmöittyminen ole silloin tapahtunut luultavimmin tiistaina vai olenkohan ymmärtänyt asiat ihan väärin? Näin ollen ajattelin että teen ekan testin ehkä jo ens tiistaina tai keskiviikkona. Testipaketin ohjeessa lukee: "Yleensä kotitestillä voi havaita raskauden 7-10 päivän kuluttua hedelmöittymisestä." Listassa saa olla edelleen testauspäivä perjantai. Yritän kyllä sinne asti jaksaa, mutta mietin kuitenkin jo valmiiksi koska aikaisintaan on järkevää testi tehdä. Mulla on testejä kotona 4 kpl (2kpl 10 mIU/ml ja 2kpl 25 mIU/ml) ja kaupastahan saa sitten lisää. :D Minä oon sellanen että pitää saada kaikki tietää etukäteen. Pienenä aukaisin varovasti joululahjatkin etua salaa. Lasten sukupuoletkin on ollu pakko tietää etua. :ashamed:

=) Juu, mä olen vähän samanlainen... Useampi ystävä on odotellut useamman viikonkin ennen testin tekemistä, en tajua miten joku pystyy. Tosin musta sekin on hassua että vaikka olis 3 tai 4 raskaus niin musta on ihana höpistä siitä täällä, lukea vauvalehtiä, hiplata vauvan vaatteita jne. En myöskään pystyis millään tjot tyylillä elelemään. Lasten sukupuoletkin olisin oikeestaan halunnut tietää etukäteen, muttei kukaan suostunut sanomaan. Kai täällä on vähän sellainen tyyli ja sitten se on vaan kiinni siitä kuka henkilö tekee ultran. Nyt ehkä (jos/kun olen raskaana) voisin mennä siihen 3dultraan vai mikä olikaan...kun mies on jotenkin huolissaan siitä että jos lapsi ei olekaan terve. Onhan se aina mahdollista, mutta eipä se noissa ultrissa useinkaan näy ja voihan synnytyksessä tai elämässä yleensäkin käydä miten vaan ja tulla joku onnettomuus. No, sopii mulle että mennään ylimääräiseen ultraan (vaikka maksaiskin niin olis hauskaa ekan kerran nähdä lapsi tollain etukäteen ja ehkä sitten se sukupuolikin) Tietysti sitten se tarvii miettiä etukäteen, että mitäs jos sitten jotain niissä tutkimuksissa ilmeneekin... Mitään syytä uskoa ettei lapsi ole terve ei ole, nuo kolme ovat niin terveitä ja järkeviä kun nyt näillä geeneillä voi aikaan saada =)

Nyt pitää mennä pihatöihin, saatiin pari lapsosta lisää kyläilemään...kiva
 
kekkeri: Mulla ei oo yhtään huono omatunto. Työpaikka (eli siis pomo) on tehny mulle niin v-mäisiä juttuja aikoinaan etten yhtään mieti asiaa muuta kuin omalta kannalta. Minä saisin kolmen kuukauden palkan vaikka en kävis töissä välissä ollenkaan, kunhan ilmoittamani hoitovapaa ja äitiysloma ei mene päällekkäin. Haluan töihin kuitenkin välissä että saa edes puolivuotta elää rahallisesti hieman reilummin. Totta kai jokaisen on tehtävä mikä on itselle ja perheelle parhaaksi. Sellaiset jotka muuta puhuu on vaan kateellisia. Älä suotta mieti ja murehdi asiaa. :hug:

Minä oon aina kysyny ultran tekijältä (ollu kunnallisella puolella aina sama) että "näkyykö kumpi tulee, eihän siitä koskaan varma voi olla mutta jos vähänkään veikkaat jumpaa kumpaa niin kerrothan". Joka kerta on kertonu ja oikein on menny. Mulla ajatus vauvasta joka on mahassa selkiytyy ku tietää kumpi tulee. Voi puhutella jo että "äidin poika" yms. Siitä tulee jotenkin todellisempi kun tietää kumpi sieltä on tulossa.

Meille tuli keskimmäisen kaks eskari-kaveria yökylään ja nyt ne jo tappelee. Tulee pitkä ilta jos meno ei muutu. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Champion:
Siksipä tänne kirjottelenkin kun on pelottavan paljon raskausoireita, mutta voi olla että pms on nyt vaan tässä kierrossa jotenkin vahvempana. Mut kierto päivät nyt 24/28. Oireina mm. aivan valtavan kipeät rinnat (ei yleensä ole niin kipeät et kävelykin sattuu) a vihlova alaselkä kipu + menkkamainen jomotus alavatsalla aika ajoin päivän mittaan. Välillä nipistelee tuolla alapäässä ihan kun olis just joku tulehdus. Aiemmin toi ollut mulla yks raskausoire. Kahvikin ällötti yksi päivä. Tulen siis tänne hetkeksi teidän seuraan jännäilemään. Vahinkohan tämä olisi mutta en voisi sanoa että elämä pilalle menisi jos kolmas lapsi tulis perheeseen ;) Eli ens viikolla testailen jos kk ei kuulu...

Tervetuloa jännäilemään :)

Ja onpa muuten hyvä, että jollain muullakin on rinnat niin kipeät että kävely yms sattuu :) (vai pitäisikö olla :() Ja sitten tänään on jo alkanu menkkajomotukset välillä oikein voimakkaina, saas nähdä alkavatko tiistai-torstai-akselilla niinkuin pitäisi.. tekisi niin kauheasti mieli jo testailla, vaikka on vasta dpo 10....
 
Täällä oire havainnot lisääntyneet ja vahvistuneet, mutta luulenpa että kyseessä vain menkka oireet. Rinnat ollu jo yli viikon tosi kipeet ja turvoksissa. Tässä pari päivää jo alavatsassa ollut selvää menkka juilintaa joten lähinnä tässä nyt vain tätiä odotellaan kylään :headwall: Täytyypi silti yrittää pitää ees pientä toivon kipinää päällä loppuun asti :)
 
+++++++3.5.2008++++ Viikko 18+++++++++

simppu82.............. 32/32-42...... yk2........esikoinen.....27v
Dreamer-88.......... 32/36............ yk17......esikoinen....19v
frizzante............... 31/27-36 ...km 01/08...esikoinen...32v
Mimmukka 81........ 30/30-43....... yk5.......esikoinen....26v
Lilla My.................. 29/29-31....... yk 12....esikoinen....28 v
Toiveilija82............ 28/34-42........yk 9......esikoinen....26v(?)
Kuumeilija............. 28/30-35....... yk3.......esikoinen....20v
Moccamaster......... 28/33-34....... tjot.......esikoinen....27v
Tatyana................. 27/28-30...... yk3.......esikoinen....26v
TMK....................... 27/28-30....... yk2.......kolmas.......30v
kekkeri.................. 27/28............ yk1.......nelonen......30v
Alexandra-85........ 25/30............ yk2.......esikoinen....23v
Neiti21wee........... 25/28-29....... yk2.......toinen.........21v
Rva Pikkumyy........ 24/31............ yk2......1.yhteinen
Johjo..................... 24/33............ yk1......neljäs..........30v
niiskunenä-78........23/28.............yk1......esikoinen.... 29v
Jouskari-82........... 22/28............ yk 8.....esikoinen.....25v


Testauspäivät

:heart: 5.5
:heart: 6.5 Rva Pikkumyy, Lilla My, Tatyana
:heart: 7.5 Neiti21wee, TMK, Dreamer-88
:heart: 8.5 frizzante
:heart: 9.5 Mimmukka81, Johjo, niiskunenä-78
:heart: 10.5 Kuumeilija, Jouskari-82, Toiveilija82
:heart: 11.5 Moccamaster, Alexandra-85
 

Yhteistyössä